NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هدية عيد الميلاد " الجزء الثانى "

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Rambo king

نسوانجى متقحرط
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
29 مارس 2023
المشاركات
47
مستوى التفاعل
274
الإقامة
الجيزة
نقاط
502
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هدية عيد الميلاد الجزء الثانى

توقفت لنبضة أو نبضتين قبل أن تضيف: “و أقلع أنت كمان.” ابتعدت بوسطها عني لتسمح ليدي بالنزول على من على بزازها إلى وسطها وتفتح سوستة بنطلونها الجينز الذى كان متماسكاً حول افخاذها الكبيرة الطرية حتى سقط البنطلون على الأرض تاركاً أمي مرتدية فقط كيلوتها الاصفرالصغير والتيشيرت.
ثم اخذت اخلع بنطالى و انا اتحسس افخاذها الناعمة بيد و اخلع بنطالى باليد الاخرى حتى خلعته و ثم اعطيت امى قبلة طويلة على عنقها فقالت لى “و أقلع البوكسر كمان.” فخلعته مسرعاً غير مصدق ما تقوله امى. و وجد قضيبي عشه بين ساقيها الناعمتين المثيرتين .
الكيلوت الاصفر الصغير كان ناعم ولم يكن من القطن بل من البوليستر والألياف فكان ملمس كيلوتها مثير جداً على قضيبي العاري والمنتصب. وبدلاً من أعود إلى تدليك بزازها وحلماتها أمسكتها بقوة في حضني ومن ثم تركت يدي تنزل من على وسطها. وأحتضنت كيلوتها في مكان تغطية كسها بيدي لاريحها قليلاً و من ثم أبدأ في تدليكها برفق. احساس قماشة الكيلوت وكسها من تحته جعلني أجذبها نحوي أكثر. وبينما كنت أحتضنها كنت أدلك وأداعب كسها براحة يدي وأصابعي. شعرت بها وهي تضم ساقيها معاً وتحضن قضيبي بقوة بين فلقتي طيازها.
فكانت حركتي التالية أن أدخل يدي في كيلوتها. وبينما أنزلقت يدي تحت القماش شعرت بشعر كسها الناعم. مررت أصابعي من خلال شعرها وأدخلت أصبع واحد بين ساقيها. وسعت ساقيها قليلاً لتخف الضغط على قضيبي. بدأ أصابعي تستكشف أطراف كسها باحثاً عن فتحتها. كانت مبلولة وأصابعي دخلت بسهولة. وجدت كسها وبعبصتها. دفعت نفسها للخلف لتدل على أنها تشعر بالإثارة. أدخلت أصبع ثاني وهنا فتحت ساقيها على الأخر لتحرر قضيبي واستندت بذراعيها على النافذة. حينها رفعت رجلها ودفعت بقضيبي في كسها من الخلف . فبدأت تتأوه بصوت منخفض و قالت “نيكنى يا ابنى انا محرومة من اللحظة و الشعور دا طول السنين اللى فاتت علشانك.” فرديت عليها “انا مش هخليكى تحتاجى حاجة تانى طول ما انا موجود يا قلبى.” فضحكت كده و ابتسمت ابسامة رومانسية و انا زبى محشور فى كسها شغال داخل طالع و بعد كده رفعت ايديها لفوق رحت انا مخلعها التيشيرت و فكيت محبس السنتيانة و قولتلها “ كل السنين دى و انتى مخبية عنى الجمال دا .” و قعدت افعص فى حلماتها و لفيت جسمها ليا و بوستها من شفايفها و قعدت امص فى حلماتها و هى مش مبطلة اهات و اشتغلت ابعبصها فى كسها و قولتلها “ كلوتك الصغير دا مش مضايقك ؟.” راحت ضحكت ضحكة شراميطى كده و قالتلى “ اه قلعهونى.” رحت شديت كلوتها لتحت و اديتها بوسة فى كسها و اول ما قومت رحت رافع رجلها لفوق شوية و مدخل زبى فى كسها على الواقف كده و قولتلها “ انا بحب الوضع دا جدا و كان نفسى اجربه ايه رائيك.” لقيتها سايحة خالص و مغمضة عينها من الشهوة و صوت تخبيط فخادنا فى بعض عمال يعلى و انا عمال اسرع فى النيك و انا حاضنها جامد و زبى شغال زى الصاروخ مش راحم كسها و بعد كده قالتلى “ كفاية كده تعبت تعالى على السرير.” رحت شيلتها و هى عريانة ملط و حطيتها على السرير و فتحت رجلها و بليت كسها و رحت مدخل زبى فى كسها مرة واحدة راحت شهقت كده شهقة عالية و قالت اااااااااااه بمحن كده و اشتغلت فيها نيك و هى متكيفة على الاخر و مبسوطة و مستمتعة قوى رحت قولتلها “ يا ماما انا خلاص هجيب.” قالتلى “ طاب طلعه هاتهم من بره .” قولتلها “ لا مش قادر.” و انا عمال بسرع فى النيك حتى لم أعد استطيع وقذفت في داخلها و قمنا استحمينا مع بعض

Hgj0oAv.md.jpg
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: ماجي, يوسف 55, Abohamed و 7 آخرين
تكتب الجزء الجديد تعليق في الجزء الاول و تطلب الدمج في الموضوع الموحد من هنا
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%