NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

MRToney

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل واحد يقول اي اكتر موقف مجنون او مش هتنساه حصل مع محارمك انا عندي مواقف كتير وهحكي اول واحد وحابب اسمع الكل

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: عاشق الجنس بانواعه, Mr Zeb, aymen htm و 8 آخرين
كل واحد يقول اي اكتر موقف مجنون او مش هتنساه حصل مع محارمك انا عندي مواقف كتير وهحكي اول واحد وحابب اسمع الكل

مستني تحكي 🔥

الموقف هو أني نكت بنت أختي فوق السطح

كنت ضغير صحيت من النوم لقيت امي و مدير الشغل عندنا في البيت و هي قاعده قاعده غريبه لما كبرت عرفت انها كانت بتمصله زبره و هو اصلا صعيدي و عنده شركه تذاكر طيران ساعتها كنا مرتاحين ماديا و كنت ببروح معاها بيته ديما بس هي بتقعدني مع بناته و هي بتقولي هتخش الاوضه يتكلموا في شغل لما سالت الشغل بحكم المكان الحاله الماديه نزلت عرفت بقي انها كانت بتتناك منه عشان تاخد علاوات و حوافز

• عجبني
التفاعلات: هال، Mr Zeb و Zobr Elmohandes

جسمها لبن اوي بزازها اكبر من بزاز امي اوووف❤️

يوم ماشوفت السواق باعت لامي بحبك يا كس امك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كنت عند خالتي بايته ف سمعت صوت جاي من غرفة خالتي لاقيت خالتي راكبة على زب جوز خالتي و عمالة تتنطط عليه و كان زبه كبير و طخين و كنا في الصيف و كانت خالتي مفرهدة خالص و العرق عمال ينزل من كل حتة

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: aymen htm

يوم شفت اختي عارية تماما 🥵🥵 عم تستحم
و يوم اشوف بابا ينيك ماما
اححححححح احلا متعة 🤤🥵

• انا سخنت كده ليه
التفاعلات: MRToney
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%