NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا عندي ميول سالب بس ممارستش لسا عشان كيفي مختلف شويه مبميلش للرجاله اوي المهم كنت بحب احط ايدي عالخرم عشان المتعه بتاعه كدا وجربت ادخل صباع واتنين وحاليا جربت ادخل تلت صوابع مع بعض زي الصور ودخلو من غير مجهود كبير او ملينات كتير وقعدت انيك بيهم تلت ساعه 😅 المهم ان الخرم عادي زي مكان فهل كدا انا اتفتحت ولا الصوابع عادي ؟

images (3).jpeg

• عجبني
التفاعلات: Kransgo و هشام الملك سالب
حكاية اتفتحت و ما اتفتحتش هذه اصلا مجرد كلام خاطيء انتشر فالمنتديات و الشات السنوات الاخيرة
انت اولا مش بنت عندك غشاء بكارة حيتفض : يعني مش حتتفتح و مش حتتقفل! هذا مجرد هري
هناك حاجتين يا تكون فيرجين يا لا
ى ده يتم عن طريق الممارسة الكاملة مع شخص مش مع نفسك
انما بالنسبة لطيزك ممكن تسال هل انها وسعت… انت بتتدرب عالاحساس لكن ااطيز بتقفل تاني

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول و هشام الملك سالب
لازم الزب يدخل عشان تحس بمتعته

• عجبني
التفاعلات: سالب لملكة او زوجين
حكاية اتفتحت و ما اتفتحتش هذه اصلا مجرد كلام خاطيء انتشر فالمنتديات و الشات السنوات الاخيرة
انت اولا مش بنت عندك غشاء بكارة حيتفض : يعني مش حتتفتح و مش حتتقفل! هذا مجرد هري
هناك حاجتين يا تكون فيرجين يا لا
ى ده يتم عن طريق الممارسة الكاملة مع شخص مش مع نفسك
انما بالنسبة لطيزك ممكن تسال هل انها وسعت… انت بتتدرب عالاحساس لكن ااطيز بتقفل تاني
انا اقصد ان هل كدا بيبان انها مفتوحة لان مش عارف احدد وخايف لتبان

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
لا ماتفتحتش عادي الفتحه بترجع تضيق تاني اول ما تبطل الزب هو اللي بيوسعك لو اتناكت كتير مش بترجع بعدها زي الاول

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لا ماتفتحتش عادي الفتحه بترجع تضيق تاني اول ما تبطل الزب هو اللي بيوسعك لو اتناكت كتير مش بترجع بعدها زي الاول
وهل الاحساس مختلف ولا كلها واحد

تعال اجربك واقولك ولم متفتحتش افتحك

• بيضحكني
التفاعلات: سالب لملكة او زوجين
  • عجبني
التفاعلات: hani1
حبيبتي ازا ما جربتي الزب انسي انك متناكه

انا عندي ميول سالب بس ممارستش لسا عشان كيفي مختلف شويه مبميلش للرجاله اوي المهم كنت بحب احط ايدي عالخرم عشان المتعه بتاعه كدا وجربت ادخل صباع واتنين وحاليا جربت ادخل تلت صوابع مع بعض زي الصور ودخلو من غير مجهود كبير او ملينات كتير وقعدت انيك بيهم تلت ساعه 😅 المهم ان الخرم عادي زي مكان فهل كدا انا اتفتحت ولا الصوابع عادي ؟

images (3).jpeg
هي كلمة مجازية بس عشان تحس بهيجان اكتر بس انت معندكش غشاء عشان تتفتح هي كلمة نفسيه اكتر من انها حاجه حقيقيه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%