NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة واقعية من المدرسة للتخرج من الجامعة ـ حتي الجزء الثالث 1/1/2023

ما في ابشع من واحد يبلش بقصة وما يكملها
 
  • عجبني
التفاعلات: Mazen mohamed
الجزء الاول

القصة بتبدأ في عام ٢٠١٥ لما كنت انا في الثانوي كان عندي 16 سنة مرهق طويل و جسمي يميل للرفع و اخري في الجنس الافلام السكس و فاشل في الدراسة جدا و كل حياتي في المدرسة كانت عبارة عن اوضة النشاط الموسيقي.
كنت بروح هناك من اول اليوم الدراسي لحد اخره كنت هناك بحس بنفسي كنت انا الريس في كل حاجة و كنت موهوب في معظم الآلات.
اول يوم في الترم الاول كان عادي جدا خلصت الطابور و كل الطلبة طلعت علي الحصص و انا روحت علي اوضة الموسيقي عشان قعد هناك لحد ما اليوم يخلص.
روحت هناك ملقتش مدرسة الموسيقي و عرفت انها غايبة.. فضلت قاعد لوحدي بلعب جيتار لحد مدخلت عليا واحدة مش طبيعية .. كان اسمها هبة و كانت في ثانية ثانوي بس كان جسمها خرافي و كان عندها صدر كبير بطريقة مش طبيعية و طيز مدورة كدا و عريضة .. انا مكنتش مصدق ان دي قدي
هبة : لو سمحت مش دي اوضة الموسيقي ؟
اياد : اه هي انت جديدة هنا ؟
هبة : اه انا لسا جاي المدرسة جديد و قلت اجرب حاجة جديدة في كنت عايزة اخش النشاط هنا
اياد : المدرسة مجتش النهاردة بس لو عايزة تسألي في حاجة انا تحت امرك
هبة : ميرسي لزوقك انا بس كنت عايزة اعرف اية النظام هنا و بنعمل اية و كدا
و بدأت فعلا احكلها هن النشاط و الالات و كنت باكل جسمها بعنيا من اول شعرها اللي باين من الطرحة لحد فخادها و رجلها.
الكلام جاب بعضه و حاكتلي عن مدرستها القديمة و انا حكتلها عن المدرسة بتاعتنا و كدا و بعد كدا قالتلي طب ممكن تعلمني علي اي اله النهاردة ؟
اياد : تحبي تبدأي باية ؟
هبة : ممكن الجيتار
اديتها الجيتار فعلا و بدأت اوريها تمسكه ازاي و هي كانت محتاسة قمت جيت وقفت وراها علشان اخليها تمسكه صح و اول مقربت منها شميت ريحتها لاقيتها فاجرة و ببص تحت لاقيت طيزها مرفوعة و كبيرة فشخ و انا فعلا بعشق الطياز في زبري وقف علي الاخر و بدأت اتوتر .
حاولت الم الموضوع علشان خفت تقفش و بعدت عنها و كملنا كلام و خدنا ارقام بعض علشان نتكلم واتس


