NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من اول ماتولدت وانا بحب البنات فشخ و بحب انيكهم بس بقالي فتره زهقان منهم و عايز انيك ولاد هل ده طبيعي !؟

• عجبني
التفاعلات: Koky00
من اول ماتولدت وانا بحب البنات فشخ و بحب انيكهم بس بقالي فتره زهقان منهم و عايز انيك ولاد هل ده طبيعي !؟
لا انت مدمن علي هرمون سعادة من الإباحية ممكن عقلك زهق من نوع الي بتتفرج عليه لأنك اكيد كنت بتتفرج علي العادي بعدين رحت ممكن للملياني بعدين فموي و عنيف وخلفي انت عقلك كل شويه يغير وزهق عايز جديد نصيحه مني اهرب مش هقولك اجبر نفسك علي نوع تاني لا بطل عادة سرية نهائي و اتجاهك هيتصحح اغلبنا مش مثلين و فاكرين نفسهم كدا اما في حقيقه مدمنين علي هرمون سعاده لحد ما يجرب مع ولد و يحب خضوع بق خلاص لبوه صعب اوي انه يرجع زي الاول اما بق الي ناكها فا هوا ناك ولاد لانه مكنش لاقي بنات هتقولي بق متجوز و بينيك ولاد لا هوا الميل دا عنده من قبل جواز اهرب لان الحوار بجد قرف اوي و هتكسب اهلك متخسرهمش

لا انت مدمن علي هرمون سعادة من الإباحية ممكن عقلك زهق من نوع الي بتتفرج عليه لأنك اكيد كنت بتتفرج علي العادي بعدين رحت ممكن للملياني بعدين فموي و عنيف وخلفي انت عقلك كل شويه يغير وزهق عايز جديد نصيحه مني اهرب مش هقولك اجبر نفسك علي نوع تاني لا بطل عادة سرية نهائي و اتجاهك هيتصحح اغلبنا مش مثلين و فاكرين نفسهم كدا اما في حقيقه مدمنين علي هرمون سعاده لحد ما يجرب مع ولد و يحب خضوع بق خلاص لبوه صعب اوي انه يرجع زي الاول اما بق الي ناكها فا هوا ناك ولاد لانه مكنش لاقي بنات هتقولي بق متجوز و بينيك ولاد لا هوا الميل دا عنده من قبل جواز اهرب لان الحوار بجد قرف اوي و هتكسب اهلك متخسرهمش
مش فكره اني بتفرج او بضرب عشره علي نوع معين الفكره اني بحب انيك البنات و مارست معاهم كتير بس الي حاسه ان بعد واحده معينه اني زهقت و عايز اجرب انيك الولاد فاهمني فا مش عارف اخلع ولا اعمل ايه

ممكن تكون بايسكشوال وده عادي
بس ماتقدرش تحكم علي ميولك الا بالتجربة وهل هي ميول فعلا ولا كانت زهق وخلاص

ممكن تكون بايسكشوال وده عادي
بس ماتقدرش تحكم علي ميولك الا بالتجربة وهل هي ميول فعلا ولا كانت زهق وخلاص
عايز نجرب

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%