NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش هام جدا نقاش مع الفانز بتوعى و متابعينى و اللى بيعرفونى

خالد هزمى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
انا خالد اللى بصور مراتى و ليكى و بعمل اهدائات و عملت تبادل زوجات
عاوز اتناقش معاكو فى موضوع انا اللى ناك مراتى قدامى و نزلت الصورة و عليها الاهداء ليكو
انا مش بجيب اى واحد من النت او معرفهوش ينكها لا بكون عارفو و قبل مناكها نكت مراتو و عملنا تبادل زوجات
المهم صحيح متعة لما بنكون فى اوضة واحدة انا و مراتى و مراتو لاكن بعد مبنخلص بنحس بكسرة و ضيق و بحس
ان العلاقة بينى و بين مراتى بقت مش زى الاول التعامل مش الجنس بس بتروح مع الوقت صحيح بنتقابل مع واحد و مراتو و بنتمتع احلى متعة كل شهر يوم
لاكن برضو بحس انى بعد مبخلص مش مبسوط بس هى متعة و ازاى مراتى وافقت هقولكو لاسف هى بتحبنى اوى اوى اوى اوى بجنون من زمان انا متجوز من 8 سنين
عشان انا ابن ناس و غنى و كنت بنيك ستات كبار و امى قفشتنى و جوزتنى بنت صديق والدى و ابو مراتى تاجر جلود كبير فى العتبة هى كمان غنية و بتحبنى من زمان
و عندى بنت 8 سنين و مراتى منى بتحبنى اوى عشق العشق عشان كدا لما بطلب منها حاجة بتقولى انا بعملهالك عشانك انت مش عشانى فهمتو لية دى كل القصة
عشان اللى عاوز يعرف ازاى مراتى بتعمل كدا و انا سمحت بكدا و ادونى رأيكو و بحبكو اووووووووووووووى ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

المرفقات

936.5 KB · المشاهدات: 75
    955.6 KB · المشاهدات: 62
    983.1 KB · المشاهدات: 63
    950.3 KB · المشاهدات: 64
    982.3 KB · المشاهدات: 68
لاكن بعد مبنخلص بنحس بكسرة و ضيق و بحس
ان العلاقة بينى و بين مراتى بقت مش زى الاول التعامل مش الجنس بس بتروح مع الوقت صحيح
لو تفتكر في اهداء انتا كنت منزلو وكنت بقولك بلاش تكمل عشان الموضوع دا لانى كنت حطيت نفسي مكانك وحسيت الاحساس دا

• عجبني
التفاعلات: خالد هزمى
بص يا خالد انت بتطلب رأينا و الاخر بتمشي اللي في دماغك فمتجيش تشتكي انك مش مبسوط . لا انت مبسوط جدا من اللي بتعمله

• عجبني
عم خالد انا قولت قبل كده ليك لما سألت
علي العموم انت صحب القرارات في الموضوع ده
بس انت سألت نفسك ليا مرتك لسه عايز تاني او بالعربي هي مبسوطه

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: مصطفى مصطفى
بص يا خالد انت بتطلب رأينا و الاخر بتمشي اللي في دماغك فمتجيش تشتكي انك مش مبسوط . لا انت مبسوط جدا من اللي بتعمله
فعلا مبسوط وقتها لاكن بعدها ببقى شبة ميت

عم خالد انا قولت قبل كده ليك لما سألت
علي العموم انت صحب القرارات في الموضوع ده
بس انت سألت نفسك ليا مرتك لسه عايز تاني او بالعربي هي مبسوطه
لا مش مبسوطة و بتعمل كدا عشانى بس

احساس الندم و الكسرة و الحسرة ده شعور حيصاحبك مع كل حاجة غلط بتعملها في حياتك لان بعد ذهاب تاثير النشوة فخلاص حيرجع العقل يتحكم تاني فيك و فيها،،، لية اتجهت للتبادل و التحرر ما انت مقتدر و زي مبتقول مراتك بتحبك بجنون و بتسمع كلامك علشان ترضيك كنت اتجوزت تاني و تالت و رابع،،،

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%