NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميرڤت

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
20 سبتمبر 2022
المشاركات
266
مستوى التفاعل
18
نقاط
0
الجنس
أنثي
الدولة
مصر
توجه جنسي
انجذب للذكور
صباح الخير يا عيال
حابة احكي عن موقف سخيف و بجد وحش حصل لي امبارح ، و بصوا عايزاكم كلكم تقلبوا على أحمد موسى في نفسكم و تطبلوا لي 🥸😹😹😹😹😹😹

كنت في الكلية إمبارح ، و بين محاضرتين كنت لوحدي في المدرج و مكنش في أي حد ، فطلعت الدواء بتاعي آخده هو دواء مضادات اكتئاب ، نوعين معروفين و للأسف كنت فاكرة اني لوحدي بالمدرج

سمعت شهقة بغض النظر انها فزعتني بس حسيت اني عاوزة الارض تتشق و تبلعني

زميلتي شافتني و انا باخد الدواء ، و هو دواء جدول 👽 بس انا واخداه بروشتة قانونية صدقوني 😹
هي جت وعيطت في حضني و قالت لي ليه ما قولتيليش قبل كدة و اسئلة كتيرة من اسئلة دراما البنات اللي إحنا عارفينها 😹 مع احترامي ليه طبعا
بس حسيت اني عاملة عملة اني عندي اكتئاب حاد ، يعني اعتقد انها حاجة عادية فاهمين اقصد ايه


انا مش عارفة هحط عيني في عينها تاني إزاي 🙈

*نوت أخيرة * ماتنسوش تطبلوا لي كويس بعد إذنكم 😹😹😹
 
  • عجبني
التفاعلات: رجل من زمن فات
اولا ر ب ن ا يشفيكي ويشفينا جميعا
ثانيا انتي معملتيش ولا حاجه عيب ولا حرام دا دوا وزي ما بتقولي مصروف با روشيته يعني هوة عيب ولا حرام والي يتكلم معاكي حطي صوابعيك في عين التخين
ثالثا حاولي تكبري دماغيك وخليكي فريش ومتخديش كل حاجه على اعصابيك واخرجي برا مود الاكتئاب دا لانو هيدمريك
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Justme, Mr. Cock, Ahmed al brans و شخص آخر
صباح الخير يا عيال
حابة احكي عن موقف سخيف و بجد وحش حصل لي امبارح ، و بصوا عايزاكم كلكم تقلبوا على أحمد موسى في نفسكم و تطبلوا لي 🥸😹😹😹😹😹😹

كنت في الكلية إمبارح ، و بين محاضرتين كنت لوحدي في المدرج و مكنش في أي حد ، فطلعت الدواء بتاعي آخده هو دواء مضادات اكتئاب ، نوعين معروفين و للأسف كنت فاكرة اني لوحدي بالمدرج

سمعت شهقة بغض النظر انها فزعتني بس حسيت اني عاوزة الارض تتشق و تبلعني

زميلتي شافتني و انا باخد الدواء ، و هو دواء جدول 👽 بس انا واخداه بروشتة قانونية صدقوني 😹
هي جت وعيطت في حضني و قالت لي ليه ما قولتيليش قبل كدة و اسئلة كتيرة من اسئلة دراما البنات اللي إحنا عارفينها 😹 مع احترامي ليه طبعا
بس حسيت اني عاملة عملة اني عندي اكتئاب حاد ، يعني اعتقد انها حاجة عادية فاهمين اقصد ايه


انا مش عارفة هحط عيني في عينها تاني إزاي 🙈

*نوت أخيرة * ماتنسوش تطبلوا لي كويس بعد إذنكم 😹😹😹
عادي جدا بس انتي عارفه ان ادويه الاكتئاب نفسها بتجيب اكتئاب نروح بقي لصحبتك هي اكيد عارفه انه مش كل واحد بياخد علاج جدول يبقي مدمن
وانتي لا تتخبي منها ولا تستحي معروف انه بالاصل علاج
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Justme, Ahmed al brans, فكرى و شخص آخر
اولا ر ب ن ا يشفيكي ويشفينا جميعا
ثانيا انتي معملتيش ولا حاجه عيب ولا حرام دا دوا وزي ما بتقولي مصروف با روشيته يعني هوة عيب ولا حرام والي يتكلم معاكي حطي صوابعيك في عين التخين
ثالثا حاولي تكبري دماغيك وخليكي فريش ومتخديش كل حاجه على اعصابيك واخرجي برا مود الاكتئاب دا لانو هيدمريك
**** يخليك بجد و شكرا جدا 🌹🤍
 
  • عجبني
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Justme, أحمد محمود, Ahmed al brans و شخص آخر
عادي جدا بس انتي عارفه ان ادويه الاكتئاب نفسها بتجيب اكتئاب نروح بقي لصحبتك هي اكيد عارفه انه مش كل واحد بياخد علاج جدول يبقي مدمن
وانتي لا تتخبي منها ولا تستحي معروف انه بالاصل علاج
**** يخليك شكرا جدا 🌹🤍 و للأسف عارفة ان أدوية الاكتئاب بتسبب اكتئاب ، بس الدكتور قالي ان اكتئاب عن اكتئاب تفرق ، لو ما اخدتيش الدواء احتمالية انك تعملي حاجة في نفسك مش مستبعدة 😹😹😹😹 قالي اني المكتئب اللي بيتظاهر بالسعادة فده قشطة 😹😹😹
 