الجزء الثاني

بعد مخدنا ارقام بعض علشان نتكلم واتس دخلت كلمتها بليل
اياد : اية الاخبار؟
هبة : انا تمام بجد اتبسط اوس بدرس الجيتار بتاع الصبح و شكرا انك تعبت معايا و استحملت غبائي 😂
اياد : لا يا بنتي علي اية دا انتي شاطرة اوي و بتتعلمي بسرعة
هبة : بجد ؟ انت اول واحد يقولي كدا
اياد : انت شاطرة اوي
هبة : طب ممكن نستمر في الدروس لو مهاش تعب ليك؟
اياد : خلاص بكرا نتقابل في نفس التوقيت
هبة : اتفقنا يلا انا هنام
اياد: تصبحي علي خير
هبة: و انت من هلة
تاني يوم ظبط نفسي و حطيت البرفان الجميل و روقت نفسي و روح المدرسة دخلت لاقيتها جوا
صبحنا علي بعض و قلتلها يلا نبدا و اديتها الجيتار و بقيت اعلمها واحدة واحدة لاقيتها بتقولي تعالي اقف وريا زي امبارح قمت روح وقفت وراها شميت ريحتها الفشيخة و لاقيت طيزها قدام بتاعي و كنت علي اخري و بعدين حطيت ايدي علي ايديها لحد ملاقينا صوت جاي من بعيد في بعدت عنها علي طول.
طلعت مدرسة الموسيقي وصلت و سلمت عليا و قالتلي عامل اية و كدا و اتعرفت علي هبة.
مدرسة الموسيقي دي كانت مرة فشيخة فعلا علي طول لبس ضيق و بتتعولق في الكلام و تهزر بايديها و كنا واخدين علي بعض فشخ فضلنا نهزر و نتكلم انا و المدرسة و سيبنا هبة خالص و بعدين قلت للمدسة دا فس حاجة علي شعرك في هي قالتلي شيلها فمسكت شعرها و شيلتها قلتلها حلو لون شعرك دا يا ميس اوي قالتلي عجبك ؟ قلتلها اه جميل اوي و كانت صبغاه اصفر و كان جميل فعلا
ببص لاقيت هبة قفشت و خدت بعضها و مشيت و انا مفهمتش في اية
بليل كلمتها واتس قلتلها انتي اختفيتي لية مرة واحدة
هبة : مختفتش ولا حاجة انت اللي كنت مشغول
اياد : يا بنتي مشغول باية؟
هبة : بالاستاذة ام شعر اصفر يا اخويا
اياد : يا بنتي اية اللي بتقوليه دا
هبة : مش هجبك شعرها خليها تنفعك
اياد : طب مانتي اللي مخبية شعرك
هبة : علي فكرة شعري احلي منها
اياد : طب متوريني
هبة : عيب
اياد : يا بنتي علشان اقارن بش
هبة : طب هبعتها خمس ثواني و هقفل
اياد : اوك
و لاقيتها بعتتلي صورة بشعرها و كان جميل او و حطة مكياج خفيف و كانت عسل و فضلنا طول الليل نرغي لحد منمنا و بدأت احس اني بحبها
تاني يوم جينا المدرسة و كان يوم روتيني بس المدرسة كانت لابسة بنطلون ضيق اوي فغصب عني كنت بتفرج علي طيزها و جيت بليل لاقيت هبة بتكلمني علي الوتس و هي زعلانة
اياد : هو كل ييوم هتزعلي مني يعني؟
هبة : انت اللي عينيك عايزة تتخزق
اياد : انا عملت اية ؟
هبة : شفت كنت بتبص علي الميس ازاي!
اياد : ببص علي اية؟
هبة : علي ورا
اياد : ورا ازاي يعني
هبة : متسطعبتش
اياد : اظن مش هتعملي زي شعرك بقي صعب تقارني حاجتك بحجاتها 😂
لاقيتها بعتالي صورة في المرايا لطيزها و هي لابسة ليجين
هبة : قالتلي شفت بقي
و بعدين مسحتها
اياد : انا ملحقتش ابص
هبة : و انا مش عايزة اوريك انا بثبتلك بص انك عبيط و اي واحدة تلبس ضيق هتريل عليها
اياد : طب متخليني اريل عليكي
هبة : بعدين نشوف الموضوع دا سلام
و قفلت هبة و فضلت اتخيل صورة طيزها طول الليل.
تاني يوم جت و فضلنا قاعدين و كان في طلبة كتير و بعدين علي الحصة الخامسة الاوضة فضيت عليا انا و هي و المدرسة و كنت بردو بتعمد ابص علي طيز المدرسة قدامها و اول ما المدرسة قامت لاقيت هبة جاي و مكشرة
هبة : شفت بقي انك معندكش ددمم
اياد : مانتي مش راضية توريني اعمل اية
هبة : مانا وريتك امبارح اعملك اية تاني
اياد : متوريني دلوقتي طيب
هبة : ولا انت اتجننت ؟
اياد : ارفعي التشيرت بس و لفي
هبة : طب بس متتحركش من مكانك
اياد : حاضر
و لاقيت هبة بتلف و ترفع التشيرت و لاقيتها لابسة نفس البنطلون بتاع امبارح و محدد كل فردة
هبة : خلاص انزل التشيرت؟
اياد : واطي شوية بس
هبة : متأفورش
اياد : علشان خاطري
قامت واطت و طيزها بقيت قدامي و مستحملتش خالص قمت حطيت ايدي علي طيزها
هبة : شيل ايدك يا اياد
و انا ولا هنا عمال احسس علي فردة طيزها و هي بدأت تنهج قمت دخلت صباعي في طيزها لاقيتها قفلت طيزها علي صباعي و بدأ صوتها يعلي
هبة : شيل ايدك بجد هضايق منك
قمت شلت ايدي و خليتها موطية و لزقت زبي في طيزها اكني بنيكها و بعدين سمعنا صوت جاي قمنا اتعدلنا و فضلنا و كان باين علينا الارتباك و عدي اليوم علي كدا
اتمني تقولوا رأيكوا اكمل ولا بلاش؟


