NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ملاحظات في الرجالة و الستات

★彡Nada Ali彡★™

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
ثنائي الميل
‏تبقي بتبلع لبن الرجالة من علي الأرض وتقول لجوزها بقرف من لبنك ، وهو يبقي ماشي يلحس ف رجلين الستات ويقول لمراته بقرف الحس كسك اسلكوووا

• عجبني
التفاعلات: نصحي و بوروتو
True 💝

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: افندينا123, بودر الحوت, hamona75 و 3 آخرين
يعشقون تمثيل دور الشرفاء الأبرياء
‏تبقي بتبلع لبن الرجالة من علي الأرض وتقول لجوزها بقرف من لبنك ، وهو يبقي ماشي يلحس ف رجلين الستات ويقول لمراته بقرف الحس كسك اسلكوووا

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول و ᎻᎯᎠᎬᏚ
ههههههه صح كلامك يا بطل الابطال

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هههههه

• عجبني
الست اللى بتعمل علاقات مع حد غير جوزها بتوريه اللى عمر جوزها ما شافه منها اما مع جوزها يبقى الموضوع روتينى بحت والراجل نفس الموضوع بيعمل كل حاجة مع عشيقته ومع مراته بيحسسها انه جاى على نفسه عشان ينام معاها كأنها نومة بخسارة 😂 😂 😂

• عجبني
التفاعلات: ᎻᎯᎠᎬᏚ و ahmet ahmet
زي ما بيقولوا زب الغريب حلو،😂

• عجبني
😂😂😂😂😂😂 حلوة

• عجبني
اصلا نيكة السرقه كل شيء فيها لذيذ وطيب وكل واحد بيعوض النقص مع شريكو ف نيكة السرقه . وغالبا بتكون الشهوة فيها اكبر باضعاف ومستعد يعمل اي شيء من باب التلذذ حتى لوبلع المني او لحس الكس . اكيد فيها طعم ثاني يمكن للشعور انها ماراح تتكرر فبيحاول يتمتع فيها للاخر

• عجبني
انا عن نفسي لو اتجوزت هلحس كسها انا بعشق لحس الكس

• عجبني
انا اقصد بنيكة السرقة هو الي بيعملوه الزوجين يعني بيسرقو بعضهم سرقه ف وقت ومكان ممكن يحسون انهم راح ينمسكون كنوع من التجديد والخروج من الرتابه

• عجبني
معاكي حق فعلاً على الرغم ان مش كل الناس كده الي بيحب المتعه بيمتع الي معاه ومينفعش سواء راجل او ست يكون بخيل في السكس

• عجبني
كل واحد وميولة يبو الصحاب 😂😂

مش قاعده عامه فى كل الرجاله او كل الستات بس المعترف ان فى فترة ملل وزهق بين الازواج ولازم ليه تجديد بطرق كتير

• عجبني
التفاعلات: بودر الحوت
الممنوع مرغوب
وطفاسه فارغه

اصلا نيكة السرقه كل شيء فيها لذيذ وطيب وكل واحد بيعوض النقص مع شريكو ف نيكة السرقه . وغالبا بتكون الشهوة فيها اكبر باضعاف ومستعد يعمل اي شيء من باب التلذذ حتى لوبلع المني او لحس الكس . اكيد فيها طعم ثاني يمكن للشعور انها ماراح تتكرر فبيحاول يتمتع فيها للاخر
الكلام ده مظبوط لانى جربت الاحساس ده

• عجبني
التفاعلات: بودر الحوت و ahmet ahmet
كلامك حقيقى بنسبه كبييرة

طب واللي مش بتحب اللحس؟

بصي هوا انا شايف دا عادي لان ممكن تقبلي حاجه من حد و متقبليهاش من حد تاني بيتهيألي المشاعر بين الطرفين ليها علاقة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%