NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صقر الغرام 🧡🧡

(محمود)
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اكيد كلنا قرانا قصص كتير في المنتدي بس فيه بعض القصص سابت اثر معنا فيه منها الي محبتهوش وكان بعيد كل البعد عن الحقيقه وميجذبش انك تشاهده وفيه قصص اتحفرت في الدماغ من كتر روعتها من وجهت نظري وانا جي اثير الجدل اقدم قصه واكتر قصه شوفنها المدرسه سهام لا تمس الواقع اطلقنا ومعجبتنيش بس برافو لصحب القصه لانه تعب في كتبتها وفي قصص جامده زي حياة الاعداديه والفرصه الاخيره وروقان حتي النهايه حلوين جدا اقولنا رايك انته بقي 🥰

• عجبني
التفاعلات: Ahmed Sarokh
اكيد كلنا قرانا قصص كتير في المنتدي بس فيه بعض القصص سابت اثر معنا فيه منها الي محبتهوش وكان بعيد كل البعد عن الحقيقه وميجذبش انك تشاهده وفيه قصص اتحفرت في الدماغ من كتر روعتها من وجهت نظري وانا جي اثير الجدل اقدم قصه واكتر قصه شوفنها المدرسه سهام لا تمس الواقع اطلقنا ومعجبتنيش بس برافو لصحب القصه لانه تعب في كتبتها وفي قصص جامده زي حياة الاعداديه والفرصه الاخيره وروقان حتي النهايه حلوين جدا اقولنا رايك انته بقي 🥰
مع احترامي الكبير والشديد ل أصحاب القصص دي بس انت فاتك كتيييير اوي من القصص بتاعت زمان حمادة فتحي ومايكل مجدي وعمر الجبالي وأحمد صقر الناس دي عملت قصص عظيمة بالمعنى العربي وتقدر تشوفها ف قصص التراث الوحيد الي عرف يمشي على نفس الخط هى يوكي صاحب قصة الفرصة و اسير الظلمات الراجل دا ليه مستقبل جامد بس يستمر

• حبيته
التفاعلات: Diegos
مع احترامي الكبير والشديد ل أصحاب القصص دي بس انت فاتك كتيييير اوي من القصص بتاعت زمان حمادة فتحي ومايكل مجدي وعمر الجبالي وأحمد صقر الناس دي عملت قصص عظيمة بالمعنى العربي وتقدر تشوفها ف قصص التراث الوحيد الي عرف يمشي على نفس الخط هى يوكي صاحب قصة الفرصة و اسير الظلمات الراجل دا ليه مستقبل جامد بس يستمر
لا انا اتفرجت علي ده كله وانا بحب يوك جدا وقصصه جامده بس معرفش قصه احمد صقر منشن عليها كده يرجوله

لا انا اتفرجت علي ده كله وانا بحب يوك جدا وقصصه جامده بس معرفش قصه احمد صقر منشن عليها كده يرجوله
ثواني هدورلك عليها

• عجبني
التفاعلات: عطلان نيك
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متتعبش نفسك اكتب اسمها وانا هبحث عنها
اعمل سيرش عن الاكونت دا The king soliman
وأدخل على البوستات الي كان منزلها القصة اسمها حكايتي السلسلة الاولى وخليك ماشي بالترتيب لحد تاجر السعادة

• عجبني
اعمل سيرش عن الاكونت دا The king soliman
وأدخل على البوستات الي كان منزلها القصة اسمها حكايتي السلسلة الاولى وخليك ماشي بالترتيب لحد تاجر السعادة
ماشي هشوفها تشكر يا برو

• حبيته
انا مبحبش القصص الخيالية وكلها هبد ورزع، مش بكملهم اصلا.. بس فيه قصتين علموا معايا وعجبوني الاولى بتاعت انا ومينا ومراته وامه واخته، قصة قديمة لكنها مش كاملة والتانية الشيكولاتة التي غيرت حياتي
افضل قصص هي القصص القديمة
انا مقرأتش كل القصص اللي في المنتدى ولكن مفيش قصص شدتني اكتر من القصتين دول لانهم متسلسلين بطريقة جميلة وهي اقرب للواقع

