NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صور وايه المشكله لما يقعدو كده

lUKA1

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
ما طبيعي أن اي واحده في البيت بتقعد براحتها ده البيت يعني اكتر مكان للراحه والحريه
البيت مش حكر علي الرجاله تقعد براحتها وكل واحد قاعد ببوكسره وفلنته الستات ليها حريه برضو اخت ام زوجه خاله عمه مش مهمه بيت وطبيعي تقعد كده

HSJ9yv4.jpg HSJHJu2.jpg HSJH9yl.jpg HSJHdjS.jpg HSJH2Z7.jpg
free asia pics

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: العنتيل 007, Sandro, الرايق فشخ و 25 آخرين
عادي ماما بتقعد كدا

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Cezar2050, Youngblkstud, عاشق الجنس والصداقه و شخص آخر
مفيش مشكلا خالص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل عادى بس ده بياثر على رجولتنا اوى 😭

• عجبني
التفاعلات: Cezar2050
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: حسن٩٤ و احمد المقرن
  • عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
  • أتفق
كلهم بيقعدوا كدا واكتر من كدا كمان انا معرفش ست بتقعد ف بيتها باندرها كلهم ملط بطيازهن بلا. اندر

كلهم بيقعدوا كدا واكتر من كدا كمان انا معرفش ست بتقعد ف بيتها باندرها كلهم ملط بطيازهن بلا. اندر
لا اوفر اوي ملط ديه بس عادي يقعدو بهدوم خفيفه وقصيره مافيهاش حاجه مش هيبقي كبت لبس بره وجوه

• أتفق
لا اوفر اوي ملط ديه بس عادي يقعدو بهدوم خفيفه وقصيره مافيهاش حاجه مش هيبقي كبت لبس بره وجوه
مقولتش ملط خالص بيقعدوا بطيازهن بدون اندر

ما طبيعي أن اي واحده في البيت بتقعد براحتها ده البيت يعني اكتر مكان للراحه والحريه
البيت مش حكر علي الرجاله تقعد براحتها وكل واحد قاعد ببوكسره وفلنته الستات ليها حريه برضو اخت ام زوجه خاله عمه مش مهمه بيت وطبيعي تقعد كده

HSJ9yv4.jpg HSJHJu2.jpg HSJH9yl.jpg HSJHdjS.jpg HSJH2Z7.jpg
free asia pics
لول هو اللبس دة مشكلة عند الناس لو عرفو ان اختي بتقعد كدةقدام صحابي وتهزر معاهم كمان هيعملو ايه

• نار ياحبيبي نار
  • عجبني
التفاعلات: Youngblkstud و مروان مدينة نصر
فين المشكلة طيب

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: minsyoussef, Youngblkstud, Koko koko89 و شخص آخر
لول هو اللبس دة مشكلة عند الناس لو عرفو ان اختي بتقعد كدةقدام صحابي وتهزر معاهم كمان هيعملو ايه
في ناس متخلفه هتفهم انك مش تمام مش هيفهمو أنه عادي يعني

• عجبني
بيتهزر ازاي مع صحابك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%