NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

DARK LEVEL

تفعيل وضع الطيران✈
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اي هو مفهوم السعادة من وجهة نظرك ؟؟

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
ما تظلمش حد

• عجبني
التفاعلات: @The GodFather@
السعادة بالنسبة لي هي الرضا وراحة البال،، بعيد عن سين قال ونون عمل، أعيش حياتي بالطريقة إللي تريحني "مادمت مش بأذي حد" من غير ماأعمل حساب لحد ولا ألاقي حد بيدخل فيها..
وأكيد طبعاً وحتماً ولابد...
فنجان قهوتي☕❤️
تحياتي يا غالي 🌹

• أتفق
التفاعلات: DARK LEVEL
انك تكون راضي علي نفسك و في بيئة بعيدة عن ناس تعبان من كل فئات و مكمل ف حاجة الي نفسك قيها

السعادة برأيي المتواضع هي مجرد لحظات بتنسى فيها همومك ومشاكلك.
مفهوم السعادة الدائمة ليس موجوداً... فقط هي لحظات تشعر فيها أنك في عالم آخر بعيدا عن هذا العالم المليء بالهموم والمشاكل.
لحظات مثل: لحظة تفريج كرب انسان في محنة او ضيق... لحظة رضى والدك أو والدتك ودعائهم لك... لحظة عبادة صادقة ربما... لحظة نجاح في العمل... لحظة دخول اول مبلغ مالي من عرق جبينك... وبالطبع لا ننسى لحظة النشوة الجنسية (كوننا في موقع جنسي أولاً وأخيراً 😁)
لا شك أن هناك لحظات سعادة حقيقية، ولكن هناك أيضاً لحظات مزيفة هي مجرد فخ لاستدراج الانسان الى اشياء ستجعله يندم يوما ما.

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: DARK LEVEL و ناقد بناء
السعادة بالنسبة لي هي الرضا وراحة البال،، بعيد عن سين قال ونون عمل، أعيش حياتي بالطريقة إللي تريحني "مادمت مش بأذي حد" من غير ماأعمل حساب لحد ولا ألاقي حد بيدخل فيها..
وأكيد طبعاً وحتماً ولابد...
فنجان قهوتي☕❤️
تحياتي يا غالي 🌹
اتفق معاكي
انا عاوز الفنجان بتاعي انا كمان 😂😂
تحياتي ليكي يويا🌹🌹

• حبيته
التفاعلات: YOYA🌹
انك تكون راضي علي نفسك و في بيئة بعيدة عن ناس تعبان من كل فئات و مكمل ف حاجة الي نفسك قيها
بس ساعات الظروف بتحكم عليك غصب عنك متكمل الحاجة الي نفسك فيها

السعادة برأيي المتواضع هي مجرد لحظات بتنسى فيها همومك ومشاكلك.
مفهوم السعادة الدائمة ليس موجوداً... فقط هي لحظات تشعر فيها أنك في عالم آخر بعيدا عن هذا العالم المليء بالهموم والمشاكل.
لحظات مثل: لحظة تفريج كرب انسان في محنة او ضيق... لحظة رضى والدك أو والدتك ودعائهم لك... لحظة عبادة صادقة ربما... لحظة نجاح في العمل... لحظة دخول اول مبلغ مالي من عرق جبينك... وبالطبع لا ننسى لحظة النشوة الجنسية (كوننا في موقع جنسي أولاً وأخيراً 😁)
لا شك أن هناك لحظات سعادة حقيقية، ولكن هناك أيضاً لحظات مزيفة هي مجرد فخ لاستدراج الانسان الى اشياء ستجعله يندم يوما ما.
انت لخصت معني السعادة و الطرق المؤدية ليها بدقة
شرفني مرورك و رأيك 🌹🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: betelgeux02
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
غالي والطلب هيّن🌹

بس ساعات الظروف بتحكم عليك غصب عنك متكمل الحاجة الي نفسك فيها
الظروف تختلف لكن عمرها ما هتمنع

• أتفق
التفاعلات: مازن صقر
في شخص قوي بيقاوم و شخص ضعيف بينسحب
ضعيف ملهوش مكان فضلت ضعيف ف الدنيا متزعلش بقا و تقعد تقول اصل الدنيا وحشة الدنيا عايزة الي يعافر فيها

ضعيف ملهوش مكان فضلت ضعيف ف الدنيا متزعلش بقا و تقعد تقول اصل الدنيا وحشة الدنيا عايزة الي يعافر فيها
محدش بيقف قدام الدنيا مهما كانت قوته الدنيا لما بتحب حد بتديله صح و لما بتكره بتديله علي عينه صح برده

ماهو علشان توصل لراحة البال لزم ترضا بلمكتوب
يبقي نقول الرضا مش راحة البال
و ممكن يكون الانسان راضي و مش مرتاح البال

السعادة ليست في الجمال ولا في الغنى ولا في الحب ولا في القوة ولا في الصحة السعادة في استخدامنا العاقل لكل هذه الأشياء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%