NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة منقول مغامرات حسن أبو علي الفحل الاسكندراني - حتى الجزء الرابع 30/11/2023

خلودي.

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
إنضم
13 يناير 2022
المشاركات
24
مستوى التفاعل
186
نقاط
36
الجنس
ذكر
الدولة
masr
توجه جنسي
انجذب للذكور
الجزء الأول 1
حسن أبو علي شخصية اسكندرانية قوي البنية عضلي الجسد وسيم الوجه شديد الشهوة. سنبدأ قصتنا مع حسن أبو علي في المحطة الثانية من مشواره الجنسي الطويل الذي لا يهدأ فيه عن مضاجعة الفتيات والنسوان وبالتحديد عندما بدأ حياته العملية، حيث لن نتحدث عن حياته الجنسية سابقاً في محطتها الأولى عندما كان مراهقاً وطالباً جامعياً.
حسن أبو علي في فندق الغردقة و تجربة نيك مصرية ساخنة
انتهى حسن أبو علي من دراسته في الفرقة الثالثة حقوق الاسكندرية وأراد أن يعمل ليس في محل الخردة الذي كان يتولاه بل أن ينتقل إلى الساحل الشمالي أو شرم الشيخ أو الغردقة حيث المصيف والمصطافين من العرب والأجانب. وبالفعل غادر حسن أبو علي إلى الغردقة ليعمل في فندق موفنبيك الكبير، فهناك يشاهد صاحبنا السائحات الأجنبيات والعربيات والخليجيات اللاتي كنّ يقمن في الفندق الذي يعمل به ويمتع ناظريه بالشعر الأصفر والأحمر والبني والأسود والعيون الخضر والزرق والسود والسيقان الناعمة والصدور المشرئبة والاطياز البارزة المثيرة. كان حسن أبو علي يرى أجساد الفتيات والنساء الأجنبيات ومؤخرات الخليجيات خاصة السعوديات والكويتيات فلا يملك زبره من الانتصاب فيدفع مقدمة بنطال اليونيفورم فكان ينسحب سريعاً للخلف ويتوارى في غرفته. في مرة من تلك المرات تفاجأ في الغرفة بوجود نانسي زميلته وهي فتاة مصرية أو بالأحرى مدام مصرية. نادته نانسي وهو واقف على عتبة باب غرفته و كان زبره شادداً بقوة وهي تتحدث إليه. كان موقفاً محرجاً مضحكاً لصاحبنا وخاصة وقد لمحت نانسي انتصابه. برقت بعينيها ثم رفعتهما إليه.
نانسي: ممكن استعمل الشاحن بتاعك شوية لحد ما اخلص شغل؟
حسن: أكيد، اتفضلي.
فدخلت الغرفة وعلقت هاتفها في الشاحن.
حسن: أنا بقى هاخد دوش لأني هلكت النهارده، عن إذنك.
ودخل وخلع ملابسه وراح يفرك زبره من فرط الشهوة وبينما هو في ذلك مشدود الزبر عارم الرغبة إذا به يجد من يحضنه من خلفه ويدان ناعمتان أحدهما تدلك صدره والأخرى تحاول أن تصل إلي زبره. التفت حسن أبو علي ليجدها نانسي زميلته، كانت عارية تماماً و مغرية بقوة. لم يكن صاحبنا في حال يسألها ما الذي تفعله أو ما الذي ادخلها غرفته. كان هائجاً بقوة ووجد جسداً أنثوياً ساخناً يطلبه. أو كان كجائع نهم دخل بيته فوجد طاولة عليها أطايب الطعام فراح يلتهم منها ولا يعبأ بالسؤال عن من أتى بها. كذلك لف صاحبنا ذراعه وراء رأسها و طبع فوق شفتيها قبلة وزبه المشدود زائغٌ في سرتها ويضرب في بطنها. ما كان منه إلا أسند كلا ذراعيها على حائط الحمام ورشق زبره الواقف في كسها المشعر ليبدأ حسن أبو علي في فندق الغردقة تجربة نيك مصرية ساخنة في الحمام. كان كسها زلقاً بفعل مياه الدش و بفعل شهوتها الدافقة فراح يتمطى بنصفه ويولج زبره ويدفعه ويسحبه في كسها الساخن الباطن ليدعه داخلها ثواني فتهيج، هكذا مصرية ساخنة تريده أن ينيكها فخدشت بأظافرها ظهره العريض فراح يحركه ويدخله بقوة وهي تصرخ بصوت مكتوم.
نانسي: نيكني..نيك جامد..زبرك بيفحتني..آاح…كمااان..دخله جامد..آه.
تناول حسن أبو علي أحد ثدييها بين شفتيه فراح يرضع الحلمة ويستدير بلسانه حول هالتها ويعضها برقة ثم يلتفت للآخر فيفعل به مثل الأول ويده تدلك ما بينهما. ثم ادارها صاحبنا فجعل دبرها بقبله وأولج زبره في تجربة نيك مصرية ساخنة في كسها من خلفها وكفّاه تثبت يديها بقوة. ثبتها فراح يدك كسها بقوة ونهم جائع للنيك فراحت أهيج مصرية ساخنة توحوح وتصرخ.
نانسي: آاه..ارحمني يا ابو علي..كسي والع آه بس مش جامد أوي كده.
حينما أحس حسن أبو علي بشدة هيجانه استلقى في البانيو فراحت نانسي تعتليه وتركب زبره وشرعت تتقافز فوقه وهو تحتها وزبره يضرب في أعماق كسها الحامي ويصل لرحمها حتى أنه أرعشها فتخشبت وابيضت عيناها وشهقت بقوة. وضيّق كسها خناقه حول زبر صاحبنا وارتعشت بقوة فهبطت لتعض حسن أبو علي في كتفه من فرط شهوتها. إذاً كذلك كان حسن أبو علي في فندق الغردقة في تجربة نيك مصرية ساخنة يدفق منيّه الساخن في نانسي في دفقات قوية وكسها يعتصر زبره ويقبض عليه حتى ارتخت نانسي وارتخت عضلات فرجها وقد أغمي عليها. حملها صاحبنا ثم أنامها فوق سريره ثم دخل يواصل استحمامه وقد تأكد من إحكام إغلاق باب غرفته لئلا يدخل عليهما أحد. خرج واستلقى حسن أبو علي بجانبها فتنبه على صوت بكاء فإذا هي نانسي تبكي.
حسن: مالك بتعيطي ليه؟
نانسي: أنا اتفضحت، أكيد الموضوع هيتعرف في الشغل.
ليضممها صاحبنا إلي صدره و يطمئنها.
حسن: ماتخافيش، مافيش حاجة حصلت. أنت أغمي عليكي وأنا نمت عالكنبة، ولا أي ابن الذين.
فنهضت لينام صاحبنا مكانها وأغمض عينيه ليحس بشفاة تلامس شفتيه في قبلة سريعة فيفتح عينيه فإذ هي نانسي تبتسم ممتنة ثم تغادر الغرفة.
الجزء الثاني 2
حسن أبو علي ومهمة إشباع رغبات النساء في فندق الغردقة
في هذه الحلقة نرى حسن أبو علي يُكلّف بمهمة إشباع رغبات النساء في فندق موفنبيك. ذات صباح وأثناء فترة راحته أراد حسن أبو علي أن يتلقى نسمات الصباح علي الشاطئ الرملي العذب ليجد المكان تتناثر فيه الأجنبيات والعربيات والمصريات بصورة تفتح الشهية. لم يكن الكثير منهن في ذلك الصباح فأرخى صاحبنا بدنه وتمدد فوق الرمال يفكر في مستقبله. فيما هو كذلك إذ سمع صوت أنثى تستغيث من بعيد في عرض البحر الأحمر. بسرعة رهيبة ألقى التي شيرت والحذاء وقفز سابحاً حتى وصلها فلف ذراعها حول رقبته ورفعها على ظهره وراح يسحبها حتى الشاطيء. وأرخى جسدها على الرمال وراح يدلك ساقها إذ قد أصابها شد عضلي. فشكرته بشدة وتعرفت عليه وعرفت مكان عمله فقد كادت تكون في عداد الغرقى إذ إن المتكفل بإنقاذ الغرقى كان قد وصل بعد فوات الأوان.
تلك االليلة وقد كان نائماً انتبه حسن أبو علي على استدعاء من المدير العام للفندق وهو رجل خمسيني وسيم شديد الأناقة. دخل عليه صاحبنا المكتب فدار الحوار التالي:

المدير متمتاً: هو الفيزيك اللي انا عاوزه..هو المطلوب بالضبط.

استفهم صاحبنا وهو بالكاد يسمع حديث مديره لنفسه.

حسن: نعم يا فندم؟

المدير مبتسماً: حسن أبو علي، اتفضل..اقعد.

حسن: أوامرك يا فندم.

المدير: تشرب أيه يا أبو علي؟

بالطبع تلك النغمة، نغمة الصداقة والألفة من جانب المدير أربكت صاحبنا وأسعدته في نفس الوقت.

حسن: أؤمرني يا افندم.

المدير: أنت النهارده الصبح أنقذت واحدة م الغرق…صحيح؟

دق قلب حسن أبو علي خشية أن ينقلب عليه المعروف سوءاً فارتبك.

حسن: آه..صحيح يا افندم.

ضحك المدير: طب مالك مخضوض كده؟ عارف يا أبو علي الست دي تبقى مين؟

حسن: لا، ماتشرفتش قبل كده.

المدير: دي يا ابو علي أختي الصغيرة أميرة وهي طلبت مني أكافئك. أطلب اللي انت عاوز، قول ماتتكسفش.

لم يجد صاحبنا شيئاً يقوله إلا أن ابتسم ثم شكر مديره.

حسن: مرسي يا افندم.. أنا عملت الواجب بس مش اكتر.

المدير: بص يا أبو علي، إنت شاب وسيم جذاب لبق ونوعيتك دي تاكل دهب هنا لو طاوعتني. أنا عارف انك بتحب الستات..ههههه.

حسن: كلنا بنحب الستات يا افندم أكيد، والا انت شايف أيه؟

المدير: لأ يا أبو علي بس انت اكتر شوية. انت تعرف ازاي تبسطهم، والفيديو مع زميلتك نانسي شاهد على براعتك.

دق قلب صاحبنا فلم يمهله المدير فدار حواليه ثم ربت عل كتفه العريضة.

المدير: ما تقلقش، إحنا عندنا كاميرات في كل أوض الطاقم بتاع الفندق عشان نراقب كل حاجة زي تعاطي مخدرات وغيره. عارف؟ أنا عجبني جداً تصرفك وهدوءك في تعاملك مع زميلتك، متعتها بهدوء وبكل سرية. عشان كدا أنا عاوزك تشتغل حاجة بتحبها في الفندق ومع شخصيات مهمة جداً هترفعك لفوق بس لو ضبطت الشغل.

دارت رأس أبو علي مفكراً فمديره يريده في مهمة إشباع رغبات النساء في الفندق والوصول بهن إلى النشوة. فكر حسن أبو علي وقد سرته المهمة.

حسن: أنا تحت أمر سيادتك في كل اللي تطلبه.

المدير هامساً: اللي تطلبه الستات..الستات يا أبو علي يا جامد. فيه فرق.

أومأ صاحبنا بانه قد فهم فجلس المدير وقال جاداً.

المدير: إنت طبعاً سمعت عن مدام يسرا اللي بتيجي هنا كتير.

حسن: سمعت عنها يا افندم ، دي من أشهر النزلاءعندنا وبتحجز لحسابها دور كامل.

المدير: مدام يسرا بتيجي وتعوز معاها مرافق، شاب حليوة لبق عشان يسليها.

حسن: يعني قصدك أضحكها؟ أقول لها نكت و فوازير؟

المدير: عيب عليك يا أبو علي. انت فاهم هي عاوزة ايه من شاب حليوة ووسيم زيك. حتتحاسب بالدولار، الليلة ب 300 دولار. وطبعاً ده منها ليك غير المرتب بتاعك وغير ان انت لو ضبطتها وبسطتها وطولت عندنا بتبقالك نسبة كبيرة.

حسن: متقلقش يا افندم، حتحلف مدام يسرا بحياتي و حياة الفندق يا كبير.

المدير: عارفك، نياك من يومك يا أبو علي هههههه.

تضاحك الاثنان والكلفة قد سقط ثلاثة أرباعها بينهما.

المدير: برضه أي منشطات مقويات حاجة من دي علينا ومستورد كمان.

ثم غمز له المدير أن يتجهز صاحبنا للمهمة الجديدة من الغد. راح حسن أبو علي يضبط هيئته فيشتري ملابس جديدة وعطر ويحلق استعداداً لمهمة إشباع رغبات النساء في الفندق وهو ما لم يدر بباله. في تلك الليلة غط حسن أبو علي لينام نوماً عميقاً كي يصحو ويباشر مهامه الجديدة التي يحبها والتي رُزق فيها هبة طبيعية من رغبة متجددة وجسم قادر على منح اللذة والاستمتاع بها وزبر دسم سمين طويل بما يكفي لتتلذذ به أي امرأة. في الصباح استعد حسن أبو علي وقصد مكتب المدير العام ليجد عنده من أنقذها من الغرق وهي أخته أميرة.

حسن: ألف سلامة عليك يا هانم.

أميرة: ميرسي أوي يا حسن. عارف، مهند بيه بيقولي عنك كلام كويس جداً وانك رفضت تقبل أي مكافأة وانك بتعتبر اللي عملته واجب قمت بيه.

حسن: فعلاً دا واجب يا افندم وما انتظرش عليه مكافأة.

مهند: بص يا ابو علي، أميرة حتبقى مشرفة عالقسم السري بتاعك. على فكرة مدام يسرى وصلت، ياللا يا بطل المطلوب منك تعرّفها بنفسك وورينا شطارتك معاها بقى.
استأذن حسن أبو علي وصعد إلى الجناح الذي تم حجزه لمدام يسرى. كان حول الجناح البودي جارد الموكلين بها وسكرتيرة اسمها نشوى كانت تبتسم حينما رأت صاحبنا. أدخلته فسأل حسن أبو علي عن مدام سارة فقالت له أنها في الجاكوزي وأن بإمكانه الدخول إليها. قلق حسن أبو علي قليلاً إذ هو مقدم على مغامرة سكس ونيك رهيب كمهمة وعمل ليمتع تلك السيدة. توجه إلى الباب و طرقه فأتاه صوت ملائكي ناعم بأن يدخل، فدخل وشاهدها صاحبنا جالسة في الجاكوزي مرتدية مايوه بكيني فلمعت عيناه على امرأة مستديرة الوجه في بداية الأربعينيات ذات عيون رمادية مثيرة وقوام مشدود وخصر رشيق وأثداء نافرة و اطياز نافرة مستديرة وشفاة حلوة ضيقة. وعرّفها بشخصه فقالت له وفي عيناها لمعة تجاه صاحبنا أن يدخل معها الجاكوزي وراحت تتبسم له. بدأت المهمة وأخذ حسن أبو علي يخلع ملابسه ببطء كي يثير رغبة هذه المتناكة بالأجرة، ثم أخرج من حقيبته مايوه لزوم السباحة ولبسه ونزل ليجلس في الجاكوزي في الجهة المقابلة. أخذت مدام يسرا ترمق حسن أبو علي بشبق بالغ ثم همست له.

