NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة ميولي اتجاه اختي اوصلتني لدياثتي علي زوجتي ـ حتي الجزء الحادي عشر 18/11/2022

انا اكتشفت ان احنا شعب متخلف ابن وسخة و يستاهل الحرق بجاز
دي قصه يا بني ادم مغفل ، ولما انت مش متخلف ومش ابن وسخه ومتستاهلش الحرق بجاز جاي المنتدي تكتب خرا زي دا لي ولا اصلا اي اللي يخليك تكمل القصه لدلوقتي

• عجبني
التفاعلات: Lord Cromer
اتأخرت يعني يسطي

فيه حاجة ناقصة بين الجزء التاسع و العاشر
فى نهاية التاسع انت قلت على لسان محمود انه شاف منظر غريب ف اوضة امه و ابوه
و بدأت العاشر من غير تنويه للى شافه

و بدأت تتعامل مع الاب و الام بطريقة غريبة مبنية على موقف القارئ مايعرفش عنه حاجة

برجاء مراجعة نهاية الجزء التاسع مع احداث الجزء العاشر و تحاول تصلح الاحداث
او تفهمنا ايه اللى حصل!!!!!
و لك التحية على استكمال القصة بعد غيبة طويلة

• عجبني
التفاعلات: ليلي احمددد

و بدأت تتعامل مع الاب و الام بطريقة غريبة مبنية على موقف القارئ مايعرفش عنه حاجة

ممكن / شاف امه بتنيك ابوه

• عجبني
التفاعلات: sekoseko87

دا مش غلط اكيد لاني وضحت في بدايه الجزء اني مش ناسي خاتمه الجزء التاسع ، الفكره اللي هتتقال او الموقف اللي حصل دا هيتبني عليه سلسله تانيه عشان هيفتح باب كبير جدا واحداث اعمق.
بحاول متاخرش عليكوا و****.

دي قصه يا بني ادم مغفل ، ولما انت مش متخلف ومش ابن وسخه ومتستاهلش الحرق بجاز جاي المنتدي تكتب خرا زي دا لي ولا اصلا اي اللي يخليك تكمل القصه لدلو

دي قصه يا بني ادم مغفل ، ولما انت مش متخلف ومش ابن وسخه ومتستاهلش الحرق بجاز جاي المنتدي تكتب خرا زي دا لي ولا اصلا اي اللي يخليك تكمل القصه لدلوقتي
قرأتها عشان اشوف الزبالة اللي في قاع المجتمع و وصلت للجزء الثالث و مكملتهاش و لكن عندك حق انا قرفان اصلا من نفسي اني قرأت الكلام دا و قرفان من نفسي و انا برد علي واحد حقير زيك

قرأتها عشان اشوف الزبالة اللي في قاع المجتمع و وصلت للجزء الثالث و مكملتهاش و لكن عندك حق انا قرفان اصلا من نفسي اني قرأت الكلام دا و قرفان من نفسي و انا برد علي واحد حقير زيك
انت متقلش عني في الحقاره لانك مش داخل تصلي هنا ، وانت لو كده مكنتش دخلت قسم الدياثه من اصله فمتقعدش تفردهم علينا عشان كل واحد عارف نفسه وطبعه.

انت متقلش عني في الحقاره لانك مش داخل تصلي هنا ، وانت لو كده مكنتش دخلت قسم الدياثه من اصله فمتقعدش تفردهم علينا عشان كل واحد عارف نفسه وطبعه.
يعم سيبك منه هو داخل يدور غ تواشيح هنا

المهم يسطي متتأخرش بالجزء الجديد متخليهوش يعكنن عليك😂
صحيح معلومه: انا بكتب القصه لحب ميولكم اذا كنتم متحررين او فحول او بنت تحب يكون اخوها متحرر او او او .
مش عشاني خالص.

صحيح معلومه: انا بكتب القصه لحب ميولكم اذا كنتم متحررين او فحول او بنت تحب يكون اخوها متحرر او او او .
مش عشاني خالص.
يسطي ما كلنا هنا بنكتب عشان الي بيقرا يعني انا مثلا مش بهيج ع قصتي ولا بقراها بعد ما اكتبها يدوب كل ما اجي اكتر اقرا اخر حتة عشان افتكر

ياريت متتاخرش في باقي الاجزاء

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ممكن / شاف امه بتنيك ابوه
اكيد طبعا ده اللى حصل
لكن اهمال الحدث فى الجزء التالى
و كمان يتعامل مع ابوه و امه بناء على اللى شافه والقارئ مايعرفش
ده بيضعف المحتوى
هى دى الفكرة بس

عارف انت بتفكرني بمارك توين لما قال متتخانقش مع خنزير في الطينة هو هيستمتع بالطينة لأن دي بيئته متعود عليها و انت هتطين نفسك عالفاضي و في الآخر هيغلبك بفرق الخبرة

• بيضحكني
التفاعلات: AD7AM
عارف انت بتفكرني بمارك توين لما قال متتخانقش مع خنزير في الطينة هو هيستمتع بالطينة لأن دي بيئته متعود عليها و انت هتطين نفسك عالفاضي و في الآخر هيغلبك بفرق الخبرة
طب وانتا اي الي نزلك الطينة ليه لو انتا ف كامل قواك العقلية اصلا

• بيضحكني
التفاعلات: AD7AM

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%