NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Adama

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
انا كنت عايز اسألكو بتجيبوهم كام مره في اليوم عشان انا عندي ١٥ سنه وبقيت فحالة هيجان مش طبيعيه بقيت بجيبهم في اليوم اكتر من مره ومرتين

• عجبني
التفاعلات: Mohamedmiidoo2022
انا كنت عايز اسألكو بتجيبوهم كام مره في اليوم عشان انا عندي ١٥ سنه وبقيت فحالة هيجان مش طبيعيه بقيت بجيبهم في اليوم اكتر من مره ومرتين
عادي انا ممكن 4 مرات او اكتر

• عجبني
التفاعلات: Mohamedmiidoo2022
عادي في السن ده؟
اه كويس بس حاول برضوه تشغل نفسك عنها يعني العب رياضة و ابعد عن الحاجات اللي ممكن تهيجك

• عجبني
التفاعلات: Mohamedmiidoo2022 و Adama
كلمني ممكن

لا تحاول كثير لان ممكن تصير عندك ادمان و ممكن تتاثر نفسيا لو اعتبرتها المنفذ الوحيد اقصد ممكن ما راح تلاقي متعة الا بالعادة و يتحول الى مشكلة بعدين و انا سامع ان الادمان على العادة يسبب سرعة بالقذف لكن انت بعدك في فترة مراهقة و ممكن لانها فترة نشاط كبيرة بسبب الهرمونات الي يفرزها الجسمالمهم اتمنالك الصحة

لا تحاول كثير لان ممكن تصير عندك ادمان و ممكن تتاثر نفسيا لو اعتبرتها المنفذ الوحيد اقصد ممكن ما راح تلاقي متعة الا بالعادة و يتحول الى مشكلة بعدين و انا سامع ان الادمان على العادة يسبب سرعة بالقذف لكن انت بعدك في فترة مراهقة و ممكن لانها فترة نشاط كبيرة بسبب الهرمونات الي يفرزها الجسمالمهم اتمنالك الصحة
شكرا جدا

لا طبعا هتأثر عليك. نظرك هيضعف و جسمك هيضعف و هتبقي تخين و عندك بزاز و كرش. ولو بتتفرج علي سكس هتبقي سالب و ديوث

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%