يسرا: ممكن تجي جنبي؟

حسن: طبعاً.

ثم انسحب بقربها ومد ذراعه حول كتفيها فنامت على كتفه العريضة ويدها تداعب شعر صدره وتتحسس بطنه المشدود وعضلات صدره وهي ترمقه بشهية بالغة. فقبلها قبلة خفيفة خلال ذلك ثم أتبعها بقبلة شديدة اخذ فيها لسانه يغتصب لسانها فيما يده تفك طرف خيط سوتيانها ليرى حسن أبو علي أحلى بزاز بحلمات منتصبة أثارته بقوة. راح يلعب في بزازها حتى استرخت تماماً فرفعها بين ذراعيه القويتين ولا زال لسانه يلعق لسانها ويهيج شهوتها. ثم القاها برفق فوق السرير ومددها و خلّص لسانه من لسانها وخلع المايوه وزبره شادد بقوة بالغة منتصب بمرأى من عينيها الشبقتين. فجأة نهضت والتقمت مدام يسرا زبر صاحبنا تتناوله بالمص واللعق واللحس كممثلة بورنو خبيرة. كادت تتسبب بانفجار المني من زبره من فرط غنجها و لبوئتها وهي ترضع زبره. سحب حسن أبو علي زبره من بين شفتي سارة ثم استلقى وإياها في وضع 69 فراح يلحس كسها وبظرها ونهر من الشهد والعسل يسيل من كسها وهي توحوح بقوة وصاحبنا لا يرحمها. كذلك كانت هي تمص له بقوة. فجأة شقلبها حسن أبو علي النياك ليشرع في مغامرات سكس ونيك رهيب في الفندق فأرقدها ثم وضع تحت طيازها وسادة لتفتح هي ساقيها مشتاقة لزبه. وضع زبه بين أشفارها يفركه بقوة فيهم وهي تحاول ان تطبق ساقيها من النشوة فيفتحهما صاحبنا فيدس رأسه ويفرش به زنبورها و شفريها كأنه سيدخله ثم يتراجع به ويضربها برأسه ضربات على كامل كسها فتوحوح اكثر.

يسرا: ابوس ايدك نيكني مش قادرة، كسي نار من جوه..حرام عليك دخّله بقى.

أولج حسن أبو علي النياك زبره فيها فانزلق بقوة وتركه داخلها وهي غائبة من اللذة عن الوعي. لم يكد حسن أبو علي يهز وسطه حتى راحت مدام يسرا تئن وتوحوح وتتحرك معه وتطلق آهات وأنّات وشهقات وزفرات وكلام مقطّع غير مفهوم وكانها تهذي من حمّى.

راح حسن أبو علي النياك ينيكها ويدك كسها وقد مال على بزازها يلتقمها فيمصمصها ويقبلها وكذلك خديها وشفتيها. أخذ ينيكها حتى راحت تتأثر وترتعش وتنتفض و زبر حسن أبو علي في أقصى متعة مع متعة متناكته الموكل بإسعادها. حتى ارتعشت مدام يسرا وارتعش معها صاحبنا وراح زبره يطلق قذائف المني الحارة داخل كسها الملتهب. ثم ألقى بجسده ناهضاً عنها إلى جوارها وهو يلهث وكذلك هي تلهث بقوة. مرت دقائق وهي مطبقة الجفنين ثم همست في أذنه.

يسرا: انت أزاي عملت في كدا؟ وأرخت شفتيها تحتضن شفتيه تطلب من حسن أبو علي النياك المزيد فيعطيها جولة ثانية من النيك النشيط الممتع.
تابعونا ليصلكم كل جديد

الجزء الثالث

حسن أبو علي ينيك أخت مدير الفندق
سنرى في هذه الحلقة من مغامرات حسن أبو علي كيف أمكن له أن ينيك أخت المدير مهند المعرس القواد الذي أوكل له مهمة إشباع رغبات النساء الثريات. فبعد أن فجّر من مدام يسرا نشوتها وجعلها تتقلب على فراش من لذة الجنس وبعد أن أطبقت جفنيها لثواني معدودة تستوعب النشوة الجارفة أرخت شفتيها تحتضن شفتي نياكها في إشارة منها لطلب المزيد من النيك الساخن. راح حسن أبو علي في الجولة الثانية يضاجعها ويمارس عليها فنون النيك ويرضيها حتي انتشت مجدداً وصرخت صرخة تخدر جسدها بعدها وغابت عن الوعي.
لف حسن أبو علي وسطه بفوطة وقد انتابه القلق على مدام يسرا فنادى نجوى سكرتيرتها وأشار عليها أن تهتم لأمر سيدتها حتى يغتسل ويعود. بسرعة تحمم ثم خرج وقد لف نفسه بروب حمام ليري نجوى في وجهه.
حسن: طمنيني، المدام بخير؟
نجوى: أيوه بس أنت..تقلت شوية.
حسن: طيب انا هاستريح شوية لحد ما تفوق.
ثم خرجت نجوى وخلع حسن أبو علي الروب واستلقى على السرير وزبره مرتخي محمر الرأس من أثر النيكتين السابقتين. غفا قليلاً ليصحو على صوت رنين هاتفه.
المدير: أبو علي، إطلع عند أميرة أختي..هي عاوزاك ضروري.
استجاب حسن أبو علي وأخذ رقم غرفة أميرة وصعد إليها وطرق الباب ففتحت له وأدخلته.
أميرة: أنت خلاص خلصت مدام يسرا؟ هز صاحبنا رأسه بالإيجاب.
أميرة: هاه..أخبارها أيه؟
حسن: أتبسطت مني أوي، بس تاني مرة أغمي عليها ما اعرفش ليه وسبتها نايمة وعندها السكرتيرة وسبت نمرتي معاها وخرجت لما سيادة المدير قال انك عايزاني ضروري.
وكانت أميرة تتأمل حسن أبو علي وعيناها اللامعتان لاتفارقان مابين فخذيه.
أميرة: تشرب حاجه؟
حسن: ماشي كاس واحد بس.
وراحت أميرة تسأله عن حياته الشخصية فحكى لها قصصه مع النساء وفهمت طبيعة فحولته وأعجبت به بشدة وكان ذلك مقدمة لحسن أبو علي أن ينيك أخت المدير إذ راقته أميرة أيضاً فبدأ يتغزل فيها في عيونها وشفايفها ومفاتن جسمها المقسمة ليلحظ تجاوبها معه فتهمس له.
أميرة: حاسة رقبتي مشدودة شوية، إنت..ليك في المساج؟
أكد لها صاحبنا خبرته فتمددت أميرة وقد بدلت ملابسها لتبقي بالستيان والكلوت. التقط حسن قنينة زيت على التسريحة و أخذ ينزل قطرات من الزيت على جسمها ليلمس ظهرها لمسات خفيفة ودائرية ولكتفها من الأعلى وعلى طول سلسلة ظهرها وهيى تتأوه وتطلب المزيد فنزل بيده على فلقة طيزها الكبيرة وأنزل قطرات ثانية من الزيت عليها وراح يدلي الكلوت الصغير الذي يخترق فلقتي مؤخرتها العارمة وساعدته برفع وسطها لأعلى مما أعطاه الإشارة الخضراء لفعل ما يريد . انطلقت يداه تتلمسان برقة وتدعكان بلطف اللحم الطري لاطيازها العاجية الهزازة الرائعة وهو يولج طرف إصبعه في فتحتها الوردية الصغيرة. جعل ينزل بطول جسدها الرائع حتى قدميها ثم يعود للأعلى مجدداً ليفكك أخيراً الستيان من خلفها ويطلب منها أن تنقلب على ظهرها ففعلت ليقفز أمامه ثدييها الناعمان وحلماتهما الوردية الشهية وراحت يداه تدلكان و تمسدان كتفيها ورقبتها ونزل على صدرها وهو يمسك ببزازها ويقرص حلماتها المنتصبة ثم ينزل إلى بطنها الأملس الخالي من أي عيب ينقص من جماله فيدلك جوانبه وإلى عانتها تتجه أطراف أصابعه حين سرى في جسدها قشعريرة وهزة شديدة ليقوم بعدها بتدليك شفاة كسها المنفوخ بشق رقيق لا يشوبه سوى بعض الشعر الأسمر الرقيق المرسوم ليخلع عندها ملابسه وزبره شادد من البوكسر وليتقدم نحو رأسها لتطلق أخت المدير المعرس القواد ذلك المارد من قمقمه عندما أمسكت بالبوكسر وأنزلته وأمسكت بزبر حسن أبو علي وقامت بلحس خصيتيه وهي تدلك القضيب بيديها حتى أثارته لتنام حينها وتنزل رأسها للأسفل فيولج رأس زبره في فمها فتلحسه بلسانها فدفع حسن أبو علي نصفه في حلقها حتى اختنقت به فأخرجه قليلا لتأخذ نفسها ثم عاود إدخاله. ثم بعد قليل أخرجه وأدارها وأولج زبره الذي أختلط بآثار البلل من مصها في كسها فصرخت صرخة شديدة وتعلقت برقبته وهي تدفع بوسطها نحو زبره . راح حسن أبو علي ينيك أميرة فيضرب كسها الضيق ضربات قاسية وامسك ببزازها يرتشف أحلى طعم يدر من ثدييها وارتعشت بين يديه وهو قد وافته نشوته في ذات اللحظة نفسها وتعالت أصواتهما لينتهي حسن أبو علي منها بقبلة فرنسية ساخنة بين شفتيهما وتستلقي فوقه ليغطا معاً في نوم عميق فلا يوقظه إلا حرارة الشمس تلسع جلده العاري فوق السرير.
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

الرابع

حسن أبو علي في نيك محموم مع مدام لولوة الخليجية الشبقة
في هذه الحلقة سنرى حسن أبو علي في نيك محموم مع مدام لولوة الخليجية الشبقة صديقة مدام يسرا الحميمة. قلنا أن صاحبنا لما أفاق من نياكته مع أميرة أخت المدير نهض فلم يجدها إلى جواره بسريرها. أخذ يقلب في هاتفه ليرن فجأة رقم غريب يتصل به وإذا بها مدام يسرا تسأله عن مكان وجوده فيجيها أنه في غرفته فتطلب منه أن يقصد جناحها ليقابل صديقتها الخليجية لولوة. استغرب حسن أبو علي من عمله في الفندق ومن طبيعته إذ هو أصبح نياك محترف و بأجر. فمن يسرا إلى أميرة والآن إلى لولوة الخليجية. استجاب صاحبنا لسيدته ليأخذ دش سريع ويتجهز ويذهب ليجد نجوى سكرتيرة مدام يسرا هي نفسها التي ترافق مدام لولوة.
سلك حسن أبو علي طريقه وسط حرس الجناح الخاص لتستقبله السكرتيرة نجوى خائفة قلقة وتدخله إلى غرفة مدام يسرا فيجد سيدة قمر بمعنى الكلمة بقميص نوم عاري الذراعين والصدر. تلقته مدام لولوة بالضم والشم وهمست له.
لولوة: اعتبرني مدام يسرا ولاتستحي، سوي فيني اللي تبغى.
ودق قلب صاحبنا حينما تعلقت برقبته والتقطت شفتيه تمصهما بقوة.
حسن: مدام لولوة، طب لحظة، نجوى موجودة..نسيبها تمشي ونقفل الباب الأول.
أطلقت مدام لولوة ضحكة رنانة.
لولوة: هههههه! ماعليك منها، لو تبغى أجيبها لك هي بعد. نجوى، تقدرين تروحين.
اشتعلت القبلات وراح حسن أبو علي يفكك أزرار بنطاله وأنزله ومعه البوكسر ثم راح يلقي عن مدام لولوة قميص نومها الذي ليس تحته شيء فيرى أسخن جسم خليجي حنطي كرمال الصحراء. أثارته فراح يقبلها ويقبل بزازها وزبره متوجه لفتحة كسها مباشرة فأدخله كله على الناشف مما جعلها تصوت وتوحوح وصاحبنا قد ألصقها بالحائط بقوة وقد ثبتها وزبه يشعل كسها وهو في نيك محموم مع مدام لولوة الخليجية الشبقة حتى بدأت تنزل سوائل كسها مما يسّر مرور زبره أكثر وعضته في رقبته عضة قويه وحسن أبو علي يزيد من شدة نيكه وسرعته حتى ارتخت شيئاً فشيئاً وقد ألقت شهوتها.
ارتخت لولوة بين ذراعيه كصاحبتها مدام يسرا وغابت عن الوعي فراح يدس أصبعه في طيزها يبعبصها بقوة فهاجت دفعة واحدة وأخذت توحوح وبدأ هو يقبلها قبلات مبعثرة فوق أنحاء جسدها وهي كذلك تبادله القبلات فالتقمت شفتيه تحاول الوصول للسانه وتمص في شفتيه وهنا راح يمد لسانه ليلاعب لسانها ومد وسطه قليلا ليرفعها فوقه وهو مستند بظهره للحائط وهيا تقفز بكسها فوق زبره في نيك محموم وخصيتاه تضربان في طيزها وبزازها ترتطم بصدره وتحتك حلماتها بشعر صدره وقد أحس هو بقرب قذفه وانتفخ عموده الصلب داخلها ليملأ جوانب كسها ورحمها بمنيه الساخن وتنام فوقه حتى يكاد يسقط إلا انه تدارك نفسه ورفعها عنه وحملها بين ذراعيه حتى دخلا إلى الحمام وأنزلها في البانيو كما طلبت منه. تركها في البانيو مع الماء الدافئ ونادى نجوى كي تعتني بسيدتها الثانية واغتسل صاحبنا في الحمام الآخر ثم خرج ليلحظ وجود جهاز تمرين تريدميل فأخذ يتنشط فوق التريدميل وراح يركض لتخرج بعد قليل لولوة الخليجية لتشير إليه أن يكمل تمرينه باسمة له ممتنة. ولكنها هاجت من جديد وراحت يدها تفرك كسها وتعض شفتيها مما أهاج زبره بقوة مجدداً لتطلب منه مدام لولوة طلب ينم عن امرأة شبقة داعرة وهو أن تصعد نجوى أمامه وينيكها وهو يتمرن. كان لابد من أن ينفذ أمرها فتعرت نجوى ووقفت على التريدميل واضعة قدميها على جانبي الجهاز الثابتين ومديرة ظهرها لحسن بينما هو يجري جريا خفيفاً فأولج زبره الكبير بين فلقتي طيزها وأخذ يدفعه في كسها وزبره ينزلق اكثر مع كل دفعة ليدخل إلى عمق كس نجوى ثم يقترب منها ويلصق جسده بجسدها الأبيض الناعم ويبدأ بالنيك. واشتدت شهوته فأوقف الجهاز وأخذ ينيكها من الخلف وهي ترفع طيزها لتقابل دفعات زبره في كسها. ثم حملها ونزل من الجهاز وهو يحمل ساقيها بين ذراعيه وهي متعلقة برقبته وأمسكت نجوى بزبر حسن بيدها لتوجهه لمدخل كسها الدافيء وهو يقبل سلسلة ظهرها ورقبتها من الخلف ولسانه يداعب أذنها فاستدارت لتقبله في فمه بقبلة ذابت بعدها بين يديه. ورفع حسن نجوى فوق كتفه ليواجه كسها الشقي فمه المتعطش وساقيها تتدليان فوق ظهره وهو يسندها من الخلف بساعده و يلحس كسها بلسانه ويولج لسانه الخشن حتى يلحس ويمتص ويلعق فبدأت نورة تهتز بشده حتى كادت يفقد توازنه ويسقطها وهي تنزل عسلها اللذيذ على لسانه. ثم أنزلها على الكنبة الطويلة ودفع زبره في كسها فاأطلقت آهة وشهقة قويتين ليحس حسن أبو علي أن زبره الكبير يلمس عمق رحمها و نجوى تتلوى تحته وتحاول أن تدير كسها حول زبره كأنها لم تذق الزبر في حياتها وتقبض عضلات كسها بشدة حتى أحس قرب قذفه فأخرج زبره لتأمره مدام لولوة التي لم يفتها شيء مما حصل.
لولوة: كبه في فمها!
وبالفعل اندفق مني صاحبنا على وجه نجوى وفي فمها ومدام لولوة الخليجية الشبقة تفرك كسها وتنتشي متلذذة بالمشهد. ولم يكد حسن أبو علي ينتهي من نيك السكرتيرة نجوى حتى سحبته مدام لولوة إلى سريرها لتحصل منه على نيكة إضافية تفجر شهوتها من جديد.

