NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة ميولي اتجاه اختي اوصلتني لدياثتي علي زوجتي ـ حتي الجزء الحادي عشر 18/11/2022

في البداية احب اعرفكم ان القصه حقيقيه وحصلت معايا بكل تفاصيلها بالاضافه الي بعض الحاجات اللي ضيفتها لجعل القصه اكثر اثاره .
انا محمود وعندي 21 سنه في زمن القصه.ِ
اختي مريم عندها 18 سنه وتفاصيلها هتيجي مع احداث القصه.
احنا من اسرة زي اغلبية اسر مصر مكونه من اب وام وانا الكبير واختي اصغر مني ب 3 سنين . واحنا مستوانا المادي متوسط او فوق المتوسط بشويه صغيره ومن حي شعبي , اسف لو طولت عليكوا في المقدمه واسيبكو مع القصه .
متأكد؟


الموضوع بدا يكون شائع في معظم البيوت وانا مش شايف ان التفكير المتفتح والتحرر بشكل عام ميقللش ابدا من الرجولة.
صحيت الصبح علي صوت اختي وهي في الصاله :
_اختي: قوم يلا يا محمود عشان تلحق تفطر وتنزل علي الشغل...يووووه يبني قوم بقي هو انت كل يوم تسهر برا وكل دا يطلع علي دماغي انا الصبح.
_ انا: خلاص يا زفته قومت قومتتت.
شلت الغطا من علي جسمي وكالعادة نايم ب البوكسر بس , مسكت تليفوني ورنيت علي ادهم صاحبي اشوفو صحي ولا لسا.
_انا: اي يا علق جاهز ولا هتاخرني معاك زي كل مره.
_ادهم: يسطا ااخرك اي بس دنا كل مره بستناك قدام البيت بالساعة وبتبضن امي معاك.
_انا: اعملك اي بقفل معاك بلاقيك تحت البيت وانا بكون لسا صاحي.
_ادهم: احا يسطا يعني انت لسا مجهزتش؟
_انا: يعم لا خمسه وهتلاقيني تحت بيتك, بقول كدا بس عشان اهاوده.
_ادهم: تحت بيتي اي يسطا انا ف شارعك اهو ويعتبر خطوتين واكون عندك.
_انا: مش بقولك , طيب يسطا خمسه وهنزلك.
_ادهم: بسرعه يسطا عشان وحياه فرغلي م طالبه تاخير .(فرغلي دا كان صاحبنا وقريب مننا فشخ بس مات في الجيش مع اتنين كمان)
_انا: مخلاص يكسمك قولتلك مش هتاخر , سلام.
قومت فتحت الشباك ولسا هولع سجاره لقيت ايد علي ضهري وامي بتتكلم,
_امي: يابني ماقولنا مية مره متشربش زفت علي الريق غلط انتو لي مش عايزين تفهموا .
_انا: ياما هو كل يوم نفس الموضوع , ادي الزفته اهي مش طافحها خالص.(رميتها من الشباك)
_امي: طبعا مانتا الفلوس في ايدك زي الرز من المشي الوسخ اللي بتمشيه انت والصيع بتوعك.
_انا: الا قوليلي يا حاجه الفطار جاهز ولا اكل من الفلوس الرز بتاعتي.
_امي وهي ماشيه: يخريت تقل دمك يابعيد وا*** بارد.
_انا بضحك: تسلمي يا ست الكل يعني هكون واخده من مين .
عملت الفون صامت عشان عارف ان ابن الوسخه هيدوش امي .
خرجت اخد دش وبعد مخلصت لبست بوكسر غير اللي كنت لابسه وخرجت.
ابويا وهو قاعد بيفطر: يابني قولتهالك قبل كدا متمشيش في البيت بالمنظر دا اختك كبره وانت مش صغير يعني عشان اقولك كدا.
_انا: حاضر ياحج داخل البس اهو.
دخلت وانا بلبس شوفت الفون بيرن عرفت انه ادهم طنشته وكملت لبس
خدت الفون والمحفظه وبدور علي الاير بودز مش لاقيه.
خرجت بره وصوتي عالي وبقول بت يامريم انتي خدتي الاير بودز بتاعتي تاني.
_اختي: اه وعلي فكره قولتلك امبارح لما رجعت شوف بقي كنت بالع اي .
_انا: طب متكتريش وقولي علي مكانها عشان نازل.
_اختي: هتلاقيها علي التسريحه .
انا بعد مدخلت بصيت علي التسريحه ملاقيتش حاجه: يابنتي مش هنا تعالي شوفيها بقا عشان يومك يعدي.
اختي دخلت وملاقيتهاش , لمحتها علي السرير ومكنتش واخد بالي منها عشان بيضه بنفس لون الملايه.
انا بعصبيه: دي بردوا اللي كانت علي التسريحه.
خدتها وجيت نازل لقيتها بتده عليا,
_هي: يبني مش هتفطر قبل ماتنزل.
_انا: لا مستعجل يلا بقا سلام.
_هي: طب خد بس لسا مخلصتش كلامي.
_انا: عايزه اي تاني الواد ادهم مستنيني من سنه ضوئيه تحت.
_هي: عايزه اقولك حاجه.
_انا: يبنتي انجزي انتي هتنقطيني.
_هي: كنت بس عايزه كقم اخرج بي الجمعه الجايه مع صحابي وانت شايف ان لا ابوك ولا امك طايقني اليومين دول محسسني اني عاله عليهم.
_انا: انتي اللي جبتيه لنفسك لو كان اسلوب كلامك معاهم عدل مكانوش وصلوا انهم يمدوا اديهم عليكي , علي العموم هجيبلك الطقم بس لما تصالحيهم يعني بعني اصح تصالحيهم النهارده عشان الحق اجيبه بكرا وانتي عايزه تخرجي بعد بكره.
_هي: يا محمود بقي انت عارف اني مش بعرف اعتزر لحد حتي لو حصل اي.
_انا: انا قولتلك واللي انتي عايزاه اعملي , وبعدين اي يابت الجسم الجامد دا الناس بتاكل وتتخن انتي بتاكلي وتبقي جامده.
_هي: انا جامده طول عمري ياحبيبي بس..
وهنا يقطعنا صوت ادهم بعد ما طلع يشوفني اتاخرت لي,
_هو: يعم عمال برن عليك وانت ولا معبر اهلي.
_انا: البت دي اللي ماخراني..
_هو بهزار: طالما القمر دي اللي ماخراك يبقي نعديها المرادي.
_انا قمت مديله علي قفاه بضحك: جرا اي يا علق هتعاكسها وانا واقف.
_هي: طب اسيبكوا انا بقا .
_هو: اتفضل يا جميل.
وهي طالعه الكام درجه سلم كانت طيزها بتترج بطريقه تهيج الحجر وخدت بالي ان صاحبي باصص علي طيزها مع اني كانت اول مره تطلع مني التصرف دا اني اسيب حاجه زي دي تحل لمحارمي بشكل عام واسكت , خدت صاحبي ونزلنا الشغل وكان يوم طبيعي جدا.
متأكد؟


ولحد هنا نكون وصلنا لنهايه الجزء الاول وملحوظه الاجزاء اللي جايه هتبقي اكبر ومعلش لو يعتبر مفيش مشاهد جنسيه هنا بس اوعدكم هيبقي في كل جزء مشاهد احسن دا بس كتعريف للشخصيات...رايكم يهمني .
وهحاول انزل كل يومين جزء علي حسب ما تحبو.


مبدأيا انا اسف جدا علي التاخير لان بجد عدي عليا يومين تعب رهيب بس هحاول علي قد مقدر اعوضلكوا دا في الاجزاء اللي جايه، واسيبكم مع الجزء التاني،

الجزء الثاني:
بعد ما ادهم عدي عليا وشوفته وهو بيبص علي طيز اختي المربربه ومعملتش حاجه ونزلنا علي الشغل ولما وصلنا لقينا عم سيد صاحب الشغل بيكلمنا وانا ب الاخص ،

