NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

⍥ ȷබᓄ.

𝒫ℯ𝒶𝒸ℯ 𝒷ℯ 𝓊𝓅ℴ𝓃 𝓉𝒽ℯ 𝓁𝒾𝒻ℯ 𝒾𝓃 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
مترجم قصص مصورة
مشرف سابق
ناشر صور
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بنت اهلها قافلين عليها وعمرهم منزلوها الشارع فيوم سابوها لوحدها وهيا ف البيت فتحت الشباك سمعت واحدة بتقول للتانيه يا منـ ـيوكه لما والدتها رجعت سألتها يعني ايه منـ ـيوكه والدتها قالتلها يعني مكسوفه وعدت الايام وواحد جه يخطبها فأهلها سابوهم لوحدهم كل لما يقرب منها تبعد بيقولها مالك قالتلو اصل انا منيـ ـوكه شويه العريس وشه احمر قالتلو انت منيوك انت كمان

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: مازن صقر و الصقر_الجارح
بنت اهلها قافلين عليها وعمرهم منزلوها الشارع فيوم سابوها لوحدها وهيا ف البيت فتحت الشباك سمعت واحدة بتقول للتانيه يا منـ ـيوكه لما والدتها رجعت سألتها يعني ايه منـ ـيوكه والدتها قالتلها يعني مكسوفه وعدت الايام وواحد جه يخطبها فأهلها سابوهم لوحدهم كل لما يقرب منها تبعد بيقولها مالك قالتلو اصل انا منيـ ـوكه شويه العريس وشه احمر قالتلو انت منيوك انت كمان

🤣🤣🤣🤣🤣🤣​

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 اصل انا اول مرة اكلم ولاد فعشان كدة تلاقينى منيوكة منك شوية

م تردي عليا خاص ولا منيوكه 😂😂

• عجبني
التفاعلات: ezzatabolil
  • عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
حلوة😂😂

هو اي كلام فين القصف في كدا منيوكه يعني مكسوفه و انتي اللي مش بتردي يبقي مين اللي منيوكه ؟

مش برد علي حد HirG9wb.md.jpg

و عموما انا مش عايز اشتمك انا كنت اقصد مكسوفه و بهزر
ما انا كمان بقصد مكسوفه و بهزر 😂

عادي براحتك انا بجد بهزر مش مهم حتي تردي
لا عن جد مز غرور او شي بس ان ارد علي حد و اتعود عليه و فكرت اتكلم معها هيك هههههه انا ماشيه بمبدا انت خزوق خليك بعيد عني

لا عن جد مز غرور او شي بس ان ارد علي حد و اتعود عليه و فكرت اتكلم معها هيك هههههه انا ماشيه بمبدا انت خزوق خليك بعيد عني
بس في ناس كويسه و انتي شكلك دمك خفيف و بتحبي الهزار ف بلاش تقفلي علي نفسك دا رأيي و انتي حره

بس في ناس كويسه و انتي شكلك دمك خفيف و بتحبي الهزار ف بلاش تقفلي علي نفسك دا رأيي و انتي حره
لحالي احلالي ولا عندي رخيص ولا غالي

• عجبني
التفاعلات: Mff
ده ايه العيله الي كلها منايك ده 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%