هنبدا سلسله جديد
انا اسمي فهد عندي ١٨سنه طولي ١٩٠ اسمراني اقل كلمه بتضيقني
ابويا :مؤمن مدرس عنده ٥٩ سنه في حاله
اخويا:محمد دكتور تحليل ٢٨سنه
مرات محمد :اشجان ٢٥ سنه مش بتشتغل
امي :صباح ٥٨ مدرسه مع ابويا في نفس المدرسه
صحابي :محمود 'السيد، فارس، كارم
هوصف كل واحد في دوره
نبدأ القصه :انا عمري ما اشتغلت علشان ابويا كان فاكر اني لو اشتغلت وامسك فلوس هبوظ واشرب سجاير والحورات دي وامي كانت نفس الحوار بس علشان بتخاف علي واخويا شيفني مليش لزمه واني متدلع والبلد كلها فكره اني عيل غلبان بس ميعرفوش اللي فيها وانا برضوا علشان كنت هادي فالناس واخده فكرا غير الحقيقه وانا في سنه تانيه ثانوي صحيت الصبح لقيت الصويت اشتغل قمت اجري لقيت امي بتقولي ابويا مات انا ساعتها محستش بحاجه ومسكت نفسي المهم الظهر اذان ودفنا وانا في المقابر كل لما واحد يسلم علي يقولي انت اكبرت وشوفلك شغلانه بقي استغربت هما الناس دول ملهم في اي هو حد قلهم اني بشحت دفنا وروحنا كنت استوعبت الموقف وعيط كتير دخلت اوضتي وقفلت علي نفسي وقعدت اعيط محستش بنفسي غير تاني يوم طلعت من الاوضه لقيت ناس جايه تعزينا رحت قعدت جمب اخويا والعزء خلص في يومين خلصنا عدي اسبوع نزلت الدروس والدنيا بقت تمام ولسه هفوق لقيت امي بدأت تتعب هي كمان رحنا لدكتور قال خلاص هتموت قعدت مع امي قعدت توصيني علي اخويا وبتقولي اخوك غلبان زامراته خي اللي مسيطره عليه خلي بالك منه مع اني انا الصغير بس قلتلي انا عدي يوم والتاني وامي توفت وكانت صدمه كسرتني الوحيده الحنينه علي راحت وكنت عارف ان الخراب جاي جايعدي اسبوع العزاء وكل واحد راح لحاله وبما اني لسه صغير فكان اخويا هو الوصي علي لقيته في يوم جاي باين عليه الغضب وقعد قدامي
محمد:العيشه اللي انت كنت عيشها انساها
انا :عيشه اي
محمد :بكرا تعرف لوحدك
وسبني قام مشي وانا استغربت يعني اي انسي العيشه والكلامه فكلمت صحابي اننا نتجمع علي القهوي المهم لبست ونزلت استناهم علي القهوه جه فارس وده وصفه هو ١٨٨سم كله عضلات جاي في اي حاجه شمال نفس سني
شويه ومحمود جه وده وصفه ١٨٠سم ماشي شايل زبه علي كتفه بس مش بتاع مشاكل بيخاف يتخانق
والسيد جه وده وصفه السيد ده صوت الضمير بتاع الشله كل حاجه بيقول عليها حرام طوله ١٦٠ سم
كارم ١٩٠ سم واد رجوله يموت نفسه علشان صحبه شغال معاك يميت واشمال
المهم اتجمعنا علي القهوة ا
انا:عاوزين مظاهر شويه علشان الامتحانات قربت واحنا مش عارفين حاجه
كارم:يعم خير كده كده الامتحان اختر وهنغش
محمود:انا لسه شايف بت طيزها فاجره
السيد:يبني اسكت مش تتكلم علي بنات الناس
انا :شوف انا بقول اي والعلوق بيقولوا اي
فارس:يعم سيبك منهم المهم هزاكر وهنعدي
لعبنا عشرتين دمنه وخلصنا قومنا مشينا وانا داخل البيت لقيت محمد اخويا في وشي
محمد :معدش في تأخير بره كتير كده
انا:تأخير اي محمد الساعه ١٠ ونص
محمد:هو كده عاجبك
انا : تمام
دخلت الشقه بتاعتي وقعدت اعيط بس الشيطان حضر وقولت بس محمد هي كده السنه دي تخلص وهشوف شغل دخلت استحميت ومسكت التلفون اشوف الرسايل لقيت رسايل كتير اللي بيعزي واللي بيطمن علي لفت نظري رساله من رقم مش متسجل بفتح صورت البروفيل لقيتها الاكس وكانت اسمها فوزيه بعته تعزي رديت عليها لقيتها اون لاين ودارت المحدثه
فوزيه :عامل اي يا فهد دلوقتي شد حيلك
انا :تمام
فوزيه :كنت عاوزا اجي اعزي بس اتكسفت اجي وحدي
انا:لا عادي ملوش لزوم
فوزيه:ابقي طمني عليك سلام يا قلبي
انا قولت اي قلبي دي يبقي هي عاوز ترجع للقديم اصل يا عزيزي القديم مكنش قليل فوزيه حته كده ١٥٥ سم طيز كبيره جدا رفيعه من الوسط وبزاز متوسطه بس هي عباره عن ملبن وممحونه بطريقه بنت متناكه امها ميته وابوها عاجز يعتبر متربين من صغرنا مع بعض النجاسه دي هي اللي معلمهالي من اول لعبت عريس وعروسه ولعند النيك المهم نمت وصحيت الساعه٨ اتصلت بصاحبي ونزلنا الدروس وقبلت فوزيه بس كانت علي غير العاده طنت حاسس عنيها مكسوره مش فوزيه اللي اعرفها سلمت علي ومشيت علي طول دخلت الدرس وانا قاعد في الدرس لقيت عيل سرسجي من العيال بتاعت الحورات ده كل شويه يبص لفوزيه ويضحك تروح هي بصه في الأرض قولت الموضوع ده لازم اشوف الكلام علي اي اصل مهما كانت فوزيه مزعلاني بس متربين سوي وامها كانت بتحبني قوية خلصنا الدرس اول لما طلعت نديت علي فوزيه قولتلها هعدي عليكي في البيت النهارده حسيتها فرحت للحظه وزعلت تاني ومشيت واتا وقفت استني فارس ومحمود وكارم والسيد وانا واقف مستنيهم لقيت الواد السرسجي ده داخل علي بيقولي مالك بيها يا صحبي بصيتله كده ورحت ضاربه بونيه كسرت مناخيره والناس شالته كان صاحبي جم بيقولوا في اي يا فهد قولت مفيش حاجه وختهم ومشيت روحت لقيت أخويا بيقولي بقيت شغال بلطجي سبته ومشيت دخلت غيرت ورحت علي بيت فوزيه خبط فتحتلي فوزيه بابتسامه ذي لما تكون مستنياني
دخلت سلمت علي ابوها وقعدت معه
ابوها اسمه عم حمدي :اذيك يا فهد يابني
انا :تمام يا عم حمدي انت عامل اي دلوقتي ورجلك
حمدي :حلو يبني نشكر @@@@يابت يا فوزيه حاتي الدوي من عندك اصل نسيت اخده
فوزيه :حاضر يا بابا جابت فوزيه الدوي بتاع ابوها
خد الدوا عم حمدي وشويه ونام مكانه (الناس اللي بتبقي رجليها مقطوعه بتاخد دواء في نسبت مخدر عاليه )
قمت دخلت الاوضه لفوزيه وقعدت جمبها علي السرير قولتلها
انا:مالك يا فوز
هي :مفيش حاجه انا تمام
انا :علي انا برضوا الكلام ده
هي لما صدقت وبدأت في العياط قعدت اهدي فيها علشان افهم حاجه منها لعند لما هديت قولتلها احكيلي كل حاجه براحه ووحده وحده
هي:انت عارف فاطمه صحبتي
انا:ايوا عارفها البت الطيبه دي
هي :انا كان معايا صور ليا خاصه علي الفون خدت الفون بتاعي ونسخت الصور لنفسها وادتها للواد اللي انت ضربته قدام الدرس النهارده وبيهددني بيها لو مش رحتله هينزلها علي النت
انا:اتعصبت وقولت علشان كده اهدي ومتخفيش ابعتيلي رقم فاطمه والود ده علي الواتس وخدت فوز في حضني وقعدت اطبطب عليها واهديها ودخلنا في بوسه طويله بس فوقت علي صوت خبطه في الصاله ابوها شكله صحي قومت جريت علي بره الشقه ونزلت روحت البيت لقيت فوز بعته الرقمين حفظتهم علي الفون وقعدت افكر اعمل اي قولت ذي ما تيجي بقي هو وحظه وافتكرت مصيبه الامتحان كمان اسبوع قعدت ازاكر واروح الدروس لعند لما الاسبوع خلص وجت الامتحانات وامتحنت والدنيا جميله وخلصنا امتحانات ولقيت المفاجأة في البيت لقيا محمد اخويا :خلصت امتحانات
انا:ايوا
اخويا :معدتش هتشوف الجنيه مني
انا :والمعاش بتاعي
اخويا :اعتبرني سرقته
انا خدت الكلام وسكت علشان معايا فلوس تكفيني ١٠٠ سنين قدام هو ميعرفش عنها حاجه متستغربش يا عزيزي ابويا قبل لما يموت كان بايع ١٠ فدادين ارض ورثه من جدي ومقلش لحد غير امي وامي وهي بتوصيني قالتلي علي مكان الفيزاء والرقم السري المهم نزلت قعدت علي القهوي ورنيت علي فوز
انا :اشطا يا فوز
فوزيه:ياه وحشتني الكلمه دي
انا :مش مهم المهم ان الواد قالك اي
فوزيه:انت لسه فاكر انا قولت انك نسيت
انا :امتحانات وانتي عارفه
فوزيه :المفروض ان اروحله بكرا
انا :ابعيلي العنوان اللي قالك عليه قالتلي علي العنوان طلع مكان مجمع مدارس قديم مفيش حد عايش واحد عاوز يزنق وحده واحد عاوز يشرب سجاره مع نفسه كده يعني المهم كلمت كارم وفارس جم قولتلهم في طلعه لوحدي تخصني وفهمتهم الحوار قالوا معاك يا فهد
كلمت فوز قولتلها جهزي نفسك علشان ترحيله
فوزيه:انت بعتني
انا:اه مليش فيه
فوزيه :قفلت السكه في وشي
تاني يوم في المعاد اللي هتروح فيه وقفت انا وصحابي بعيد عن بيتها شويه واستنيتها تنزل اول لما نزلت مشينا وراها لعند المجمع الواد طلع خدها استنيت لما دخلوا ورحت فاركين المطاوي انا وفارس وكارم ودخلين اول لما دخلت لقيت فاطمه والواد وفوز عماله تعيط اول لما شفتني فرحت وسكتت الواد شافنا شخ علي نفسه وفاطمه بل لما كنت سكته بدأت عياط
انا:اثبت يا متناك انت وهي النهارده ليله الدخله عليكم
ربطنا الواد ومسكت فاطمه قولتلها اقلعي يا حلوه
فاطمه :انا مليش دعوه انا غلبانه وتعيط رحت ضربها قلم كانت هتموت فيه
انا :مش هعيد الكلمه مرتين وبزعيق اقلعي
فاطمه :حاضر
انا:مين هيخش الاول يا رجاله
كارم:انا يا سندال
انا :خش يا عمنا
دخل كارم علي فاطمه بوس وتقفيش
انا:فوز
فوزيه:نعم
انا:علي البيت
فوزيه:حاضر
وطلعت تجري علي البيت
انا فهد يا ولاد الفاجره
ورحت داخل علي الواد ضرب لعند لما قال بس ورحت مقلعه الهدوم وصورته ملط يجي ٣٠ صوره واصور طيزه بس حسيته فرحان ببص علي خرمه لقيته واسع قولتله انت طلعت بتتناك دا انت حبيبي رحت ابص علي كارم وفارس ليتهم بينيكوا فاطمه هما الاتنين وهي عماله تعيط رحت فاتح فيديوا ومصورها وهي بتتناك
فارس:اي مش هتخش
انا :لا مش النهارده خلصوا انتوا كمان اليوم هيخلص
فارس وكارم : خلاص خلصنا وقاموا لبسوا وفكينا الواد وفاطمه ومشينا روحت نقلت الفيدوهات علي فلاشه وخبتها سمعت صوت تزعيق في شقت اخويا الفضول اخدني لقيت مراته بتزعقله علشان مش بيكفيها قولت علشان كده هي المسيطره اي اليوم ابن المتناكه اللي كله منيكه ده
دخلت انام بليل قلقت قولت اطلع أقف علي السطح شويه بس حصل اللي مكنتش اتوقعه .........