_عم سيد: يابني هو كل مرا تيجوا متاخرين كدا علي فكره انا بعد كدا هيكون في جزا علي التاخير دا .
_انا: جزا اي احنا شغالين في بنك دي ورشه حداده😂😂.
_عم سيد: مش الورشه دي ال مشت في ايدك الفلوس يعلق منك ليه.
_انا: طبعا بهزر يعم سيد ، حصل خير ،قول لادهم هو اللي بياخرنا ، وقبل ما ادهم يكمل قمت قايله اي بقا ناويين تفطروا اي.
عم سيد اداني فلوس اروح اجيبلنا فطار واليوم عدا عادي جدا من غير احداث ، في نهايه اليوم قفشت من عم سيد ال 50 جنيه (للعلم 50 جنيه علي ايامها ولا 200 دلوقتي)
بعد الشغل ادهم بيكلمني ،
_هو: ها هنسهر فين النهارده احنا كننا لسا عندي امبارح.
_انا: اتصل ب الواد رافت شوفوا كدا جاي ولا لا وبعدين نبقي نشوف الحوار دا عشان شكلي م معاكوا النهارده.
بعد ما كلمه ورافت قاله انو نص ساعه وينزل من البيت قولناله علي قهوه معينه يقابلنا فيها ، وروحنا القهوه ،
بعد مقعدنا وطلبنا شاي مفيش خمس دقايق ولقيت اختي بتكلمني علي الواتس،
_مريم: محمود محمود انا صالحت بابا وماما وخلاص مش زعلانين هات بقا الطقم اللي وعدتني بيه.
_انا: اي دا انا قولت كرامتك مش هتسمحلك هههه ، علي العموم انا هسهر النهارده وهبقي اجيبهولك بكرا وانا راجع من اشغل.
_مريم بمياصه: كله لاجل مصلحتشي يبني ، خلاص تمام .
قفلت معاها واستنينا شويه رافت ولما جه سلمنا عليا ودا الحوار الاتي:
_رافت: اي يارجاله عاملين اي.
_ادهم: ماشيه بالزق و**** يخويا.
_رافت:قصدي عاملين دماغ اي للسهره يخول😂😂.
_انا: مش عارفين اصلا يسطا اذا كننا هنقعد ولا لا .
_رافت: احا يعني انتو منزلني من البيت ليه.
_انا: مش عارف و**** يسطا دامغي مصدعه وحاسس ان اليوم النهارده فاكس.
_ادهم: يعم قعدتنا دي هي اللي هتروق داغك وتبسطك.
_انا: طب بس خلونا قاعدين شويه لحد مشوف.
رافت: مفيش شويه يعم يلا هنكمل الليله عندي.
_انا: يعم خلينا بس شويه ، وبعدين عندك اي دا ابوك العرص مش بيطيقنا عندك خمس دقايق.
_رافت: ابويا هو وامي سافروا وسابوني انا واخويا واختي لوحدنا وقدامهم يومين.(اخوه علي عنده 15 سنه واخته بسمله عندها 17 بس جسمها اي ولا اللي مخلفه خمس مرات)
انا سكتت شويه ادهم بيقولي: يعم انت لسي هتفكر يلا بينا.
وندهنا علي عم احمد وحاسبناه وطلعنا علي بيت رافت.
بعد ما طلعنا عنده رافت فتح الباب وقالنا استنوا دقيقه يا رجاله وبعد مدخل بشويه جه وقالنا خشوا.
دخلنا واول مدخلنا وقعدنا لاقيت ادهم بيطلع من جيبه حتت حشيش مش صغيرهولا كبيره وقعد ف الارض يلف.
رافت هنده كومبيتر من بتوع زمان دا وكنت مسجل عليه الفيس بتاعي وكنت بكلم بنات كام لما كننا بنيجي هنا.
_رافت: رايح انا اعملكوا حاجه تطفحوها.
_ادهم: حاجه اي يعم استنا نعلي الدماغ الاول.
_انا: لا يسطا مليش مزاج دلوقتي ، اعملي قهوه ساده يخويا.
_ادهم: يعم من امتي وانت مش ليك مزاج دا انت الخبره كلها.
_انا: يعم سيبني في حالي بقا بدل ما اقوم انيكك واسمع صوتك للحاره كلها.
_رافت بضحك: بس يسطا دا قادر ويعملها.
_ادهم يعم مش اي حد دخل جيم فتره وربا عضلات يبقي شبح.
_انا بقول ل رافت: طب روح انت يسطا اعملي القهوه وسيبني انا والشرموطه دي لوحدنا.
رافت راح يعمل القهوه وانا قومت من علي الكمبيوتر وروحت ل ادهم وقعدنا انا وهو نتعارك شويه بس بغشامه لحد ما رافت جه علي الصوت.
_رافت: اي يسطا مش قادر عليها ولا اي.
_انا: يبني دا مفشوخ شوف نفسه مقطوع ازاي..
رافت سمع صوت القهوه بتفور وجري ع المطبخ ورجع وقالي يسطا القهوه فارت .
_انابضحك: يعم اعملي غيرها منتا ال مسطول.
_رافت: اي يلا البجاحه دي وبعدين عندك القوه جوا خش اعمل لنفسك علي ما اشوف الجوين دا بيقول اي.
روحت اعمل القهوه وقبل ما اعلق عليها دخلت الحمام وبعد ما خلصت بفتح الباب لقيت كلوت متعلق في ضهر الباب(الشماعه)
مسكته ومبقيتش عارف دا بتاع اخته ولا امه عشان بجد الاتنين طيازهم كبيره.
بس خمنت انه بتاع اخته لانه كان باين عليه رطوبه كدا كانه مقلوع من ساعه او اقل .
قعدت اشم فيه وكان ريحته جامده قعدت علي قعده الحمام وقعدت اضرب عشره ومرضيتش انزلهم في الكلوت ورجعته مكانه وفجاه عيني لمحت تليفون مستخبي في الشياله اللي في الحيطه اللي فوش الباب علي طول وكان باين كان حد هو اللي حاطته عملت نفسي مش واخد بالي وخرجت ودخلت المطبخ وانا بعمل القهوه جت في بالي مليوم فكره متكونش اخته هي ال حاطه الفون عشان تشوف رد فعل اللي يشوف الكلوت ولا ميكنش رافت ديوث ولما شاف كلوت اخته قال يحط الفون ويصور ويشوف رد فعلنا لما حد مننا انا او ادهم نخش الحمام ، حاجات كتير كدا بس الحاجه الوحيده اللي رسيت عليها ان الحركه دي مقصوده من حد فيهم.
وبعد معملت القهوه وانا خارج لقيت حد في الحمام ف خمنت انها اخته بسمله وهي اللي حاطه الفون، رجعتلهم الاوضه لقيتهم شاربين ولسا بيكملوا بس مش مدروخين.
_ادهم: تعالا يعم اشربلك سجارتين وربي هيظبطوا معاك.
_رافت: مخلاص يعرص سيبه هو قالك مخنوق ومزاجه مش فيه النهارده.
_انا: قوله الخول دا حاكم هو محتاج يتناك عشان يتظبط ، بقولك اي يسطا انا هقف في البلاكونه شويه عشان مخنوق من الجو هنا.
_رافت: خالصه بس بقولك اي انا وادهم هنكلم حريم من الاكاونت بتاعك عشان عاوز ابسط الواد دا شويه.
_انا: خد راحتك بس متكلمش لا حبيبه ولا ملك(دول اللي انا بكلمهم دلوقتي وهييجو مع الاحداث وهيكون ليهم دور كبير اوي قدام)
خرجت البلاكونه شويه ونا بشرب سجاره واحد اعرفه اسمه رشاد رن عليا.
_رشاد: اي يا عم الكون لا حد بيشوفك ولا بتسال يعني .
_انا: جرا اي يخول ما لسا مكلمك اول امبارح هنصيع علي بعض.
_رشاد: طيب يعم اللي تشوفه المهم كنت عايزك في حوار كدا.
_انا: طبعا امال انت بكسمك هترن لي لو ملكش مصلحه في دا ، خير.
_رشاد: يسطا في واحده معايا في الشارع اموت واخليها تقرب مني معرفش اعمل اي ولا عندي حد غيرك اساله.
_انا: ايوه يعني تقرب منها اي بتحبها ولا تسليه ولا عاوزها سرير وبس.
_رشاد: لا يعم سرير اي بس انا بحبها يسطا وعايز اقرب منها بس زي ما بقولك كدا هي تقيله فشخ.
_انا: خلاص يسطا هقابلك بكره بالليل ننزل انا وانت وافهمك اللي هيحصل ومتقلقش اعتبرها بتاعتك.
_رشاد: خلصانه يسطا اهو دا العشم برده.
قفلت مع رشاد ولقيت اختي فاتحه واتس ف رنيت عليها،
_انا: انتي اي اللي مخليكي فاتحه لدلوقتي.
_اختي بصوت رايح: بك.. احم احم، بكلم صاحبي.
_انا: صحابك مين اللي تكلميهم الساعه واحده ونص وبعدين وصوتك ماله رايح كدا.
_اختي:هاا... لا مفيش انا بس عندي زوري تاعبني من العصر كدا.
_انا: زورك تاعبك!، طب خشي نامي ياحببتي ولا نجيب حد يصحينا احنا الاتنين بقا.
_اختي:😂😂😂طيب داخله اهو.
قفلت معاها وبعدها ب عشر دقايق فتحت تاني ،
قمت قايلها علي الواتس: اقفلي بدل ماجي افشخك.
_اختي: اي دا بتقولي افشخك🤔.
_انا: اه بقولهالك ولو مقفلتيش مش هيبقي كلام وبس.
_اختي: انا هسكت بس عشان انا متربيه ومحترمه.
_انا: طبعا بطعاا انتي هتقوليلي.
_اختي: اي عندك شك في كدا؟
_انا: اقفلي ونامي يبت عشان و**** هاجي اضربك.
_اختي: خلاص يعم مبراحه الاه.
قفلت وانا قاعد شويه في البلاكونه فجاه سمعت صوت خناقه تحت ف ببص لقيت ابو واحد صاحبي اللي بيتخانق فا جريت علي باب الشقه عشان انزل ، رشاد قالي رايح فين مردتش عليه ونزلت جري ودخلت وسط الخناقه وقعدت احوال ابعد الناس عن بعض واهدي الدنيا لاني مش بحب الخناقات عامتا،
لقيت واحد وسط الخناقه بيقولي وانت مال امك اركن علي جمب بدل منيكك ،
قمت ماسك فيه وفشخت اللي جابه وفجاه لقيت اللي بيضربوا معايا ببص لقيتهم ادهم ورافت وفضلنا نفشخ اراجل لدرجه اني حسيت ان خلاص الراجل بيودع قمت بعدت رافت وادهم وروحت للراجل وناخيره بتجيب ددمم وقولتله في ودنه وقولتله دا بس عشان جبت سيره ست الحبايب يكسمك وقمت جاي مديله بالدماغ في مناخيره واكتشفت ان الخناقه كانت انفضت عن الاول شويه لحد مقدرنا نحوشهم وخدنا ابو صاحبي بالعافيه وبعدناه عنهم وقولتله،
_انا: اي اللي حصل يعم محمد واي سبب الخناقه دي كلها واي اللي جابك الشارع دا اصلا.
_عم محمد: و**** يبني راجع من شغلي لا بيا ولا عليا ولقيت خناقه صغيره بين اتنين قولت احوش ولما الخناقه كبرت معرفش لقيت نفسي بين خمس انفار بيتخانقوا معايا انا.
_رافت: طب تعالا يابا اتفضل اشربك حاجه
_عم محمد: شكرا يبني انا هروح انا وخلاص.
لسا رافت هيمسك فيه قولتله : خلاص يا رافت عم محمد لسا راجع من الشغل ومحتاح يريح شويه.
ولما عم محمد مشي قولت لرافت وادهم اني هروح وكانت الساعه علي حوالي تلاته الا ربع.
سيبتهم وروحت البيت فتحت الباب وكان كله نايم دخلت اشوف اختي نامت ولا لا لقيتها نايمه والغطا مشوف عن رجليها وفخادها بس مش للاخر .
انا مش متعود اهيج عليها لاني ياما شوفتها بحاجات تهيج اكتر من كدا بس مش عارف لي هيجت المراتي بس كنت تعبان ورجعت اوضتي وقلعت هدومي وفضلت بالبوكسر ونيمت زي القتيل...


وهنا خلص الجزء التاني وانا بحاول علي قد ما اقدر مكروتش القصه واحكي تفاصيلها اكتر واستنوني في الاجزاء اللي جايا♥.