الجزء الثالث
روحت يومها و انا مش علي بعضي و كل مفتكر منظر طيزها بتاعي يقف روح نمت و صحيت علي بليل و بعتلها علي الواتس
اياد : اية الاخبار؟
هبة : تمام
اياد : اية بتعملي اية ؟
هبة : بفكر
اياد : في اية؟
هبة : في اللي حصل النهاردة يا اياد
اياد : و هو اية اللي حصل ؟
هبة : متسطعبتش
اياد : المهم اتبسطي ؟
هبة : مش عارفة يا اياد
اياد : قوليلي حسيتي باية
هبة : حسيت اعصابي سايبة و كنت بترعش بس كنت مبسوطة
اياد : اية اكتر حاجة عجبتك
هبة : لا مقدرش اتكسف
اياد : يا بت قولي متخفيش
هبة : لا لا مقدرش
اياد : بطلي رخامة
هبة : معلش مطتغتش عليا
اياد : هزعل علي فكرا
هبة : بكرا هبقي اقولك طيب
اياد : براحتك يا هبة انا هنام
و قفلت الموبايل و نمت و صحيت تاني يوم روحت المدرسة و خلصنا الطابور و طلعت علي اوضة الموسيقي
الطلبة كلها كانت شغالة بما فيهم انا و هبة بعد كدا جات الفسحة و المدرسة قالت ان بعد الفسحة هي عندها اجتماع مدرسين فمفيش شغل تاني و كله يرجع علي حصصة و كله نزل الفسحة بس انا فضلت في الاوضة ببص لاقيت هبة رجعت
هبة : انت منزلتش لية ؟
اياد : عادي ماليش مزاج
هبة : انت زعلان مني ؟
اياد : لا يا ستي انا بس زعلان انك اضايقتي او كدا
هبة : مضيقتش بس انا بتكسف
اياد : طب متتكسفيش مني بقي
هبة : انا بصراحة اتبسط اوي
اياد : قوليلي بقي اية بسطك علشان اعمله تاني
هبة : اتبسط لما انت حطيت ايدك هنا ( و شاورت علي طيزها )
اياد : طب قوليلي انهي احلي لما لما حسست عليها كدا ولا لما دخلت صباعي ؟
هبة : الاتنين حلوين مش عارفة
اياد : طب تعالي نجرب تاني و نشوف
هبة : عيب بقي احنا في المدرسة
اياد : متخفيش كله في الفسحة لفي بس
هبة : اهو
اياد : بصي فيه كدا ( بدأت احسس علي طيزها )
هبة : مممم
اياد : كدا حلو ولا ننقل علي اللي بعده
هبة : انقل كدا
بدأت ادخل صوباعي في خرم طيزها و هي اصلا لابسة شروال فالموضوع كان سهل و لاقيتها غمضت عنيها بدأت تتنهد قمت شيلت ايدي و دخلتها جوا بنطلونها بس من فوق البانتي و فضلت ابعبص و هي ساحت خالص
اياد : بتحبي البعبصة؟
هبة : اه
اياد : اه اية
هبة : بحبها
اياد : هي اية ( و دخلت صوباعي بعنف )
هبة : ( و هي بتتوجع ) البعبصة اةة بحب البعبصة خلاص يا اياد كفاية علشان خاطري
قمت لافيتها و حطيت شفايفي علي شفايفها و نزلت فيها بوس و بدأت اخد لسانها في بوقي دا كله و ايدي لسا بتلعب جوا طيزها
اياد : انتي حلوة اوي
هبة : و انت كمان بس انا مش قادرة اقف
اياد : طب اهدي خلاص اهدي هاتي ايدك بس كدا
و مسكت ايدها حطيتها جوا بنطلوني و قلتلها ادعكي في زبي
بدأت تدعك بس مكنتش عارفة تعمل حاجة لحد ما جرس الفسحة رن قمت شيلت ايدي و قعدنا قدام بعض
اياد : ها بقي اية رأيك
هبة: بحب تحط ايدك اوي
اياد : مسمهاش كدا قلت
هبة : (بمياصة ) بحبك تبعبصني اوي
اياد : ابعبصك فين؟
هبة : تبعبصني في طيزي
اياد : و انا بموت في طيزك
هبة: هو ماله كبر كدا لية ( بتشاور علي زبي )
اياد : هو لما بيلاقي طيز حلوة كدا بيقف
هبة : طب و ننيمة تاني ازاي
اياد : المفروض تدعكهولي انتي بقي لحد مينزل لبن
هبة : لبن دا اللي هو السبيرم ؟
اياد : ايوا مانتي شاطرة اهو تعالي بقي ادعكية
هبة : مانا مش عارفة
اياد : طب تعالي اقعدي علي حجري
و جت هبة قعدت علي حجري و بدأت احركها و اقفش في بزازها لحد مكنت هجبهم فشيلتها و قلتلها كفاية كدا نكمل بعدين
اول مروحت نمت وصحيت كلمتها
اياد : اتبسطي ؟
هبة : اه
اياد : اية اللي بسطك؟
هبة : لما قعدت علي حجرك كان احساس حلو اوي بس هو كان ناشف كدا لية ؟
اياد : مهو لما يلاقس قمر زيك كدا لازم يبقي كدا بقولك اية افتحي الكاميرا
هبة : مانت لسا كنت معايا
اياد : افتحي بس
هبة : اهو
قمت موجه الكاميرا علي زوبري
اياد : حبيبك اهو
هبة : هو واقف لية كدا ؟
اياد : علشان فكر فيكي بس طلعي بقي صدرك
هبة : بلاش بقي
اياد : ابسطيني زي مببسطك
هبة : طيب
و طلعت هبة بزازها و كانوا شكلهم يهبلوا
اياد : انا بحب بزازك اوي يا هبة
هبة : و هما بيحبوك اوي
اياد : هما اية
هبة : صدري
اياد : لا
هبة : بزازي يا اياد بيعشقوك و بيعشقوا بتاعك دا
اياد : اسمه زب
هبة : بيعشقوا زبك يا حبيبي و طيزي بتعشق تتبعبص اةةة يا اياد عايزة انزل فيك بوس
اياد : يبقي تجيلي بكرا البيت
هبة : لا اخاف
اياد : محش بيبقي موجود هيبقي انا و انتي بس يا بت
هبة: بلاش علشان خاطري
اياد : انت مش واثقة فيا؟
هبة : واثقة اكيد يا حبيبي
اياد : خلاص يبقي تجيلي بكرا
هبة : حاضر

كمل يا برنس​

 
مستني منك الجديد
 
الجزء الاول

القصة بتبدأ في عام ٢٠١٥ لما كنت انا في الثانوي كان عندي 16 سنة مرهق طويل و جسمي يميل للرفع و اخري في الجنس الافلام السكس و فاشل في الدراسة جدا و كل حياتي في المدرسة كانت عبارة عن اوضة النشاط الموسيقي.
كنت بروح هناك من اول اليوم الدراسي لحد اخره كنت هناك بحس بنفسي كنت انا الريس في كل حاجة و كنت موهوب في معظم الآلات.
اول يوم في الترم الاول كان عادي جدا خلصت الطابور و كل الطلبة طلعت علي الحصص و انا روحت علي اوضة الموسيقي عشان قعد هناك لحد ما اليوم يخلص.
روحت هناك ملقتش مدرسة الموسيقي و عرفت انها غايبة.. فضلت قاعد لوحدي بلعب جيتار لحد مدخلت عليا واحدة مش طبيعية .. كان اسمها هبة و كانت في ثانية ثانوي بس كان جسمها خرافي و كان عندها صدر كبير بطريقة مش طبيعية و طيز مدورة كدا و عريضة .. انا مكنتش مصدق ان دي قدي
هبة : لو سمحت مش دي اوضة الموسيقي ؟
اياد : اه هي انت جديدة هنا ؟
هبة : اه انا لسا جاي المدرسة جديد و قلت اجرب حاجة جديدة في كنت عايزة اخش النشاط هنا
اياد : المدرسة مجتش النهاردة بس لو عايزة تسألي في حاجة انا تحت امرك
هبة : ميرسي لزوقك انا بس كنت عايزة اعرف اية النظام هنا و بنعمل اية و كدا
و بدأت فعلا احكلها هن النشاط و الالات و كنت باكل جسمها بعنيا من اول شعرها اللي باين من الطرحة لحد فخادها و رجلها.
الكلام جاب بعضه و حاكتلي عن مدرستها القديمة و انا حكتلها عن المدرسة بتاعتنا و كدا و بعد كدا قالتلي طب ممكن تعلمني علي اي اله النهاردة ؟
اياد : تحبي تبدأي باية ؟
هبة : ممكن الجيتار
اديتها الجيتار فعلا و بدأت اوريها تمسكه ازاي و هي كانت محتاسة قمت جيت وقفت وراها علشان اخليها تمسكه صح و اول مقربت منها شميت ريحتها لاقيتها فاجرة و ببص تحت لاقيت طيزها مرفوعة و كبيرة فشخ و انا فعلا بعشق الطياز في زبري وقف علي الاخر و بدأت اتوتر .
حاولت الم الموضوع علشان خفت تقفش و بعدت عنها و كملنا كلام و خدنا ارقام بعض علشان نتكلم واتس