الجزاء التاني
وقفنا الجزء اللي فات لما صحيت بليل طلعت علي السطح لقيت اشجان واقفه بتتكلم في الفون وقفت اسمعها بتقول اي
اشجان:خلاص قربت انفز اللي مستنينه من زمان وقريب هيكتبلي كل حاجه باسمي واطرده هو وأخوه طيب سلام
رحت طالع مره وحده قولتلها اللي في دماغك ده عمره ما هيحصل لو الدنيا اطربقت مش هتشوفيه وعلي فكرا انا هقول لمحمد كل حاجه
وسبتها ونزلت قولت الصبح ةول لما اشوف اخويا هقوله علي كل حاجه سمعتها دخلت شقتي مفيش ربع ساعه ولقيت التخبيط علي الباب ولا الحكومه لسه بفتح الباب لقيت أخويا نازل ضرب فيا وانا مش عارف في اي وراح مسكني رميني في الشارع الساعه كان دخلت علي ٤ الفجر رحت قعدت علي البحر لعند الصبح اول لما النهارده طلع رحت دخلت الشقه خدت الفيزا وورق البيت وعقد البيت وهدومي ورحت علي عمتي قولت هبات عندها يوم لعند لما القي شقه
عمتي: سميره ٥٨سنه طيبه لدرجه تخوف
بنت عمتي :ندي ١٧سنه ١٧٠سم طيز كبيره بتحبني قوي نفسها نتجوز.بس مش هي دي زوقي
بنت عمتي :شهد لسه في ٢اعدادي بس بت بضان اهم حاجه عندها الفلوس
جوز عمتي:متوفي من فتره ملوش دور في القصه
المهم رحت لعمتي قعدت مش حكيت ليها حاجه وكله تمام وقلتلها انا هبات هنا النهارده
عمتي:تنور وتشرف يا ابن الغالي
ندي:متقعد معانا علي طول يا فهد
انا :شويه كده يا ندي
سميره:متقومي تعملي اكل لفهد يا ندي زمانه مفطرش
ندي:حاضر يا ماما
قامت ندي تعدي من قدامي لقيتها لبسه جلبيه بيتي وسعه علي السحو الجلبيه دخله بين الفلقتين قولت في سري مش هينفع ابات مش عاوز مشاكل المهم اكلت وقولت اخش انام شويه وانزل بليل اشوف سمسار علشان يجبلي شقه
انا :ندي انا هنام فين
ندي:تعالي
دخلت الاوضه لقيت فيها سريرين
انا :ندي مين اللي هينام علي السرير التاني
ندي:شهد
انا قولت في سري احسن علشان الليله تعدي علي خير
انا:تمام انا هنام دلوقتي شويه وصحيني علي المغرب كده
ندي:تمام
نمت صحيت من النوم حاسس اني طولت في النوم ببص في التلفون التلفون لقيت الساعه ١٢ ونص قولت احااااا يبقي هنبات قومت ادخل الحمام استحميت ورجعت الاوضه بفتح النور لقيت ندي هي اللي في الاوضه قلقت وصحيت
انا :يابت انا مش قولتلك صحيني المغرب
ندي:صعبت علي شكلك تعبان مرضتش اصحيك
انا :فيكي الخير قومي اعمليلي شويه شاي
ندي :مش لما تتعشي الاول استني
وقامت لقيت نفس المنظر بتاع الصبح الجلبيه دخلت بين الفلقتين
راحت وبعد شويه لقيتها جيبه صنيه اكل فيها سمك وجمبري وانا اصلا مبعرفش انضف السمك ولا الجمبري وده( حقيقه)
انا:هو الاكل جميل وكل حاجه بس فيه مشكله
ندي:اي هي
انا:مبعرفش انضف الأسماك
ندي:وده مشكله وانا رحت فين
وقعدت تنضف وتاكلني وانا قولت هي ليله وذي ما تيجي خلصت اكل وقمت غسلت لقيتها عامله كوبايه عصير شربتها عدي ربع ساعه لقيت جسمي ساخن مولع وزبي واقف مش قادر هيفرقع من البنطلون
قولت ندي
ندي:نعم
انا متقومي تنامي في الاوضه التانيه
ندي : حاضر عاوزا اغير هدومي
انا :.....
ندي :غمض عينك
انا:حاضر
قامت ندي قفلت الباب بسرعهوقعلت الجلبيه انا ببص لقيت جسم فاجر طيز عريضه وبزاز كبيره وانا اول لما شوفت كده هجمت عليها وهي زي اللي صدقت رحت واخدها في بوسه قعدت يجي ٥دقايق واقفش في بززها وايدي التاني بتعلي في زنبورها لعند لما ساحت رحت منزلها علي الارض وقالع البنطلون وخليتها تمص وطلعت بتمص باحتراف استغربت رحة مقومها ومنيمها علي السرير وبشوف خرم طيزها لقيته مفتوح رحت مدخل بتاعي براحه في طيزها ودخلته براحه لعند لما الراس دخلت رحت رزعه كله جامد داخل طالع يجي ٥ دقايق رحت قلبها علي ضهرها رافع رجليها علي كتفي ومدخل بتاعي مره واحد راحت مصوته وفضلت ارزع فيها لعند لما حسيت اني هجيب رحت مطلع بتاعي ونزلت علي بززها ودخلت معاها في بوسه طويله ونامت في حضني شويه وقامت استحمت ودخلت استحميت بعدها ورحنا الاوضه قولتلها
انا:امال مين اللي فاتح المصلحه
ندي:صحبتي
انا:وصحبتك علمتك المص
ندي:لا بجد صحبتي
انا:صحبتك مين
ندي:وحده صحبتي اسمها فاطمه
انا:اكبر منك فاطمه دي
ندي:انت تعرفها
انا :عز المعرفه اسمعي بقي لو سمعت انك قعدتي مع فاطمه تاني هدبح امك تمام
ندي بخوف:حاضر
ونمنا في حضن بعض للصبح
قومت الصبح بدري نزلت ادور علي سمسار لقيت واحد جبلي كام شقه لقيت شقه في عماره كلها عيادات قولت بس تمام هي دي محدش هيشوف مين طالع ومين نازل دفعت اجار ٣شهور رحت جبت كل هدومي من عند عمتي ودتها الشقه وفرشت الهدوم ورنيت علي كارم وفارس والسيد ومحمود وقولتلهم علي العنوان وفهمتهم الدنيا فارس وكارم قالوا خلصانه هنبات معاك الليله قولت مفيش مشكله والسيد وقال لا انا هروح وانا الصراحه ذهقت منه قولت تمام روح
انا:محمود هتبات ولا هتروح
محمود:يعم عادي استني ارن علي ابويا
كام ابوه قله بات
انا:طب اي مش هنجس الشقه
محمود:ايوا كده
فارس :ننجس ابوها
كارم:شغال
محمود طلع تلفونه رن علي اتنين شراميط وفارس نزل يجيب اكل وقزازتين بيره وكام نزل يجيب حشيش وساعه وكان فارس وكارم ايجي
وشويه والشراميط جم بس اي نسوان يخلوا الحجر يقف دخلوا الاتنين الاوضه يغيروا وطلعوا من حلوتهم كان هيغمي علينا ومحمود شغل اغاني قاموا يرقصوا وانا لفيت سجارتين ولعت واحد وكارم ولع واحد والجوانب رايح جاي ونشرب بيره لعند لما الدماغ اشتغلت قمنا نرقص مع النسوان ورحت واخد وحده وداخلين الاوضه بوس وتقفيشورحت قالع البنطلون ومنيمها علي ضهرها قعدت افرش في كسها وهي تقول دخله بقي وانا افرش ولاكني سمعها ورحت مدخله مره وحده ومطلعه وهي أكن روحها
بتطلع رحت مطلع بتاعي ومدخله في طيزها كانت وسعه جامد وبتاع دخل بسهوله قعدت انيك فيها شويه ورحت مطلعه وحطه في كسها لعند لما حسيت اني هجيب قولتلها اجيب فينقالت علي طيزي رحت مطلع بتاعي ونزلت علي طيزها لبست الشورت وطلعت الصاله لقيت فارس ومحمود قاعدين وكارم في الاوضه جوه مع البت ببص ورايا لقيت البت اللي كانت معايا طلعه مش قادره تمشي
انا:انتي اسمك اي
الشرموطه:امال
انا:حاتي رقم يا امال
امال:٠١٢٣٤٥٧٧
شويه ولقيت كارم طالع والبت وراه
البنات لبسوا وخدوا بعضهم ومشيوا واحنا نمنا لعند الساعه ١٢ الضهر قاموا الولاد مشيوا وانا قولت اوصل البيت اشوف الدنيا وصلت البيت لقيت أخويا مش موجود ولقيت مراته لبسه روب وتحته قميص نوم وشعرها متنعكش حسيت ان في حد جوه رحت زقتها ودخلت اشوف مين جوه دخلت الاوضه انصدمت من اللي شفته لقيت اللي في الاوضه جارنا واد عنده ٣٥ سنه اسمه عصام طلعت المطوه ولسه هخبطه لقيت حد خبطني بشومه علي راسي مش حسيت بنفسي غير وانا علي السرير في المستشفى واخويا جمبي هو ومراته
انا مش قادر اتكلم وصوتي مش طالع
اخويا :الدكتور بيقول انك شارب مخدرات ولما جيت البيت اغمي عليك
مرات اخويا:مش ناوي تحترم نفسك بقي وتبطل مخدرات
انا نفسي اقوم اموتها بس قولت وعلي اي انا هلعب بنفس الطريقه
قعدت اسبوع في المستشفى وعمتي جتلي هي وندي
وصحابي ايجولي كل الناس اللي اعرفها ايجولي وطلعت من المستشفى رحت علي الشقه الجديده لقيت فوزيه بترن علي قولتلها علي العنوان جتلي وقعدت تعيط لعند لنا زهقت منها قولتلها تقوم تروح
فوز:لا انا هبات وعمله حسابي
انا:اذاي
فوز:قولت لابويا اني هبات عند صحبتي ووافق
انا :انا جعان نيك بسرعه قومي اطلبي اكل
فوز :اطلب وانا رحت فين هعملك شويه اكل يخلوك اسد
انا:هنشوف
قامت فوز وقعدت ساعتين لقيتها دخله علي بصنيه اكل كلها لحمه ورز وسلطه وطاجن كوارع وشربه وقعدت تاكلني لعند مبقتش قادر وتاكل قومت غسلت ايدي ورحت قاعد علي الكنبه هي شالت الاكل وغسلت وجت قعدت في حضني سمعنا فيلم ونمنا تعبان يا عزيزي مش فيا صحه للنيك
المهم صحيت لقيت فوز بتلبس وهتمشي كنت انا خفيت ورنيت علي واحد صحبي ابوه عنده محل كاميرات مراقبة نزلت قابلته علي القهوه وفهمته اني عاوز ٥ كاميرات صغار مش يبانوا قالي هتكلف ٩٠٠٠ قولتله تمام وطلعت ٥٠٠٠ ادتهمله قلي بليل هجيبهم قلتله تمام ومشي رحت علي البيت تاني رنيت علي محمود صحبي يجي علي البيت جه قولتله ليك في الناشف قالي شغال اي حاجه فيها خرم قولتله هتروق ورحت رانت علي الواد السرسجي اللي كان عاوز يزنق فوز وقلتله علي العنوان جه وهو خايف ورحت رانن علي فاطمه.
انا:اذيك يا لبوه
فاطمه :انت مش محترم
انا:انا فهد يا متناكه
فاطمه بخوف:فهد عاوز اي يا فهد احنا مش خلصنا
انا:خلصنا مين يا روح امك انا هبعتلك تيجي علي العنوان ده دلوقتي مليش فيه
فاطمه :حاضر حاضر
بعتلها العنوان المهم لما الواد السرسجي جه محمود دخل عليه سأله اسمه اي
السرسجي:لؤي
محمود طب تعالي يا حلو وخده محمود الاوضه وصوت الوجع اشتغل لقيت الباب بيخبط فتحت لقيت مفاجأة 🤨