من غير ما اطول في المقدمه اسيبكوا مع الجزء الثالث من القصه,

الجزء الثالث:

وقفنا الجزء اللي فات لحد مرجعت من قعدت صحابي ولقيت اختي نايمه وونصها التحتاني كله باين ودخلت نمت.
بفتح عيني علي اختي وهي بتصحيني وهي لابسه حاجه زي شورت كدا وفوق ركبتها ولابسه من فوق قميص(قميص شباب هههههه)
_انا: صباح القرف علي دماغك.
_اختي: بقولك اي متجيب فلوس انزل انا وصاحبتي نجيب الطقم واهو بالمره مضيعش وقتك يعني.
_انا: يابنتي في حد بيقول لحد اول ميصحي هات فلوس , لا ولا مش هتضيعي وقتي ولا حاجه هجيبه انا وانا راجع باليلل.
_اختي: يامحمود بقي انت مش عارف زوقي ولا عارف اي اللي انا عيزاه وانا نفسي في حاجه معينه هننزل نجيبها انا وصاحبتي.
_انا: عادي ياحبيبتي ابقي ابعتيلي صورته وانا هجيبه.
_اختي: يا محمود بقي عشان خاطري.
_انا: وسعي بس كدا انا مش رايق للمناهده علي الصبح.
وقمت ولسي هخرج من الاوضه سمعت صوت الدورج بيتفتح ف ببص لقيتها في اديها المحفظه بتاعتي.
_انا وانا بجري اخدها منها: بت بلاش جو السرقه دا.
هي ماسكه فيها ومش عايزه تسيبها , خدتها منها بالعافيه قامت ناطه عليا وقعنا انا وهي علي السرير انا علي ضهري وهي فوقي وبتحاول تاخدها.
رفعت ايدي فوق دماغي عشان متعرفش توصلها وهي بتميل عليا عشان تعرف تاخده , وعينك متشوف الا النور اكتشفت انها لابسه القميص علي اللحم وحرفيا صدرها كله بقي فوشي وهي عماله تزوق نفسها اكتر علي لحد ملقيت صوت جاي من بره .
_امي: يلا يبني انت وهي الفطار اتحط خلصوا.
زقيتها من عليا وقولتيلها خلاص هديكي الفلوس.
_هي وماده اديها بشكل مستقيم[زي ثانك يو داريي هههههه]: انتوا كدا مش بتيجو الا بالعين الحمرا.
وبعد ما خدت الفلوس بصتلي كدا وقالتلي: دا انا مش خدت الفلوس وبس د انا تعبتك كمان هههههه.
بصيت علي نفسي لقيت زبي عامل خيمه في البوكسر قومت قايلها اطلعي يبت برا.
بعد ما طلعت وقفت في الشباك شربت سجارتي وسرحت مفوقتش الا علي صوت تليفوني بيرن وطلع ادهم.
_ادهم: اي يبني جهزت ولا لسي.
_انا: انا مش نازل الشغل النهارده.
_ادهم: لي يبني كدا بس دا انا دقيقتين واكون عندك.
_انا: خلاص يعم اطلع من برا برا علي هناك وقول لعم سيد محمود تعبان ومش هييجي النهارده.
_ادهم: خلاص تمام يسطا هكلمك بعد الشغل واشوف نظامك اي.
قفلت معاه ولسا هخرج الحمام اخد دش افتكرت كلام ابويا ال هو انت كبرت والمفروض تكون فاهم انك متخرجش قدام اختك كدا.
ف قولت اريح دماغي من صداع الصبح ولبيست شورت وخدت الهدوم اللي هلبسها ودخلت الحمام.
وانا بستحمي اختي جت قالتلي: محمود تليفونك بيرن.
_انا: مين؟
_اختي: ملك.(اللي قولتلكوا ليها دور كبير في الاجزاء اللي جايه هي وحبيبه)
_انا: كنسلي عليها ولما اخرج هكلمها.
بعد مخرجت خدت الفون ورني عليها.
_هي: ينفع كدا تسيبني باليومين متسالش عليا.(ملك دي صاحبتي من 3 سنين بس واخدين ع بعض جدا)
_انا: طب انا ومفشوخ في الشغل انتي بقا مبتساليش ليه.
_هي بدلع: كان عندي ظروف تعباني اوي يحوده.
_انا: طب واللي بتجيلها الداوره بتكلم الناس تتموحن عليهم.
_هي: بقا دي غلطتي بردوا اني قولت اكلمك , علي العموم انا عايزه نتقابل قريب.
_انا: اي خطيبك ضاربك ولا اي.
_هي: ضاربني اي دا انا كنت اقطعلوا ايدوا قبل ما يفكر يمدها عليا انت عارفني شبح , بس كنت عايزه نقعد مع بعض عادي.
_انا: لا بطل , خلاص هكلمك بكرا باليلل نتقابل.
_هي: لي بكرا , مينفعش النهارده.
_انا: لا مهو بكسمك انا مش ماجز من الشغل عشان تعبان واجي انزل معاكي.
_هي: محمود متزعلنيش منك انا فين وفين لما بطلب منك حاجه.
_انا: خلاص هكلمك اخر النهار كدا.
_هي وكان باين عليا فرحانه: شكرا جدا , منا بردوا مش بحبك من قليل.
_انا: انتي قولتي اي؟؟
_هي: هاا.. اه بحبك مش احنا صحاب يبقي لازم احبك.
_انا: اه بحسب , اقفلي دلوقتي بقا عشان ورايا حاجات كتير تتعمل.
_هي: محمود استني في حاجه كمان حاول تجيب صاحب ليك عشان انا نازله مع صاحبتي.
_انا: صاحبتك اي يبنتي وبعديت هو احنا نازلين ديت مع بعض؟
_هي: ب**** عليك بقا اسمع الكلام.
_انا: ماشي بكسمك لما اشوف اخرتها معاكي.
قفللت معاه وبقول لنفسي اجيبلها مين بنت الجزمه دي .
مجاش في بالي الا رافت , لبست وكلت لقمه علي السريع كدا وعديت علي ورنيت عليه وانا تحت البيت.
_انا: انزلي يسط عايزك في حاور.
_هو: خير يعم في اي.
_انا: يعم انزل بس هفهمك.
_هو: خلاص اطلعلي يسطا ابويا مش هنا.
طلعت وفتحلي الباب ودخلت.
_رافت: خير قلقتني.
حكيتله علي الحوار وقالي اهي دي الصحاب ولا بلاش.
_انا: يعني جاي؟
_رافت: طبعا دي محتاجه سؤال.
_انا: طب اروح انا بقي واعمل حسابك هنخرج اخر النهار.
واحنا خارجين لقيت اخو رافت الصغير(علي) وخدت بالي انه ماسك نفس الفون اللي كان حد مخبيه في الحمام عشان شوف رياكشن اللي هيلمح كلوت اخته(بسمله)
وهنا وقف عقلي عن التفكير احا علي ديوث علي اخته؟؟؟
علي صاحب ال 14 سنه؟؟ احااااا هي الدنيا جرا فيها اي.
عيني جت في عينه وبصلي بصه حسيت انها نظره خوف منه , شكله شك اني شوفت الفون وهو مستخبي.
مرضيتش اكلمه ونزلت روحت البيت وانا دماغي عماله تودي وتجيب بسبب الحوار دا.
قطع تفكيري صوت رنه الفون, ببص رقيته رائوف. رديت
_هو: اي يخويا انت فين كدا.
_انا: في البيت.
_هو: طب اي هتعمل اي في الحوار اللي كلمتك في.
_انا: يسطا مش قولتلك باليلل؟
_هو: يسطا منتا كدا كدا في البيت .
_انا: احا يعم , بقولك اي معاك صوره للبت دي.
_هو: ايوه بس لي يعني.
_انا: متتكلمش كتير وابعتها.
بعت صوره ليها وبيتهيقلي اني بشوفها كتير بس مش متذكر.
_انا: خلاص تمام سيبني بقا اسبوع كدا اظبطهالك.
_هو: احا اسبوع اي يسطا كتير اوي, وبعدين ازاي.
_انا: ملكش دعوه ازاي, وبعدين كتير اي يكسمك انت مش قولت تقيله , هو انا ساحر هقول للبت تعالي ف تيجي.
_هو: اللي تشوفه يسطا بس اهم حاجه تظبطها ل اخوك.
انا: عيب اكيد مش هاخدها يعني.
بعد ما قفلت معاه دخلت الحمام لقيت قميص كلوت لاختي ومش عارف اي اللي خلاني ساعتها احس باللاثاره مع ان دا كان شئ طبيعي بالنسبالي.
خدته وقعدت اضرب عشره وانا بشم ريحته وكنت حاسس فهيكان مش طبيعي ومن كتره معرفتش امسك نفسي وجيبتهم عليه بكميه كبيره فشخ.
بعد ما خلصت فكرت احطه في الغساله بس مكانش في غسيل ف قومت معللقه زي ما كان مداريه شويه عشان حتي لو حد خد باله تكون مريم.
خرجت قعدت شويه علي التليفون وريحت وصحيت اذان العصر.
شويه ولقيت اختي داخله وفي ايدها الفون.
_هي: محمود دلوقتي انا محتاره بين الفستانين دول اختار انهي فيهم.
(الفستانين كانوا لونهم احمر بس الفرق انا واحد كان ب نص كم ومكشوف اوي من الصدر, والتاني بكم ومكشوف من الصدر بس مش زي الاول وكمان كان تحب الروكبه بشويه.
_انا: انتي عبيطه يبنتي الاتنين مينفعش يتخرج بيهم.
_هي: اي دا من امتي وبتقولولي اخرج ب اي ومخرجش ب اي.
_انا: يبنتي افهمي بس...
قاطعتني في الكلام بصوت يسيح الجبل: جرا ايبقا يحوده هو انت هتعمل زيهم وتتحكم بيا, وبعدي انا عايزه اكون احلي واجمد واحده وسط صحابي في الخروجه دي.
لسا هتكلم قاطعتني تاني : خلاص بقا ياحوده بقا قولي اشتري انهي فيهم.
وانا باصص في عنيها ومتردد قومت مختار ابو نص كوم.
_هي: تسلم يا احلي اخ في العالم كله وقامت بيساني,
وقالتلي: انا اتاكدت ان الفوستان جامد.
مفهمتش كلامها غير بعد ماخرجت.
اي دا.... احا انا زبي واقف؟؟؟
خخخخ وانت واقف لي بكسمك هو انا مقصر معاك في حاجه عشان تقف علي مجرد تفكير ان اختك هتلبس البتاع دا؟؟
لا لا مستحيل انا مش عرص لاااا , اصلا ازاي عرص وزبه 21 سنتي ونايك 3 بنات قبل كدا.
حاولت اشيل الافكار دي من دماغي لاكن معرفتش غير علي صوت تليفوني وهو بيرن....


وبكدا يكون الجزء الثالث خلص واتمني يكون عجبكوا وقولولي رايكوا فيه, ( وشكراااااا......)