الجزء الثاني

بعد مخدنا ارقام بعض علشان نتكلم واتس دخلت كلمتها بليل
اياد : اية الاخبار؟
هبة : انا تمام بجد اتبسط اوس بدرس الجيتار بتاع الصبح و شكرا انك تعبت معايا و استحملت غبائي 😂
اياد : لا يا بنتي علي اية دا انتي شاطرة اوي و بتتعلمي بسرعة
هبة : بجد ؟ انت اول واحد يقولي كدا
اياد : انت شاطرة اوي
هبة : طب ممكن نستمر في الدروس لو مهاش تعب ليك؟
اياد : خلاص بكرا نتقابل في نفس التوقيت
هبة : اتفقنا يلا انا هنام
اياد: تصبحي علي خير
هبة: و انت من هلة
تاني يوم ظبط نفسي و حطيت البرفان الجميل و روقت نفسي و روح المدرسة دخلت لاقيتها جوا
صبحنا علي بعض و قلتلها يلا نبدا و اديتها الجيتار و بقيت اعلمها واحدة واحدة لاقيتها بتقولي تعالي اقف وريا زي امبارح قمت روح وقفت وراها شميت ريحتها الفشيخة و لاقيت طيزها قدام بتاعي و كنت علي اخري و بعدين حطيت ايدي علي ايديها لحد ملاقينا صوت جاي من بعيد في بعدت عنها علي طول.
طلعت مدرسة الموسيقي وصلت و سلمت عليا و قالتلي عامل اية و كدا و اتعرفت علي هبة.
مدرسة الموسيقي دي كانت مرة فشيخة فعلا علي طول لبس ضيق و بتتعولق في الكلام و تهزر بايديها و كنا واخدين علي بعض فشخ فضلنا نهزر و نتكلم انا و المدرسة و سيبنا هبة خالص و بعدين قلت للمدسة دا فس حاجة علي شعرك في هي قالتلي شيلها فمسكت شعرها و شيلتها قلتلها حلو لون شعرك دا يا ميس اوي قالتلي عجبك ؟ قلتلها اه جميل اوي و كانت صبغاه اصفر و كان جميل فعلا
ببص لاقيت هبة قفشت و خدت بعضها و مشيت و انا مفهمتش في اية
بليل كلمتها واتس قلتلها انتي اختفيتي لية مرة واحدة
هبة : مختفتش ولا حاجة انت اللي كنت مشغول
اياد : يا بنتي مشغول باية؟
هبة : بالاستاذة ام شعر اصفر يا اخويا
اياد : يا بنتي اية اللي بتقوليه دا
هبة : مش هجبك شعرها خليها تنفعك
اياد : طب مانتي اللي مخبية شعرك
هبة : علي فكرة شعري احلي منها
اياد : طب متوريني
هبة : عيب
اياد : يا بنتي علشان اقارن بش
هبة : طب هبعتها خمس ثواني و هقفل
اياد : اوك
و لاقيتها بعتتلي صورة بشعرها و كان جميل او و حطة مكياج خفيف و كانت عسل و فضلنا طول الليل نرغي لحد منمنا و بدأت احس اني بحبها
تاني يوم جينا المدرسة و كان يوم روتيني بس المدرسة كانت لابسة بنطلون ضيق اوي فغصب عني كنت بتفرج علي طيزها و جيت بليل لاقيت هبة بتكلمني علي الوتس و هي زعلانة
اياد : هو كل ييوم هتزعلي مني يعني؟
هبة : انت اللي عينيك عايزة تتخزق
اياد : انا عملت اية ؟
هبة : شفت كنت بتبص علي الميس ازاي!
اياد : ببص علي اية؟
هبة : علي ورا
اياد : ورا ازاي يعني
هبة : متسطعبتش
اياد : اظن مش هتعملي زي شعرك بقي صعب تقارني حاجتك بحجاتها 😂
لاقيتها بعتالي صورة في المرايا لطيزها و هي لابسة ليجين
هبة : قالتلي شفت بقي
و بعدين مسحتها
اياد : انا ملحقتش ابص
هبة : و انا مش عايزة اوريك انا بثبتلك بص انك عبيط و اي واحدة تلبس ضيق هتريل عليها
اياد : طب متخليني اريل عليكي
هبة : بعدين نشوف الموضوع دا سلام
و قفلت هبة و فضلت اتخيل صورة طيزها طول الليل.
تاني يوم جت و فضلنا قاعدين و كان في طلبة كتير و بعدين علي الحصة الخامسة الاوضة فضيت عليا انا و هي و المدرسة و كنت بردو بتعمد ابص علي طيز المدرسة قدامها و اول ما المدرسة قامت لاقيت هبة جاي و مكشرة
هبة : شفت بقي انك معندكش ددمم
اياد : مانتي مش راضية توريني اعمل اية
هبة : مانا وريتك امبارح اعملك اية تاني
اياد : متوريني دلوقتي طيب
هبة : ولا انت اتجننت ؟
اياد : ارفعي التشيرت بس و لفي
هبة : طب بس متتحركش من مكانك
اياد : حاضر
و لاقيت هبة بتلف و ترفع التشيرت و لاقيتها لابسة نفس البنطلون بتاع امبارح و محدد كل فردة
هبة : خلاص انزل التشيرت؟
اياد : واطي شوية بس
هبة : متأفورش
اياد : علشان خاطري
قامت واطت و طيزها بقيت قدامي و مستحملتش خالص قمت حطيت ايدي علي طيزها
هبة : شيل ايدك يا اياد
و انا ولا هنا عمال احسس علي فردة طيزها و هي بدأت تنهج قمت دخلت صباعي في طيزها لاقيتها قفلت طيزها علي صباعي و بدأ صوتها يعلي
هبة : شيل ايدك بجد هضايق منك
قمت شلت ايدي و خليتها موطية و لزقت زبي في طيزها اكني بنيكها و بعدين سمعنا صوت جاي قمنا اتعدلنا و فضلنا و كان باين علينا الارتباك و عدي اليوم علي كدا
اتمني تقولوا رأيكوا اكمل ولا بلاش؟


