NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اهلا بيك بقى
انا لما كنت مراهق ابتدعت حاجات روعة ههه
بص حتاخد موزة تخينة و كبيرة ما تكونش ناشفة و لا بقالها كتير
يعني نص نص
تقص راسها و تفرغ الموزة من جوا
و تستعمل قشرة الموزة عشان تضرب عشرتك
فناااان 😂😂😂

انا لما باجي اضرب عشرة مبعرفش اعملها ع الناشف ف بستخدم صابون و مع الوقت حسيت زبي بدأ ملمسه يبقا ناشف و بقا بيحرقني ف لو حد عنده حل للمشكلة دي او يقولي مرتبط احسن استخدمه
متعصرش بيدك جامد

في اسم معين ولو ممكن بالتقريب سعره يكون كام
Eazex_line
تقريبا سعره في حدود 40 او 45 كده او ممكن تستخدم clinso gel

انا لما باجي اضرب عشرة مبعرفش اعملها ع الناشف ف بستخدم صابون و مع الوقت حسيت زبي بدأ ملمسه يبقا ناشف و بقا بيحرقني ف لو حد عنده حل للمشكلة دي او يقولي مرتبط احسن استخدمه
الافراط فى ضرب العشرات سيتسبب لديك فى سرعة القذف مستقبلا . قلل منها بقدر المستطاع .

زيت *****
بلسم شعر
مزلق طبى

بالنسبة للملمس حاول تقللها شوية علشان ده كتر الاحتكاك أو تعمل زي يسطا افضل اهيج نفسي علي الاخر وأمسك زبي 10 دقائق بطلع كل اللبن الي جوايا بيبقي شعور ممتع نييك
جرب اسمع مني
بتعملها ازاي ممكن تشرح اكتر

انت كده بتهرى الجلد و بتخلى النهايات العصبيه سهله الاثاره جدا و هتعملك سرعه قذف
انا لما باجي اضرب عشرة مبعرفش اعملها ع الناشف ف بستخدم صابون و مع الوقت حسيت زبي بدأ ملمسه يبقا ناشف و بقا بيحرقني ف لو حد عنده حل للمشكلة دي او يقولي مرتبط احسن

هدي شوية علي نفسك هيبدا الجلد يقشر وترتاح

زيت مساج

لان دا بيكويه وياكل في الجلد غلط طبعا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%