NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه هل طبيعي الي انا بشوفه(تحذير شوية وساخه)

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

python

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا صارلي اشوف افلام سكي من اكثر من ٢٠ سنة وكل مرة اشوف شي اعنف، انا الحين وصلت مرحلة اني استمتع فيديوات لبنات يلعبون بمناخيرهم مع مخاط وبيمصو ويدخلو لسانهم داخل المنخار او بنت تضرب بنت تانيه في صدرها كانه كيس ملاكمه ههه، وكمان تستخدم الصناعي وادخله للكامل حد ما ترجع الي اكلته، وبعد كمان بيخرو على بعض خراء وماي، هل في علاج لاني مش عارف شو اعمل مع العلم اني مستمتع بس حبيت اشارك واسف اذا كلامي قوي بس كنت احتاج اقول هذا الكلام، حتى اني متردد اني اكتب قصه هنا عنه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الملل والتكرار بيدفعك لحاجات مختلفه

انا صارلي اشوف افلام سكي من اكثر من ٢٠ سنة وكل مرة اشوف شي اعنف، انا الحين وصلت مرحلة اني استمتع فيديوات لبنات يلعبون بمناخيرهم مع مخاط وبيمصو ويدخلو لسانهم داخل المنخار او بنت تضرب بنت تانيه في صدرها كانه كيس ملاكمه ههه، وكمان تستخدم الصناعي وادخله للكامل حد ما ترجع الي اكلته، وبعد كمان بيخرو على بعض خراء وماي، هل في علاج لاني مش عارف شو اعمل مع العلم اني مستمتع بس حبيت اشارك واسف اذا كلامي قوي بس كنت احتاج اقول هذا الكلام، حتى اني متردد اني اكتب قصه هنا عنه
ابدأى إنك ما تتفرجى على الفيديوهات تلك بال تدريج بس لازم تكون مقتنعة إنك تبطليها مش حد قلك خطا حتى لو حقيقة
عشان التغيير بنسبه كبيره من نفسك

هو انت من كتر لما بتتفرج على كدا حبتها ارجع اهتم بلافلام العادية لاكن القرف دا
هيفضل معلق معاك و فى ذهنك مش هتعرف تخرجة للاسف بس انت متزودوش و اهتم
بافلام تانيا غير الحاجات دى و اوعى تخش على جنس الحيوانات مع البنات ارجوك بلاش

و بلاش تتفرج على الحاجات اللى بتنزل على النت و الممنوعة اللى انت عارفها بلاش منهم

أترك المشاهدة على الإطلاق لمدة شهر مثلا ثم عد إلى الأشياء الطبيعية.
هذا بسبب الإدمان. عندما يدمن المرء يزيد الجرعة ثم يزيدها ثم يزيدها ثم يزيدها حتى لا يستطيع أن يزيدها أكثر من ذلك أو تؤدي إلى موته. الحل ترك الإدمان.

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%