متاخرتش عليكوا اهو + التفاعل مش عاجبني ف هخلي القصه دي 5 اجزاء بس وقولوا رايكم برده، واسيبكوا مع الجزء الرابع.

الجزء الرابع:
وقفنا الجزء اللي فات لما زبي وقف لما عرفت ان اختي هتلبس فوستان مكشوف من الصدر ونص كم لا واي انا اللي اختارته كمان وفجاه تليفوني رن وقطع تفكيري.
_رافت:يسطا انتوا هتنزلوا فين طيب وهحتاج في حدود كام ف كدا.
_انا: يعم هي خروجه عاديه نتقابل فيها وكدا هنبقا نشوف نظامنا اي لما نتقابل وبخصوص الفلوس هات اللي تقدر عليه وانا معايا فلوس.
_رافت: طيب انا بلبس اهو ونازل.
_انا: تلبس اي يبني لسي بدري.
_رافت: بدري اي يسطا الساعه 4 وتلت انتوا نازلين امتي؟
(انا استغربت ان دا كله عدي وانا بفكر في حوار اختي)
_انا: خلاص تمام هكلما واقولها تجهز.
_رافت: خلاص تمام ، سلام .
قفلت معاه ورنيت علي ملك تجهز ، ولبست ورنيت علي رافت قابلته ، واخنا واقفين شايفين جبلين جايين علينا من بعيد.
_رافت: محمود! اي اللي انا شايفه دا؟
_انا: امسك لسانك يلا ومتتكلمش وسيبني انا اتكلم وخليك تقيل كدا هاا.
ولما قربوا تفاصيل جسمهم بانت اكتر بالاخص صاحبه ملك كانت بزازها كبيره وقافشه في هدومها بطريقه غبيه لدره انا حروف البرا بتاعتها كانت باينه ولابسه بنطلون فاشخ رجليه لدرجه ومن نظرتي لجسمها من قدام استنتجن ان طايزها كبيره .
اما ملك بقا دي الواحده اللي اي شاب مصري يتمناها، بزازها فوق المتوسط بشويه يعني مش كبيره اوي زي صاحبتها اللي كنت لسا معرفتش اسمها. وطبعا كله كوم وطيز ملك كوم تاني خاصاً اني ليا معاها علاقات جنسيه ومازال.

IMG_20220720_133250.jpg

دي قريبه جدا من طيز ملك.
ولما دخلوا علينا بدأوا ب الكلام.
_ملك: ينفع كدا يعني كان لازم انا اللي اطلب نتقابل متعملهاش من نفسك خالص.
_انا بضحك: يريت تتحرجي بعد كدا ومتطلبيش.
_ملك: هطلب وهتنزل تقابلني وانا مش بطلب منك علي فكره😒
_انا: مش تعرفينا بالقمر طيب ولا اي.(صاحبتها)
_صاحبتها وهي مبتسمه: ليلي.
_انا: ودا اخويا رافت ، بس عشان تبقي عارفه انا جايبه يشقطك.
ضحكوا ورافت قال اي بقا ناوين تخرجوا فين.
_ملك: مش عارفين شوفوا عايزين تروحوا فين واحنا اشطا.
_انا: طيب اي رايكوا ننزل سينيما.
وافقوا كلهم بس احتارنا هنتفرج ع فيلم اي قولنا نشوف هناك.
بعد ما روحنا اكتشفنا اننا مش راسيين ع فيلم معين قامت ملك قايله: جماعه انا انا اللي قولت نخرج انا اللي اختار الفيلم ،
واختارت فيلم ارومانسي وانا اعترضت ف قالوا ب الافلبيه وطلع مفيش غيري معترض اصلا.
دفعنا 4 تذاكر للفيلم واستنينا لحد ما بدأ وكنت انا قاعد وعلي شمالي ملك وعلي يميني رافت وليلي جمبه.
وفي نص الفيلم كنت حاطت ايدي ف ايد ملك واحنا بنتفرج ولاحظت انها بتحك ايدها في ايدي وعرفن ان شكلها مش تمام بس سكت وبعد شويه حطت ايدي علي رجليها.
_انا بصوت واطي:بس الناس حوالينا مش عاوزين فضايح.
بصتلي كدا وابتسمت قامت هي اللي حاطه اديها ع بتاعي وكان واقف نص وقفه وفضلت تحك في بتاعك من فوق البنطلون وانا بحاول اتعامل عادي عشان محدش ياخد باله من حاجه،
لحد ما بقا واقف زي الحديده وهي قالتلي في ودني دقيقه وتعالي ورايا الحمام وعرفت ان الهيجان فاشخها ولسا هتقوم قومت مثبتها في الكرسي وقولتيلها: اقعدي يابنت الوسخه هيجانك دا هيودينا في ستين داهيه.
مرضتش عليا وقامت بردوا وانا بقيت متردد لحد ما ميلت علي رافت وقولتله: بقولك اي انا رايح اشوف البت دي راحت فين وقمت باصص ل ليلي وقولتلها الواد معاكي اهو مش عايزك تحرميه من حاجه ف ضحكت ،
وانا قايم قولت في ودنه لما اخرج امسك ايدها يا دغوف بس م دلوقتي عشان متقولش اني اللي قايلك.
وخرجت وسالت واحد كان برا وسالته الحمام فين قالي اخر الطورقه علي ايدك الشمال وروحت وفتحت حمام الستات وملقيتش الا ملك كانت لوحدها وعامله نفسها بتظبط هدومها عشان لو واحده اللي دخلت .
_انا: يبت الجزمه دا مش مكان انيكك فيه كدا هتفضحينا.
_هي: بس تعالا بس ، وخدتني من ايدي ودخلنا كافبينه وقفلنا الباب وبعد كدا قالتلي انت لو تعرف اللي فيا مكنتش سبتني 3 ايام .
قومت مقرب منها واسكها من وسطها: مكانوش 3 دول كانوا 2 بس.
ولاسا هتتكلم قمت هاجم علي شفايفها وتوهنا انا وهي في بوسه نسيتني احنا فين اصلا لحد ما بقت سايحه علي اخرها قومت منزلها علي ركبها وهي فهمت علي طول انا عايز اي، بتفتح البنطلون وباصه في عنيا وكله كوم ونظرات الشهوه في عيون الست كوم تاني .
واول ما نزلت البنطلون البوكسر زبي خبط في وشها وقامت بصالي وقايله اما انت مكنتش عايز لما لما انت عاي اخرك كدا ، وقعدت تبوس في زبي الاول وتقول الزب دا وحشني فشخ قومت ماسك راسها وزقيتها علي زبي وقولتلها مصي يا كسمك ومتتكلميش كتير وقعدت تمص في زبي وانا بقيت خلاص حاسس اني فيا قوه تهد الحيطان اللي حوالينا ومسكت راسها وعمال بزوقها جامد علي زبي لحد ما تتخنق وارج زبي وقبل متاخد نفس ارجعه تاني لحد محسيت اني هجيب وهي خدت بالها قامت قايمه وقالعه وفضلت بالبرا والبنطلون قومت هجمت علي شفايفها وايدي مش مفارقه بزازها ونازل فيهم فعص ونزلت بدماغي علي بزازها وخرجتهم من مخباهم ونزلت علي حلماتها مص ومن كتر ما حلماتها وقفت كانت شبه الزب بتاع العيان الصغيره.
قامت قالتلي: يلا بقا مش قادره عيزاك تبرد نار طيزي.(انا بنيكها اه بس مش فاتحها لان هي مخطوبه برغم ان هي طلبت كذا مره بس انا اللي مش موافق)
_انا: انيكك اي يكسمك في المكان دا دا انتي كدا هتفضحينا رسمي.
منغير متتكلم قامت قالعه البنطلون والكلوت قالتلي اتصرف وخليني اجيب عسلي.
قومت مقعدها علي قعده الحمام ونزلت ب شفايفي عش كسها وفضلت الحس كسها فوق العشر دقايق وكان صوتها طالع بردوا بس مش زي لما زبي ينيكها .
وفجاه وقفت علي رجليها ومسكت دماغي وزقيتها علي كسها وانا بقيت علي ركبي وهي اللي بتتحكم فيا وانا هيجت فشخ من الوضعيه دي قومت مادد ايدي ناحيه طيزها وقومت راشق صوباعين مره واحده قالمت قالت اهه بصوت عالي قومت قولتلها اقفلي بوقك يكسمك وفجاه لقيتها مش بتتحكم في وسطها وعرفتانا هتنزل قومت بسرعه عشان متغرقش وانا تحتها ولعبت بس ب ايدي في كسها لحد ما نزلت علي ايدي قومت طلعت ايدي وخليتها تلحسها وقامت ماسكه ايدي وحطيتها علي بقي وقالتلي الحس يا حبيبي ، انا هيجت جدا وقعدت الحس مايتها وبعد ما خلصت لسا هتلبس قولتلها بتعمل اي يا شرموطه ، قالتلي: هنخرج مش خلصنا؟
_انا: خلصنا اي وزبي دا مين يريحوا.
_هي: حاضر ياقلب الشرموطه.
