NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

juba4

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
من فتره الناس هاجمت ممثله بشكل عدواني جدا وهنا ناس بتهاجم ناس وف البيوت والشوارع كله بينقض ويكسر ف كله
كل م في عجبك حد اسمعله معجبكش متسمعش ولا كانه اتكلم
طالما مبيضرش حد متهاجموش انت معارضه ف غيرك موافق
عجبك محتوي ع السوشيال تابعه معجبكش متابعش لكن مش تطلع تهاجم وتشتم
عامل غيرك وقت ميغلط زي متحب الناس تعاملك لما تغلط

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: أحمد السويسي, نورالشام, الـ مجتاو و 5 آخرين
من فتره الناس هاجمت ممثله بشكل عدواني جدا وهنا ناس بتهاجم ناس وف البيوت والشوارع كله بينقض ويكسر ف كله
طالما انت مش شايف الصورة كاملة ما تسمع من طرف واحد ولا تشوف من زاوية واحدة ، كلامك صحيح وانا اتفق معاك بكل كلمة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: الـ مجتاو، حسن٩٤ و juba4
فيه حاجة انهدمت من تربيتنا
الذوق و المعاملات
ما بيتربوش على كده فبيطلعو بلطجية و هم دكاترة فحروف الجر

• عجبني
التفاعلات: نورالشام
الانتقاض من اهل الخبرة ... مستحب جدا جدا

ولكن في زمننا لا ينتقض الا قليل الحيلة ... ودة ظهر معايا في اخر بوست حاولت اعبر فية عن رأي بحرية اتضح لي أن شوكة في حلقوم كام شخص انتقض بس بجهالة وليس عن معرفة .

• عجبني
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: نورالشام و حسن٩٤
الانتقاض من اهل الخبرة ... مستحب جدا جدا

ولكن في زمننا لا ينتقض الا قليل الحيلة ... ودة ظهر معايا في اخر بوست حاولت اعبر فية عن رأي بحرية اتضح لي أن شوكة في حلقوم كام شخص انتقض بس بجهالة وليس عن معرفة .
لا ترمي الناس الحجارة الا ع الشجرة المثمرة

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو، حسن٩٤ و مجنونة مطرقعة
للاسف دا مش نقد هو اسمه الحقيقي نقص والنظر لما متع بيه اخرون وعمل محاكم بالكلام والتريند ابتلينا بيها للاسف لسوء استخدام كل وسيله ترفيه او جد وزرعو فبهم عدم الرضا والشكاوي وتدخل في حياة الاخرين وعدم قبول الاخر والشكر علي نعمتك ومش بس يحكم لا ويتحكم ويفضح ويتنمر ويتريق بدعوي حريه وللاسف الرد عاي السفاهه صعب عشان هتبقي حماقه لا يفرق بينهما احد

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو و مجنونة مطرقعة
لا ترمي الناس الحجارة الا ع الشجرة المثمرة
انا علي استعداد انسخ كومنت من شخص رماني بكلام بيظهر منه اد اية أن في عقليات وسطينا. قليلة الحيلة والتفكير. ..
والمشكلة كلامه مناقض بعضة 😅
بس انا هكتفي باني لمحت وفعلا كنت ناوية اعمل موضوع علي شرفة بس قولت المسامح كريم وأمكن يعرف حجمة من نفسة او يعرف أنه غلط ويتاسف

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو و حسن٩٤
للاسف دا مش نقد هو اسمه الحقيقي نقص والنظر لما متع بيه اخرون وعمل محاكم بالكلام والتريند ابتلينا بيها للاسف لسوء استخدام كل وسيله ترفيه او جد وزرعو فبهم عدم الرضا والشكاوي وتدخل في حياة الاخرين وعدم قبول الاخر والشكر علي نعمتك ومش بس يحكم لا ويتحكم ويفضح ويتنمر ويتريق بدعوي حريه وللاسف الرد عاي السفاهه صعب عشان هتبقي حماقه لا يفرق بينهما احد
كلامك 👌👌

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الـ مجتاو و حسن٩٤
انا علي استعداد انسخ كومنت من شخص رماني بكلام بيظهر منه اد اية أن في عقليات وسطينا. قليلة الحيلة والتفكير. ..
بس انا هكتفي باني لمحت وفعلا كنت ناوية اعمل موضوع علي شرفة بس قولت المسامح كريم وأمكن يعرف حجمة من نفسة او يعرف أنه غلط ويتاسف
نصيحه من موقعي هذا لهذا الشخص
غيرك حاولو وكرهو نفسهم
عادل امام قال قال ابعدو عن حيحه
انا بقول ابعدو عن رودي😂😂

• بيضحكني
هو كفايه تلميحك اما تسامح دا قوه وصفاء ذهن ولا يظل يشغلك برافو ولكن ان كررها وعاد مترحميش ههه

• أتفق
  • عجبني
هو كفايه تلميحك اما تسامح دا قوه وصفاء ذهن ولا يظل يشغلك برافو ولكن ان كررها وعاد مترحميش ههه
كدة فهمت عقليتي ✌️✌️
بحييك علي انك لماح 🌹

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤ و الـ مجتاو
نصيحه من موقعي هذا لهذا الشخص
غيرك حاولو وكرهو نفسهم
عادل امام قال قال ابعدو عن حيحه
انا بقول ابعدو عن رودي😂😂
أيوة كدة وهو اكيد هيدخل هنا لو صدفة

كلام جميل

• حبيته
التفاعلات: حسن٩٤
روقوا يا جدعان و فككوا 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
للاسف الشعب المصري بيحب الزيطة و ما بيصدق يشوف جنازة علشان يشبع فيها لطم

• أتفق
التفاعلات: حسن٩٤
  • بيضحكني
التفاعلات: الـ مجتاو
كلام جميل
العفو يا صديقي بعض ما عندكم وانت سباق ومحترم واصبت عنوان الحقيقه فكان لازم نشاكرك بما اننا في نفس المركب

• حبيته
التفاعلات: juba4
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%