NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكان للخروج والمرح ✌️✌️

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
  • بيضحكني
  • حبيته
انا بقالي مدة في ضغوطات كتير اوي وقررت اخد يومين لتغير الجو. بس انا عمري مسافرت في الوقت دة من السنة. فعشان كدة قولت اقترح الموضوع عليكم. في حد يعرف مكان داخل مصر مش الخارج. ولو مكان سفاري يبقي افضل بس بشرط يكون مكان مجرب ويتماشي مع ظروف الجو في الأيام دي. ✌️✌️ اة ملحوظة انا هسافر انا وأصدقاء. مش وحدي طبعا 🤟🤟🤟
بصى هو دهب بتخلى الواحد يكتئب اكتر الصراحه بالنسبالى 😂 جربت روحت اسوان ه كتغير والجو مفرح هناك اوى
انا بقالي مدة في ضغوطات كتير اوي وقررت اخد يومين لتغير الجو. بس انا عمري مسافرت في الوقت دة من السنة. فعشان كدة قولت اقترح الموضوع عليكم. في حد يعرف مكان داخل مصر مش الخارج. ولو مكان سفاري يبقي افضل بس بشرط يكون مكان مجرب ويتماشي مع ظروف الجو في الأيام دي. ✌️✌️ اة ملحوظة انا هسافر انا وأصدقاء. مش وحدي طبعا 🤟🤟🤟
بصى هو انا بالنسبالى لما بروح دهب بكتئب اكتر 😅 فانا روحت اسوان الشتا الى فات كتغير وفعلا من احسن الاماكن مع انها ابعد مكان ليا وطريق كبير بس قررت ده .. هتتبسطى هنا والناس هناك زى العسل والاماكن هاديه وجوهم حلو

• حبيته
لو ف مصر اقترح عليكم تجربوا تهرجوا ف اماكن مختلفة وبعدها تقرروا تاكلوا ف اماكن برضو محتلفة
بس جربتم تروحوا مثلا اماكن سفر زي الاقصر او اسوان
او حتي تسافروا تشوفوا معابد او كلام من دا ومتقوليش كئيبة لا تجربة السفر ممتعة ورهيبة بجد ف الاماكن دي
او جوا هنا القاهرة جربتوا تقضوا يوم ف الاهرامات وبعدها تطلعوا تاكلوا مشاوي ف السيدة؟

• عجبني
  • حبيته
لو ف مصر اقترح عليكم تجربوا تهرجوا ف اماكن مختلفة وبعدها تقرروا تاكلوا ف اماكن برضو محتلفة
بس جربتم تروحوا مثلا اماكن سفر زي الاقصر او اسوان
او حتي تسافروا تشوفوا معابد او كلام من دا ومتقوليش كئيبة لا تجربة السفر ممتعة ورهيبة بجد ف الاماكن دي
او جوا هنا القاهرة جربتوا تقضوا يوم ف الاهرامات وبعدها تطلعوا تاكلوا مشاوي ف السيدة؟
خلاص تم الحجز اسوان وناصر

بصى هو دهب بتخلى الواحد يكتئب اكتر الصراحه بالنسبالى 😂 جربت روحت اسوان ه كتغير والجو مفرح هناك اوى

بصى هو انا بالنسبالى لما بروح دهب بكتئب اكتر 😅 فانا روحت اسوان الشتا الى فات كتغير وفعلا من احسن الاماكن مع انها ابعد مكان ليا وطريق كبير بس قررت ده .. هتتبسطى هنا والناس هناك زى العسل والاماكن هاديه وجوهم حلو
فعلا تم الحجز اسوان ✌️

• حبيته
التفاعلات: sins_
خلاص تم الحجز اسوان وناصر
جامدة اسوان سافرتها اسبوع غيرت جو ونفسية هناك فعلا هستني منك كردكديه بقا
هينفع اجي اسلم عليكي ف رمسيس قبل السفر ولا متحبيش ؟

• عجبني
هههه بصرة رايح قطار برضو
بتمني نتقابل ولو صدفة. من غير منعرف بعض عندي فكرة نعمل شيرت لوجوا نسوانجي. هتعرف بعض 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: Newyaso
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
اقنعتى بيا ولا صحباتك قررو 😂
خلاص حصل اتفاق مع بعضينا. وفعلا كلمنا حد هينتظرنا. وحجزنا القطار

• حبيته
التفاعلات: sins_
الغردقه الجو تحففففه بصراحه احنا هنا لابسين نص كم

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%