NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

ميس كاف الجزء التانى

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

enginer of sex

نسوانجى بريمو
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
25 يونيو 2022
المشاركات
245
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
51
الإقامة
EGYPT
نقاط
105
  • ( 2 )
  • افاق من نومه على صياح وصراخ يصل الى اذنيه من الشقه المواجهة له .. لم يهتم فقد تعود على الا يتدخل بشئون غيره من جيران شقته السريه حتى لايقحموا انفسهم بشئونه الخاصة وهو لايحتك بجيرانه على الاطلاق ويكاد لا يعرفهم وكذلك كان عاريا وزبره منتصبا كعادته دائما ولكن سمع طرقا قويا على باب شقته متبوعاً برنات متتاليه من جرس الباب ....هب واقفا .. ولم يجد الا الروب ليرتديه بسرعه ويغلقه بحزامه الطويل وقام ليفتح الباب بسرعه ففوجئ بسيدة تدفعه للداخل وهى تصرخ وورائها رجل قصير القامه وبدين الجسد ممسكا بسكين المطبخ وهو يصرخ (بتفضحينى بتفضحى جوزك يابنت الكلب) ....... اختبئت الزوجة ورائه واندفع الرجل نحوه فاسرع الى الامساك بيده ولف جسمه ليمسكه من الخلف فى محاوله لابعاد السكين واسقاطها من يده وزوجته تمسك به من الخلف مما ادى الى سقوط حزام الروب....ومع مقاومه الزوج ومحاوله احمد التمسك به حتى يسقط السكين وجد زبره المنتصب يدخل بين فخدى الرجل فوق الملابس فوجد الرجل يرتعش ويهدأ وينظر اليه بعين هائمه ثم ينظر الى زبره الخارج من الروب فيفتح عيونه دهشة ويعض على شفتيه وتسقط السكين منه ولكنه لا يتحرك من مكانه فتحرك احمد بسرعه ليلتقط السكين ويرى ان الروب قد انفتح وان جسده كله يتقدمه زبره المنتصب قد اصبح فى مرمى عيونهم فاسرع باغلاق الروب وفوجئ بالرجل يسقط على كرسى الانتريه وهو يبكى بشده وحرقة فجلس بجواره ليهدأ من روعه واشار لها ان تخرج بهدوء لتذهب الى شقتها ولكنها استدارت ودخلت الى غرفه بجوارها كان يستعملها كمكتب ومكتبة لولعه بالقراءه ....... تعجب منها ولكنها عاد لزوجها يقول له
  • هدى نفسك يااستاذ ..الامور ماتتحلش بالشكل ده
  • فضحانى مع اهلها وزمايلها ...... دى بتقول ....
  • لالالا .....انا موش عايز اعرف حاجه ... بس انت اهدى واتفاهم معاها بالراحه
  • جاء صوتها من الداخل عاليا وقويا
  • مافيش تفاهم ..... يطلقنى حالا ......انا تعبت اوى
  • حتى الطلاق كمان لازم يكون بالتفاهم وبالراحه ...... روحوا شقتكم واتفاهموا وشوفوا حتوصلوا لايه
  • انا موش راجعة الشقة دى انا حاروح لاهلى واخليهم هم اللى يربوه ولو ماطلق حافضحه فى كل مكان
  • طيب ياكوثر ان ماوريتك شغلك ..انتى طالق وانا راجع الشقه وروحى لاهلك خليهم ينفعوكى
  • وفوجئت به يهب واقفا ليخرج ولكنه توقف على الباب قليلا وعاد لينظر الى زبراحمد الذى كان قد نام قليلا واختفى خلف الروب فتنهد ودخل شقته وخرج بقفل كبير يغلق به الشقه ونزل مسرعا على االدرج ...... فكرت ماهذه الورطه التى ادخلونى فيها ثم تنبهت ان اسمها كوثر ......حرف الكاف يعود لى مرة اخرى ....اتكون هى من تكلمنى ليلا ؟ اخرجته من تفكيره عندما خرجت من الغرفه ودموعها تملا العيون الخضراء .....كانت امرأة ثلاثينيه ترتدى عبايه بيتى بكم صغير وقصيرة على الركبه ومفتوحه من الامام يظهر منها الشق الذى بين البزاز والعبايه ضيقه على جسدها الممتلئ وشعرها المصبوغ بلون اشقر مع خصلات سوداء وكانت حافيه القدمين .نظرت اليه وهى تشير الى شقتها
  • الكلب بيطلقنى وفاكر انى حاسيبه يتهنى بالشقه انا حاخدها منه وابهدله واخليه على الحديده
  • مالوش لزوم الكلام ده ..... انا شايف تكلميه وتراضيه
  • اراضى مين يااستاذ .... ده خول ولا يسوا ...
  • عيب كده ياهانم .....وبعدين انا موش عايز اعرف المشكله ....انتى ناويه على ايه؟
  • ح اتصل بحد من اهلى ييجى ياخدنى .انا موش حامشى فى الشارع بالطريقه دى ....بس تيلفونى جوه
  • خدى تيلفونى اتصلى زى ماانتى عايزة وانا حادخل اتشطف وارجعلك ...
  • اخذت الموبايل وجلست واضعه ساق على ساق فظهرت افخاذها البيضاء فاحس بالاثارة ..اسرع الى الحمام وخلع الروب وهو يفكر ...عنده امرأه حزينه وتحتاج المواساه ...ابتسم لنفسه وهو يشعر بزبره يبدا فى الانتصاب ...هل يبدا فى اغوائها ؟ ام انها ستجلب عليه شرورا كثيرة هو لايحب ان يعرف احد من جيرانه عن مغامراته فهو يتوخى الحرص عند حضور اى عشيقة لبيته .... اكمل استحمامه وخرج ليجدها جالسة كما هى .