  • عجبني
  • حبيته
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Justme, أحمد محمود, Ahmed al brans و شخص آخر
**** يخليك بجد و شكرا جدا 🌹🤍
ويخليكي حاولي تفكري في الحجات الي بتسعديك واعمليها وانتي مع الوقت هتنسي الاكتئاب دا وطبعا مع متابعه الدكتور والدوا عشان ميبقاش إدمان
 
  • عجبني
التفاعلات: Justme، Ahmed al brans و ميرڤت
**** يخليك شكرا جدا 🌹🤍 و للأسف عارفة ان أدوية الاكتئاب بتسبب اكتئاب ، بس الدكتور قالي ان اكتئاب عن اكتئاب تفرق ، لو ما اخدتيش الدواء احتمالية انك تعملي حاجة في نفسك مش مستبعدة 😹😹😹😹 قالي اني المكتئب اللي بيتظاهر بالسعادة فده قشطة 😹😹😹
معلومه خطاء جدا المكتئاب عنده حاله من الكراهيه لذاته وللمجتمع اللي عايش فيه فالطبيعي اننا نساعده علي الخروج منها مش اننا نحاول نطلعه من نوع لنوع ونقول نوع اخف من نوع لازم تبطلي تخدي الادويه دي وتحولي التصالح مع نفسك وتنسي كل موقف زعلك او خلاكي تزعلي وتوصلي للحاله دي
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Justme، Ahmed al brans و ميرڤت
معلومه خطاء جدا المكتئاب عنده حاله من الكراهيه لذاته وللمجتمع اللي عايش فيه فالطبيعي اننا نساعده علي الخروج منها مش اننا نحاول نطلعه من نوع لنوع ونقول نوع اخف من نوع لازم تبطلي تخدي الادويه دي وتحولي التصالح مع نفسك وتنسي كل موقف زعلك او خلاكي تزعلي وتوصلي للحاله دي
بص دكتور الموضوع كبير ، انا بضطر أصلا اخد أدوبة بتسبب اكتئاب أوي ، ده غير حالتي الاجتماعية اللي جابت اكتئاب بردو ، و الادوية ديه حياتي بالقعل تعتمد عليها مش مجرد تحسين كواليتي حياتي ، فهمتني ، بس كدة
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Justme، Ahmed al brans و أّلَسِـأّحًر
مش شايفها حاجه عيب أو غلط
كان أسهل رد عليها ده دواء من دكتور بروشته زي اي دواء وقتها كانت هتفهم الموقف أصله مش فياجرا يعني عشان تتكسفي ده علاج وعموماً **** يشفيكي قبل اي شيء
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Justme، Ahmed al brans و ميرڤت
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عليكي العافية
وما تحطي ببالك انتي عم تاخدي ادوية وهاد شي طبيعي
ما تشوفي شر ❤️
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Justme، Ahmed al brans و ميرڤت
  • عجبني
التفاعلات: Justme، Ahmed al brans و (ₐₕₘₑD 𝆎ᵢDₐₙ) YₒYₒ ₐₗᵢₓ
  • عجبني
التفاعلات: Justme و Ahmed al brans
بقولك يا سكرة 🥰
" انا ابنى يعمل اللى هو عايزة و اللى عندة معزة يلمها " 💋
قالها احد الاباء الصالحين و اعتقد انها بتشرح حاجات كتير ♥️
اتمنالك الشفا و السلامة يا سكر 🥰
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Justme، Ahmed al brans و ميرڤت
عادي جدا بس انتي عارفه ان ادويه الاكتئاب نفسها بتجيب اكتئاب نروح بقي لصحبتك هي اكيد عارفه انه مش كل واحد بياخد علاج جدول يبقي مدمن
وانتي لا تتخبي منها ولا تستحي معروف انه بالاصل علاج
صورتين خيال !! حلوين قوى
 
  • عجبني
  • الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Justme، Ahmed al brans و ميرڤت
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
بقولك يا سكرة 🥰
" انا ابنى يعمل اللى هو عايزة و اللى عندة معزة يلمها " 💋
قالها احد الاباء الصالحين و اعتقد انها بتشرح حاجات كتير ♥️
اتمنالك الشفا و السلامة يا سكر 🥰
تسلم 💔🤍
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Ahmed al brans و Life.
فكرتيني بحد كده فضل يضغط عليا عشان يعرف باخد اي و لما قولتله زولام و هيبنور كانت بتقولي انت بتعمل كل حاجة وحشة عشان تبعد عني و ماكلمكش تاني مع انها من اسباب اني اخد الحاجات دي اصلا و في الاخر سابتني في النهاية فماحدش فاهم غيره في ايه و لا حاسس بيه و كله بينظر علي كله علي رأي المثل اللي علي البر عوام
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Ahmed al brans و ميرڤت
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed al brans
كلنا هناخد مضدات اكتاب مش انتي بس 😔😔😔🥲
 
  • عجبني
التفاعلات: Justme، Ahmed al brans و ميرڤت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%