وقامت نازله علي زبي لحس ومص بطريقه بنت متناكه وحسيت اني هجيبهم بعد 15 دقيقه قومت شيلت زي من بقها ومسكتها من شعرها وهي علي ركبها وقعدت العب فيه لحد منزلت علي كل حته في وشها ، قمت واخد اللبن اللي علي وشها ب ايدي وقولتلها ابلعي لبني يلبوه قامت شفطت اللبن كله من علي صوابعي وكانت هتاكل صوابعي كمان😂.
لبسنا وعدلنا هدومنا وخرجنا وانا خدت بالي ان الكابينه اللي جمبنا فيها حد ف فهمت وقولتلها اسبقيني وانا دقيقه وجايلك ، وبعد ما عي خرجت دخلت الكابينه اللي كننا فيا ولقيت فيها واحده قالعه كل هدومها وقاعده علي الباعده وايديها علي كسمها واكتشفت ان شكي كان في محله واللي اكدلي عسلها اللي علي الارض.
استنيتها بتاع ربع ساعه ولما باب الكابينه جه يتفتح قومت كالعلها من ورا الباب وحاطت ايدي علي بقها عشان متصرخش ودخلتها تاني وقفلنا الباب.
لاحظت في عيونها نظرات رعب ف هديتها شويه وقولتلها انا مش هازيكي ولا هاخد من حاجه انا بس عايز اتكلم كلمتين.(طبعا انا لسي جايب لبني ومش عايز انيك انا فكرت بس اني اخد رقمها وابقي اكلمها).
هي هزت دماغها بالموافقه .
قومت شيلت ايدي من علي بقها بالبطئ .
_هي اكلمت وهي لسا خايفه: ابوس ايدك انا ست متجوزه وبلاش تعمل فيا اي حاجه.
_انا: متخافين مش هعمللك حاجه خالص ولا هايجي ناحيتك ، وبعدين لما هو مقصر معاكي متطلقيش لي.
طبعا هي فهمت فس عاملت نفسها مش فاهمه اقصد اي .
_انا: بصي من غير لف ودوران انا شوفتك وانتي بتلعبي في كسك علي صوتنا انا واللي كانت معايا.
هي اتصدمت وقالتلي: انت بتقول اي وازاي اصلا تقول كلام زي دا ليا استنا هنا هروح اجيبلك جوزي ييجي يعلمك الرجوله.
_انا وطيت علي دماغها ب ابتسامه: جوزك لو كان فعلا راجل مكانش سابك في الحاجه لي.
ولقيتها بصه علي شفايف وبلعت ريقها ورجعت بصه في عيني تاني.
قومت مقرب منها عشان ابوسها وهي متصنعه المقاومه.
_انا: صدقيني انا عارف احساسك وفاهمه كويس وعايز اريحك .
_هي: ابوس ايدك ابعد عني ومتجبليش مشاكل.
انا قومت مقرب منها وخدتها في بوسه اسخن من الجمر وهي عماله تحاول تبعد لحد ما استسلمت وانسجمت معايا ، قومت رافع ايدي علي بزازها واللي كانوا كبار فشخ ولقيتها بتتجاوب وحسيت اني داخل علي مرحله النيك قومت موطي علي ودانها وقولتلها: صدقيني مفيش مشاكل هتحصللك بسببي .
وقومت مطلع الفون واديتهولها وقولتلها سجلي رقمك وانا هكلمك قريب لقيتها متىدده قولتها قولتلك متخافيش.
قامت ماكسه الفون وشويه واديتهولي وكان اسمها ليلي بردوا.
_انا: تمام هكلمك النهارده ان بكرا بالكتير بس اهم حاجه اوعي تحسي ب الندم من اللي عملتيه لان السبب هو الكبت اللي جوزك سببهولك.
وقومت طابع بوسه علي شفايفها وسايبها وخارج.
وحسيت اني عملت انجاز ورجت ملقيتهمش رنيت علي رافت قالي ان الفيلم خلص وهما مستنيني برا.
خرجت واول ما روحتلهم،
_ملك: شوف ياعم مضايقين عشان خرجنا وقعدنا لوحدنا وكلنا فشار.
فهمت انها عايزه تقولي انها قالتلهم كدا.
_انا: لي بس يعني محسسني اننا بعد مخرجنا انتوا كملتوا الفيلم عادي من غير اي احداث مابينكوا.
لقيت ليلي وشها احمر مع ابتسامه .
ورافت لما خد باله: طيب اي هتروحوا ف حته تانيه ولا خلاص كدا.
_مريم: لا خلاص اي دا لسا الساعه 9.
_انا: لا انا زهقان هروح انا وملك.
_ملك: اي دا لي كدا وبعدين روح لوحدك انا لسا قاعده شويه.(انا كنت عايز ملك تروح عشان تسيب رافت وليلي لوحدهم).
_انا: طيب يرافت يلا نسيبكوا بقا مع بعض وخدوا راحتكوا ها.
ملك فهمت وسلمنا انا وهي عليهم وروحنا.
واحنا في الطريق.
_ملك: لا بس حلوه الحركه اللي انت عملتها دي.
_انا: حركه اي؟
_ملك: يعني انك حبيت تخليهم ياخدوا راحتهم مع بعض ويتعرفوا علي بعض اكتر.
_انا: يابنتي دا العادي بين الصحاب اسكتي بس انتي مش فاهمه حاجه.
_ملك: الا صحيح انت اتاخرت لي مش قولتلي دقيقه بس.
_انا: اصل بطني قفشت عليا جامد ف اتاخرت.
_ملك: قفشت عليك في حمام الحريم بردو🙂😂.
_انا: شوفتي بقا.
روحت ومكنتش تعبان اوي يعني فا قعدت علي الفون شويع وكانت الساعه 10 ونص كدا.
وانا بقلب في استوريهات صحابي قابلت صوره لاختي فا رجعت لقيتها منزله صوره ليها هي وصحابها استوري.
ايدا استنا كدا!!
احا دي لابس نفس الفوستان اللي قولتلها عليه واللي مكنتش متخيل انوا هيبقا جامد فشخ عليها كدا واللي كان بزازها نصهم باينين ولحم دراعها كله باين واللي اول ما شوفت الصوره دي سخنت فشخ واضايقت من نفسي بس اتحججت وقولت ان زبي وقف علا صحابها مش عليها .
ورجعت علي الساعه 12 ونص وكانت تعبانه علي اخرها وكنت انا صاحي وقاعد في الصاله ولما لقيت الباب بيخبط قومت افتح واول لما لقيت قدامي زبي صحي تاني بس كنت عامل حساب ولابس بنطلونين فوق بعض عشا مايبانش😂.
قامت داخله ومنوره النور وبصتلي وقالتلي ها اي رايك.
قفلت الباب وقربت منها وقولتلها اي يبت الجمال دا كله قامت قايلالي لا و**** ،
_انا مسيكتها من ايدها ولفيتها: بجد وربنا جسمك جامد فشخ.
_مريم: اي يا محمود سيبت اي للناس اللي في الشارع لما تقول كدا.
انا اول ما سمعت الكلمه دي زبي كان هينفجر.
_انا: انتي اتاكستي ولا اي؟
_مريم:هاا.. لا خالص مفيش حد عاكسني.
_انا قومت مادد ايدي تحت رقبيتها كدا وقريب من صدرها وحكيت صباعي وحطيته في بقي.
_مريم بضحك: انت بتعمل اي؟
_انا: باكل عسل.
_مريم: اي دا انت اول مره تقولي كلام حلو زي دا .
انا بقيت جوايا مشاعر متلخبطه بين اني مش عارف انا فرحان ولا مضايق ان اختي تنزل كدا وانها تقولي سيبت اي للناس كانها بتقولي اختك اتعاكست تحت.
انا قومت ضاممها علي: خلاص يحبيتبتي انتي كبرتي ومبقاش ينفع اشتمك تاني.
_اختي وهي بتحضني: انا بحبك اوي يا محمود **** يخليك ليا ومتحرمش منك.
انا حسيت ان الحضن طول وحسيت بسخونيه جسمها اللي بقا جايب صهد عليا وانا كمان سخينت قومت حاطت ايدي علي وسطها وهي بعدت دماغها ولسي ايدها ضماني وعيني في عينها.
من غير ما افكر كتير قومت نازل بشفايفي علي شفايفها وهي عنيها برقت وفضلت ابوس فيها وهي مخدتش وقت علي ما اتجاوبت معايا وبقت تمشي ايدها ضهري(انا قاعد من غير فالنه وزي مانتوا عارفين محافظ علي جسمي).
مش عارف ازاي دا حصل بس كنت حابه ومكنتش عايز اشيل شفايفي من علي شفايفها .
بس شيلتها وقولتيلها وانا باصص في عنيها ومبتسم: خشي دلوقتي ياحببتي خدي دش وغيري هدومك ونامي عشان انتي تعبانه.
_مريم: محمود هو اللي حصل بيننا دا عادي؟
_انا: متفكريش كتير وبكرا نتكلم، وقمت بايسها من جبينها.
هي ابتسمت ابتسامه خفيفه ودخلت خدت هدوم ودخلت الحمام.
وانا دخلت اوضتي ومبقيتش مصدق نفسي ان دا حصل وكانه الساعه1 كدا فا نمت عشان ورايا شغل بكرا وجه في بالي يا ترا ادهم مرنش عليا بعد الشغل لي زي ما كان قايلي؟؟؟

