د
دكتور نسوانجي
ضيف
مساء او صباح الخير مش هتفرق قصه النهارده هي واحده من ضمن القصص الممله المشوقه البديهية لو عاوز جنس اتقد انك مش هتلاقي مرادك قصه النهارده هي انا اسمي مظنش انه له لازمه ولا حتي بلدي عمري ظ،ظ£ سنه كان يوم ظ،ظ،/ظ¦/ظ¢ظ*ظ*ظ¤ كان اسواء يوم في حياتي الاول احب اعرفكم بعائلتي ابي ظ¤ظ،سواق امي ربه بيت ظ£ظ§ اخواتي الثلاثه سميرة ودي الدلوعه واصغر واحده وكان وقتها عندها ظ¥ سنين والتؤام عبدة و عبير وكانو وقتها ظ© سنين اليوم ده ابي كاي سواق شرب سيجاره حشيش وطلع و زي ما قلت انه سواق نقل ثقيل طبعا انت توقعت انه عمل حادثه ومات لا الحقيقه ان خبط عربيه شخص مهم في المنطقه والحد ده نزل من ببته وقتل ابي ومخدش ساعه واحده حبس لانه حد مهم كبرت وجواي غضب وكراهيه بس مش عارف اعمل حاجه لاني سيبت التعليم وكان في واحد اسمه الاسطي محمد كان صاحب ابي وكان المساعد بتاعه ولما ابي مات محدش كان موثوق فيه اكتر من الاسطي محمد يكمل المشوار وكنت انا المساعد بتاعه كنت بتحمل كل انواع الاهانه لاني مكنتش اقدر اعمل حاجه كان كل يوم ضرب وشتيمه طنت كل لحظه بتمني اقتله بس مكنش عندي شجاعه اعملها كان كل اسبوع ظ¦ ايام سفر لاننا بنننقل مسافات طويله و ساعات كنا نفضل اسبوع وظ¢ علي الطريق ونريح يوم واحد وكنا راضيين لحد ما الاسطي محمد قرر ياخد العربيه هو مكنش متجوز كان لسه ظ¢ظ¥ سنه ومعدوم ومكنش عنده سكن كان بينام في العربيه فقرر ان يلعب علي امي بدا يجيب لعب وهدايا لاخواتي ويلعب معاهم ومره في مرة حسيت ان في حاجه غلط و ساعات يكون معزوم عندنا علي الغدا لان زي ما قلت يوم راحه كانت امي بتعزمه علي الغدا فكان بيستغل الفرصه و يعمل نفسها بيساعدها في لم الاكل وفي الاول مكنش بيعمل حاجه او قدامي مكنش بيعمل قررت في مرة استخبي واشوف هيعمل ايه المهم هو كان ببحاول ياخد مشاوير تخلص في ظ¥ او ظ¦ ايام ويرجع رحنا مشوار لمنطقه مشهورة باللبس وكان رخيص جدا لقيته نزل جاب شويه لبس ورجع عدي ظ£ ايام ووصلنا البيت دخلنا تعبابنين ريحنا شويه وصحينا علي صوت امي مجهزه الاكل كلنا وهو فتح الشنط وطلع اللبس وامي واخواتي فرحو اوي وكان مركزين مع اللبس امي بدات تلم الاكل واخواتي ***** ومسكو اللبس واللعب وهو اتسحب وخرج وبيتنا كان في قريه ريفية ومتطرف شويه لان اصلا ابي كان مزارع وعندنا ارض صغيره امي بتزرعها حاجات للبيت وجزء للبيع خضار وفاكهه وحاجات بسيطه كان المطبخ له شباك وباب طوارئ طلعت بره البيت وبصيت من خرم الباب لقيته بيكلمها وهي مديه ضهرها بتغسل وفجاءه وقع طبق وطت تجيب طيزها خبطت فيه فضل ثابت شويه وهي كملت بس هو اتوتر وقام حضنها وحط ايديه علي صدرها وقالها بحبك وبعدين رجع وقالها انا اسف معرفتش