الجزء الثالث
روحت يومها و انا مش علي بعضي و كل مفتكر منظر طيزها بتاعي يقف روح نمت و صحيت علي بليل و بعتلها علي الواتس
اياد : اية الاخبار؟
هبة : تمام
اياد : اية بتعملي اية ؟
هبة : بفكر
اياد : في اية؟
هبة : في اللي حصل النهاردة يا اياد
اياد : و هو اية اللي حصل ؟
هبة : متسطعبتش
اياد : المهم اتبسطي ؟
هبة : مش عارفة يا اياد
اياد : قوليلي حسيتي باية
هبة : حسيت اعصابي سايبة و كنت بترعش بس كنت مبسوطة
اياد : اية اكتر حاجة عجبتك
هبة : لا مقدرش اتكسف
اياد : يا بت قولي متخفيش
هبة : لا لا مقدرش
اياد : بطلي رخامة
هبة : معلش مطتغتش عليا
اياد : هزعل علي فكرا
هبة : بكرا هبقي اقولك طيب
اياد : براحتك يا هبة انا هنام
و قفلت الموبايل و نمت و صحيت تاني يوم روحت المدرسة و خلصنا الطابور و طلعت علي اوضة الموسيقي
الطلبة كلها كانت شغالة بما فيهم انا و هبة بعد كدا جات الفسحة و المدرسة قالت ان بعد الفسحة هي عندها اجتماع مدرسين فمفيش شغل تاني و كله يرجع علي حصصة و كله نزل الفسحة بس انا فضلت في الاوضة ببص لاقيت هبة رجعت
هبة : انت منزلتش لية ؟
اياد : عادي ماليش مزاج
هبة : انت زعلان مني ؟
اياد : لا يا ستي انا بس زعلان انك اضايقتي او كدا
هبة : مضيقتش بس انا بتكسف
اياد : طب متتكسفيش مني بقي
هبة : انا بصراحة اتبسط اوي
اياد : قوليلي بقي اية بسطك علشان اعمله تاني
هبة : اتبسط لما انت حطيت ايدك هنا ( و شاورت علي طيزها )
اياد : طب قوليلي انهي احلي لما لما حسست عليها كدا ولا لما دخلت صباعي ؟
هبة : الاتنين حلوين مش عارفة
اياد : طب تعالي نجرب تاني و نشوف
هبة : عيب بقي احنا في المدرسة
اياد : متخفيش كله في الفسحة لفي بس
هبة : اهو
اياد : بصي فيه كدا ( بدأت احسس علي طيزها )
هبة : مممم
اياد : كدا حلو ولا ننقل علي اللي بعده
هبة : انقل كدا
بدأت ادخل صوباعي في خرم طيزها و هي اصلا لابسة شروال فالموضوع كان سهل و لاقيتها غمضت عنيها بدأت تتنهد قمت شيلت ايدي و دخلتها جوا بنطلونها بس من فوق البانتي و فضلت ابعبص و هي ساحت خالص
اياد : بتحبي البعبصة؟
هبة : اه
اياد : اه اية
هبة : بحبها
اياد : هي اية ( و دخلت صوباعي بعنف )
هبة : ( و هي بتتوجع ) البعبصة اةة بحب البعبصة خلاص يا اياد كفاية علشان خاطري
قمت لافيتها و حطيت شفايفي علي شفايفها و نزلت فيها بوس و بدأت اخد لسانها في بوقي دا كله و ايدي لسا بتلعب جوا طيزها
اياد : انتي حلوة اوي
هبة : و انت كمان بس انا مش قادرة اقف
اياد : طب اهدي خلاص اهدي هاتي ايدك بس كدا
و مسكت ايدها حطيتها جوا بنطلوني و قلتلها ادعكي في زبي
بدأت تدعك بس مكنتش عارفة تعمل حاجة لحد ما جرس الفسحة رن قمت شيلت ايدي و قعدنا قدام بعض
اياد : ها بقي اية رأيك
هبة: بحب تحط ايدك اوي
اياد : مسمهاش كدا قلت
هبة : (بمياصة ) بحبك تبعبصني اوي
اياد : ابعبصك فين؟
هبة : تبعبصني في طيزي
اياد : و انا بموت في طيزك
هبة: هو ماله كبر كدا لية ( بتشاور علي زبي )
اياد : هو لما بيلاقي طيز حلوة كدا بيقف
هبة : طب و ننيمة تاني ازاي
اياد : المفروض تدعكهولي انتي بقي لحد مينزل لبن
هبة : لبن دا اللي هو السبيرم ؟
اياد : ايوا مانتي شاطرة اهو تعالي بقي ادعكية
هبة : مانا مش عارفة
اياد : طب تعالي اقعدي علي حجري
و جت هبة قعدت علي حجري و بدأت احركها و اقفش في بزازها لحد مكنت هجبهم فشيلتها و قلتلها كفاية كدا نكمل بعدين
اول مروحت نمت وصحيت كلمتها
اياد : اتبسطي ؟
هبة : اه
اياد : اية اللي بسطك؟
هبة : لما قعدت علي حجرك كان احساس حلو اوي بس هو كان ناشف كدا لية ؟
اياد : مهو لما يلاقس قمر زيك كدا لازم يبقي كدا بقولك اية افتحي الكاميرا
هبة : مانت لسا كنت معايا
اياد : افتحي بس
هبة : اهو
قمت موجه الكاميرا علي زوبري
اياد : حبيبك اهو
هبة : هو واقف لية كدا ؟
اياد : علشان فكر فيكي بس طلعي بقي صدرك
هبة : بلاش بقي
اياد : ابسطيني زي مببسطك
هبة : طيب
و طلعت هبة بزازها و كانوا شكلهم يهبلوا
اياد : انا بحب بزازك اوي يا هبة
هبة : و هما بيحبوك اوي
اياد : هما اية
هبة : صدري
اياد : لا
هبة : بزازي يا اياد بيعشقوك و بيعشقوا بتاعك دا
اياد : اسمه زب
هبة : بيعشقوا زبك يا حبيبي و طيزي بتعشق تتبعبص اةةة يا اياد عايزة انزل فيك بوس
اياد : يبقي تجيلي بكرا البيت
هبة : لا اخاف
اياد : محش بيبقي موجود هيبقي انا و انتي بس يا بت
هبة: بلاش علشان خاطري
اياد : انت مش واثقة فيا؟
هبة : واثقة اكيد يا حبيبي
اياد : خلاص يبقي تجيلي بكرا
هبة : حاضر
كمل ❤️❤️
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الجزء الاول

