NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فن لحس كس المربربه

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
نفسي اخد امي تحتيا بنفس الوضع ده كدا حد بعرف اجيبها ازاي برضاها هي مبهدلاني ومهيجاني اوووي ومحدش يدخل خاص يقول تعالي تخيلات و انا فحل وانيكهالك والكلام ده انا عايزها لبا انا وعلي الطبيعه

المرفقات

22 KB · المشاهدات: 283
    44.6 KB · المشاهدات: 267
    27 KB · المشاهدات: 250
    26.3 KB · المشاهدات: 267
  • عجبني
التفاعلات: Sandro و نفسي انيك اختي في طيزها
نفسي اخد امي تحتيا بنفس الوضع ده كدا حد بعرف اجيبها ازاي برضاها هي مبهدلاني ومهيجاني اوووي ومحدش يدخل خاص يقول تعالي تخيلات و انا فحل وانيكهالك والكلام ده انا عايزها لبا انا وعلي الطبيعه
جسمها زي كدا بالظبط

المرفقات

181 KB · المشاهدات: 285
  • عجبني
التفاعلات: Hus9
وانا ماما تعبتني اوي وعايز انيكها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابعد ياابني عن الفكره دي

ابعد ياابني عن الفكره دي
لي يسطا واحد صاحبي عرف يوقع امه وبينها ويصورها وفرجني عليها علي موبايله ومتدلعه معاه اخى دلع وانبساط

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
انا حاولت كتير بس فشلت مقضيها حك و تحسيس و بتعمد اتفرج عليها اخليها تشوفني واما مركز مع بزازها و طيرزها و بتعمد ادخل عليها و هيا بتغير و اشوفها باندر وبرا بس و ساعات من غير برا و هيا بقت عادي بس نيك نيك مفيش و صعب حبتين والي بقلك بنيك امي قله كداب صعب اوي ممكن واحد ينك خالته مرات خاله عمته الكلام دا خاصا لو هيا لبوه انما امه امه صعبه

انا حاولت كتير بس فشلت مقضيها حك و تحسيس و بتعمد اتفرج عليها اخليها تشوفني واما مركز مع بزازها و طيرزها و بتعمد ادخل عليها و هيا بتغير و اشوفها باندر وبرا بس و ساعات من غير برا و هيا بقت عادي بس نيك نيك مفيش و صعب حبتين والي بقلك بنيك امي قله كداب صعب اوي ممكن واحد ينك خالته مرات خاله عمته الكلام دا خاصا لو هيا لبوه انما امه امه صعبه
ليا واحد صاحبي امه كانت جسمها نار على طول شرقانه نيك وابوه مسافر بينزل كل سنه شهر واحد ويمشي الواد عرف يوقع امه وينكها وصورها ووورهالي ع الموبايل

• عجبني
التفاعلات: نفسي انيك اختي في طيزها
اى حد هيكلمك هيكلمك عشان امك وكده يعنى مش هتطلع بجملة مفيدة ف فكك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%