• حبيته
وعصفور من الشرق وبات مان ومحمد حمدي ايام الجمدان كله

• عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
الصراحة اول مره اعرف الاسماء دي
عصفور من الشرق كان من عناتيل المنتدي القديم بس باتمان ومحمد حمدي جداد

• عجبني
قصص باتمان ومحمد حمدي بينقلك قصه في إطار درامي فظيع هو مفيش بقي جو القصه ألجامد بتاع مايكل مجدي وحماده فتحي بس تظل لون حلو يستحق المشاهده

• أتفق
انا مبحبش القصص الخيالية وكلها هبد ورزع، مش بكملهم اصلا.. بس فيه قصتين علموا معايا وعجبوني الاولى بتاعت انا ومينا ومراته وامه واخته، قصة قديمة لكنها مش كاملة والتانية الشيكولاتة التي غيرت حياتي
افضل قصص هي القصص القديمة
انا مقرأتش كل القصص اللي في المنتدى ولكن مفيش قصص شدتني اكتر من القصتين دول لانهم متسلسلين بطريقة جميلة وهي اقرب للواقع
هما حلوين بس كده انته مقراتش قصص يا برو انته شكلك غاوي قصص محارم 😂😂

• حبيته
التفاعلات: Batman lover
قصص باتمان ومحمد حمدي بينقلك قصه في إطار درامي فظيع هو مفيش بقي جو القصه ألجامد بتاع مايكل مجدي وحماده فتحي بس تظل لون حلو يستحق المشاهده
هو القصص دي نصها ضحك وانا عمري ماقراتها في قصص زي بتاع يوك جده فيها اثاره بتبقي احسن بس تمام كل واحد وزوقه نورت يا كبير

• عجبني
التفاعلات: Batman lover
الصراحة اول مره اعرف الاسماء دي
وانا انا حرفيا مسبتش قسم في القصص الي وقرات منه بس مشوفتش الاسماء دي

هما حلوين بس كده انته مقراتش قصص يا برو انته شكلك غاوي قصص محاارم 😂😂
بالعكس بس هم القصتين دول اللي علموا معايا نظرا للاحداث الشيقة ثم ان القصتين مفهمش محارم هم ممكن فيهم دياثة
ثانياً انا مبصدقش قصص المحارم دي اصلا لان دا خيال الاجانب مش اكتر وميحصلش غير في قصص البورنو
اقصى حاجة ممكن اكون سمعت عنها واصدقها في المحارم هو واحد ينام مع مرات ابوه او مرات اخوه وما شابه، دول بس اللي وارد يحصل انما غير كده مستحيل، واللي بيهموك انهم اخوات او امهااات بيعملوا كده ف دا عشان الغرض منه الربح وبردو مبيكونش حقيقي

• أتفق
بالعكس بس هم القصتين دول اللي علموا معايا نظرا للاحداث الشيقة ثم ان القصتين مفهمش محاارم هم ممكن فيهم دياثة
ثانياً انا مبصدقش قصص المحاارم دي اصلا لان دا خيال الاجانب مش اكتر وميحصلش غير في قصص البورنو
اقصى حاجة ممكن اكون سمعت عنها واصدقها في المحاارم هو واحد ينام مع مرات ابوه او مرات اخوه وما شابه، دول بس اللي وارد يحصل انما غير كده مستحيل، واللي بيهموك انهم اخوات او امهااات بيعملوا كده ف دا عشان الغرض منه الربح وبردو مبيكونش حقيقي
انا معرفش القصتين في انا بفتي من دماغي انهم محارم وكده ولو حلوين نبحث ونشوف يمكن زوقك يطلع راقي نورت 🥰

من القصص الي جامده اوي بردو عائله الحج نعمان بس مش فاكر الكاتب كان مين
انته شكلك قراء كتير واحنا مش قدك
انا حرفيا كنت بقرا لحد القصص الي مفيش غير اتنين تلاته متفاعلين عليها بس ايام المنتدي القديم

• حبيته

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%