NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش ملاحظة هامة على السيدات

Loranzi

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل انسان ليه طريقة معينة يجيب بيها شهوته سواء راجل او ست...
بس لاحظت من تجاربى ان بعض الستات مابتجيبش شهوتها الا ورجلها مقفولة سواء العضو جوا المهبل او حتى بيداعب البظر من الخارج...
الملاحظة دى بتاكد ان معظم السيدات بتعمل العادة السرية ووصلت بيها لنقطة ان شهوتها بتيجى فقط وهيا ضامة رجليها...
المشكلة ان دة بيؤدى الى حالة عدم رضا عند البعض اثناء العلاقة ومابتحسش انها ارتاحت الا فى الوضعية اللى بتحبها..
احب اسمع تعليقاتكم والسيدات اللى حابة تتناقش فى اطار حضارى تتفضل.... والاخوة الاعضاء ياريت التعليقات تكون راقية....

• عجبني
التفاعلات: 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗 𝗞𝗬𝗦𝗘𝗥
انا بشوف دايما في فيديوهات ال masturbation اي واحدة بتجيبهم بتبقى فاتحة رجلها الاول وبعدين تضم على رجلها لما تجيبهم او بتجيبهم وهي فاتحة رجلها عادي الوضع زينا كدة الرجالة لما بنجيبهم ساعات بفتح رجلي واعمل العادة وساعات ببقى قافل رجلي واكتفي بخرج المني وخلاص هو على حسب المتعة والاحساس وقتها

بس لاحظت من تجاربى ان بعض الستات مابتجيبش شهوتها الا ورجلها مقفولة سواء العضو جوا المهبل او حتى بيداعب البظر من الخارج...
الملاحظة دى بتاكد ان معظم السيدات بتعمل العادة السرية ووصلت بيها لنقطة ان شهوتها بتيجى فقط وهيا ضامة رجليها...
المشكلة ان دة بيؤدى الى حالة عدم رضا عند البعض اثناء العلاقة ومابتحسش انها ارتاحت الا فى الوضعية اللى بتحبها..
احب اسمع تعليقاتكم والسيدات اللى حابة تتناقش فى اطار حضارى تتفضل.... والاخوة الاعضاء ياريت التعليقات تكون راقية....

تجااااااااااربك أمممم تمام حلو والتحارب دي كانت عملي ولا نظري​

• بيضحكني
التفاعلات: adham44، Life selector و القيصر دلهاب

تجااااااااااربك أمممم تمام حلو والتحارب دي كانت عملي ولا نظري​

مش هاقدر اجاوب على اسلوب التهكم بتاعك لانك واضح انك صغير السن ومعلوماتك محدودة ومابتحترمش الراى وكمان انت ماتعرفش اللى بتكلمه باسلوبك دة ممكن يكون اكبر منك سنا ودة مؤكد

• عجبني
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: سامر سمير, aser el bahar, مرحب و شخص آخر
مش هاقدر اجاوب على اسلوب التهكم بتاعك لانك واضح انك صغير السن ومعلوماتك محدودة ومابتحترمش الراى وكمان انت ماتعرفش اللى بتكلمه باسلوبك دة ممكن يكون اكبر منك سنا ودة مؤكد
تمام
شكرا

انا مش هرد على الموضوع نفسه مش لانه وحش بالعكس اى موضوع اى حد بيطرحه يبقي كويس لان الناقاش فى حد زاته جميل لازم هستفاد منه انا مستغرب من طريقتنا بالنقاش ليه البنات بتحترم بعض اوى مش بيزعلوا بعض زينا ياريت حتى لو حد قال رد مش عاجب هو ليه حرية الرد الا لو انت صاحب البوست وطلبت منه باسلوب راقي عدم الرد نرتقي بالفكر والشخصية الدنيا بنعشها مرة

• عجبني
التفاعلات: Loranzi
انا مش هرد على الموضوع نفسه مش لانه وحش بالعكس اى موضوع اى حد بيطرحه يبقي كويس لان الناقاش فى حد زاته جميل لازم هستفاد منه انا مستغرب من طريقتنا بالنقاش ليه البنات بتحترم بعض اوى مش بيزعلوا بعض زينا ياريت حتى لو حد قال رد مش عاجب هو ليه حرية الرد الا لو انت صاحب البوست وطلبت منه باسلوب راقي عدم الرد نرتقي بالفكر والشخصية الدنيا بنعشها مرة
اولا بشكرك جدا على ردك المحترم وياريت الكل يرتقى ب الفكر ذيك...
ثانيا انا رديت عليه باسلوب راقى لانه اسلوبه تهكمى مش حتى يرتقى للنقاش
ثالثا انا قلت ملاحظة عن واقع عيشته وانا مش *** مراهق لسه مايعرفش اى شئ ف العلاقة بس كل اللى اقدر اقوله انى اربعينى مر بتجارب اكتر من بعضهم فى المنتدى وكنت عضو فى المنتدى التاني قبل مايتم غلقه ومتابع فى صمت لكل المواضيع.. ولكن للاسف الصديق الفاضل استخدم اسلوب طفولى فى الرد والسؤال ودة ازعجنى جدا مع العلم انى حتى فى ردودى على اى شخص بحاول احترم انى ماعرفش عمره او وضعه وبستخدم اسلوب مهذب ليس فيه تقليل من شان احد او حتى اتهكم على احد... واسف على الاطالة

• عجبني
التفاعلات: aser el bahar
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تختلف الطريقة باختلاف الطبائع البشرية فكما لكل انسان بصمات خاصة به -ولا اقصد هنا بصمات الأصابع- فكذلك الوصول للنشوة لكل منا بصمته وان تشابهت بالشكل إلا أنها تختلف بالمضمون..
تحياتي لشخصك الكريم..

• عجبني
التفاعلات: وسام بشارة
يا ريت تبطلو التنظير بخصوص المراة خاصة لو الي بينظر راجل و مالهوش اي خبرة في المتعة النسائية. بمعنى ما عندكمش نفس الجسم يا اوحي
و كل كلامكم تكهنات غريبة!
ايه رايكو تركزو في فهم متعتكم كرجال و تنزروا فيها! لان كل الي انت كتبتو غلط يا روحي

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: aser el bahar، Loranzi و adham44
يا ريت تبطلو التنظير بخصوص المراة خاصة لو الي بينظر راجل و مالهوش اي خبرة في المتعة النسائية. بمعنى ما عندكمش نفس الجسم يا اوحي
ايه رايكو تركزو في فهم متعتكم كرجال و تنزروا فيها! لان كل الي انت كتبتو غلط يا روحي
اللي اختارلك اسمك ده كان عنده نظره
اسم على مسمى

تقريباً انا الوحيد اللي شايف ان الموضوع ده ممتع
لما تقفل مهبلها عليك بتحس بلذة ونشوة عاليه جداً

ياعزيزتى ام قويق انا بكتب كلام عن تجارب مع شخصيات حقيقية واعرفهم وحصل بينى وبينهم علاقة مش تنظير ولا قويق زى ما انتى بتقولى 😂

مع كامل احترامي للسيدات انا ليا وجهة نظر هنزلها بوست اوضح فيها كل الكلام ده يسعدنى وجودكم كلكم

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%