NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ابو اسكندر السندباد

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مينفعش تبقى عايز كل الناس تحبك لانك مش حتعرف تحب كل الناس و كمان مينفعش تبقى عايز تكون محل اهتمام كل الناس لانك برضو مش حتعرف تهتم بكل الناس

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Sense 🌹queen, مازن صقر, Dot com و 7 آخرين
مينفعش تبقى عايز كل الناس تحبك لانك مش حتعرف تحب كل الناس و كمان مينفعش تبقى عايز تكون محل اهتمام كل الناس لانك برضو مش حتعرف تهتم بكل الناس
دي حقيقه
تجاهلهم كلهم احسن🌚✌️

• بيضحكني
التفاعلات: اربعينية و Life Arch
  • بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
  • بيضحكني
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
الي بيفهم كده يرتاح
و هو حد واحد بس
حد واحد يحبك علشان نفسك مش علشان انت بتعرف تعمل اية في الدنيا
و ده عندك بالدنيا

• حبيته
التفاعلات: اربعينية و ابو اسكندر السندباد
الي بيفهم كده يرتاح
و هو حد واحد بس
و ده عندك بالدنيا
تجاهله هو كمان 🌚

• بيضحكني
  • أتفق
الي بيفهم كده يرتاح
و هو حد واحد بس
و ده عندك بالدنيا
طبعا يا صاحبى العلاقات المتجردة افضل شئ صادقة و فيها امان

• أتفق
لا انا .. يابنى لازم يكون فى حد فى حياتك مش كله بلوك
متوجعش قلبى معاك 😅😅😅
حظك اني كملت الالف 😂😂😂
نتكلم بقى ف صلب الموضوع
اظن الفكره اللي طرحتها مش مناسبه لحد ناضج
مفيش حد اظنه عنده قدر بسيط من العقل هيبقي شايف أنه لازم يعجب كل الناس ..
الناس مذاهب و كلا يغني على ليلاه
بس في حد ممكن يضحي عشان يعجب ناس معينه ممكن يتنازل عشان ينول اعجابهم أو رضاهم و ده شقيان ف حياته
و احب أقوله من عندك
لو اللي قدامك شايفك اصلا مكنتش هتحتاج تضحيله أو تتنازله و أن احتاجت تعمل ده هيكون متبادل أو متقدر ف أن مكنش متبادل أو متقدر امشي احسنلك .. لأنك مع الوقت هتفقد نفسك و روحك وتبقى نسخه باهته من شخص كنت تعرفه ( اللي هو نفسك القديمه) وهتاخد وقت كبير ف التعافي و محدش عارف هترجع زي ما كنت ولا هترجع و روحك ونفسك مليانه ندوب ميقدرش الزمان يعالجهالك

• أتفق
التفاعلات: اربعينية
حظك اني كملت الالف 😂😂😂
نتكلم بقى ف صلب الموضوع
اظن الفكره اللي طرحتها مش مناسبه لحد ناضج
مفيش حد اظنه عنده قدر بسيط من العقل هيبقي شايف أنه لازم يعجب كل الناس ..
الناس مذاهب و كلا يغني على ليلاه
بس في حد ممكن يضحي عشان يعجب ناس معينه ممكن يتنازل عشان ينول اعجابهم أو رضاهم و ده شقيان ف حياته
و احب أقوله من عندك
لو اللي قدامك شايفك اصلا مكنتش هتحتاج تضحيله أو تتنازله و أن احتاجت تعمل ده هيكون متبادل أو متقدر ف أن مكنش متبادل أو متقدر امشي احسنلك .. لأنك مع الوقت هتفقد نفسك و روحك وتبقى نسخه باهته من شخص كنت تعرفه ( اللي هو نفسك القديمه) وهتاخد وقت كبير ف التعافي و محدش عارف هترجع زي ما كنت ولا هترجع و روحك ونفسك مليانه ندوب ميقدرش الزمان يعالجهالك
لا عادى خليهم الف و واحد عشان تكسر الرقم 😅😅😅😅
بس كلامى بوجهه للناس العاطفيين الى متخيل انه حيتحب و يتقدر من كل الناس مع انه لو فكر حيلاقى انه مش حيقدر اصلا على مسؤولية زى دى و فى ناس كدة
لكن فى المجمل متفق مع كلامك

• أتفق
التفاعلات: اربعينية
لا عادى خليهم الف و واحد عشان تكسر الرقم 😅😅😅😅
بس كلامى بوجهه للناس العاطفيين الى متخيل انه حيتحب و يتقدر من كل الناس مع انه لو فكر حيلاقى انه مش حيقدر اصلا على مسؤولية زى دى و فى ناس كدة
لكن فى المجمل متفق مع كلامك
الناس دي بيصعبوا عليا جدااا " وانا حد منهم بالمناسبه بس على دائرتي الصغيره" مشكلتهم أنهم لو حتى اتغيروا بيتحولوا لنسخه اسوء من السوء
و مهما تقولهم أنه غلط للاسف " لازم أيديهم تتحرق ف النار عشان تحرم"

الناس دي بيصعبوا عليا جدااا " وانا حد منهم بالمناسبه بس على دائرتي الصغيره" مشكلتهم أنهم لو حتى اتغيروا بيتحولوا لنسخه اسوء من السوء
و مهما تقولهم أنه غلط للاسف " لازم أيديهم تتحرق ف النار عشان تحرم"
الحل الامثل انك تعامل الناس كلها سواء يكفى ان تكون محل احترامهم و تقديرهم ساعد الجميع و تمنى الخير للجميع دون ان تأتى على نفسك بما لا تطيق
و حبك و اهتمامك الزائد لاشخاص محددين مقربين
اما غير الاسوياء الذى لا ينفع معهم عدل و لا خير فحلهم التجاهل و الترك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من اهم اسباب الفشل في المجتمع المصري انه بيفكر في حاجات ملهاش اي تلاتين لازمه معندك ما حبيت ولا اتحبيت دورك في الحياه تعيش طبيعي امين تحب الخير تساعد غيرك موضوع حبك لناس وكره الناس ليك ولا ليه اي لازمه

• أتفق
التفاعلات: ابو اسكندر السندباد
يا جدع كل واحد و لية شخصيته ممكن حد يرتاحلك و مش هقولك حد تاني لا اخوه ميرتحلكش دي بتبقي كب واحد و دماغة

يا جدع كل واحد و لية شخصيته ممكن حد يرتاحلك و مش هقولك حد تاني لا اخوه ميرتحلكش دي بتبقي كب واحد و دماغة
الاهم من الحب ان تكسب احترام و تقدير الجميع العدو قبل الصديق دعك من الارتياح و العاطفة القلوب بيد خالقها

• عجبني
التفاعلات: The King👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%