NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

زوج الملكة سالي

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الورد ، أعزائي متابعين انا سعيد جدا بكم لدى توضيح بسيط التحرر أيها السادة ليس ذل واهانه لا يعني لما اكون متحرر او ديوث انك تصفني بأشنع العبارات وتعمل عليا بطل وسبع الخ.. الدياثة والتحرر اسلوب وتفاهم بين الطرفين الاول والثانية للخروج من الروتين الملل اتمنى توصل .
FNP5Io2WYAAkHQc

• عجبني
التفاعلات: Sandro
ممكن ااتفق معاك ان التحرر بيكون اسلوب وحريه للمتحررين ولكن لاتنسى اننا فى مجتمع شرقى لا زال عنده بعض التقاليد ولازال لايصدق ان فيه ناس متحرره
ثانيا /معظم الموجودين هنا من الاعضاء لسه فى مرحلة الشباب والفوران الجنسى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: احمد الدكر, Sara_sweet, زوج الملكة سالي و شخص آخر
ممكن ااتفق معاك ان التحرر بيكون اسلوب وحريه للمتحررين ولكن لاتنسى اننا فى مجتمع شرقى لا زال عنده بعض التقاليد ولازال لايصدق ان فيه ناس متحرره
ثانيا /معظم الموجودين هنا من الاعضاء لسه فى مرحلة الشباب والفوران الجنسى
صح كلامك

مساء الورد ، أعزائي متابعين انا سعيد جدا بكم لدى توضيح بسيط التحرر أيها السادة ليس ذل واهانه لا يعني لما اكون متحرر او ديوث انك تصفني بأشنع العبارات وتعمل عليا بطل وسبع الخ.. الدياثة والتحرر اسلوب وتفاهم بين الطرفين الاول والثانية للخروج من الروتين الملل اتمنى توصل .مشاهدة المرفق 146535
تواصل ل اي بظبط

• حبيته
التفاعلات: زوج الملكة سالي
من امنيات حياتي انك متحرره قدام زوجها او ننيكها سوا

• حبيته
انا رأيي أن التعامل بأحترام في العلاقه (بين الفحل و المتحررين).. بس ساعات بحب اتكلم بألفاظ كنوع من الإثارة

• حبيته
الزوج الديوث روعه 😍

• حبيته
  • جامد
التفاعلات: Hala h و الصقر (الصياد)
يا ريت كان عندى صاحب زيك

انا رأيي أن التعامل بأحترام في العلاقه (بين الفحل و المتحررين).. بس ساعات بحب اتكلم بألفاظ كنوع من الإثارة
الاثارة مطلوبة المهم لا تتجاهل وجودو

• عجبني
التفاعلات: Bebo3301 و DrHannibal
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يجب الاحترام المتبادل
ويكون الكلام الاخر في محله اذا كان في وقته والغاية الاثارة والهياج والفرض الأكبر هو برغبة واتفاق الطرفين

مساء الورد ، أعزائي متابعين انا سعيد جدا بكم لدى توضيح بسيط التحرر أيها السادة ليس ذل واهانه لا يعني لما اكون متحرر او ديوث انك تصفني بأشنع العبارات وتعمل عليا بطل وسبع الخ.. الدياثة والتحرر اسلوب وتفاهم بين الطرفين الاول والثانية للخروج من الروتين الملل اتمنى توصل .مشاهدة المرفق 146535
عمري مجربت انيك واحدة قصاد جوزها بس اعتقد اننا هحترمه عادي يعني

62650342
ان ديوث زوجتي مي من لبنان

• حبيته
التفاعلات: Kelwa Zoldik
  • عجبني
التفاعلات: ahmeedd
التحرر و الدياثة هي علاقة حب و صداقة هي صدق و احساس و ثقة بين الشريكين

تفكير صحيح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%