NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ده عشان هنا في مصر معندناش ثقافه النقاش بين المتجوزين يعني اتنين متجوزين لازم يكون في بينهم نقاش لكن الخجل والكسوف والخوف في العلاقه انا مبحبوش بحب ابقي علي طبيعتي وصريح واللي معايا كده عشان نقدر نعيش سوه حياه بدون مشاكل
بس تقول لي مين ده كل التعلقات بتقول اطلقه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هو الجواز جنس بس؟ اه الحنس جزء مهم من الجواز لكن فيه حجات تانيه كتير
و بعدين هو ليه الطلاق هو الحل الاول عندكم؟!
ليه مفيش انهم يقعدوا مع بعض الاول و يفهموا ايه اللي ناقص عشان الزوج يشبع مراته (و ده حقها)
لو فيه حجات ممكن توصل لحل.. زي المشوره الاسريه و الجنسيه و العلاج العضوي و النفسي
لو كل ده فشل يبقي حل الطلاق مطروح لو الزوجه قررت انها مش هتقدر تكمل بدون اشباع (و ده حقها برضه)
لكن مينفعش الاختيارات الاولي تبقي الطلاق او الخيانه
اسمحولي يعني.. ده تفكير سطحي و طفولي جدا
الجوار جزاء وجزاء مهم لو صلح بيصلح العلاقه ولو فشخ بيفشل العلاقه في كتير اوي هو والخلفه
وانا رائي لازم يكون في نقاش وحلول للموضوع ده ولما تفشل كل الحلول يبقي طلاق لو يرضي بحد ينيكها قدامه انا عن نفسي لو هيكون طلاق لاني مسمحش بكده

بس تقول لي مين ده كل التعلقات بتقول اطلقه
احنا عندنا نقص ثقافه في مصر تعرفي في كتير لحد دلوقت متجوزين بيقضوها يدخل يجيب وينام زي الخروف والست تكمل ب صبعها عشان تنزل طب ده كلام وعامل الدكر في البيت لازم البيت يكون في نقاش وتقبل رائي الغير

• أتفق
التفاعلات: f͠a͠t͠m͠a͠🝔
مش مي
طيب افرض العيب منه وهي تعبت مينفعش تتكلم صح علشان هي عرفه لو اتكلمت هتطلق وفي الاخر يقوله بنخونهم ليه
مش مبرر ولو هتطلق يبقي ده راجل غبي واهبل

احنا عندنا نقص ثقافه في مصر تعرفي في كتير لحد دلوقت متجوزين بيقضوها يدخل يجيب وينام زي الخروف والست تكمل ب صبعها عشان تنزل طب ده كلام وعامل الدكر في البيت لازم البيت يكون في نقاش وتقبل رائي الغير
حصل وانا ااكدلك الكلام ده

• عجبني
التفاعلات: غريب عن العالم
  • عجبني
التفاعلات: f͠a͠t͠m͠a͠🝔

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%