اتح وقبل ما يكمل قالت له اطلع بره وشكرا علي اللبس طبعا انت عزيزي القاري بتقول ازاي كده مفروض كان اغتصبها وخصوصا ان البيت متطرف الحقيقه ان اذكي من كده لانه عاوزه يتجوزها ويورث كل حاجه ومر الموقف ومرت شهور و سنين ظ¤ سنين انا بقيت ظ،ظ§ سنه واخواتي بقو ظ© و ظ،ظ£ سنه التوام وده كان يوم ثاني من اسواء ايامي الاسطي محمد رحنا مشوار لقيته نزل جاب حاجه ورجع رحنا البيت لقته دخل المطبخ و امي مش هناك وطلع شكلاته وادها لامي هي الي كان واخدها من الراجل ورجع وادي اخواتي شيكولاته ودخلنا ريحنا شويه والغدا انعمل وكلنا وامي خلصت وكلت الشكولاته و دخلت تروق وتغسل وجا ميعا نوم اخواتي احنا تقريبا بنتغدي ظ¦ او ظ§ لان بنرجع ظ¤ او ظ¥ من براه يدوب اكل وشويه فرجه علي التلفزيون ونام حسيت ان في حاجه غلط ليه الشيكولاته دي لامي عملت نفسي دخلت نمت وبصيت من خرم الباب قاعد يتكلم واداها الفلوس وفجاءه قالها انا مش عارف استحمل انا بحبك وانتي ورده بتموتي قدام عيني مش عارف اعمل ايه عشان تحسي بيها انا عاوزك في الحلال مش هنعمل حاجه غلط زواج عادي المهم سكتت وقالت و العيال ازاي هيقتنعو طبعا حد يسال عن التجاوب ده لان بمنتهي البساطه قريه ومفيش حاجه اسهل من الكلام في اعراض المطلقات والارامل امي قالت الصراحه انا موافقه لان زي مانت عارف الكلام زاد عن حده وانا مبقتش متحمله وانا مخنوق وانا بسمع وقد كان واتفقو علي كل حاجه واتصل بماذون القريه واتفق معاه الخميس يجي لنا وخلص المكالمه وهي مش مصدقه وفجاءه قام قعد جنبها وقفش بزها براحه وقالها انا تعبان ماتجي نعمل واحده اتاري كان حاطط مهيج وواخد فيجارا هي كانت هايجه بس بتقاوم قالها اسلوع وتبقي مراتي رسمي قالت له ما تستني وهي كلها نار من الحبايه وفضل وهو بيتكلمو يدعك بزها بدون سابق انذار لقتها و قفت وبصت في الارض وراحت مشت معرفتش اشوف حاجه لان باب الاوضه مش كاشف غير الكراسي بس قام مشي وراها فتحت الباب واتسحبت لقتهم قفلو باب الاوضه واشتغل الصوت من جواه ومن سؤ حظهم خفير حراسه كان في دوريه بالليل وكنا في الصيف مفيش تكيف ولا مروحه صحبنا عدي من جنب البيت سمع الصوت قام راح دخب من الشباك وراح رافع السلاح من الشباك وقرر انه يصفر ويجمع كل الغفر بس امي باست علي ايده ورجله وهنا ظهر الوش الحقيقي للاسطي محمد وقال لها تمضي علي بيع كل حاجه له او تتفضح وفعلا غصب عنها وقالها هتخدي ظ¥ظ* الف واخد كل حاجه وقتها كانو رقم بس امي مرضتش لان في مجلس حزبي ولو باعت تتسجن طبعل حد يسال ايه يخلي يدفع عشان مفيش عقد بيع من غير مقابل وهو كان فتهم ده كويس بس هي رفضت ولما ملقوش فائده صفر واتلمو الغفر واتفضحنا انتظرو الجزء القادم ده يعتبر جزء تمهيدي القصه لسه طويله