NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دكتور نسوانجي

مدير
طاقم الإدارة
مدير
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجي قديم
حاصل علي أكثر من 100000 نقطة
ناشر مجلة
اهلا حبابيبي في المنتدي باقلي مده كبيره مش بدخل المنتدي لظروف وفاه زوجي لكن معلش اديني رجعتلكو حبابيبي وهكتبلكو قصه جديده اتمني تعجبكو وتهيججو وتوقف ازبار الرجاله وتنزل عسل اكساس البناتوتروي عطش طيازهم يالا نبتدي علي لسان صاحبه القصه بتقول انا ست بيضه وحلوه ومش قصيره بزازي كبيره وحلماتي مش قصيره معقوله لونها بينك وطيازي طريه اوي وليا كرش معقول وكسي بقه حكايه شعرته صفرا لون شعر راسي وزنبوري طويل يملا البق وشفاتير كسي مدلدله لونها غامق شويه سني 48 سنه عندي ولد واحد اسمه عادل سنه 18 سنه وسيم جدا ابيض وطويل وعريض وعمري ما فكرت اعمل معاه جنس بالغم من اني هايجه علي طول وكسي وطيزي بياكلوني دايما وكان عادل ابني له صاحبه الانتيم اسمه مكرم تختوخ وابيض وجسمه زي البنات وعنده بزاز زي البنت لبكر طبعا بتبان من القمصان الي دايما بيلبسها علي اللحم وطيازه كبيره وطريه وشفايفه وخدوده حمرا كانه حاطط مكياج وطان دايما يجي يذاكر مع ابني ويبات معاه في اودته ودايما يقفلوا علي نفسهم باب الاوده وفي يوم كان الجو حر وكان وقت امتحانات والاولاد بيذاكرو لكن الباب كان مش مقفول اوي وانا قلقت من نومي عطشانه فرحت اشرب وقلت بالمره اشقر علي الاولاد يكونو عاوزين شاي او ساندوتشات وقربت علي باب اودتهم وكانت المفاجئه لقيت ابني عادل ابني عريان ملط ومكرم راكع قدامه غلي ركبه وعمال يمص في زوبر عادل الي كان واقف اوي وكبير اوي وابيض وراسه كبيره وحمرا وعمال يزوم اممممممم اممممممم زوبرك حلو اوي يا دوله امممممممممم يالا بقي دخله حبه في خرم طيزي هاموت طيزززززززي بتاكلني اوي وعادل يقوله اصبر يا مكرم نص بس شويه ارضع حلو اهههههههه اوووووف خليه يحك في زورك اححححححححح احححححححححح بصراحه انا شفت المنظر ده هجت وايدي نزلت علي كسي تقرص فيه والتانيه علي بزازي وطلعت مني اههه خلت الولاد ياخدو بالهم اني واقفه وشايفاهم وطبعا اتخضوا وحاولو يدادروا نفسيهم لكن انا مدريتش بنفسي الا وانا هاجمه علي زوبر عادي وخطفتو من بقه مكرم وحطيتو في بقي وهات يا لحس ومص لقيت عادل بيقولي اوف اوف شاطره يا سوزي بقك اسخن واحلا من بق مكرم وبقينا نلحس ونرضع في زوبر عادل انا ومكرم ورحت لفه ايدي علي طيز مكرم الطريه وابتديت ابعبص في خرمه وانا عماله ارضع في زوبر عدوله اممممممممم لزيززززززززز زوبرك يا دوله اعمل حاجه يا مكرم امسك بزازي ادعك في كسي وفعلا مكرم ابتدي يبعبص في كسي وطيزي وانا ادعك في بزازي وزبر عادل في زوري ولقيته راح رميني علي ضهري علي السرير وراح راكب عليا خلف خلاف وزبره في بقي وبفه علي كسي ومكرم عمال يتف في خرم طيزي ويلحسه اووووووف اووووووووف احساس جميييييييييييل ويزق لسانه في خرمي ومره واحده راح عادي منطور وواخد وراكي علي كتابه ومره واحده رشق زوبره الكبير في طيزززززززززززززي اييييييي ايييييييييييي بالراحه يا ولد حرااااااام عليك طيزززززززي طيزززززززززززي وهو شغال نيك في خرم طيزي ومكرم نازل رضعه في بزازي وانا هاموت من النشوه ورحت ماسكه مكرم من زوبره لقيته صغنون وفضلت ارضع في الزوبر الصغنون وعادل نازل نيك في طيزي لحد الولدين ما نزلو لبنهم في وقت واحد عادل نزل في طيزي ومكرم نزل في بقي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%