القصة بتبدأ في عام ٢٠١٥ لما كنت انا في الثانوي كان عندي 16 سنة مرهق طويل و جسمي يميل للرفع و اخري في الجنس الافلام السكس و فاشل في الدراسة جدا و كل حياتي في المدرسة كانت عبارة عن اوضة النشاط الموسيقي.
كنت بروح هناك من اول اليوم الدراسي لحد اخره كنت هناك بحس بنفسي كنت انا الريس في كل حاجة و كنت موهوب في معظم الآلات.
اول يوم في الترم الاول كان عادي جدا خلصت الطابور و كل الطلبة طلعت علي الحصص و انا روحت علي اوضة الموسيقي عشان قعد هناك لحد ما اليوم يخلص.
روحت هناك ملقتش مدرسة الموسيقي و عرفت انها غايبة.. فضلت قاعد لوحدي بلعب جيتار لحد مدخلت عليا واحدة مش طبيعية .. كان اسمها هبة و كانت في ثانية ثانوي بس كان جسمها خرافي و كان عندها صدر كبير بطريقة مش طبيعية و طيز مدورة كدا و عريضة .. انا مكنتش مصدق ان دي قدي
هبة : لو سمحت مش دي اوضة الموسيقي ؟
اياد : اه هي انت جديدة هنا ؟
هبة : اه انا لسا جاي المدرسة جديد و قلت اجرب حاجة جديدة في كنت عايزة اخش النشاط هنا
اياد : المدرسة مجتش النهاردة بس لو عايزة تسألي في حاجة انا تحت امرك
هبة : ميرسي لزوقك انا بس كنت عايزة اعرف اية النظام هنا و بنعمل اية و كدا
و بدأت فعلا احكلها هن النشاط و الالات و كنت باكل جسمها بعنيا من اول شعرها اللي باين من الطرحة لحد فخادها و رجلها.
الكلام جاب بعضه و حاكتلي عن مدرستها القديمة و انا حكتلها عن المدرسة بتاعتنا و كدا و بعد كدا قالتلي طب ممكن تعلمني علي اي اله النهاردة ؟
اياد : تحبي تبدأي باية ؟
هبة : ممكن الجيتار
اديتها الجيتار فعلا و بدأت اوريها تمسكه ازاي و هي كانت محتاسة قمت جيت وقفت وراها علشان اخليها تمسكه صح و اول مقربت منها شميت ريحتها لاقيتها فاجرة و ببص تحت لاقيت طيزها مرفوعة و كبيرة فشخ و انا فعلا بعشق الطياز في زبري وقف علي الاخر و بدأت اتوتر .
حاولت الم الموضوع علشان خفت تقفش و بعدت عنها و كملنا كلام و خدنا ارقام بعض علشان نتكلم واتس