ودي نهايه الجزء الرابع اتمني يكون عجبكم وياريت تقولوا رايكم فيه لانه يهمني جدا❤❤.



من غير مقدمات اسيبكوا مع الجزء الخامس.

الجزء الخامس:

وقفنا الجزء اللي فات لما اتجرات زياده وبوست اختي بعد ما رجعت من خروجتها مع صحابها ب الفستان اللي وصفته الجزء اللي فات ونمت وانا مش مصدق نفسي من اللي حصل.
صحيت علي غير العاده علي صوت ابويا ودا نادرا لما بيحصل.
_ابويا: قوم يلا يبني النهارده الجمعه عشان تاخد دش قبل الصلاه ، يبني قوم هو انت بتنام متخدر.
_انا بعد ما فوقت شويه: حاضر يابا خلاص روح انت.
قومت وانا حاسس جسمي مكسر وقفت كالعاده علي الشباك اشرب سجارتي ودماغي بتلف بيا هو اي اللي خلا مريم متصحينيش النهارده . هي اضايقت؟
خرجت وخدت دش علي السريع وخرجت ودخلت علي اختي واول ما فتحت الباب كانت عاقعده ع الفون قامت قفلت الفون وقالتلي بوش مكشر: عايز حاجه.
_انا: بتتكلمي كدا لي يبت انتي.
_اختي: بت؟ انت عارف انت عملت اي امبارح.
_انا: عارف وانتي كمان عارفه ولا قولتي غير كدا تبقي كدابه.
_اختي: محمود بجد مينفعش اللي حصل دا انت اخويا وانا اختك الصغيره.
_انا: يعني اي افهم من كلامك انك العائق قدامك اني اخوكي يعني بتعملي كدا مع حد؟
اختي وشها احمر وقعدت تلغبط بالكلام: ايي.. اي اللي انت بتقوله دا.. لا طبعا محصلش.
انا قومت مقرب منها وقولتلها في ودنها: مريم انا مش اخوكي وبس انا تقدري تعتبريني صاحبك وتحكيلي اي حاجه عشان نرجع نحلها بدل ما تكبر يا حبيبتي.
لسا هتتكلم قومت مقاطعها في الكلام: مريم صدقيني طول منتي بتقوليلي كل حاجه بصراحه عمري م هضربك وهفهمك صدقيني.
_اختي: يا محمود بسس.. روح صلي طيب دلوقتي ولما ترجع نتكلم.
_انا: اللي تشوفيه يا حبيبتي واعيد كلامي واقولك لو خوفتي من العالم كله متخافيش مني انا ، وسيبتها وخرجت.
صليت ولما رجعت كانت مريم وامي بيعملوا الاكل وقفت اهزر معاهم شويه وخرجت وشويه ولاكل خلص قعدنا كلنا وبعد العصر دخلت علي اختي وكانت لابسه تيشيرت حمالات كدا واتريتش ماسك في طيزها وفخادها.
_انا: اي القمر بيعمل اي.
_اختي: مفيش قاعده علي التليفون عادي.
_انا: ها قررتي تحكي.
_اختي: بصراحه متردده.
_انا: يا بنتي قولتلك متخافيش.
_اختي: طب انت اسالني وانا هقولك اه او لا.
_انا: طيب ، من الاخر كدا في شاب بتكلميه.
اختي وشها احمر وهزت راسها ب اه.
_انا: اي طبيعه علاقتك بيه.
_اختي: متصعبهاش عليا انت اسال وانا هجاوب.
انا سخنت وفهمت ان اختي عايزه تعرف اي اللي بيدور في دماغي.
_انا: علاقتك بيه صداقه وكدا يعني .
_اختي: مش بالظبط كدا.
_انا: بتحبوا بعض.
_اختي: جدا جدا يا محمود وهو اسمه محمد.
_انا: بتكلميه من امتي ؟
_اختي: من سنه وشويه كدا.
_انا: انا قابلته في حته قبل كدا؟
_اختي: مظنش.
_انا: طب يحببتي مش طالما بيحبك يبقي يتقدم.
_اختي: ما هو هيتقد وقريب اوي كمان.
_انا: خرجتي معاه طب.
_اختي: اه.
_انا: بتعملوا اي في خروجتكوا.
_اختي: يا محمود بقي.
_انا: ياستي خلاص ، بيمسك ايدك؟
اختي هزت دماغها ب اه.
بيحط ايده علي كتفك؟
اختي هزت دماغها ب اه.
باسك قبل كدا ؟
اختي بصت علي زبي وبصتلي وقالتلي بصوت واضح اه باسني وقطع شفايفي حتي شوف.
وقامقعدت علي رجلي وبتوريني الخرابيش اللي في شفايفها وانا زي ميكون القطه بلعت لساني بعد مكنت انا اللي بتحكم في النقاش.
_انا: انتي بتعملي اي.
_اختي: يوه مش بوريك محمد عمل اي في شفايفي ، دا مش كدا وبس(وقامت عاضه علي شفايفها)
_انا: عملك اي.
_اختي: لا مش هقولك عشان خايفه.
_انا: متخافيش متخافيش مش هعمل حاجه قولي.
_اختي: اذا كان كدا ماشي ، قوم اقفل باب الاوضه بالمفتاح وتعاله.
قمت وعالي مرجعت اختي كانت قالعه البنطلون وقاعده ب الاندر.
_انا: بتعملي اي؟
_اختي: خد بس تعالا بص.
قامت قلعت الكلوت وقالتلي: بص يا حوده محمد المتوحش عمل فيا اي امبارح.
انا طبعا منظر طيزها نساني الموضوع كله.
_اختي: محمود روحت فين ، مش بترد.
_انا: ها.. هو اللي فاتحك كدا.
_اختي: اه ، اي مش عاوز تشوفه من قريب .
وفجاه اختي رجعت بطيزها علي وشي اتدفس بين فردتين طيزها وانا بقيت حاسس باحساس اول مره احسه.
وبعد شويه لما هي خدت بالها اني هيجت فشخ قامت قايله.
_اختي: خرج لسانك وحطه في خرم طيز اختك اللي كان بيتناك امبارح ياعرص.
انا اتصدمت ولسا هبعد دماغي .
_اختي: متعملش نفسك محموق اوي عشان انا عارف اللي فيها وانا هريحك يحبيبي.
_انا: عارفه اي؟
_اختي: اسال زبك اللي وقف اول ما سمعاني مصاحبه ، ياحبيبي انا فاهمه ميولك متخافش.
_انا: انتي عايزه اي ؟
_اختي: احنا خلاص بقينا نلعب علي المكشوف فا يستحسن تعترف بكل حاجه.
_انا: مهو انتي السبب .
_اختي: ازاي انا السبب.
_انا: لبسك وطريقطك وكل حاجه.
_اختي: يا حبيبي دا كلام افلام وقصص انما انت دي ميولك وكنت هتحسها ولو مكانش معايا هيكون مع حد من محارمك غيري.
علي العموم انا هيجت اوي وعايزه امص زبك يلا.
ومن قبل ما ارد عدلت نفسها ونزلت علي ركبها ونزلت البوكسر واللي بان قصادها زبي اللي كان طوله 24(اكتر مره زبي وقف فيها ، البدايه بتفرق برضوا يا جماعه)
واختي استغربت جدا وقالتلي ازاي انت ديوث وزبك كبير اوي كدا يبني دا خساره دا ملهوش مكان غير كس المره ،
انا بصراحه هيجت فشخ انها بقت تكلمني علي اساس اني ديوث وعرص .
بدات تمص في زبي وانا حاسس بمتعه رهيبه وكان اول مره يتمص زبي وبعد ما خلصت قامت ونامت علي السرير فاشخه رجليها فا نزلت الحس حسها وهي حاطه ايدها علي راسي وبتزوقها اكتر .
وفجاه جابت ميتها كلها علي وشي وكانت بتقول كفايا لحد هنا بس انا شهوتي غلبتني وقلبتها علي بطنها وبدخل زبي في خرم طيزها وهي بتقولي محمود خليها وقت تاني بلاش.
وانا ولا هنا ودخلت راس زبي وقبل ما تطلع صوت كتمت بوقها ب ايدي وفضلت ادخل في زبي لحد ما دخل لاخره وبعد كدا قعدت ادخله واخرجه بالراحه ، لحد مسرعت شويه وهي سخنت معايا وبقت تقولي نيكنيي كمان نيك طيزي نيك طيز اختك اللي اتناكت امبارح يا عرص نيك يا خول يا ديوث .
خدي يا شرموطه خدي يا لبوه في طيزك هفشخ كسمك يمتناكه اخوكي العرص .
وكانت دي اكتر مره اجيب لبن بالكميه دي بجد وغرقت الملايه.
_اختي بعد شويه راحه: و**** انت المفروض فحل للديوث مش العكس يا عرص.
_انا: يبنتي انا نفسي لسا مش مساوعب فكره اني عرص ، المهم فرحتي النهارده؟
_اختي: اوي بجد وفرحانه ان كل الحواجز بيننا اتشالت.
_انا وانا خارج: ياريت اي حاجه تحصل بقي تيجي تقوليها لاخوكي الديوث وتعرصيه علي لحمك يمتناكه.
_اختي: طبعا يحبيبي مش هنسي ارفع قرونك ابدا.
خرجت ودخلت اوضتي واليوم عدي عادي .
تاني يوم صحيت علي صوت اختي مريم.
_اختي: يلا يمحمود قوم عشان تلحق الشغل.
_انا: هي الساعه كام؟
_اختي: الساعه 8.
_انا: اي دا ازاي ادهم مرنش كان المفروض يرن 7.
رنيت علي ادهم ودار الحوار الاتي.
_انا: اي يسطا انت راحت عليك نومه ولا اي.
_ادهم: راحت عليا نومه اي يسطا دنا صاحي من 6.
_انا: امال معدتش عليا لي يبني؟
_ادهم: يبني اعدي عليك اي انا وعم سيد ومؤمن(شغال معانا)نزلنا شغل بي بنها يوم الخميس وهرجع يوم الاتنين ، وكلمتك كذا مره بس تليفونك غير متاح.
_انا: احا يعني مفيش شغل ليوم الاتنين.
_ادهم: خلاص بقا يعم عديها ودول يومين يعني اعتبرهم اجازه.
قفلت معاه وانا مضايق طبعا عشان كنت عايز انزل الشتغل.
اختي لما سالت ف اي وحكيتلها: طب و**** كويس.
_انا: اشمعنا يعني.
_اختي: هتعرف قريب مع الوقت.
سيبتها وخدت دش ولبست ونزلت قولت اتمشي شويه .
وانا ماشي قابلت رافت قالي تعالا نقعد عنده شويه وانه كان مجهز بيره وحشيش.
طبعا بقالي كتير مريبتش فا روحت معاه.
وقعدنا نضرب ونرب ورحنا في دنيا تانيه وانا كنت هرجع فكنت عايز افصل بلبن فا روحت للتلاجه ولقيت لبن فصلت دماغي ب والتوهه لفه شويه ولما لقيتعلي اخو رافت قاعد في الصاله روحت قعدت جمبه.
_انا: ازيك يا علوه.
_علي: الحمد لله و**** يا محمود.
_اانا: وريني تليفونك كده يا علوه اشوف نوعه.
بعد ما ادهالولي قعدت اقلب كاني بشوف امكانياته لحد مدخلت المعرض وكانت الصدمه..
علي حاول ياخد التليفون بس انا منعته.كان مصور اختي في الحمام ومصور طيزه المربره.
قمت بصيتله وهو بص في الارض.
_انا: انت بتحب تشوف اختك مع حد.
_علي: انا..
_انا: انت بتحب تتفرج علي اختك وهي مع حد.
_علي: هاا.. لا .
_انا: امال اي الصور دي.
علي مردش.
_انا: امال هي فين دلوقتي .
_علي: نايمه في اوضتها.
_انا: انهي اوضه.
_علي: دي .(وشاورلي عليها)
_انا: طب تعالا وخدته من ايده وفتحت باب اوضه اخته بشويش.
_علي: هتعمل اي.
_انا: مش عاوز اسمع صوتك يكسمك ورد الباب وبص اختك هيتعمل فيها اي.
وقبل ما يرد قولته: بلاش تعترض لحسن افضحك والاحسن استمتع ومتعني ومتخافش مش هفتحها.
رجع لورا ورد الباب شويه وهو بيبص من الحته المفتوحه.