  • خير يامدام كوثر .. حد جايلك ؟
  • ايوه اخويا حييجى وهوراجع من شغله
  • طيب تمام ...
  • بس لسه قدامه اكتر من ساعتين ... ممكن استنى هنا انا موش عارفه اطلع بره بالهدوم دى
  • طيب خلاص انا حالبس وانزل وانتى خدى راحتك لغايه ماييجى وانا حارجع بعد 3 ساعات كده
  • لالا مايصحش تسيب بيتك .... حضرتك انا حاقعد هنا وانت تاخد راحتك ببيتك
  • لا كده فيها احراج واخاف ازعجك
  • لا ازعاج ولا حاجه هو انت خايف منى المفروض انا اللى اخاف هههههههه
  • ايوه كده ضحكتك الحلوة نورت ...... وتخافى منى ليه داانا حتى راجل عجوز
  • عجوز ايه بقى ماصاحبك فاضحك ههههههههههه
  • صاحبى مين ده بقى ؟
  • موش مهم بقى ... انت عندك حاجه تتاكل ولا تشرب انا على لحم بطنى من الصبح ؟
  • المطبخ عندك اهو شوفى اللى نفسك فيه ...انا عازب ماعرفش المتجوزين بيحبوا ايه؟ ههههه
  • نظرت الي بنعومه ثم قامت الى المطبخ .... وسمعت اصوات بالمطبخ غلق ووفتح فقمت لارى ماذا تفعل نظرت اليا واعطتنى ظهرها وهيا تعد بعضا من البيض المقلى ......سقطت قطرات من المياه من يدها المبتله على الزيت الساخن فقفزت على يدها فصرخت وتراجعت للخلف لتصطم طيزها بزبره المتهيج امسك اصابعها ليرى اماكن اصابه الزيت وسحبها ناخيه الحوض ليغسلها بالماء البارد فالتصقت اكتر بى ....غرنى شيطانى قبدلا من ان اغبسه اصابعها اخذت امتص اظافرها الطويله وهى تتاوه لافاجا بها تمد يدها لتسقط حزام الروب وتمسك بزبرى تخربشه وتلاعبه وهيا تتنهد وهيا تهمس
  • اخيرا مسكته ده جننى من ساعة ماشفته
  • انتى كنتى واخده بالك منه وانتى بتتخانقى ؟
  • هو اللى خلانى اخد بالى لما زنق بطيزه على زبرك ولولا الوضع اللى كنا فيه كان ركع على الارض وخده ببقه
  • بطلى اشاعات على الراجل
  • اشاعات ايه .....ده مالوش خالص ....سيبك منه ....انا عايزاه تعالى
  • على فين ونسيب البيض ده لمين ؟؟؟؟
  • فيه بيضتين احلى واطعم حاكلهم وابوسهم وادلعهم .انا محرومه ارحمنى
اغلقت البوتجاز وركعت تحت تلاعب زبرى بيدها ولسانها تقبله وتلحسه وهيا تدعك البيوض بنعومه ثم انهالت عليه مصا قويا حتى احسست انه ينتصب بقوة وان اللبن فى خصيتى يغلى من السخونه .....بدات تمص المزى من راس زبرى وهيا تداعب البيضات بيد وكسها من فوق الاندر باليد الاخرى ثم قفزت فجاه وسحبتنى الى الصاله واجلستنى على كرسى الانتريه وبدون ان تخلع ملابسها ازاحت الاندر على جانب وركبت بكسها على زبرى واخذت تهبط عليه بهدوء ونعومه حتى اصبح كله فى كسها فهدا جسدها وارتمت على صدرى وهيا تقبل شفتاى بقوة وعنف وتفتح ازرار العبايه وتحرج بزازها الكبيرة امامى لارى الحلمات منتصبه فااخذها فى فمى وامتصها بعنف وهيا تصرخ من الشهوة.....كان زبرى يتضخم فى كسها وهيا تركبه بدون اى حركه حتى احسست انها سيمزق كسها فبدات تتحرك عليه وهيا تقبلنى كانت ترفع نفسها للاعلى حتى يخرج كله من كسها ثم تعود بسرعه لتدخله الى اخره مرة اخرى ....مرات ومرات تخرجه وتدخله ..... كانت شرهه شبقه ...... عندما احست ان انفاسى تصاعدت واننى سوف اقذف لبنى اخرجت زبرى من كسها واخذت تداعبه بكسها من الخارج كانها فتاه عذراء تخشى فتح الكس حتى احست اننى هدات فعادت اليه لتركبه وتتحرك بعنف عليه ......كان زبرى قد غرق من سوائل شهوتها التى. جاءتها عده مرات لم احسبها لانغماسي فى متعه النيك من انسانه محرومه من الزبر كانت صرخاتها وتاوهاتها تملا البيت وتكاد تسمع من كل الجيران .....سحبتنى ونزلت بى على الارض ملتفه بساقيها حول ظهرى وتدفعنى بها اقوى واكتر لم اتحمل واحسست بقرب نزول لبنى فحاولت الخروج لم تسمح لى وصرخت نزلهم فيا املانى لبن حبلنى .........ااااااااااااه .فاخرجت لبنى دفعات قويه فى كسها وهيا تغلق بكسها على زبرى وكانها تمتص كل اللبن بكسها واخذتنى فى احضانها وهى تقبلنى بشهوه وترفض ان تخرج زبرى منها حتى امتصت كل اللبن منه فهدات وانزلته وهيا تلحس جسدى بشهوه فائقه وانفاسها اللاهثة تكاد تحرق لحمى ..... اغلقت عيناها فقمت بحوارها اتاملها ....كانت تبتسم وهى تقول