الجزء الثاني

بعد مخدنا ارقام بعض علشان نتكلم واتس دخلت كلمتها بليل
اياد : اية الاخبار؟
هبة : انا تمام بجد اتبسط اوس بدرس الجيتار بتاع الصبح و شكرا انك تعبت معايا و استحملت غبائي 😂
اياد : لا يا بنتي علي اية دا انتي شاطرة اوي و بتتعلمي بسرعة
هبة : بجد ؟ انت اول واحد يقولي كدا
اياد : انت شاطرة اوي
هبة : طب ممكن نستمر في الدروس لو مهاش تعب ليك؟
اياد : خلاص بكرا نتقابل في نفس التوقيت
هبة : اتفقنا يلا انا هنام
اياد: تصبحي علي خير
هبة: و انت من هلة
تاني يوم ظبط نفسي و حطيت البرفان الجميل و روقت نفسي و روح المدرسة دخلت لاقيتها جوا
صبحنا علي بعض و قلتلها يلا نبدا و اديتها الجيتار و بقيت اعلمها واحدة واحدة لاقيتها بتقولي تعالي اقف وريا زي امبارح قمت روح وقفت وراها شميت ريحتها الفشيخة و لاقيت طيزها قدام بتاعي و كنت علي اخري و بعدين حطيت ايدي علي ايديها لحد ملاقينا صوت جاي من بعيد في بعدت عنها علي طول.
طلعت مدرسة الموسيقي وصلت و سلمت عليا و قالتلي عامل اية و كدا و اتعرفت علي هبة.
مدرسة الموسيقي دي كانت مرة فشيخة فعلا علي طول لبس ضيق و بتتعولق في الكلام و تهزر بايديها و كنا واخدين علي بعض فشخ فضلنا نهزر و نتكلم انا و المدرسة و سيبنا هبة خالص و بعدين قلت للمدسة دا فس حاجة علي شعرك في هي قالتلي شيلها فمسكت شعرها و شيلتها قلتلها حلو لون شعرك دا يا ميس اوي قالتلي عجبك ؟ قلتلها اه جميل اوي و كانت صبغاه اصفر و كان جميل فعلا
ببص لاقيت هبة قفشت و خدت بعضها و مشيت و انا مفهمتش في اية
بليل كلمتها واتس قلتلها انتي اختفيتي لية مرة واحدة
هبة : مختفتش ولا حاجة انت اللي كنت مشغول
اياد : يا بنتي مشغول باية؟
هبة : بالاستاذة ام شعر اصفر يا اخويا
اياد : يا بنتي اية اللي بتقوليه دا
هبة : مش هجبك شعرها خليها تنفعك
اياد : طب مانتي اللي مخبية شعرك
هبة : علي فكرة شعري احلي منها
اياد : طب متوريني
هبة : عيب
اياد : يا بنتي علشان اقارن بش
هبة : طب هبعتها خمس ثواني و هقفل
اياد : اوك
و لاقيتها بعتتلي صورة بشعرها و كان جميل او و حطة مكياج خفيف و كانت عسل و فضلنا طول الليل نرغي لحد منمنا و بدأت احس اني بحبها
تاني يوم جينا المدرسة و كان يوم روتيني بس المدرسة كانت لابسة بنطلون ضيق اوي فغصب عني كنت بتفرج علي طيزها و جيت بليل لاقيت هبة بتكلمني علي الوتس و هي زعلانة
اياد : هو كل ييوم هتزعلي مني يعني؟
هبة : انت اللي عينيك عايزة تتخزق
اياد : انا عملت اية ؟
هبة : شفت كنت بتبص علي الميس ازاي!
اياد : ببص علي اية؟
هبة : علي ورا
اياد : ورا ازاي يعني
هبة : متسطعبتش
اياد : اظن مش هتعملي زي شعرك بقي صعب تقارني حاجتك بحجاتها 😂
لاقيتها بعتالي صورة في المرايا لطيزها و هي لابسة ليجين
هبة : قالتلي شفت بقي
و بعدين مسحتها
اياد : انا ملحقتش ابص
هبة : و انا مش عايزة اوريك انا بثبتلك بص انك عبيط و اي واحدة تلبس ضيق هتريل عليها
اياد : طب متخليني اريل عليكي
هبة : بعدين نشوف الموضوع دا سلام
و قفلت هبة و فضلت اتخيل صورة طيزها طول الليل.
تاني يوم جت و فضلنا قاعدين و كان في طلبة كتير و بعدين علي الحصة الخامسة الاوضة فضيت عليا انا و هي و المدرسة و كنت بردو بتعمد ابص علي طيز المدرسة قدامها و اول ما المدرسة قامت لاقيت هبة جاي و مكشرة
هبة : شفت بقي انك معندكش ددمم
اياد : مانتي مش راضية توريني اعمل اية
هبة : مانا وريتك امبارح اعملك اية تاني
اياد : متوريني دلوقتي طيب
هبة : ولا انت اتجننت ؟
اياد : ارفعي التشيرت بس و لفي
هبة : طب بس متتحركش من مكانك
اياد : حاضر
و لاقيت هبة بتلف و ترفع التشيرت و لاقيتها لابسة نفس البنطلون بتاع امبارح و محدد كل فردة
هبة : خلاص انزل التشيرت؟
اياد : واطي شوية بس
هبة : متأفورش
اياد : علشان خاطري
قامت واطت و طيزها بقيت قدامي و مستحملتش خالص قمت حطيت ايدي علي طيزها
هبة : شيل ايدك يا اياد
و انا ولا هنا عمال احسس علي فردة طيزها و هي بدأت تنهج قمت دخلت صباعي في طيزها لاقيتها قفلت طيزها علي صباعي و بدأ صوتها يعلي
هبة : شيل ايدك بجد هضايق منك
قمت شلت ايدي و خليتها موطية و لزقت زبي في طيزها اكني بنيكها و بعدين سمعنا صوت جاي قمنا اتعدلنا و فضلنا و كان باين علينا الارتباك و عدي اليوم علي كدا
اتمني تقولوا رأيكوا اكمل ولا بلاش؟