الجزء الثالث

بفتح الباب لقيت في وشي ندي
انا:ندي ازيك
ندي:تمام اي هفضل وقفه علي الباب
انا:اه لا بس صحابي جوه تعالي ننزل تحت
ندي :طيب يلا
واحنا نزلين لقينا فاطمه في وشنا ندي بصتلي ونزلت من غير لما تتكلم وفاطمه طلعت علي الشقه اول لما نزلنا الشارع بتقولي امال ريحه فين دي قولتلها معرفش يمكن طالع تكشف ولا حاجه قالت يمكن بس من غير اقتناع قولتله معلش نسيت المحفظه فوق هطلع اجيبها وانزل طلعت جري لقيت فاطمه واقفه علي الباب دخلتها قولتلها محمود جوه هو ولؤي عاوزا تقعدي اقعدي عاوزا تروحي برحتك بس هكلمك تاني
فاطمه بفرحه:لا همشي
انا:برحتك
ونزلت بسرعه لقيت ندي واقفه خدتها ورحت قعدت علي كافيه قدام البيت تشوف مين طالع ونازل من العماره قعدنا وقعدت ترغي وانا مش معاها اصلا لعند لنا لقيت محمود ولؤي نازلين اول لما ندي شافت لؤي نازل وشها قلب بخوف وانا خدت بالي قولت انت اي حكايتك يا لؤي
ندي :انا عاوزا اروح
انا لي هنطلع الشقه صحابي نزلوا خلاص
ندي:لا انا تعبانه هروح
انا:طيب تعالي اروحك
وقمت روحتها وسلمت علي عمتي ونزلت علي طول رنيت علي لؤي قولتله تعالي علي الشقه بسرعه وانا مروح عديت علي محل حدايد جبت حبل وخطاف وسلسلة وصلت البيت وخمس دقايق كان لؤي وصل
انا:اي يا لولو محمود كيفك
لؤي :قوي صحبك غشيم
انا :بتحب السادي يا لولو
لؤي:موت
انا:انا بقي هوريك جوله سادي تطلع من طيزك
لؤي :نفسي اشوف
رحت قايم معلق الخطاف في السقف والحبل ربطه في الخطاف ورحت ماسك لولو رابط رجله بالحبل وشادد راح متعلق بالمقلوب في السقف رحت ماسك السلسله وربطها في ايده ومعلق في ايده انبوبه بتاعت بوتاجاز بقي بيصوت من الألم مش المتعه ومسكت الولاعه وموقعها في ضهره بقي يصوت وانا ولا الهوي قولتله قولي بقي يا كسمك اي بينك وبين ندي
وهو بيصوت رحت فاكك الانبوبة
لؤي:هقولك بس نزلني
انا رحت فكه ومنزله ربطه في الكرسي قولتله سامعك قالي
لؤي:ندي صاحبت فاطمه وفاطمه جبتها عندي البيت ونكتها
اناسمعت كده اتجننت ونزلت ضرب فيه لعند لما كسرته وهو يعيط قولتله انا هخليك تندم علي اللي ويوم الأسود اللي اتولدت فيه خدت تلفونه خليته يفتحه دخلت علي الفديوهات المخفية لقيت كميه فيدوهات لبنات كتير خدت التلفون نقلت كل حاجه علي تلفوني ومسحتها من علي التلفون ومن الجيميل وقولتله ده بقي وقت تنفيذ العقاب رحت مسخن سكينه ونيمته علي بطنه وحرقت خرم طيزه ورحت مسخن السكينه تاني وحارق زبه قولتله انت هتنزل من هنا مش عاوز اشوف وشك هنا تاني فاهم ولا لا
لؤي:حاضر مش هتشوف وشي تاني
ونزل مش قادر يمشي لقيت التلفون بيرن لقيت صحبي بتاع الكاميرات نزلتله خد ٤٠٠٠ ونا خدت ٥ كاميرات وفهمني بتشتغل ازاي من التلفون ومشي انا خدت الكاميرات وطلعت الشقه ركبت وحده في الصاله كاشفه الصاله كلها ووحده في اوضه النوم وجربتها لقيتهم تمام والجوده بتاعتهم عاليه رنيت علي فوزيه
انا :اشطا يا فوفو
فوزيه:اي يا قلب فوفا
انا:عاوزك تيجي تباتي معايا بكرا
فوزيه:من عيني ياسطا
نزلت الشارع قولت قعد مع نفسي شويه علي اي قهوه دخلت قعدت لفت انتباهي عيل عنده بتاع ٢٠ سنه عمال يكلم صحبه وصحبه يبص علي ويضحك انا شوفت كده كلمت نفسي
انا:في اي يا جدعان هو علشان الواحد ماشي في حاجه الناس هتستهيفه
نفسي:عيب عليك يا جدع الي يزعلك دوس عليه انت مش شايف حاجمك قوم عوره مطوتك في جمبك اتعامل
انا:علم جاري التنفيذ رحت قايم داخل عليهم في حاجه يا شباب
هما:انت حد كلمك يلا
انا:يلا
هما:يلا من هنا لقوم ادفنك
لسه بيقوم من هنا كنت فاتح المطوه في رأسه ١٧ غرزه الواد شاف الدم انهبل قولت هيضربني لقيته عباره عن شخير بس مش بيعمل حاجه غير بيشخر هو وصحبه رحت داخل علي صحبه بالبواني في مناخيره لعند لما الدم غرق ايدي والناس شالتني من عليه قوت مشيت دغري طلعت الشقه استحمت وقعدت في البلكونه اشرب سجاره وسرحت لي الدنيا عماله ترمي مصايب زهقت دخلت نمت صحيت الصبح بدري رنيت علي اخويا قولتله جدك في البلد تعبان روح زوره قلي ماشي رحت استنيت تحت البيت لعند لما نزل من البيت هو ومراته دخلت البيت نزلت من المنور علي المطبخ حطيت كاميرا في الصاله وكاميرا في اوضه النوم وكاميرا في المطبخ وطلعت من المنور علي بره بيت فوزيه دخلت سلمت علي عم حمدي وقعدت معه شويه
عم حمدي:متيجي ياض يا فهد اجوزك فوزيه ومش عاوز منك حاجه
انا:انا مش في دماغي الموضوع ده دلوقتي يا حج
عم حمدي :طيب عاوزك تخلي بالك منها هي ملهاش حد غيري امانه يا فهد
انا:في رقبتي يا عم حمدي ****يدك الصحه عاوز حاجه يابا
عم حمدي:اقعد شويه معايا عاوزك ونادي علي فوزيه جتقلها بصي يا بنتي انا مليش حد وانتي ملكيش غيري لو حصلي حاجه فهد هيكون مكاني اسمعي كلامه فاهمه ولا لا
فوزيه:بدأت تعيط وقعدت تقول ****يخليك لي والكلام الفكسان ده
انا قوت هقوم امشي مش ناقص نزلت لسه بنزل الشارع سمعت صويت فوق طلعت اجري وخدت عم حمد علي المستشفي قالوا مات رنيت علي صحابي جم علي المستشفي ورحنا المقابر دفنه وخدت فوزيه البيت صحبها جم ونا جبت خمسين كرسي وفرشتهم في الشارع وصب يقرأ العزاء خلص طلعت لقيت فوزيه هي وفاطمه معاها قولت يا فاطمه روحي بصتلي كده قولتلها اي مش بتسمعي قومي روحي قامت علي طول مشيت اول لما نزلت خدت فوزيه في حضني قعدت تعيط لعند لما ناميت شلتها دخلتها الاوضه ونمت جمبها لعند الصبح قومت من النوم بدري عملت فطار كانت هي صحيت فطرتها وقعت افهم فيها انه ارتاح من التعب بدل لما كان السكر بينهش في جسمه وبيتعذب وانه استريح وبتاع لعند لما فكت قولتلها هنعمل حاجه بس كمان كام يوم وانها هتيجي تقعد معايا في شقتي واني هوصل مشوار واجي اخدها نزلن وصحبتها جم ليها. انا نزلت رحت علي الشقه دخلت فتحت التلفون بشوف الكاميرات لقيت اللي كنت متوقعه الواد جارنا هو اللي بينيك اشجان والفيديو واضح ذي الفل قولت الحساب قرب رحت خدت الفيدوا ونسخته علي فلاشه وخبيته مع الحاجات التانيه ورنيت علي كارم قولتله اني هنزل نقعد انا وهو علي القهوه لسه نازل من البيت لقيت في حد بيامن علي وكبسه حكومه خدوني ركبت البوكس واعلي ضرب رحت القسم خدوا البطاقه ودخلوني للظابط قلي عامل فيها فتوه وتقوم تضرب الناس انل هوريك وكام قلم حلو علي كام بونيه وارتميت في الحجز داخل مش طايق نفسي اول واحد قبلته عيل خرا اسمه حماصه وقلب نفسك وانا الكبير هنا حماصه خد بونيه مش خد التانيه بس دقيقه وحده لقيت الآمنة دخلين سحبوني والعركه اشتغلت ضرب فيا كسروا جسمي ورموني في الحجز تاني جه عيل جته سندني وقعدتي جمبه غسلي وشي وانا مش حاسس بنفسي تاني يوم قالوا هنترحل علي النيابه اتكلبشت مع الراجل ده طلع اسمه شكل وهو اسم علي مسمي رحنا النيابه لقيت أخويا جايب محامي وجاي المهم جدد اسبوع وانا قضيت الاسبوع مش بتكلم استغربت ازاي مفيش حد من صحابي سأل علي وفوزية هتعيش ازاي من غيري الاسبوع عدي كله تفكير اترحلنا علي النيابه واتحكم علي ٦ شهور الدنيا اسودت فوزيه جتلي اول زياره قولتلها علشان خطري حافظي علي نفسك الست شهور دول وانا هطلع اعيشك عيشه مش تحلمي بيها واخويا جه قعد ينصح فيا ومراته دخلتلي تقولي
اشجان:حلو التلبيسه دي اديك جوه وانا بره وهعمل اللي في دماغي برضوا واخوك هتعيش في الشارع ومش هتعرفوا تعملوا حاجه
انا :قولت أبين اني مش مضايق قعدت اضحك وهي مستغربه انا بضحك علي اي
قامت مشيت وانا العفاريت حضرت الست شهور قضيتهم مشاكل واتعرفت علي شكل اكتر وعرفت انه صعيدي من قنا وانه دخل في قضيت ظلم شال قضيه مكان اخوه الصغير وجه يوم الخروج ( معلش بقي يا عزيزي مش هطول في السجن اصل مش دخلت قبل كده) جه يوم الخروج محدش جه يزورني من زمان خرجت رحت عليatm سحبت ٢٠٠٠ جنيه رحت حلقت وجبت كام طقم فخم ورحت علي فندق قولت ابات النهارده وتاني يوم اشوف الدنيا دخلت نمت مش حسيت بنفسي غير والباب بيخبط النظافه بس الصوت مش غريب علي حاسس اني سمعته قبل كده دخلت عاملت النظافه اول اما شفته تنحت يا تري هتكون مين ؟؟؟؟ هنعرف في الجزاء القادم سلام


الجزء الرابع:

لسه بفتح الباب الباب لقيت فوزيه في وشي
انا:فوزيه!!!!
فوزيه:فهد وارتمت في حضني وقعدت تعيط وانا مصدوم دي فوزيه اللي عمرها ما شافت شقي بتمسح ارضيات ورحت وخدها علي جوه وقافل الباب وقعدت قولتلها احكيلي كل حاجه حصلت
فلاش باك
بعد لما دخلت السجن مرات اخوك خلته يكتبلها كل حاجه باسمها وطردته وخلعته واتجوزت جاركوا واخوك شرب مخدرات وبقي مدمن والدنيا جت عليه وننا(فوزيه اللي بتحكي)وانا مكنش معايا فلوس وواتبهدلت وصحبك السيد جالي قلي انك بعته ليا وحاول يغتصبني بس انا هربت واشتغلت في البيوت واتبهدلت من بعدك
عوده من الفلاش باك
انا:كل ده حصل وانا مش موجود انزلي دلوقتي صفي شغلك من الفندق وتعالي
فوزيه :ناوي تعمل اي
انا :كل خير
نزلت فوزيه صفت شغلها وطلعت خدتها ورحت اشتريتلها كام طقم علي ملابس داخليه وكام قميص نوم اتعشينا بره ورحت لسمسار قولتله عاوز فيلا ملك في كمبوند محترم واتفقت معه علي الفلوس وكله تمام وهنروح بكرا نتفرج عليها وخدت فوزيه وطلعنا علي بيتها نبات هناك دخلنا البيت لقيت مفيش عفش يعتبر بسالها
انا:امال العفش راح فين يا فوزيه
فوزيه:بعته علشان اعرف اعيش
انا:خدتها في حضني وقلتله انسي كل اللي فات اللي جاي دلع وبس المهم خدتها في حضني لقيتها نامت قولت ملناش نصيب في نيكه رحت نايم انا كما صحيت الساعه٧ الصبح خدت دش سريع ورحت رنيت علي شكل
لنا:كيفك يا صحبي
شكل:بخير يا اخويا وحشني بس هنتقابل قريب
انا:انت اكتر يا اخويا خير في حاجه
شكل :كل خير مصلحه هترفعنا لفوق
انا:بضحك اي آثار
شكل :مين قالك
انا:انا بهزر علي فكرا
شكل:بص مش هينفع الكلام في التلفون
انا :،خلصانه نتقابل بعد بكرا الساعه ٨ بليل في قهوه الليل وآخره
شكل:تمام
قفلت مع شكل وانا قولت اصفي القديم ونشوف الدنيا فيها اي
كانت فوزيه صحيت خدتها في بوسه طويله وايدي بتقفش في البزاز ورحت قالع التيشيرت والبنطلون ومقلعها وهجمت عليها زي لما يكون أول مره أشوف لحمه رحت منزلها تمص قعدت تمص رحت مقومها ومنيمها علي ضهرها وبقلعها الكلوت لقيت كسها مليان شعر ونزلت العب بلساني في كسها وانا قرفان ورحت قلبها علي بطنها ومدخل بتاعي براحه لعند لما طيزها الكبيره خدت عليه وبدأت ازود في السرعه وبقيت ارزع في طيزها وهي في عالم تاني لعند لما حسيت اني هنزل رحت ضاغط بجسمي علي طيزها روزلت كل لبني في طيزها سبته شويه لعند لما طلع لوحده وخدتها في حضني شويه وقما نستحمي وعملنا واحد في الحمام طلعنا لبسنا ورنيت علي السمسار رحنا اتفرجنا علي الفيلا لقيتها فيلا فاجره دور تحت الارض ودور الاول ودور خاص اللي هو التاني قولت خلصانه انا شاري وكتبنا عقد بيع وقبض فلوسه ومشي
انا:بصي اعتبري الفيلا دي بتاعتك خلصانه
فوزيه:كان في حاجه عاوزا اقولهالك بس خايفه
انا:قولي متخفيش
فوزيه:بعد ده كله هتتجوزني ولا هعيش كده
انا:فكرت شويه قولت مدام قعده معايا متجوزها وخلاص اي يعني
انا:من عيني بعد بكرا نكون متجوزين
فوزيه:فرحت وقامت اتنطتت من الفرحه رجعت حسيتها زعلانه كده بس مش عاوزه تبينطنشت
قومت نزلت طلبت أوبر ورحت اشتريت تلفونين ايفون قولت عادي بقي نغير رجعت البيت لقيت فوزيه في الحمام بخبط لقيتها بتقولي مش قاضيه دلوقتي قولتلها ابقي افتحي الكيس اللي علي السرير بعد لما تخلصي ونزلت رحت اشوف اخويا فين ما انا مش هفضل سيبه كده لقيتها واقف بجوب علي البحر عديت من جمبه وهو ولا الهوي دخلت علي النت اشوف ارقام مصحات لقيت مصحه محترمه رنيت عليهم جم خدوه ومشوا رحت وراهم دفعت ٤٥ الف جنيه لي ٣ شهور ومشيت رحت اشوف عمتي لقيتها قاعده وحدها في البيت ومفيش حد من البنات موجود دخلت سلمت عليها وبوستها بسالها عند شهد وندي قعدت تعيط ومش بتتكلم
قولت انا همشي لو مش قولتي قالتلي لم لحمك يا فهد انا سمعت كده قولت بس لازم اللم الكل حوليا قعدت مع عمتي لعند العشاء وقولت هجيلك تاني نزلت رحت لمحل بيبيع سراير ذي بتاعه السجن اللي هو سرير فرد واحد اشتريت ٣ سراير وخدتهم في عربيه للفيلا نذلتهم البدروم وكل اوضه في البدروم حطيت سرير كانت الساعه دخله علي ١٠ بليل طلعت علي محل اكل جبت شويه مشويات وروحت اتعشينا ونمت بدري قولت مفيش وقت للنيك صحيت الصبح الساعه٧ رحت لواحد حداد خدته معايا الفيلا وقولتله علي ٣ أبواب لي تلات اوض في البدروم قلي بكرا ويكونوا موجدين وخد حسبهم ومشي رحت للفيلا اللي جمبي لقيت بواب رحت عازم عليه بسجاره
انا:كيفك يا ابو عمو
البواب:بخير يا ولدي
انا:كنت قاصدك في خدمه
البواب:أمرني يا هولدي
انا:كنت عاوز واحد طيب زي حلاتك للفيلا اللي جمبك
البواب:بس كده من عيني يا ولدي موجود بس هو ومراته
انا:عز الطلب هو علي البوابه والجينينه ومراته تساعد الحريم في الطبخ
البواب :حاضر يا ولدي بكرا يكون موجود
انا:تسلم يا حج خد رقمي علشان ترن علي وقمت مشيت لقيت شكل بيرن بياكد علي المعاد قولتله تمام قفل لقيت فوزيه في وشي بتقولي النهارده فرحنا
انا:بين نفسي كان لازم انسحب من لساني واقول بكرا قولتلها بصي انا مزنوق يومين وهنتجوز وشها قلب ومشيت دخلت انام شويع قبل معاد شكل صحيت الساعه ٦ونص استحميت ولبست وطلبت أوبر رحت لشكل لقيته موجود سلمت وقعدت قولتله رسيني علي الموضوع قالي
شكل:بص يا ابو عمو انا كانت شغال عامل من الناس اللي واحد عاوز يهد بيته واروح اهده وكده باليوميه فامره كان في بيت قديم بهده لقيت خزنه في الحيطه بس مخفيه انا خدتها وروحت جبت مطرقه وفتحت الخزنه لقيت فيها ٤ تماثيل و١٠٠ الف جنيه رحت اسأل علي حوار البيت لقيت ان البيت ده بتاع واحد كبير في السن عياله كانوا مسافرين بره ولما مات جم علشان يهدوا البيت وحظهم جه معايا
انا:زين ما اختاروا المهم انت لقيت حد يشتري الحاجه
شكل: اه لقيت بس التسليم هيكون في الشرقيه وانا مش ضامن اروح لوحدي فا انت هتروح معايا بس من بعيد انا هسلم الحاجه واخد شنطه الفلوس وامشي انت هتقبلني بشنطه زي اللي معايا بالظبط نبدل الشنط علشان لو اتسلمت اكون فاضي تمام
انا:اي الدماغ دي تمام يا اخويا
شكل:والمصلحة بالنص
انا:اعتبره خلصان يا عمنا التسليم امتا
شكل :اخر الاسبوع النهارده التلات
وقام مشي وانا قمت مشيت رحت علي معرض عربيات حجزت عربيه ودفعت ٢٥٠ الف عربون ومشيت روحت لقيت فوزيه مش موجوده قعدت ادور عليها لقيتها داخله وشكلها كانت في الكوافير قولتلها
انا:مش قولتي لي انك هتنزلي
فوزيه:نسيت
انا:فوزيه بصي من الاخر كده انا الكلام ده مش هياكل معايا وشديت شخره خخخخخخخ فاهمه يعني العند مش شغاللو خرجتي بىه البيت تاني من غير لما تقولي هموتك فاهم
فوزيه بخوف:حاضر
علي فوق طلعت تجري
انا روحت نايم مكاني صحيت علي تلفون من البواب :قولتله خش دخل بواحد ومراته وده وصفهم
الراجل اسمه مرجان ٤٥ سنه طوله ١٦٠ ابيض بس تحسه مش تمام
مراته:فهيمه ٣٥ سنه طولها ١٧٢سم حته بلدي فاجره تحسها شرموطه هي اللي مسيطره
عرفتهم بنفسي وفهمتهم ان كل واحد ليه عندي غلطه وحده ومش يلوم غير نفسه بعدها وفهمت مرجان انه ممنوع يخش البيت من جوه آخره باب الفيلا اتصلت علي صحبي بتاع الكاميرات وفهمته اني عاوز كاميرات حولين الفيلا كلها وفي الجنينه زغرفت انها هتكلف ٢٥ الف قولتله تمام وهو هيجي يركبها النهارده واديت مرجان خبر شويه ولقيت مرجان بيرن بيقولي أن في حداد علي الباب قولتله يدخله وجه الحداد ركب البوابات علي الاوض اللي في البدروم قعد بتاع ساعتين ومشي رنيت علي عمتي قولتلها تجهز هدومها وهدم بنتها في شنط ونزلت علي المعرض بتاع العربيات استلمت العربيه بتاعتي ودفعت الباقي ومشيت رحت الصيدليه اشتربت مخدر رش ورحتعلي عمتي لقيه البنات نيمين ما هما بيصحوا بليل رحت راشش عليهم وهما نايمين وشلت ندي حطيتها في العربيه وشهد برضوا وخدت عمتي والشنط علي الفيلا دخلت رحت شايل ندي في اوضه في البدروم وشهد في اوضه تانيه وقافل عليهم لقيت صاحبي بتاع الكاميرات بيرن علي لقيتها خلص تركيب قولتله عاوز كاميرتين جوه ونزل البدروم حط وحده في نص ابدورم كشفه الاوض والتانيه كاشفه سلم البدروم وحسبته ومشي طلعت دخلت عمتي اوضتها وقولتلها ملهاش دعوه بحد ونديت فهيمه عرفتها عمتي وفوزية عرفتهم علي بعض ودخلت اوضتي
انا وفوزية قولتله اي حد يسألك انتي مين انتي مراتي فاهمه
فوزيه:حاضر
انا:مفيش حاجه حلوه علي
فوزيه:لا عندي ظروف
انا:طيب نامي
ونزلت الف في الفيلا شويه لقيت فهيمه قاعده لوحدها ومولعه سجاره رحت داخل قاعد جمبها ومولع سجاره انا كمان هي شافتني انخضت ىحت قولتلها اقعدي وولعلتلها سجاره
انا:بصي يا فهيمه عاوزك عيني في البيت ده انا عارف انك مسيطره علي جوزك وكاسره عينه تسمعي كلامي هتعيشي احلي ايام حياتك هنا تعكي من وري ظهري تصبحي عدوي فاهمه
فهيمه: بخوف حاضر
انا:حاجه تانيه
فهيمه:أمرني
انا:كل يوم في صنيتين اكل هتجهزيهم لفردين كل واحد صينيه والكلام ده في الفاطور والغدي والعشا تمام
فهيمه :حاضر
انا:اتفضلي