وانا قربت منها واوصفلكوا منظرها،
هي كانت نايمه علي بطنها وفاشخه رجل ورفعاها كدا وكانت لابسه كلوت بس من الكبار عشان بجد طيزها مربربه فشخ ولابسه تيشيرت اوفر سايز.
قربت منها براحه جدا لحد ما بقيت جمب السرير وقومت حاطط ايدي ع ضهرها وممشيها براحه لحد طيزها وهي نايمه في مايه البطيخ وقمت حاولت انزلها الكلوت براحه جدا لاكن لقيتها بترد وهي نايمه يا احمد بقي بلاش دلوقتي اممم.
انا اتصدمت انها بتتناك لاني كنت فاكرها هتبضنني ، قمت باصص لاخوها وهو نظراته كلها زي ميكون خايف ومرعوب وفنفس الوقت مبسوط من اللي بيحصل مع اخته .
بعد كلامها دا انا اتشجعت وقمت منزل الاندر وحطيت ايدي الاتنين علي طيزها ، وهي علي طول فاقت ولسا هتصوت قومت حاطط ايدي علي بوقها وقولتلها في ودنها: انا ممكن بحركه واحده مني اخلي اخوكي يقتلك يشرموطه احمد.
وفجاه تعابير وشها اتغيرت 180 وبقت متوتره فشخ وقالتلي انت اي اللي انت بتقوله دا يا حيوان.
_انا: يا خساره مجيبتش التليفون معايا عشان اوريكي اي اللي بقوله .
_هي: انت بتقول اي يلااهوي انت صورتني؟وقعدت تعيط.
_انا: انا لو عايز ااذيكي كنت وريت الفيديو لاخوكي ، انا قولت نفرح كلنا سوا بدل ما يكون حد لوحده.
_هي: انت عايز اي؟
_انا: اظن واضح واحد داخل عليكي اوضتك وصحيطي وهو بيلعب في طيزك هيكون عايز اي .
_هي: عايز تنام معايا؟؟؟
_انا: بالظبط كد ، ولو علي الفيديو اعتبريه اتمسح.
وزي ما بقولكوا كدا قبل ما ترد قولتلها بقولك اي انا مش فاضيلك وورايا مشاوير كتير فشخ عايز اعملها.
هي قامت ساكته وباصه في الارض انا فهمت استسلامها وقربت منها وبوستها فشفايفها وكنت حاسسها مضايقه ومش حابه الموضوع وانا م بحب اعمل كدا مع حد وهو جاي ع نفسه. قومت قولتلها ،
_انا: قومي يلا البسي حاجه عشان عايز اخرج معاكي ومتخافيش هنقعد ع كافيه.
_هي: طب والفيديو.
_انا: اعتبريه اتمسح انا مش بحب جو اني اغصب حد علي حاجه.
_هي بلهفه: يعني بجد هتمسح الفيديو.
_انا: مخلاص يبت انتي قولتلك اه ، وقومي غطي طيزك بدل ما اسخن وافشخها.
_هي ابتسمت: بس يقليل الادب.
_انا: هاتي رقمك بقا عشان هروح البس واكلمك.
ادتني رقمها في ورقه ،وانا خارج كنت ملاحظها مبسوطه فشخ.(عزيزي القارئ هتسالني عملت كدا لي ما انت كان ممكن تنيكها وتننا معاك ، احب اقولك اني عملت كدا عشن نقطتين اولهم اني الكاتب وانا اللي اقرر احداث القصه هتكون اي😂😂، ثانيا بقا اني كنت بحب البت بسمله دي اصلا وشوفت اني لو نيكتها نن هقل ف نظرها وبالحركه دي حصل العكس وبكدا انا هعرف ازاي انيكها وبالطريقه وفي اي وقت)
بعد مخرجت لقيت اخوها علي لسا في الصاله.
_هو: اي اللي انت عملته دا ، ليك منيكتهاش؟
_انا: لو نكتها المره دي مش هعرف انيكها بعد كدا انما ب الحركه ال عملتها دي احب اقولك ان اختك خلاص بقت خاتم في صباعي يكسمك .
_هو: ياديني علي الدماغ يجدعان.
طبعا انا التليفون كان معايا عادي قومت واخد رقمه وقولتله هتصورهالي في كل ركن يعرص.
_هو: انت تؤمر بكبير.
نزلت وروحت لبست وجهزت نفسي ورنيت عليها قالت ان هي جاهزه.
نزلت من البيت واتقابلنا ع اول شارعها وخدتها وروحنا ع كافيه بعيد عشان الناس اللي عرفاها .
وبعد ما قعدنا طلبت قهوه سادي ليا وسالتها هتشربي اي قالتلي اي حاجه ف طلبتلها عصير منجا(اه في عصير منجا في الكافيهات قولت انا المخرج بقا🙂😂)
قولت اكسر الصمت انا.
_انا: نتكلم بقي مع بعض بصراحه ولا ناويه ع اي .
_هي: اه اكيد.
_انا: احمد دا عرفاه من امتي وهل هو حبيبك؟
_هي: بص انا عرفاه من فتره قليله من حوالي 4 شهور بس ، هو صاحبي مش حبيبي لا.
_انا: احا 4 شهور وبينيكك.؟
_هي بكسوف: ممكن بلاش الالفاظ دي فبدايه كلامنا ، انا مش شرموطه عشان تقولي كدا.
_انا: طيبب مااشي المهم انك علاقتك ب الواد دا لازم تنتهي.
_هي: لي يعني وبعدين لو سال هقوله اي.
_انا: اتصرفي بقاا قوليله ان اخوكي مسكك بتكلميه ولا اي حاجه.
_هي: ايوا بس لي كل دا.
_انا: عشان انتي من هنا ورايح بقيتي تخصيني.
_هي: يعني اي مش فاهمه.
_انا: زي مسمعتي كدا.
_هي: هترتبط بيا؟
_انا: اه وزي ما بقولك كلامك مع الواد دا يخلصص حالا.
_هي: محمد انت عارف انت بتقول اي ،؟وبعدين هو انا هرتبط بواحد متاكده انه مش هيتتجوزني؟
_انا: لي حد قالك اني خول؟
_هي: مش قصدي انا بس خايفه عشان عرفت الموضوع دا تكون بتتسلي بيا.
_انا: اتسلي اي يكسمك دا انا كان في ايدي انيكك فوق ومرضيتش، انا اللي غلطان اني عايز اعمل منك بني ادمه.
_هي: خلاص خلاص متزعلش ، ممكن اقولك علي حاجه بس تصدقني.
_انا: ارغي.
_هي: انا عيني كانت عليك من اول ما شوفتك مع اخويا .
_انا: دا لي يعني .
_هي: يعني.. شاب وجسمك مظبوط ومهتم بلبسك ومظهرك ونضافتك وكدا.
_انا: انا غبي بقا اني منكتكيش.
_هي: بطل بقا ممكن حد يسمعنا.
وقعدنا بقا نتكلم عادي بتاع ربع ساعه وبعد كدا قومت حاسبت علي القهوه والعصير وخدتها عشان اروحها.
ولما وصلنا عند بيتها قالتلي امشي انت.
_انا: يبنتي انا شارب مع اخوكي وهو راح في سابع نومه ولو صحي وملاقنيش نايم جمبه هيشكك .
_هي: عارفه انك بتتحجج بس ماشي.
واحنا طالعين بقت طيازها قدامي.
_انا قومت زارفها بعبوص: اللي مانعني عنك اني مترم اوي.
_هي مخضوضه: اههه ، محترم اوي ، تصرفاتك بتتكلم.
انا قومت زانقها في زاويه من زوايا السلم ووشها ليا وعيني في عنيها.
_انا: اي مش شيفاني محترم.
_هي بمحن: اممم لاأه مش محترم اوعي كدا.
انا قومت مثبتها ف الحيطه وقربت شفايفي مها وسحبتها في بوسه متتوصف وهي كانت مستسلمه ، طلعت ب ايدي علي بزازها وبقفش فيهم من فوق الهدوم وهي سايحه علي الاخر وبقت تحاول تتملص مني لحد ما فلتت وطلعت تجري علي فوق واناجريت وراها.
هي لقت الباب مفتوح ومردود ، هي مخدتش بالها بس انا عرفت انا المعرص اخوها كان بيبص عليها وهي بتتزنق علي السلم ولما طلعت اول حاجه عملتها دخلت اوضتها ، ولقيتها علي السرير .
_هي: محمود استهدي ب**** يحبيبي اخواتي ممكن يصحوا في اي وقت.
معملتش اهتمام لكلامها وهجمت عليها قعدت ابوس فيها وقمت مخرج بزازها من الهدوم وقعدت اقفش في بزازها والعب في حلمتها لحد ما ساحت وغمضت عنيها وراحت في دنيا تانيه .
قومت منزلها البنطلون ونزلت بوشي علي كسها وهي لابسه الكلوت وقعدت اشم ريحته واعض شفرات كسها، قومت منزلهولها ونزلت بلساني علي كسي وهي بتزق راسي علي كسها اكتر وتقولي كمان يحبيبي كمان احح انت اول واحد يلحس كسيي ااااه.
قومت مقومها وقلعت البطلون والبوكسر وهي اول ما شافت زي اتخضت فشخ.
_هي: اي دا كله.
_انا: مالكك يكسمك متسمي وتمصي ونتي ساكته.
قعدت تلحس في وكان خانقها فشخ وبصيت علي الباب اللي كنت سايبه نوارب لقيت علي واقف وبيضرب عشره وانا بتيك اخته الكبيره.
_انا: مصي يكسمك دنا هفشخ امك النهارده.
وهي عماله تمص ، لحد منا زهقت قومت مقومها وقعدتها في وضع الدوجي وبدات ادخل زي في طيزها اللي بالنسبه لحجم زي هي متفتحتش لسا.
_هي: براحه زبك كبير اوي.
بدات ادخله براحه في طيزه وبجد بدون مبالغله بس راس زبي كانت فشخاها من الوجع ومش مستحمله .
قولتلها هاتي اي كريم ،
هي قمام جابت من ع التسريحه بتاعتها ورجعت وعملت الوضعيه من غير ما اقولها.
_انا: جدعه يا شرموطه.
قومت حاطت ع زبي من الكريم وحطيت ع خرم طيزها وقمت مدل صوباعين دخلو وشويه ودلت 3 وقعوها بس دخلو.
وقومت محهز زبي وبدخله في طيزه وراسه دخلت بسهوله عن الاول كتير وقعدت ادخله لحد بعد الراس بشويه لقيتها هتصوت من الوجع .
انا قومت كاتم بوقها وقولت معلش استحملي اللي جايه دي وبس وقمت بكل ما فيا رازع زبي في طيزها البت صوطت ولولا اني نايم متملكها كانت قامت وهي فعلا كانت عايزه تقوم ،
بس ثبتتها علي الوضع دا شويه وانا زبي جواها وبعد كدا بدات ادخله واخرجه براحه وهي بردوا كانت بتتوجع بس مش اوي.
لحد ما طيزها خدت علي زبي وبقت بتستمتع بص وصوتها بقا في محن يهد اي جبل وبتقول: اححح اااه نيكني جامد ، نيك اخت صاحبك وشرموطك نيكني جامدد ، يخربيت زبك ااااه.
فضلت انيك فيها بتاع ربع ساعه وهي جابت مرتين وانا كنت خلاص هجيب وكانت عوزاني اجيب علي صدرها بس انا جيبتهم في طيزها اتقلبت علي السرير وانا لسا زبي فيها وبقيت انا نيم علي جنبي وهي قدامي وبعد ما زبي خرج لوحده هي لفت وشها وقامت وخداني في حضنها.
_انا: عجبتك ؟
_هي: عجبتني دي كلمه قليله علي اللي عملته .
بجد يعني انا اكتشفت اني مكنتش بتناك.
_انا: ولسا الايام جايه كتير يحبيبتي ، يلا بقا عشان هستحمي واترزع جمب اخوكي قبل ميصحا.
_هي: خلاص تمام وانا هنام.
_انا: تنامي اي انتي هتستحمي معايا.
_هي: لا مش واثقه فيك وبجد مش قادره علي حاجه تاني وبعدين افرض حد ف اخواتي صحي.
_انا: خلاص اشطا ، انا خارج انا .
قومت وخرجت وكان علي نايم(او عامل نفسه نايم).
دخلت خدت دش علي السريع ورجعت نمت مع رافت...