  • بتبصلى كده ليه ؟
  • مستغرب منك ..انتى شرسة بالحياه وبالنيك كمان
  • عجبتك ؟؟؟؟
  • اه طبعا ... بس ليه خدتى لبنى بكسك ؟
  • علشان يمكن احبل منك .. انت موش شايفنى نايمه لغايه مالبنك الحلو يدخل ويعشرنى
  • ههههههه بس انتى مطلقه
  • ده لسه النهارده لو حبلت حالبسه للخول وامص دمه
  • يخرب بيت مخك الوسخ ........هههههههه
  • هو ده اللى حيخلينى انتقم منه ....
  • هو انتى قولتى لاخوكى انك فين ؟
  • قلتله عند جارتى ولما ييجى حيرن على فونك انزله .....سيبنى ارتاح شويه من اللى عملته فيا
اراد ان يسالها ان كانت هي ميس كاف اللتى كلمته ولكنه تذكر ان من كلمته كانت انسة ولاحظ انها نامت فقام الى الحمام ليغتسل سمع رنين الموبايل وهو بالداخل اعتقد انه اخوها فاسرع لانهاء حمامه وعندما كان يرتدى الشورت سمع رنه اخرى فخرج بسرعه ليجدها واقفه تعدل من ملابسها مبتسمه له

  • ميس كاف اتصلت بيك ههههههههه بس مارديتش عليا
  • انتى كلمتيها ؟
  • قعدت ااقول الو الو وماحدش رد
  • واخوكى رن ولا لسه
  • رن وانا نازله له اهو تعلالى بقى ياابو ابنى ههههههه حتوحشنى
اخذها فى احضانه وهيا تقبله وتمص شفتيه فى نهم ثم تتركه بعين هائمه وتخرج مودعه له
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الأجزاء لا تنشر منفصلة أضف الجزء الثاني في تعليق علي الجزء الأول لذلك سيتم الغلق
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%