وطلعت نمت صحبت بدري رحت أزور اخويا في المصحه لقيته بدا يتحسن بس لسه ضعيف وسبته ومشيت رحت قعدت علي البحر شويه قولت لنفسي هما فين صحابي محدش بيسال علي لي للدرجه نسيوني وقولت لما افوق من اللي انا فيه روحت دخلت الفطار لي ندي وشهد من وري الباب واليوم عدي مفيش جديد تاني يوم صحيت بدر نزلت اتصلت علي شكل وقالي هنتحرك كمان ساعتين روحت البنزينه فولت بنزين وغيرت زيت وطلعت علي الشرقيه وشكل هو كمان اتحرك رحنا مكان في الزقازيق سلم الشنطه اللي معه وخد شنطه سفر كبيره ومشي طلعنا علي الطريق وقف بدل الشنطه بشنطه من معايا وانا مشيت من طريق وهو من طريق واللي توقعنا حصل شكل اتسلم بس مش لقيوا في الشنطه اللي معه غير هدوم قديمه خلوه يمشي وانا كمان مشيت اتقبلنا بليل في بيت شكل بساله هي الشنطه فيها كام
شكل:50
انا:خمسين ألف جنيه
شكل :خمسين مليون أخضر
انا انصدمت وبرقت قعدنا قسمنا الفلوس هو خد ٢٥ ونا ٢٥ خدت الفلوس وجريت علي الفيلا حطيتها في الدولاب وقفلته وقفلت الاوضه ونزلت كلمت شكل قولتله عاوز حراسه علي الفيلا قلي عاوز كام وحد قولتله عاوز ه حولين الفيلا واتنين علي البوابه و٣ حراسه شخصيه وزيهم يبدلوا ورديه معاهم بس رجاله تاكل الصخر قلي بكرا يكونوا موجدين عندك بسلاحهم وقفل ونزلت اكل لي ندي وشهد لقيتهم أحسنوا شويه من الإدمان والهيجان سبتهم وطلعت نمت في الاوضه وتاني يوم والرجاله جم وفهمتهم ان ممنوع حد يخش الفيلا من جوه آخرهم الجنينه وفهمتهم الدينا وخد واحد من الرجاله اللي معايا وطلعت علي معرض عربيات اشتريت عربيتين jeep من اللي بتخلع في الاسفلتوخدناهم وروحنا خدت ١٠ رجاله وطلعت علي البيت القديم بتاعنا ادور علي اشجان ولا الواد جارنا ملقتش حد سألت عرفت انهم في الساحل بيصيفوا قولت بس هنصيف معاهم رحت علي الفيلا اتصلت علي مأذون جه نديت علي اتنين من الحرس يشهدوا علي عقد الجواز والكتاب اتكتب وكله تمام فوزيه طلعت علي الاوضه وانا حاسبت الماذون ونزلت البدروم طلعت ندي وشهد من الاوض اول لما الباب اتفتح جريو يبوسوا رجلي اسيبهم يخرجوا خرجتهم من الاوض يستحموا ياكلوا واول لما خلصوا اتفرجوا علي فيلم خليت فهيمه تعملهم عصير وغمزتلها جابت العصير شربوه وناموا رحت شيلهم ونزلتهم البدروم تاني وقفلت عليهم وطلعت لقيت فهيمه مش موجوده دورت عليها مش لقيتها طلعت اشوفها فين رحت علي اوضه جوزها مش لقيتها رحت علي اوض الحرس سمعت صوت حد بيصوت لا ده حد بيتناك دخلت الاوضه بسرعه لقيت مفاجأة؟؟؟الجزء الجاي بقي نعرف مين المفاجأة


الجزء الخامس:

دخلت علي اوضه الحرس لقيت ٣ من الحرس زنقين مرجان وبينكوه هوعامل زي الشرموطه عمال يصوت رحة مطلع الطبنجه وضابط طلقه في الهوي كلهم انخضو ورجعوا وقاموا وشهم في الأرض
انا:الموضوع ده مش يتكرر تاني لو حصل واتكرر تمامكوا طلقه معايا فهمين يا بهايم كل واحد علي مكانه وانت يا شرموطه تجيلي علي الجنينه انا مستنيك وطلعت قعدت في الجنينه خمس دقايق لقيت مرجان جاي وراسه في الأرض
انا:اقعد
مرجان:حاضر وراح قاعد علي الكرسي
انا:علي الأرض اقعد علي الأرض
راح نازل قاعد علي الأرض

