NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احمد أخو مني

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
نصيحة من تجارب سنين خدها علي طبق دهب مني
لو انت ديوث أو بتحب تبادل المحارم او متحرر واطلب منك انك تبعت صور امك او اختك او مراتك قبل ما تبعت للشخص ده خليه هو يبعتلك صورة لامه او اخته او مراته وتكون باثبات عشان ميضحكش عليك زي انك تخليه يصورها ويصور نفس المكان وهو فاضي وعليه اسمه
و ده ليه ؟؟؟
لان لو انت باعتله صور اهلك ممكن في اي وقت يبتزك أو ينشرهم أو يهددك بيهم لكن لو انت معاك حد من اهله عمره ما هيعمل كده والعلاقة هتستمر اعرف حقك ومتخليش حد يعلم عليك ⚘

• عجبني
التفاعلات: khaswa
Up

• عجبني
التفاعلات: حودا عاشق المحارم
التبادل باثبات بس تبادل اخوات

انت صح

• عجبني
التفاعلات: احمد أخو مني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
صح جدا ❤️

• عجبني
التفاعلات: khaswa
انا فحل بس
اكثر ناس يكونو مش موثوقين هم الي يقلك تبادل بعدين يستخدم صور المبادل يلي خذ صورو من قبل معا مبادل آخر ويبقى ينصب بهذي الطريقة اعرف كثير ناس كشفتهم انهم نصابين بحيث ان لي خبرى واسعة مش بس فهذا الموقع على تويتر وانستغرام وتلغرام اغلبيتهم نصابين
بسانا كفحل ما عندي مصلحة اني ابتزك بصور محارمك لا انا من بلادك عشان اطلب فلوس ولا عندي اي مصلحة غير اني اشوف الصور وابدي اعجابي عليها او اجلخ زبي عليها

• عجبني
التفاعلات: Teka44
نصيحة من تجارب سنين خدها علي طبق دهب مني
لو انت ديوث أو بتحب تبادل المحاارم او متحرر واطلب منك انك تبعت صور امك او اختك او مراتك قبل ما تبعت للشخص ده خليه هو يبعتلك صورة لامه او اخته او مراته وتكون باثبات عشان ميضحكش عليك زي انك تخليه يصورها ويصور نفس المكان وهو فاضي وعليه اسمه
و ده ليه ؟؟؟
لان لو انت باعتله صور اهلك ممكن في اي وقت يبتزك أو ينشرهم أو يهددك بيهم لكن لو انت معاك حد من اهله عمره ما هيعمل كده والعلاقة هتستمر اعرف حقك ومتخليش حد يعلم عليك ⚘
الجاهز يتواصل معايا و يكون جاد بالاثبات

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%