الجزء الثالث
روحت يومها و انا مش علي بعضي و كل مفتكر منظر طيزها بتاعي يقف روح نمت و صحيت علي بليل و بعتلها علي الواتس
اياد : اية الاخبار؟
هبة : تمام
اياد : اية بتعملي اية ؟
هبة : بفكر
اياد : في اية؟
هبة : في اللي حصل النهاردة يا اياد
اياد : و هو اية اللي حصل ؟
هبة : متسطعبتش
اياد : المهم اتبسطي ؟
هبة : مش عارفة يا اياد
اياد : قوليلي حسيتي باية
هبة : حسيت اعصابي سايبة و كنت بترعش بس كنت مبسوطة
اياد : اية اكتر حاجة عجبتك
هبة : لا مقدرش اتكسف
اياد : يا بت قولي متخفيش
هبة : لا لا مقدرش
اياد : بطلي رخامة
هبة : معلش مطتغتش عليا
اياد : هزعل علي فكرا
هبة : بكرا هبقي اقولك طيب
اياد : براحتك يا هبة انا هنام
و قفلت الموبايل و نمت و صحيت تاني يوم روحت المدرسة و خلصنا الطابور و طلعت علي اوضة الموسيقي
الطلبة كلها كانت شغالة بما فيهم انا و هبة بعد كدا جات الفسحة و المدرسة قالت ان بعد الفسحة هي عندها اجتماع مدرسين فمفيش شغل تاني و كله يرجع علي حصصة و كله نزل الفسحة بس انا فضلت في الاوضة ببص لاقيت هبة رجعت
هبة : انت منزلتش لية ؟
اياد : عادي ماليش مزاج
هبة : انت زعلان مني ؟
اياد : لا يا ستي انا بس زعلان انك اضايقتي او كدا
هبة : مضيقتش بس انا بتكسف
اياد : طب متتكسفيش مني بقي
هبة : انا بصراحة اتبسط اوي
اياد : قوليلي بقي اية بسطك علشان اعمله تاني
هبة : اتبسط لما انت حطيت ايدك هنا ( و شاورت علي طيزها )
اياد : طب قوليلي انهي احلي لما لما حسست عليها كدا ولا لما دخلت صباعي ؟
هبة : الاتنين حلوين مش عارفة
اياد : طب تعالي نجرب تاني و نشوف
هبة : عيب بقي احنا في المدرسة
اياد : متخفيش كله في الفسحة لفي بس
هبة : اهو
اياد : بصي فيه كدا ( بدأت احسس علي طيزها )
هبة : مممم
اياد : كدا حلو ولا ننقل علي اللي بعده
هبة : انقل كدا
بدأت ادخل صوباعي في خرم طيزها و هي اصلا لابسة شروال فالموضوع كان سهل و لاقيتها غمضت عنيها بدأت تتنهد قمت شيلت ايدي و دخلتها جوا بنطلونها بس من فوق البانتي و فضلت ابعبص و هي ساحت خالص
اياد : بتحبي البعبصة؟
هبة : اه
اياد : اه اية
هبة : بحبها
اياد : هي اية ( و دخلت صوباعي بعنف )
هبة : ( و هي بتتوجع ) البعبصة اةة بحب البعبصة خلاص يا اياد كفاية علشان خاطري
قمت لافيتها و حطيت شفايفي علي شفايفها و نزلت فيها بوس و بدأت اخد لسانها في بوقي دا كله و ايدي لسا بتلعب جوا طيزها
اياد : انتي حلوة اوي
هبة : و انت كمان بس انا مش قادرة اقف
اياد : طب اهدي خلاص اهدي هاتي ايدك بس كدا
و مسكت ايدها حطيتها جوا بنطلوني و قلتلها ادعكي في زبي
بدأت تدعك بس مكنتش عارفة تعمل حاجة لحد ما جرس الفسحة رن قمت شيلت ايدي و قعدنا قدام بعض
اياد : ها بقي اية رأيك
هبة: بحب تحط ايدك اوي
اياد : مسمهاش كدا قلت
هبة : (بمياصة ) بحبك تبعبصني اوي
اياد : ابعبصك فين؟
هبة : تبعبصني في طيزي
اياد : و انا بموت في طيزك
هبة: هو ماله كبر كدا لية ( بتشاور علي زبي )
اياد : هو لما بيلاقي طيز حلوة كدا بيقف
هبة : طب و ننيمة تاني ازاي
اياد : المفروض تدعكهولي انتي بقي لحد مينزل لبن
هبة : لبن دا اللي هو السبيرم ؟
اياد : ايوا مانتي شاطرة اهو تعالي بقي ادعكية
هبة : مانا مش عارفة
اياد : طب تعالي اقعدي علي حجري
و جت هبة قعدت علي حجري و بدأت احركها و اقفش في بزازها لحد مكنت هجبهم فشيلتها و قلتلها كفاية كدا نكمل بعدين
اول مروحت نمت وصحيت كلمتها
اياد : اتبسطي ؟
هبة : اه
اياد : اية اللي بسطك؟
هبة : لما قعدت علي حجرك كان احساس حلو اوي بس هو كان ناشف كدا لية ؟
اياد : مهو لما يلاقس قمر زيك كدا لازم يبقي كدا بقولك اية افتحي الكاميرا
هبة : مانت لسا كنت معايا
اياد : افتحي بس
هبة : اهو
قمت موجه الكاميرا علي زوبري
اياد : حبيبك اهو
هبة : هو واقف لية كدا ؟
اياد : علشان فكر فيكي بس طلعي بقي صدرك
هبة : بلاش بقي
اياد : ابسطيني زي مببسطك
هبة : طيب
و طلعت هبة بزازها و كانوا شكلهم يهبلوا
اياد : انا بحب بزازك اوي يا هبة
هبة : و هما بيحبوك اوي
اياد : هما اية
هبة : صدري
اياد : لا
هبة : بزازي يا اياد بيعشقوك و بيعشقوا بتاعك دا
اياد : اسمه زب
هبة : بيعشقوا زبك يا حبيبي و طيزي بتعشق تتبعبص اةةة يا اياد عايزة انزل فيك بوس
اياد : يبقي تجيلي بكرا البيت
هبة : لا اخاف
اياد : محش بيبقي موجود هيبقي انا و انتي بس يا بت
هبة: بلاش علشان خاطري
اياد : انت مش واثقة فيا؟
هبة : واثقة اكيد يا حبيبي
اياد : خلاص يبقي تجيلي بكرا
هبة : حاضر
حلوة ومثيرة نفسي انيك هبة
 
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليتواصل مع المشرفين
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
خيالية أو واقعية يا







@CESAR
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%