NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا متزوج من 16 سنه… عمري 39 وزوجتي 37… المشكله دائما اتخيل زوجتي ليزبن… وحتى اثناء الممارسه… مجرد ما تيجي الفكره براسي انثار بطريقه عجيبه… او تخيلات التحرر في بيئه غريبه عن حياتنا… بس تكون ببنت او اكثر تمارس السحاق مع زوجتي… ؟؟

• عجبني
التفاعلات: Egyptiannova، foadalfoad و Mostafaelshazly
هي تعرف بالهواجس دي؟

• عجبني
التفاعلات: Mandooo
هو انا مش بحب التخيلات او لا انصح بالتخيل المفرط بس اظن انك محتاج تفصل بين الواقع والخيال بطرق كتير واهمها تعرف الأضرار من السحاق و المشاكل ال هتحص بوجود طرف ثالث و انثى فكر و هتعرف

• عجبني
التفاعلات: Mandooo و كازنوفى
هو انا مش بحب التخيلات او لا انصح بالتخيل المفرط بس اظن انك محتاج تفصل بين الواقع والخيال بطرق كتير واهمها تعرف الأضرار من السحاق و المشاكل ال هتحص بوجود طرف ثالث و انثى فكر و هتعرف
هو تقريبا فاهم كل ده ي صديقي
بدليل انو بيتخيل ف حته معينه بحيث يتجنب الأضرار المعروفه من التخيل بين الزوجين ال بتنتهي بكوارث

• عجبني
ينهار ازرق ع الخيبه 😅 😅 😅
Daf5cdab40

• عجبني
هو تقريبا فاهم كل ده ي صديقي
بدليل انو بيتخيل ف حته معينه بحيث يتجنب الأضرار المعروفه من التخيل بين الزوجين ال بتنتهي بكوارث
كان قصدى يتجنب التخيل حتى فى السحاق بجرق عقلانية ومفهومة منه

• عجبني
كان قصدى يتجنب التخيل حتى فى السحاق بجرق عقلانية ومفهومة منه
انا عارف ان كلامك صح
بس متعرفش هو اي ظروفه واي خلاه يوصل لكده
انا لما سألته .المدام عارفه بخيالاتك دي ولا لا .علشان افهم اكتر الموضوع ما بينهم ولا من ناحيته هو بس

• عجبني
التفاعلات: Mandooo و مرحب
انا عارف ان كلامك صح
بس متعرفش هو اي ظروفه واي خلاه يوصل لكده
انا لما سألته .المدام عارفه بخيالاتك دي ولا لا .علشان افهم اكتر الموضوع ما بينهم ولا من ناحيته هو بس
طبعا يامخ بس عادتا بيكون عندى نصيحة للعامة وفى معظم الظروف

بمعنى اقدم النصيحة للعامة

ولهذا الرجل احاول مساعدته ان كان فى معظم الظروف

• عجبني
ايه اضرار السحاق وان يكون في طرف تالت بنت؟

• عجبني
ايه اضرار السحاق وان يكون في طرف تالت بنت؟
يا فندم اضرار السحاق هنا مش اضرار جسمانية وده لحسب علمى المتواضع جدا

انما الأضرار هتكون زوجية ممكن الزوجة تفضل الانثى و مش هتقدم لك الكانت بتقدمه زمان من اهتمام

غير كده ممكن تغير عليك ويحصل توتر فى العلاقة غير كده

انت مثلا عاوز يبقا عندك ***** انت مش هتجيب واحدة تانية الولاد يسئلوك هتقول ايه غير كده انشأت جيل يحب السحاق و الطرف الثالث فى العلاقة

فى اكثر بس محتاج تفكر

• عجبني
التفاعلات: زبر19 و Mandooo
يا فندم اضرار السحاق هنا مش اضرار جسمانية وده لحسب علمى المتواضع جدا

انما الأضرار هتكون زوجية ممكن الزوجة تفضل الانثى و مش هتقدم لك الكانت بتقدمه زمان من اهتمام

غير كده ممكن تغير عليك ويحصل توتر فى العلاقة غير كده

انت مثلا عاوز يبقا عندك ***** انت مش هتجيب واحدة تانية الولاد يسئلوك هتقول ايه غير كده انشأت جيل يحب السحاق و الطرف الثالث فى العلاقة

فى اكثر بس محتاج تفكر
فعلا بتغير حسيت بهل شي… .بس المشكله انها اصلا ماتفكر بلسحاق في حين انا اغلب المرات لما اكون معها في السرير اتخيل طرف ثالث بنت…. وصدقني ممكن تثيرني وحود نره معنا في العلاقه. لكن مستحيل اشتهيها…

• عجبني
ينقل الموضوع للقسم المناسب
رجاء فى المشاركات القادمه مراعاه عدم انشاء موضوعات للميول او التحرر او السحاق فى قسم الفضفضه
تقبل تحياتى

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي الاقى مراتي لزبيان بجد قوي انت زيي

• عجبني
التفاعلات: كازنوفى و Mandooo

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%