NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Lucifer the best fucker

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا شايف الايام بقت نسخ حتى لو فيه تغيير في روتين اليوم نفس الاحساس نفسيا بيفضل موجود :cry:

• عجبني
التفاعلات: Nymph و fares07
احنا بقينا عايشين في فيلم الف مبروك نصحي ننام نصحي 😂

• محزن
  • أتفق
التفاعلات: اسنانجي و Lucifer the best fucker
احنا بقينا عايشين في فيلم الف مبروك نصحي ننام نصحي 😂
ما دي مشكله الفيلم كان بيكتشف كل يوم حاجه جديده اهو فادته عرفته حقيقه نفسه المشكله في البحث عن الذات الموضوع مش متعلق بالفلوس او الدنيا ماديا في حاجه أكبر احنا نفسنا اللي بنعيش الحياة 👁️🙂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندك حق لدرجه انك ممكن تنسي النهارده ايه او وراك ايه بقي مووود ملل و زهق

• عجبني
التفاعلات: Lucifer the best fucker
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: M&I و Lucifer the best fucker
احيانا تكرار الروتين افضل من ، التجديد في غير محله ، حاول تشغل يومك باي إضافة جديدة ، هتفرق معاك ،

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي و Lucifer the best fucker
عندك حق لدرجه انك ممكن تنسي النهارده ايه او وراك ايه بقي مووود ملل و زهق
حقيقي تعرف انا عندى شغلى و بحب الزراعة و عندى حياى اجتماعية لكن كل ده بيحصل معايا

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
يوم متسيب السوشيال هتعرف اي الفرق
حقيقي تعرف انا عندى شغلى و بحب الزراعة و عندى حياى اجتماعية لكن كل ده بيحصل معايا

احيانا تكرار الروتين افضل من ، التجديد في غير محله ، حاول تشغل يومك باي إضافة جديدة ، هتفرق معاك ،
لحد امتى و هنتشبع مسالة وقت التشبع لازم ييجى

• عجبني
انا نفسي اعرف ازرع 😂😂😂
يا جدع انتا سهلة جدااليوةتيوب هيطور الموضوع ده و انا شخصيا بحاول اأقلممنفسي ع مهارات البقاء لان الذكاء الصناعى هيخلص علينا قريب :ROFLMAO::ROFLMAO:

• بيضحكني
لحد امتى و هنتشبع مسالة وقت التشبع لازم ييجى

إبداء بتنظيم وقتك عارفه انك كتير قال الكلام ده ، وللاسف كلامي هو الصح الصحيح ، انت لو عملت لكل حاجة في يومك وقت معين وبميعاد معين ، هيفرق معاك جدا

• عجبني
التفاعلات: Lucifer the best fucker و sarasalma577
إبداء بتنظيم وقتك عارفه انك كتير قال الكلام ده ، وللاسف كلامي هو الصح الصحيح ، انت لو عملت لكل حاجة في يومك وقت معين وبميعاد معين ، هيفرق معاك جدا
انا بعمل كده اصلا انا شغلي متعلق اصلا السوشيال ميديا ف مضطر اعمل كده عشان منجرفش مع تيار الميديا

ما هو الواحد مبقاش لاقي الاضافه الجديدة دي و

• أتفق
انا شايف الايام بقت نسخ حتى لو فيه تغيير في روتين اليوم نفس الاحساس نفسيا بيفضل موجود :cry:
طبيعي الاحساس ده عندنا كلنا لأن انا عن نفسي وبالنيابه عن جيل الثمانينات الحياه ايامنا كانت بسيطه جميله مريحه ممتعه ام الآن مع وجود السوشيل ميديا والموبايل والانفتاح علي دول العالم المتقدمه اصبحنا اكثر تطلعا علي السيارات والقصور وحياه الرفاهيه ناهيك عن الاثر السلبي للموبايل اصلا من خلال موجات البث الارسالي لأبراج المحمول ابعد عن الموبايل فتره خليك علي اد المكالمات بس ويحبذل لو موبايل صغير من ابو زراير بتاع زمان هتحس بفرق كبير

• عجبني
التفاعلات: Nymph
اكسر الروتين بأي حاجة شوف ايه المتكرر في حياتك وماتعملوش تاني

جرب يوم تروح اي بارك واركب الألعاب الي هناك

• عجبني
خد حبيبتك وادخلوا سينما و اتعشوا سوا

• عجبني
خد حد من اخواتك روحو متحف

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل