NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Losefar.

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
تعمل اي لو قاعد مع جماعه اصحابك ميعرفوش اختك عشان ***** وقلوا انهم هيجيبو شرموطه ونت قلت ماشي مع العلم انك فحل واجمد واحد فبهم ف النيك وقلتلهم انك عايز تشوف صور الشرموطة راح واحد مطلع تلفونه ووواراك الصور وطلعت لاختك ال***** الهم ميعرفوهاش لان محدش شافها فيهم من غير ال**** هتعمل اي بقى انت عارف ان الشرموطه ال جايه اختك

• عجبني
التفاعلات: ابراهيم ابراهي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هروح معاهم

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Blake Rayan و Losefar.
يبقي احلي يوم في عمري و ياه لو جايبة امي معاهم حححححححححححححححححححححححح

• عجبني
التفاعلات: Losefar.
تعمل اي لو قاعد مع جماعه اصحابك ميعرفوش اختك عشان ***** وقلوا انهم هيجيبو شرموطه ونت قلت ماشي مع العلم انك فحل واجمد واحد فبهم ف النيك وقلتلهم انك عايز تشوف صور الشرموطة راح واحد مطلع تلفونه ووواراك الصور وطلعت لاختك ال***** الهم ميعرفوهاش لان محدش شافها فيهم من غير ال**** هتعمل اي بقى انت عارف ان الشرموطه ال جايه اختك
هتحجج وامشي

هسيبها تيجي ومش هأعرف حد

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%