NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خواطر من اشجع القرارات التي....

huwaida1988

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نمبر وان فضفضاوى
نسوانجي متفاعل
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: الليدى دجاجه, S A R A H, سائد الوحش و 11 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: huwaida1988
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
sure :love:

• عجبني
  • أتفق
  • عجبني
  • أتفق
من يفهم يفعل ذلك حتي لا يؤذي نفسه

• عجبني
التفاعلات: سائد الوحش و huwaida1988
  • حبيته
التفاعلات: mydoooo
حقيقي

• عجبني
تصدقي ان كان نفسي واحده تسمع الكلمتين دول وتنفذهم بدل النفسيه الزفت اللي هي عايشه فيها حالياً 🤷🏼‍♀️

• محزن
تصدقي ان كان نفسي واحده تسمع الكلمتين دول وتنفذهم بدل النفسيه الزفت اللي هي عايشه فيها حالياً 🤷🏼‍♀️
سلامات سلامات عليها يا قلبي

• حبيته
التفاعلات: Z҉ O҉ M҉ O҉ R҉ O҉ D҉ A҉
سلامات سلامات عليها يا قلبي
اصل هي ديما بتيجي على نفسها وبتدوس على قلبها عشان اللي بتحبهم وده اللي مجنني وهابلني كان نفسي تسمع الكلمتين دول فعلاً ♥️

• حبيته
جدعة بجد .. مفيش حاجة تستاهل

• عجبني
اصل هي ديما بتيجي على نفسها وبتدوس على قلبها عشان اللي بتحبهم وده اللي مجنني وهابلني كان نفسي تسمع الكلمتين دول فعلاً ♥️
من الأفضل لها مراجعة طبيب نفسي..بساعدها على تغلب على الحاله إلي بتمر فيها.. هاد اشي رائج عندنا..

• أتفق
من الأفضل لها مراجعة طبيب نفسي..بساعدها على تغلب على الحاله إلي بتمر فيها.. هاد اشي رائج عندنا..
و**** حاولت على قد ما اقدر بس هي فعلاً نفسها اتسدت من كل حاجا وربنا يهون عليها بجد لانها اطيب من الطيابه وبتحب الخير والسعادة للجميع بس مشكلتها فطيبه قلبها اللي مودياها فداهيه دي ومشاعرها اللي مبتعرفش تتحكم فيها وياما نصحتها انها متهنش نفسها اكتر من كدا لاي حد حتى لو كانت بتحبه🤷🏼‍♀️💔

• أتفق
و**** حاولت على قد ما اقدر بس هي فعلاً نفسها اتسدت من كل حاجا وربنا يهون عليها بجد لانها اطيب من الطيابه وبتحب الخير والسعادة للجميع بس مشكلتها فطيبه قلبها اللي مودياها فداهيه دي ومشاعرها اللي مبتعرفش تتحكم فيها وياما نصحتها انها متهنش نفسها اكتر من كدا لاي حد حتى لو كانت بتحبه🤷🏼‍♀️💔
كلامك صحيح....الكرامة خط أحمر لي مخلوقاً.. مهما كانت درجة الارطبات...وطيبه الزائدة.. إسمها هبل...الحب مابوصل إلى الهانه وقلت القيمه .. ووقت الجد بدعس على قلبي وبدعس عليه...هاد رأي الشخصي

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%