NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

AlFã7d

Neswangy Pasha
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر الشهر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مهما بقيت ووصلت لمكانه اي لازم متنساش اهلك وناسك ولاد منطقتك وولاد حتتك يعني انا مثلا من ولاد الجيزة ومنطقتي لازم ارجع كل شوية اشوف منطقتي مهما لفيت بلاد **** برجع ليها تاني دا يعتبر انتماء وعلفكرة انا من محبين الجيزة وبحبها جدا وكنت فيها امبارح انا مش قصدي اني بروح وباجي المنطقة لا انا عاوز اتكلم انك مهما وصلت وعليت متنساش اصلك واهلك ومنطقتك وشكرا

• أتفق
التفاعلات: ZEUS I و Cool samy
مهما بقيت ووصلت لمكانه اي لازم متنساش اهلك وناسك ولاد منطقتك وولاد حتتك يعني انا مثلا من ولاد الجيزة ومنطقتي لازم ارجع كل شوية اشوف منطقتي مهما لفيت بلاد **** برجع ليها تاني دا يعتبر انتماء وعلفكرة انا من محبين الجيزة وبحبها جدا وكنت فيها امبارح انا مش قصدي اني بروح وباجي المنطقة لا انا عاوز اتكلم انك مهما وصلت وعليت متنساش اصلك واهلك ومنطقتك وشكرا
دنا ادوس ع كسمهم كلهم ولاد متناكه 😂

• عجبني
التفاعلات: AlFã7d
انتمائك لشئ ما بيكون حسب ذكرياتك معاه

• عجبني
دا اسمه الاصل🤍

• حبيته
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Cool samy
يعم كلعم ولاد وسخه مفهمش واحد جدع غايب عن بيتي بقالي سنه و نص محدش قالي عامل ايه حتي 😂
علشان تلاقيك بتاع مشاكل مش زيي

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
يعم مش بالشارع انت مش مختلط معاهم
لا الاختلاط مفيش اكتر منو بس قله الاصل يزميلي تعمل اكتر من كده

• عجبني
ايوا هو انا هنسي يوم ما ناس جاتلي علشان تتخانق معايا والمنطقة كلها وقفت معايا
اهو انا كان بيت ف الشارع بيولع من خناقه بملوتوف و الدنيا خربانه و الناس حبسه نفسها خايفه تخرج و بطولي علمت عليهم

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%