NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هنيك حبيبتي

Abbbb

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
رايح انيك حبيبتي الاسبوع الجاي .
انا عايز اعرف اتعامل ازاي .
هيا طيزها مفتوحه مني .
بس انا بضرب عشره كتير الايام دي مكنتش عامل حسابي عايز اخد حاجه تخلي الانتصاب فشيخ لان اما عمري ما اخت حاجه ..
هيا بتحب نيك الطيز والعنف الخفيف وكده
عايز نصيحه منكم كده

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الختيار السوري, الـ مجتاو, مجهول المصدر و 4 آخرين
انت تروح عند العطار واطلب ٢٠ ج زيت خروع وب٥٠ ج حجر جهنم ومعاهم من الصيديلع علبه ايرك .... بص هاتلاقي نفسك ديناصور بيطلع نار .... 😁😁

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الختيار السوري, elgoox, GRX516136 و 6 آخرين
هيا طيزها مفتوحه مني .
بس انا بضرب عشره كتير الايام دي مكنتش عامل حسابي عايز اخد حاجه تخلي الانتصاب فشيخ لان اما عمري ما اخت حاجه ..
عايز نصيحه منكم كده
في حباية روعة اسمها
فورس مان تخليك زي الحصان

• عجبني
التفاعلات: الختيار السوري و Abbbb
بقولك ايه من كلامك شكلها مفتوحة من وري هيا حباية سالس هتجيب من الاخر بس انصحك خليك في الطبيعي ضرب العشرات ملهاش علاقة انت بس اعمل الاول هيكون سريع معاك والتاني هيطول معاك بس قبل ده كله حاول تفشخها بوس وتقفيش وتلحس كسها والأهم تمسك بتاعك وتحكووو في كسها ديه اهم حاجة في النيكا كلها

• عجبني
التفاعلات: Abbbb
انت تروح عند العطار واطلب ٢٠ ج زيت خروع وب٥٠ ج حجر جهنم ومعاهم من الصيديلع علبه ايرك .... بص هاتلاقي نفسك ديناصور بيطلع نار .... 😁😁
ايرك ده ايه دهان يعنى ؟

• بيضحكني
التفاعلات: monsun و Ĝmè2
  • عجبني
التفاعلات: fucker one
فياجرا حبوب 😅😅
معلش أصل أخوك مناكش نهائى لحد دلوقتى :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: شكلى هموت بعذريتى على رأى الامريكان :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني
التفاعلات: Ĝmè2
فياجرا ولو لقيت اللى هيا النوع الهندي منها هيبقا احسن لان تركيزها 100% ودي هتخليك تخرم الحيط ببتاعك 😂

ايرك ده ايه دهان يعنى ؟
لا ده برشام بس هايخليك حديد وتتاخر .... وتشكل وتبدل معاها الأوضاع براحتك

هيا طيزها مفتوحه مني .
عايز نصيحه منكم كده
ملهاش علاقه علي فكره انا ممكن اكون ضارب ١٠ الصبح وباليل اعمل اجدع واحد بس لو مصر علي حاجه فا انضف حاجه في السوق هي سياليس بس غاليه حبتين

انا علي حد علمي زيت الخروع دا بيقلل الانتصاب مش بيزوده ولا انا فاهم غلط؟

• بيضحكني
التفاعلات: monsun
هيا طيزها مفتوحه مني .
عايز نصيحه منكم كده
افيون ياحج

• حبيته
التفاعلات: مازن صقر
انا علي حد علمي زيت الخروع دا بيقلل الانتصاب مش بيزوده ولا انا فاهم غلط؟
بص هو الخلطه دي هاتعمل قفله 🤣😁ههههه ياعم انا بهزر أأنت احسن حاجه خليك طبيعي انت شكلك صغير في السن ماتتعودش علي برشام والكلام الفارغ ده ولو انت خائف من سرعه القذف الطريقه سهله وهي انك بتتحكم فيها بمخك ... لما تحس انك قربت وقف وفكر في اي حاجه تانيه غير انك بتنيك حبيبتك أو مراتك ... ووقف الدخول والطلوع والعب فيها في نفس الوقت من بوس وبعبصه ولحس واقليها أو غير الوضع وهكذا هاتلاقيها هي نفسها الي بتقولك هاتهم بقي 😁

هيا طيزها مفتوحه مني .
عايز نصيحه منكم كده
باشا انت بكلامك دا حاسس انك عندك دوالي و صعف انتصاب فروح صلح العده و فكر بعدين تنيك 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مازن صقر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%