NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Eslam0000

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مش عارف اقول ايه. من فتره شهر كنت بفلب ف فون واحد صاحبى وشوفت صور لوش والدتى متركبه على جسم تانى انا متاكد ان مش هى. ولقيته مكلمها وباعتلها الصور دى وهى باعتاله ريكورد بتعيط فيه انه ازاى يعمل كدا وتحلفله تن جى مش هى بحكم انها ملهاش ى النت. وقالها انه هييجى البيت عندى لما اكون برا ووالدى مسافر. وبعدها بيومين لقيته باعتلها صور ليها من البيت عندنا وهو معاها ف وضع مش كويس وباين انها بتعيط ف الصور دى ويقولها كل م احتاجك هكلمك وهى بترد عليه بعياط. وكان بيقعد معايا كل يوم على القهوه ولا كأن فيه حاجه. وكل م افكر اتصرف بيجيل. صداع جامد واعيط مع العلم انا مش صغير انا ٢٤ سنه

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: .د., ahmed111222, أموت فى الجنس و 5 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تاخد تليفونه تكسره و تنيكه او تخلي حد ينيكه و تصوره و تكسر عنيه و تعرف امك علشان تقول انها خلفت راجل يجيبلها حقها

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: The mask 🎭, Cpl4fun, العرااب و شخص آخر
من ٣ اسابيع تقريبا نزلت مشكله اللى كان صاحبى ووالدتى. دلوقتى انا اتاكدت ان فيه حمل فعلا واللى كان صاحبى دا فى الامارات دلوقتى

من ٣ اسابيع تقريبا نزلت مشكله اللى كان صاحبى ووالدتى. دلوقتى انا اتاكدت ان فيه حمل فعلا واللى كان صاحبى دا فى الامارات دلوقتى
والدتك حامل من صاحبك ؟

انا مش فاهم من إلى فاهمه أن امك حامل صحبك
طب هل ولدك لسه موجود ولا اى

• عجبني
التفاعلات: makola
وايه الي وصل صاحبك أنه ينام مع امك انت لو راجل تمام مكنش فكر يقرب من امك وبعدين امك لو برضها يبقا ست مش كويسه

ممنوع وضع ارقام تسلسل للمواضيع راجع قوانين المنتدي سيتم دمج جميع آلموآضيع فى موضوع واحد

وايه الي وصل صاحبك أنه ينام مع امك انت لو راجل تمام مكنش فكر يقرب من امك وبعدين امك لو برضها يبقا ست مش كويسه
الرغبة اوقات بتكون مشتركة

• عجبني
التفاعلات: gasser selim و amjad 123
ما الناس كلها عندها رغبه يبقا تتركب من أي حد
الشباب عموماً بتاعم سايقهم وأي واحدة لو وقعت قدامه هيعمل معاها
لكن المشكلة عندها هي غالبا جالها وقت وضعفت وبعدين بطلت بس هو غصبها

الشباب عموماً بتاعم سايقهم وأي واحدة لو وقعت قدامه هيعمل معاها
لكن المشكلة عندها هي غالبا جالها وقت وضعفت وبعدين بطلت بس هو غصبها
المشكله فيها هي لأنها سلمت نفسها لاعيل من دور عيالها

• عجبني
التفاعلات: amjad 123
حاجة صعبة الناس كلها بقيت وسخة

مش عارف اقول ايه. من فتره شهر كنت بفلب ف فون واحد صاحبى وشوفت صور لوش والدتى متركبه على جسم تانى انا متاكد ان مش هى. ولقيته مكلمها وباعتلها الصور دى وهى باعتاله ريكورد بتعيط فيه انه ازاى يعمل كدا وتحلفله تن جى مش هى بحكم انها ملهاش ى النت. وقالها انه هييجى البيت عندى لما اكون برا ووالدى مسافر. وبعدها بيومين لقيته باعتلها صور ليها من البيت عندنا وهو معاها ف وضع مش كويس وباين انها بتعيط ف الصور دى ويقولها كل م احتاجك هكلمك وهى بترد عليه بعياط. وكان بيقعد معايا كل يوم على القهوه ولا كأن فيه حاجه. وكل م افكر اتصرف بيجيل. صداع جامد واعيط مع العلم انا مش صغير انا ٢٤ سنه
انت تقدر تبلغ مباحث الانترنت و ممكن تاخد حقك بايدك ايهما أقرب اعمله

المشكله فيها هي لأنها سلمت نفسها لاعيل من دور عيالها
دي حاجة اكيد وخصوصاً انه مطلعش راجل معاها
بس في الطبيعي لو ست سلمت نفسها لواحد زي كده بتكون شايفة فيه حاجة

بلغ مباحث الانترنت او تجيب صاحبك بما انه صاحبك وتقوله مثلا انك معاك واحده هتتناك وعايز مكان فهو هيتصرف اكيد لانه باين عليه انه بيحب النيك ف غصب عنه زبه هيجيبه ورا وقوله يعرفك مكان الشقه وروح انت وهو واعمل نفسك هتكلم البنت دي تيجى وخلى تلاته او اربعه رجالة من اللى هما فحول حرفيا يطلعو وانت كتف كسمو واربطه ونيكو من طيزو وصورو وانت بتنيكو وخليه يتكلم بلسانه كتير ومترحمهوش وبعدها خد تلفونه كسره وارميه ف البحر وقوله لو فكرت تبص بصه بس على بيتنا هكون فاضحك وسط كل الناس وهقول ان امى كانت بتجيبك عشان تخلينى انيكك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%