انا:اسمع يا شرموط انا هتشتغل هنا من غير فلوس بالأكل بتاعك فاهم
مرجان:حاضر
انا:كل حاجه بتحصل عند الحرس اعرفها ولو شغلت دماغك هتموت قوم غور طلعت التلفون ابص في الكاميرات علي فهيمه لقيتها طلعت من الفيلا ولسه دخله رنيت عليها جتلي في الجنينه قعدت
انا:كنتي فين
فهيمه:كنت في السوبر ماركت بجيب طلبات البيت
انا:بعد كده الخروج من باب الفيلا بأمر فاهمه
فهيمه :حاضر
وطلعت رنيت علي كبير الحرس
اسمه شافعي:وصفه حيطه مش يتقال عليه غير حيطه المهم شافعي جالي وقعد
انا:عاوز ١٠ رجاله اللي يشوفهم يخاف منهم فاهمني تران
شافعي:موجود
انا:بكرا هنتحرك. علي الساحل وانت هتكون معايا نجيب ضيف ونيجي
شافعي:اعتبره حصل
طلعت الاوضه ما انا عريس بقي دخلت قلعت ودخلت استحمي طلعت حطيت ريحه وسرحت ورحت رايح لفوزيه لقيتها قاعده خايفه
انا:اي ده احنا من امتي بنتكسف دا انا عارف جسمك اكتر منك روقي كده يا فوز
فوزيه:يعم عروسه ولازم اتكسف متبقاش رخم
انا:احلي عروسه كان ورحت وخدها في بوسه وقعدت اقفش في بززها الكبيره وحطيت حلمه بزها اليمين في بوقي وقعدت الف بالساني عليها وابدل بين بززها وايدي نزلت لكسها تحسس قلع الشورت ونزلتها تمصلي زبي كانت مش بتمص كانت بتاخل زبي فعليا وانا مستمتع رحت قومتها ونيمتها علي ظهرها ونزلت الحس كسها مكنش فيه ولا شعرايه فضلت الحس في كسها وهي في عالم تاني وفجأه ارتعشت ونزلت عسلها في وشي وانا مش مبطل لحس رحت قايم ماسك بتاعي وبدأت ادخله وحده وحده لعند لما الراس دخلت وانا ضغط بجسمي براحه عليها طلعت بتاعي لقيت عليه ددمم استريحت اول لما شفته لاني كنت خايف من كده بوستها ورحت مالي البانيوا مايه سخنه وشلتها حطيتها فيه واستحميت لعند لما جسمها هدي خدتها ودخلنا الاوضه قعدت ابوس فيها واقفش ولعب في جسمها لعند لما نمنا صحيت الصبح
انا:صباحيه مباركه يا احلي عروسه يا نصي التانيوعملتا واحد غشيم ودخلنا استحمينا ونزلنا الجنينه وقعدت احب فيها ونتموحن علي بعض لعند لما شافعي رن علي قلي ساعه ونتحرك علي الساحل خدت فوز وطلعت علي الاوضه قولتلها عندي سفر يومين انتي ملكه البيت واومرك تمشي علي الكل فهمه انا سايب راجل في البيت مش ست
فوزيه: تمام يا روحي تروح وتيجي بالسلامه
انا:بوستها وقومت لبست وخدت الطبنجه بتاعتي ونزلت كانت الرجاله بتجهز وطلعنا بالعربية علي الساحل اتحركنا الساعه ١٠ الصبح وصلنا الساعه ٩ باليل حجزنا في فندق نزلت الريسبشن اسأل علي حجز باسم اشجان علشان انا عارف انها بتحب كل حاجه باسمها لقيته في غرفه ٧٠٨ قولت حلو العامل بتاع الحجز وانا ماشي لقيته بيقولي بس هما رايحين كامب النهارده الساعه ١٢ باليل قولت ياسلام احلي كامب احجزلي لنا كمان معاهم قلي تمان يا فندم وحجزلي نزلت امشي شويه في الشوارع لوحدي لقيت بنت واقفه في الشارع وفي ولدين بيعكسوها ولسه الواد بيمسكها من درعها رحت ماسك ايده قولتله
انا:عيب كده يا صحبي اعتبرها اختك
الواد١:وانت مال كسمك
الواد٢:انت هتعمل فيها بطل
انا:يا صحبي قولتلك مينفعش كده ورحت خبطه بالروسه في مناخيره طرطش ددمم ومسكت الواد التاني بالبواني في وشه خليت وشه مش نافع قام جري
الواد٢:احنا هنوريك وجري
البنت:انت بخير فيك حاجه تعالي اوديك مستشفي معلش انا السبب انا السبب
انا:اهديييي مفيش حاجه
البنت :متأكد لو حاسس بحاجه اوديك مستشفى
انا:يا بنتي انا تمام انتي تمام
البنت :انا تمام مفيش حاجه بس العربيه بتاعتي عطلت قولت امشي الحته دي وبابا يبقي يبعت حد يخدها
انا:تعالي اتمشي معاكي
البنت مش عاوزا اتعبك معايا
انا:لا مفيش تعب ولا حاجه انتي اسمك اي
البنت:فريدا وانت
انا:فهد
وقعدنا نرغي لعند لما وصلنا قصر مش فيلا
الأمن اول لما شفني ماشي معاها لقيت يجي خمس ليز احمر علي راسي وصدري اول لما شفت كده رقعت ايدي لفوق لوحدي من غير كلام
فريدا:نزلوا السلاح ده معايا
الامن :تمام يا فندم
انا :عاوزا حاجه يا فريدا انا همشي
فريدا لا لازم تعرف بابا
انامش عاوز اخش علشان الطبنجه بتاعتي مش مرخصه والامن اللي واقف حكومه مش حراسه خاضه يعني هتكلبش
فريدا :تعالي متخفش
انا قولت اخش وزي ما تيجي لسه بخش لقيت التفتيش اشتغل وطلعوا الطبنجه ودخلت فريدا قعدتني في ريسيبشن كبير فشخ وقالت للخدمه تشوفني اشرب اي ودخلت مكتب
الخدامه :تشرب اي يا فندم
انا :شاي مظبوط
الخدامه:مفيش شاي يا فندم
انا:خلاص قهوه مظبوطه
الخدامه: تمام يا فندم
لقيت فريده طالعه من المكتب بتنادي علي قومت رحتلها لسه داخل الاوضه رجعت بضهر الاوضه عباره عن رتب شرطه وجيش انا من الخضه كان هيغمي علي اول لما حطيت رجلي في الوضه لقيت راجل عنده بتاعة٥٠ سنه لواء قايم بيقولي تعالي يا ابني اتفضل وسلم علي وبيقولي
اللوء :جميلك ده في رقبتي ليوم الدين انت متعرفش فريده بالنسبه ليا اي
ولا العيال دول كانوا ممكن يعملوا فيها اي
قعدني وعرفني بنفسه انا اللواء عز الدين الدسوقي ابوا فريد وده اخويا اللعقيد اشرف الدسوقي وده الرائد خالد عصام النجار وده اللواء نجيب متولي الدسوقي
انا:وانا فهد مؤمن العطار
عز الدين:ولدك شغال اي يا فهد
انا:ولدي ****يرحمه كان مدير مدرسه الحريه
عزالدين:****يرحمه والدتك
انا:****يرحمها برضوا مدرسه في نفس المدرسه
عز الدين:عندك اخوات يا فهد
انا:محمد مؤمن العطار دكتور تحاليل يا فندم
عزالدين :وانت في كليه اي يا فهد
انا:لا ياةفندم انا مش بدرس انا شغال
عز الدين:شغل اي اللي خلاك تشيب التعليم بقي
انا:شغال في وفكرت شويه في كل حاجه تجيب فلوس حلال
اشرف الدسوقي:باين عليك انك راجل وشايل مسؤليه يل فهد
لقيت نقيب داخل المكتب لقيت عزالدين بيقوله تعلي يا ابرهيم سلم علي فهد
جه ابرهيم:سلم وقال النقيب ابرهيم عز الدين الدسوقي
انا:فهد العطار
عز الدين:في اتنين بلطجيه طلعوا علي اختك وي فهد هو اللي لحقها
ابراهيم:تسلم يا فهد تعرف حد من العيال دي
انا:لا معرفهمش
دقيقه ولقيت واحد من الحرس داخل بورقه أداها لعز
عز بص في الورقه وبصلي
عزالدين:انت سوابق يا فهد واخوك في مصحه
انا:انا سوابق ايوا يا فندم بس علشان كنت بدافع عن شرفي والتهمه محطوطه تلفيق ولو مش مصدق اسأل يا عز باشا
عزالدين:ولااااا قوم أقف وانت بتتكلم معايا
قومت وقفت
خالد النجار :استني يا عز باشا وسألني انت كنت محبوس في قسم اي
انا:قسم شبرا يا باشا
خالد النجار طلع الموبيل بتاعه ورن علي ظابط في قسم شرطه شبرا
خالد النجار :الو اذيك يا محمد باشا كان في ولد ممسوك عندك من ٧شهور كده اسمه فهد مؤمن النجار اي حكايته
محمد باشا:بص يا خالد باشا والواد ده كان في وحده زقه عليه اتنين شباب علشان يتخانق معاهم وبالفعل اتخانق معاهم بس عورهم ولنا جه القسم كان ليها معارف ظبطوله محضر تمام جابله ٦ شهور بس بيني وبينك هو واد ملوش في حاجه بس هنعمل اي نصيبه
خالد النجار شكر محمد باشا وقفل
عزالدين:اقعد يا محمد انا ظلمتك بس هعمل معاك واجب
انا:لا عادي يا باشا
عز الدين :يا نجيب كلم حد تبعنا يشيل السبقه من عند فهد
نجيب:سهله يابا اعتبره حصل كلم حد تبعه وقله علي اسمي الثلاثي وقفل
عزالدين:اظن كده مرضي ورجع سجلك ابيض تاني خد الكارت ده واي مشكله تقف معاك تبلغني علي طول وكل وتحد من اللي موجودين اداني كارت وجه واحد من الأمن خدني طلعني لسه بامشي لقيت ابرهيم طالع ورايا بينادي علي
ابرهيم:فهد فهد
انا:اي يا ابرهيم باشا
ابرهيم :حات رقمك عشان عاوزك خد رقمي ورن علي سجلت رقمه ومشيت
كانت الساعه ١ ونص بليل وتلفوني كان عمال يرن لقيت شافعي بيرن رديت
انا:اي يا شافعي
شافعي:المعاد بتاعنا يا كبير عدي
انا:طيب انا جاي اهوه
وفضلت ماشي فرحان ان السبقه هتروح من عندي لعند لما وصلت الاوتيل
طلعت لشافعي
انا:بص يا شافعي انت والرجاله هتاخدوا اشجان والواد اللي معاها وتنزلوا علي الفيلا لعند لما اجيلكوا فاهم
شافعي :واحنا هنتحرك اليله
انا:تمام
ودخلت اوضتي رنيت علي فوزيه اطمنت عليها ولسه هنام لقيت التلفون بيرن لقيته فريدا
فريدا:اي ياسطا فينك انا عارفه ان بابا واعمامي صعبين
انا :ولا صعبين ولا حاجه دول ناس محترمين وانا بين نفسي عالم بنت متناكه
فريدا:اكذب اكذب بس عادي انا بطمن انك روحت
انا:اه وصلت لقيت ابرهيم اخوها بيرن قولت يادي البضان اخويا بيرن يا فريدا هرد عليه وارن عليكي
قفلت مع فريدا ورنيت علي ابرهيم
ابرهيم: يا جدع فكرتك نايم مرضتش ارن تاني
انا:لا يا باشا لسه منمتش
ابرهيم:لا انسي باشا دي انت بقيت اخويا اللي يحمي اختي يبقي اخويا
انا:حبيبي يا ابرهيم بس انا عاوزك تعرف اني مليش زني في القضية بتاعتي
ابرهيم:يعم ولو ليك مش فارقه المهم انك رجوله
انا:حبيبي يا اخويا
ابرهيم:خلصانه ياسطا نتقابل قريب
انا:خلصانه
لقيت شافعي بيرن رديت
انا:اي يا شافعي
شافعي:كله تمام واحنا هنتحرك علي الفيلا
انا :تمام توصلوا بالسلامة محدش يلطهم لعند لما اجي
شافعي:تمام يا كبير
قفلت مع شافعي ونمت من التعب صحيت تاني يوم العصر لقيت فريدا رنت كتير وفوزية وشافعي وإبراهيم
رمت علي فوزيه:رغيت معاها شويه وقفلت
وانت علي شافعي :قالي انه وصل وقفلت رنت علي ابرهيم
ابرهيم:فينك يا عم
انا:لسه صاحي يا ابرهيم
ابراهيم :طيب بص النهارده بليل انت معايا
انا:هنروح فين
ابرهيم:سيب نفسك
انا:يعم خلصانه سلام
رنت علي فريدا ردت
انا:اشطا يا فوفه
فريدا:فوفه اي بس ما انت مشغول ومطنش
انا:هو انا اقدر
فريده طب البس وانزل قابلني
انا:تمام
لبست ولبست طقف فوق الفخم
وخدت العربيه وانزلت لقيت فريدا بتقولي ماانت معاك عربيه اهوه كنت فكرك علي****
انا:عيب عليكي
فريدا :خلصانه تعالي معايا ننزل نشتري شويه هدوم ليا
انا:انتي فكراني صحبتك
فريدابزعل لا فكرتك صحبي
انا:ياستي بهزر معاكي يلا منزل نشتري محل هدوم
فريدا :يلا ونزلنا اشترت كميه دوم ولا اللي معندهاش هدوم ورحنا علي الكاشير نحاسب لقيت الهدوم عملين ٣٢ الف جنيه شخرت وحسبت ومشينا
انا:امال فين صحابك يا فوفه
فريدا بزعل برضوا:مفيش
انا:لي دانتي كل البنات تحب تصحبك
فريدا:كلهم عاوزين يصحبوني علشان الفلوس ومصلحه او بيشربوا مخدرات واو بيعملوا علاقات
انا:ظز فيهم كلهم اعتبريني صحبك من النهارده
فريدا:احلي صاحب كمان
(نسيت اوصف فريدا طولها١٧٥سم جسمها فرنساوي متقسم بززها قد التفاحه وطيز مش صغيره قوي ولا كبيره قوي متوسطه يعني)
انا:طب يلا نقعد في كافيه رحنا قعدنا في كافيه فاجر هي طلبت كابتشينو وانا قهوه وقعدنا نتفرج علي الناس ونتنمر عليهم ونضحك وقمنا مشينا علي البحر شويه وقولتلها تيجي ندخل ملاهي ***** مش ملهي ليلي😂😂 ودخلنا ركبتها كل الألعاب وكان هتموت من الفرح وخدتها في العربيه لعند قصرها ومشيت وانا ماشي لقيت واحده علي الطريق عربيتها عطلانه قولت مش واقف ومشيت وانا ماشي قوات هتسيب وحده علي الطريق لوح
ها رحت لفف وراجع وقلتلها لقيتها الفرده فرقعت نزلت فكيت الفرده وغيرتها ونا ماشي لقيتها بتقولي شكراً يا استاذ ببص عليها لقيتها فورتيكه قولت لا شكرا اي ده واجب علي
البنت؛انا سهر
انا:فهد
سهر:اي
انا:اسمي فهد
سهر :شكرا يا فهد
انا:ولا شكرا ولا حاجه دي حاجه بسيطه
وخدت العربيه ومشيت كانت الوقت دخل علي المغرب لقيت ابرهيم بيرن
ابرهيم:علي الساعه ١٠ هنطلع
انا:تمام هكون جاهز سلام
نزلت قولت احلق واروق علي نفسي قعت ادور علي حلاق لعند لما لقيت واحد دخلت روقت علي نفسي وطلعت استحمت ورنيت علي فوزيه اطمن عليها وقولتلها اني راجع بكرا بليل هكون وصلت لقيت المصحه بترن علي
المصحه:استاذ فهد
انا:تمام يا فندم
المصحه :اخو حضرتك بقي تمام ممكن يخرج بعد بكرا
انا:تمام انا هاجي استلمه
وقفلت نزلت لبرهيم لقيته راكب في عربيه ومعه ٢ قولت اكيد ظابط شولي رحتله ركب قلي دول صحابي
النقيب عاطف والنقيب عادل
انا:اتشرفت بمعرفتك
ابرهيم:وده فهد يبقي اخويا
عادل وعاطف:حبيبي يا فهد
اتحركنا :علي مكان زي نادي الرمايه كده نزلنا ابرهيم قالي بنعرف تضرب نار
انا:علي قدي كده
ابرهيم:هعلمك ودخلنا صاله طويله فيها مسدسات وبتضرب علي لوحه لقيت عاطف وعادل بيضربوا نار ببراعه
ابرهيم علمني ازاي امسك المسدس صح واودزتي اضرب ووحده وحده بقيت بضرب وبصيب الهدف بالظبط خلصنا ضرب نار ورحنا علي مكان ذي البار كده بس ناس شكلهم كلمهم بفلوس وإبراهيم خدنا ودخل علي شله بنات كلهم ابطال ببص لقيت سهر قاعده اول لما شوفتها قولت سهر
سهر:فهد !!!
ابرهيم:اي ده انتوا تعرفوا بعض
انا:عز المعرفه
سهر :ده الولد اللي قولتلك عليه صلح فردت العربيه الصبح
ابرهيم :دي سهر صحبتي يوم بيوم ابوها يبقي عنده اكبر شركت تصدير اغذيه في البلد ودي نورهان ودي خلود الاتنين اخوات ابوهم عنده اكبر توكيل سيارات في مصر ودي عائشه بنت عمي اشرف اللي قبلته في البيت عندنا وده يا بنات فهد اخويا اللي مش من امي وابويا كلهم هاي فهد قعدنا نضحك لعند الفاجر بس حسيت ان عائشه مش بتحب فريدا اخت ابرهيم وبتكرها قومنا مشينا وعرفت ابرهيم اني هسافر الصبح علشان عندي شغل وطلعت نمت قفلت التلفون ونمت صحيت الساعه عشره الصبح علي الفيلا وانا في الطريق لقيت بنزيما واستراحه نزلت فولت العربيه واشتريت قزازه ميه وقهوه لقيت اللي واقف بيبيع حاسس اني شفته قبل كده قربت منه لقيته جري جريت وراه لقيته لؤي قولت هو انت
انا:ورايا ورايا انا سايب الدنيا كلها والديك هنا
لؤي:انا سبت البلد علشانك انت اللي جيت ورايا بس انا اتعدلت وبطلت كل حاجه من يومها سيبني في حالي وهيعيط قولتله لو عاوز تنزل البلد تاني انزل بس ابعد عن طريقي
وسيته ومشيت خدت العربيه وطلعت علي الفيلا وصلت علي المغرب دخلت الفيلا لقيت شافعي
شافعي :حمدله علي السلامه يا كبير
انا:تسلم يا شافعي
وسبته ودخلت علي الفيلا من جوه لقيت عمتي قعده في الصاله سلمت عليها
عمتي :مش هانت علي البنات يخرجوا انا قلبي وجعني عليهم
انا:متخفيش يا عمتي قريب
وطلعت علي فوق لقيت فوزيه مستنيه اول لما دخلت رحت داخل في حضنها علي طول فضلت حضنها كتير ورخدتها في بوسه ورحتةضربها علي طيزها الطيز دي وحشاني وبدأت تفك زرار القميص وانا بقلعها قميص النوم ونزلت بلساني علي حلمه لزها الحس فيها واعمل داواير بلساني حولين الحلمه اليدي بتلعب في كسها ورحت منزلها تمص زبي وقعدت تمص وانا نايموعلي ضهري وراحت طلعه علي وشي بكرها الحس فيه واعضعض في زنبورها وراحت ماسكه زبي مدخله في كسها وقعدت تتنطط علي زبي رحت قايم شيلها وهي علي زبي وتتنطط وهي متعلقه في رقبتي ورحت منيمها علي ضهرها ورافع رجليها علي كتفي وفضلت انيك فيها لعند لما نزلت جواها فضلت نايمه علي ضهرها وأما فوقها وابوس فيها لعند لما بتاعي طلع لوحده قمنا استحمينا وعملنا واحد في الحمام وخدتها ونزلنا اتعشينا وفهيمه جت سلمت علي
فهيمه:نورت بيتك يا كبير
انا :تسلمي يا فهيمه الجماعه اللي تحت تمام
فهيمه: ذي ما حاضرتك أمرت كل يوم التلات وجبات في معدهم
انا:تمام روحي انتي
اكلت ونزلت علي البدروم فتحت الباب لندي متحركتش من مكنها دهلت عليها
انا:ازيك يا ندي مش عاوزا تطلعي
ندي اطلع اعمل اي علشان تضحك علي ذي المره اللي فاتت
انا:لا المره دي بجد تعالي ومسكت ايدها وطلعت لفوق قولتلها دي اوضتك انتي وشهد
دخلت الاوضه وهي فرحانه ونامت علي السرير وانا نزلت البدوم لشهد
شهد:جاي تعمل اي ما تسينا في حالنا انت مالك ببنا
انا:انا بعمل كده لمصلحتك بلمك من الشوارع هعيشك عيشه نضيفه من القرف اللي كنتي فيه ولا عاوزا كل يوم تكوني في حضن واحد
شهد :بصت في الأرض