وبكدا تكون نهايه الجزء الخامس اتمني يكون عجبك وهحاول اكملها عشان كنت بفكر اوقفها علي هنا بس طلع في ناس عوزاني اكملها ، وقولوا رايكم في الجزء عشان يهمني جدا.♥♥
القصة حلوه ياريت تكملها
 
  • عجبني
التفاعلات: hani1
جامدة فشخ يسطا كملها طبعا بس حاول تزود طول الجزء شوية
 
بص يا صاحبي انا عايزك تنزل كل يوم او يومين بالكتير جزء عشان بجد تسلم ايدك علي العظمة دي
 
الفكرة حلوة
و ترتيب الاحداث ماشى كويس
لكن طبعا فيه ملاحظات هحاول ارتبها فى تعليقات منفصلة عشان لو عايز ترد على كل ملحوظة بشكل منفرد
 
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam
اولا فيه تفاصيل مالهاش لازمة ولو اتشالت مش هتأثر فى مضمون القصة
و ده اتكرر فى اكتر من مشهد و اكتر من موقف زى مواقف الورشة و الخناقة و لقاءات الاصدقاء التلاتة
 
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam
ثانيا
الخمس اجزاء مجتمعين ممكن يكونو جزء واحد كبير او بالكتير جزئين اتنين ... فحاول تكون الاجزاء اطول من كدة شوية
لان فيه اجزاء مافيهاش اى احداث مؤثرة كتير
 
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam
ثالثا ..
انت بتكتب قصة جنسية وتقريبا عملت 3 اجزاء بدون مشهد جنسى واحد فيهم
ثم فى الرابع بدأت بمشهد السينما
ولا تعتبر مشاهدة كلوت ورا الباب او ضرب عشرة ده مشهد جنسى
 
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam
رابعا جيت فى الجزء الخامس و عملت زى المسلسلات العربى اللى بتقعد 29 حلقة بنمط معين وفجأة الحلقة الاخيرة بتحل كل المشاكل
و على ذلك و اذ فجأة عملت علاقة صريحة بين محمود و اخته بدون تمهيد او مقدمات تسمح بالعلاقة دى بالسرعة و الكيفية دى
مع جرأة شديدة من اخته بدون ماتحسب عواقب جرأتها دى لمجرد انها شافت انتفاخ تحت بنطلون اخوها

وكمان عملت علاقة فى نفس الجزء بين محمود و اخت صاحبه و اعتراف اخوها الصغير بدياثته و تسهيله لمحمود عمل علاقة مع اخته
و كمان سماح اخته نفسها بالعلاقة دى من اول محاولة
وكل ده فى حركة واحدة على رأى عادل امام
 
  • عجبني
التفاعلات: بشار و saadhussam
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
خامسا
ايه علاقة عنوان القصة بالمحتوى لغاية الجزء الخامس
وخصوصا انك كنت ناوى تنهى القصة عند الجزء ده
وان كنت اعتقد ان محمود هيتجوز بسملة فى الاجزاء الجاية عشان العنوان يبقى متوافق مع القصة

و فى النهاية
اتمنى تحسين اداءك فى الاجزاء الجاية واتمنى تقبل الرأى
وفى انتظار ابداعك
 
  • عجبني
التفاعلات: saadhussam
انا دكر ﺳﺎﺩﻯ ﻋﻨﻴﻒ ﺍﺿﺮﺏ ﺍﺷﺘﻢ ﺍﺯﻝ ﺍﻫﻴﻦ ﺍﻓﺸﺦ ﻋﺎﻭﺯ ﻭﺍﺣﺪﻩ ﻣﻨﻴﻮﻛﻪ ﻟﺒﻮﻩ ﺑﻨﺖ ﻣﺘﻨﺎﻛﻪ ﻣﻮﻣﺲ ﻛﺴﻬﺎ ﻭﺧﺮﻡ ﻃﻴﻈﻬﺎ ﺑﻴﺎﻛﻠﻮﻫﺎ ﺑﺘﻌﺸﻖ ﺍﻟﻀﺮﺏ ﻭﺍﻟﺬﻝ ﻭﺍﻟﺸﺘﻴﻤﻪ ﻭﺍﻹﻫﺎﻧﻪ ﺍﻣﺴﺢ ﺑﻴﻬﺎ ﻭﺑﻜﺮﺍﻣﺘﻬﺎ ﺍﻻﺭﺽ ﻭ ﺍﺧﻠﻴﻬﺎ ﻛﻠﺒﻪ ﺑﻨﺖ ﻣﺘﻨﺎﻛﻪ ﺯﺍﻧﻴﻪ ﺗﺤﺖ ﺟﺬﻣﺘﻰ ﻭﺍﻓﺸﺨﻠﻬﺎ ﻛﺴﻬﺎ ﻭﺧﺮﻡ ﻃﻴﻈﻬﺎ ﻧﻴﻚ ﻭﺿﺮﺏ ﻭﺑﻌﺒﺼﻪ ﻭﻓﺸﺦ ﻭﺍﺷﻢ ﻭﺍﻟﺤﺲ ﻓﻰ ﻛﺴﻬﺎ ﻭﻓﻰ ﺧﺮﻡ ﻃﻴﻈﻬﺎ ﻭﺍﻋﺸﺮﻫﺎ
فاجر موت
الكيك بتاعى
mina.2022
 
اولا فيه تفاصيل مالهاش لازمة ولو اتشالت مش هتأثر فى مضمون القصة
و ده اتكرر فى اكتر من مشهد و اكتر من موقف زى مواقف الورشة و الخناقة و لقاءات الاصدقاء التلاتة
كان لازم ابين موقفي من ناحيت صحابي وكان في مغذي صغير جدا من الموضوع وبكاد يكون غبر مرئي ، ومن ناحيه الخناقه هنكتشف قدام انها كانت ليا علاقه كبيره لفتح باب جنسي عمري مكنت اتخيله .
وشكرا علي رايك.
 
ثانيا
الخمس اجزاء مجتمعين ممكن يكونو جزء واحد كبير او بالكتير جزئين اتنين ... فحاول تكون الاجزاء اطول من كدة شوية
لان فيه اجزاء مافيهاش اى احداث مؤثرة كتير
الموضوع دا اتطلب كتير بس و**** يجماعه انا بكتب في اليوم ساعه مش اكتر ولا اقل عشان ورايا شغل وبدمج الساعتين ولو الجزء لسا صغير باخد ساعه في اليوم التالت.
 
ثالثا ..
انت بتكتب قصة جنسية وتقريبا عملت 3 اجزاء بدون مشهد جنسى واحد فيهم
ثم فى الرابع بدأت بمشهد السينما
ولا تعتبر مشاهدة كلوت ورا الباب او ضرب عشرة ده مشهد جنسى
ياصحبي زي ما قولتك انا ببني الصه ،(انا مش بكتب لناس داخله القصه وشايله ازبارهم علي اكتافهم عيزين يجيبوهم من اول كلمتين).
 
رابعا جيت فى الجزء الخامس و عملت زى المسلسلات العربى اللى بتقعد 29 حلقة بنمط معين وفجأة الحلقة الاخيرة بتحل كل المشاكل
و على ذلك و اذ فجأة عملت علاقة صريحة بين محمود و اخته بدون تمهيد او مقدمات تسمح بالعلاقة دى بالسرعة و الكيفية دى
مع جرأة شديدة من اخته بدون ماتحسب عواقب جرأتها دى لمجرد انها شافت انتفاخ تحت بنطلون اخوها

وكمان عملت علاقة فى نفس الجزء بين محمود و اخت صاحبه و اعتراف اخوها الصغير بدياثته و تسهيله لمحمود عمل علاقة مع اخته
و كمان سماح اخته نفسها بالعلاقة دى من اول محاولة
وكل ده فى حركة واحدة على رأى عادل امام
من ناحيه اختي انا بينت كذا موقف سخونه من نحيتنا لبعض (راجع الجزء الثالث والرابع) يعني مش مجرد ما لقت انتفاخ في البنطلون.
وبالنسبه ل بسمله اخت صاحب محمود وضحت انها كانت عينها مني في الاول(ولي مش ممكن نعرف قدام انا شرموطه اصلا)؟
 
  • عجبني
التفاعلات: Adam gedoo
خامسا
ايه علاقة عنوان القصة بالمحتوى لغاية الجزء الخامس
وخصوصا انك كنت ناوى تنهى القصة عند الجزء ده
وان كنت اعتقد ان محمود هيتجوز بسملة فى الاجزاء الجاية عشان العنوان يبقى متوافق مع القصة

و فى النهاية
اتمنى تحسين اداءك فى الاجزاء الجاية واتمنى تقبل الرأى
وفى انتظار ابداعك
هغدر بيكوا كلكوا يلي بتقولوا هيتجوز بسمله ومش هجوزهاله😂😂😂😂
شكرا.
 
على فكره عنوان القصه ملوش اى صله بأحداثها خالص يعنى..يريت تغير وتشوف لها العنوان المناسب لاحداثها..وكمان متطولش فى الاحداث اللى ملهاش لازمه دى يعنى هتبقى اجمل بكتير اووووى
 
تسلم يافنان قصه روعه كمل يافنان تحياتى لك
 
  • عجبني
التفاعلات: قصص سكس
ايه يعم فين الباقي
 
جامد يا معلم استمر
 
ايه يسطا في ايه اتاخرت علينا كده ليه
 
  • عجبني
التفاعلات: حماده xx

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%