NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر ياليتني ما رأيتها

ALbrens

كآتُبّـ آلَوِآقَعَ ـ💔
العضوية الذهبيه
ناقد فني
الكاتب المفضل
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ياليتني ما رأيتها.. اصبحت تايه ودائمآ ينتبني شعور بفقدان شئ ما عندما اراها يدق قلبي كا الطبول ارا ضحگتها ونظراتها وكأنني لم ارا ابتسامه من قبل اراها في عيني طوال الوقت اصبحت لم اللتفت لأي فتاه اخري غيرها لقد ملكت قلبي وعقلي لم اعرف مصيري حتي ان اتقدم خطوه للأمام نحوها انا محطم ياصديقي 💔

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: TheLeGeenD, فكرى, DR Hamdan و شخص آخر
دي جامدة جدا على كدا 😁👍👍🌹
كلام جميل و احساس رائع 👍🌹🌹

ياليتني ما رأيتها.. اصبحت تايه ودائمآ ينتبني شعور بفقدان شئ ما عندما اراها يدق قلبي كا الطبول ارا ضحگتها ونظراتها وكأنني لم ارا ابتسامه من قبل اراها في عيني طوال الوقت اصبحت لم اللتفت لأي فتاه اخري غيرها لقد ملكت قلبي وعقلي لم اعرف مصيري حتي ان اتقدم خطوه للأمام نحوها انا محطم ياصديقي 💔
مالك يا سيد

• محزن
التفاعلات: ALbrens
  • بيضحكني
كلمات جميله تسلم ايدك

• حبيته
ما تتعلقش قوى اللا لما تعاشرها ( ليس كل ما يلمع ذهبا ) صدقنى

• أتفق
انت تحبها كثيرا

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: الأستااذ
دي جامدة جدا على كدا 😁👍👍🌹
كلام جميل و احساس رائع 👍🌹🌹
صدقني لو انت بتحب واحده لو جابولك ملكة جمال العالم مش هتهز فيك شعره الحب مش بالشكل ولا بالجسم ياصديقي

• حبيته
التفاعلات: DR Hamdan
  • حبيته
التفاعلات: فكرى
صدقني لو انت بتحب واحده لو جابولك ملكة جمال العالم مش هتهز فيك شعره الحب مش بالشكل ولا بالجسم ياصديقي
كلام صحيح 100% ياصديقي العزيز

• حبيته
  • حبيته
التفاعلات: DR Hamdan
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
♥️

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%