انا:قومي يا شهد وخدتها من ايدها ودتها الاوضه مع ندي ودخلت وهي فرحانه وعمتي دخلت ليهم فرحانه
سبتهم وطلعت لي شافعي قولتله في الضيوف بتوعنا قالي في المخزن قولتله حاجتهم البدروم وكل واحد في اوضه دخلت علي الواد اسمه مصطفي
انا:اي يا درش فاكرني هروقك شافعي اربطه في كورسي جالسه كهرببه كل يوم وحقنه مكس ويشم بودره فهمني
شافعي:تمام يا كبير
انا:اقفل وتعالي ورايا قفل شافعي الباب دخلت عند اشجان
اي يا حلوه فاكراني ولا نسيتي انا مين
اشجان :عاوز مني اي انا معملتش حاجه
انا:عاوز اي لا عاوز كتير دي بقي يا شافعي عاوزها كل يوم تاخد حبايه فياجرا ومحدش ينيكها عاوزها كسها يموتها فاهم
شافعي :تمام يا كبير
تعالي ورايا طلعت الجنينه شافعي امرني يا كبير
في واحد اسمه السيد صحبي من المنطقه اللي كنت عايش فيها الاول تروح تضربه علقه موت وتقولها فهد بيمسي عليك ويروح البيت يلاقي امه نايمه مع واحد بينيكها بالرضا او بالغصب فاهم
شافعي :تمام
انا:وتشوفني سمسار مزارع بكرا يكون عندي يا شافعي
شافعي :تمام يا كبير
روح انت وابعت فهيمه
فهيمه:بتسال علي يا كبير
انا:اقعدي يا فهيمه عاوزك
فهيمه:أمرني يا كبير
انا:مين بينيكك يا فهيمه
فهيمه:!!!!!
انا:انا اقولك شافعي هو اللي بينيكك يا فهيمه اقولك فين كمان في البدروم
فهيمه :مصدومه انا عرفت ازاي
انا:بصي يا كسمك انا عاوز مش بحب الف والدوران لو عرفت ان اللي حصل ده اتكرر المتناكه امك هتموت
فهيمه:حاضر مش هتتكرر
فزي امشي قامت فهيمه مشيت وانا اتصلت علي ابرهيم اطمنت عليه وقفلت واتصلت علي فريدا مردتش اتصلت تاني ردت بس صوتها في حاجه اسألها في اي مبتردش
فريدا :انا جايلك ابعتلي عنوانك
انا:حاضر وبعت اللوكيشن بتاعي
فريدا :بكرا هكون عندك سلام
يا تري اي اللي حصل في فريدة هنعرف الجزء اللي جاي
يا جماعه كان عندي مشكله وعاوز اخد رايكوا دلوقتي انا بحب وحده وهي كانت بتحبني أكانت مفهماني امها بتموت فيا وهي قريبتي وجيت عرفت من بره ان في واحد متقدملها وهي موفقه عليه لما قالوا علي اني اخطبها قالت لا ده لسه قدامه شويه وانا مستعجله وبتاع مع اني كنت بعمل كل حاجه نفسها فيها ولسه بحبها المهم العريس بتاعها طفش وهي رنت علي بس مرضتش ارود مع اني بحبها جدا ارجو الرد (مشكله شخصيه

الجزء السادس
بعد لما قفلت مع فريدا طلعت نمت من تعب اليوم صحيت تاني يوم الضهر كده لقيت فوزيه بتقولي مش هتنزل تشوف ضيوفك
انا:ضيوف مين
فوزيه :وحده تحت عاوزاك بتقول اسمها فريدا
انا :قومت بسرعه فريدا هي فين
فوزيه ببرود:تحت متخفش قوي كده مين دي يا فهد
انا:ملكيش فيه ودخلت الحمام استحميت ولبست ونزلت بسرعه اول لنا لقيت فريدا وشفتني جت جري علي علي حضني
فريدا:الحقني يا فهد
انا:اهدي وكل حاجه هتتحل في اي بس
لقيت فوزيه بتقول ومالوا
انا:اطلعي فوق وخدت فريدا ودخلت المكتب نديت فهيمه
فهيمه:أمرني يا كبير
انا :لمونه ساقع وكوبايه شاي بسرعه
فهيمه وقفه وبتبص لي فريدا قوي
انا:اييي هتصورينا خلصي
مشيت فهيمه وانا بصيت لفريد
انا:في اي يا فوفه
فريدا:زمان كنت مصحبه واحد اسمه وليد وكنت بحبه جدا طلب اننا نقعد في البيت عنده علشان نكون براحتنا حاول يتحرش بيأ بس انا هربت منه وكان في بنا شات وصور مع بعض وكده
انا:صور من انهي نوع
فريدا:لا صور عاديه مش اللي في دماغك وهو راجع دلوقتي بيهددني بالحاجات اللي معه.انه هيبعتها لإبراهيم وابويا ولو عرفوا هيموتوني
انا:بس كده متخفيش طلعت الفون ورنيت علي شافعي جالي
انا:تجبلي عيل من بتوع الهكر النهارده
شافعي:حاضر يا كبير السمسار جه بره ومستني
انا:دخله وروح انت فريدا متخفيش طول منا موجود
دخل السمسار وفريدة قعده
السمسار :فهد باشا حضرتك كنت عاوزني
انا:اقعد يا رجب قعد قولتله انت سمسار مزارع صح
رجب:ايوا يا كبير
انا:طيب انا عاوز مزرعه عنب ومزرعه منجه
رجب :موجود مزرعه عنب ٢٥ فدان وقدامها مزرعه عنب برضوا ٢٣ فدان وفي مزرعه منجه ٣٠ فدان
انا:طب انا هاخدهم
رجب :بس دول بفلوس كتير يا كبير
انا :هو انت اللي هتدفع ولا انا بكام يا رجب
رجب :حسبت ١٠٠ مليون لي ١١٠
انا:خلص فيهم وشوف صحبهم ونمضي عقودات
رجب :النهارده بليل نيجي نمضي
انا:تمام يا رجب اتفضل انت
فريدا: قعده مش متخيله ان واحد في سني معه الفلوس دي كله
انا:فريدا فريدا
فريدا:نعم
انا:تعالي اوريك اوضتك وخدتها طلعتها فوق الاوضه جم اوضتي قولتله دي من النهارده اوضتك عوزتي اي حاجه قولي لفهيمه وهي هتنفز
فريدا :حاضر عندي سوال مين فوزيه دي
انا:مراتي وسبتها مصدومه ومشيت
قولت لفهيمه تسمع كلام فريدا
ودخلت لبست ورحت علي المصحه لمحمد اخويا
انا:اهلا يا دكتور كنت جاي استلم مريض هنا اسمع محمد مؤمن العطار
الدكتور:تمام دقيقه وحده
مش الدكتور وجه وحده اول لما شوفته قولت الدنيا صغيرا قوي يا بت
فاطمه:فهد !!!!
انا:الايام بتلف يا فاطمه ولسه مش خدي نصيبك
فاطمه :انا معملتش حاجه وماشيه عدل من يومها ابعد عني انت بس
انا:هو انا كلمتك لسه بس هنتقابل قريب
الدكتور جه ودخل وراه محمد اخويا اول لما شافني جري علي
محمد:سامحني يا فهد انا السبب انا اللي بهدلتك سامحني
انا:اهدي يا محمد مفيش حاجه حصلت وخدته ومشيت اول لما طلعنا علي باب المصحه محمد بيقولي هنركب تاكسي ولا ميكروباص
انا:هنركب طياره وخدت محمد ركبته العربيه وهو مصدوم ازاي انا معايا عربيه
محمد:عربيه مين دي
انا:اتقل وانا هركبك احسن منها
محمد:اديني ساكت اهوه انا معاك في اللي تقول عليه
خدت محمد ورحنا علي مول بتاع هدوم واشتريت ليه هدوم كتير وهو فرحان زي الطفل الصغير وكام كوتشي هلي كام جزمه وبدلتين وخدته علي حلاق ظبط شعرهوطلعنا علي الفيلا اول لما دخلنا الكل مستغرب مين اللي معايا ده جمعت كل الفيلا وفريدة نزلت هي كمان وقلتلهم
انا:احب اعرفكوا باخويا الكبير دكتور محمد مؤمن العطار كان مسافر ولسه راجع النهارده
وكله جه سلم عليه خدت محمد وريته الاوضه بتاعته واوضه كبيره ليه وده كله ومحمد مستغرب اذاي ده حصل بس ده مش وقت استغراب
شافعي رن علي قلي اللي طلبته امبارح حصل والسيد صحبك خد العلقه التمام وبعد لما روح لقي امه نايمه مع واحد تبعنا والرساله وصلت
انا:تسلم يا شافعي جبت الواد الهكر
شافعي هيكون موجود عندك باليل
انا :جدع يا شافعي روح انت مشي شافعي وانا خدت فوزيه وطلعنا الاوضه خدت دش وقعدت علي السرير بالبوكسر
انا:فوز تعالي عاوزك
فوزيه:نعم
انا :ضهري مموتني عاوز اعمله مساج
فوزيه :مساج اه روح خلي السنيورة تعملك
انا:بقي كده حاضر اركني علي جمب بقي
لبست شورت وتيشرت ورحت خبط علي فريدا
انا:فوفه
فريدا:ايوا يا فهد
انا:تعرفي تعملي مساج
فريدا :خدت بالها ان فوزيه واقفه ورا الباب بتشوف بعمل اي فريدا قات تغيرها
فريدا:بس كده تعالي
دخلت الاوضه قلعت التيشيرت وفريدة طلعت شويه كريمات وزيوت وطلعت علي ضهري حسيت بمتعه مش حسيت بيها قبل كده فكت فقرات ضهري وحده وحده وده كله وفوزية هتموت علي الباب
قعت بتاع ساعه عند فريدا في الاوصه لعند لما خلصت قومت قولتلها تسلمي يا فوفه وطلعت دخلت اوضتي وفوزية قلبه وشها لبس ونزلت علي المكتب كان السمسار جه هو و٣ معه مضينا العقدات وخدوا نص الفلوس والنص التاني بعد يومين بيني وبينكوا انا شاري المزارع دي علشان لما حد يسألني شغال في اي مش اتخبط يبقي تاجر فواكه واهو تجيب فلوس
مشي السمسار والناس اللي معه وشافني قالي الواد الهكر جه قولتله دخله المكتب وروح انت دخل الواد المكتب وانا نديت علي فريدا طلب رقم وليد ادته الرقم وقلتلها اطلعي علي فوق انتي طلعت فريدا فوق
انا:بص بقي يا هندسه عاوزك تفتح تلفون الواد ده وتنقل كل حاجه عليه علي فلاشه وتمسح كل اللي عليه تمام
الواد:تمام يا كبير
وابتدي الشغل ربع ساعه وقلي كله تمام كل حاجه علي تلفون الواد اتمسحت والفلاش فيها التلفون اعمل اللي انت عاوزه بيها عاوز حاجه تاني
انا:اه
الواد:اي
انا:رقمك وخدت رقمه وخد ٢٠ الف جنيه علي ربع ساعه ومشي انا نديت فريدا
انا:كده الواد مش معه اي حاجه تضرك ولا تخصك لو عاوزاني اجيبه ليكي وتعملي اللي انتي عاوزه في اجيبه
فريدا: اول لما عرفت لقيتها دخلت في حضني علي طول وانا مش بعمل اي رد فعل لقيتها ذي لما تكون استريحت وغمضت عنيها علي صدري وفجأه فاقت وقالتلي
فريدا:اشمعنا وقفت معايا مع انك مش تعرفني من زمان
انا:يمكن علشان استجدعتك
فريدا:عارف لو مش كنت متجوز كنت خاطفتك واتجوزتك
انا:واي يعني تبقي التانيه
فريدا:وانت فاكر اني ممكن اكسر قلب فوزيه واتجوز جوزها لا مش انا حتي لو انا بحبك مقدرش الا لو كانت هي موافقه
فوزيه :انا موفقه
انا:انني هنا من امتي
فوزيه:انا موفقه يا فريدا اي حاجه تسعد فهد انا موفقه عليها مدام هيكون فرحان انا عارفه انوا اتجوزني علشان ابويا وصي علي فهد
إنما أنا مش مقامه
اناواقف ومصدوم من كلام فوزيه مش عارف يمكن دي الحقيقة اللي بتقولهاولا علشان انا معايا فلوس عاوز وحده غنيه مش عارف
فريدا:متقوليش كده يا فوزيه انتي قد الدنيا عمرها ما كانت بالفلوس وحاولت تفك الجو بس بقولك يا فوزيه هنبقي احلي اتنين ضراير 😂😂
فوزيه:ضحكت وانا أطول يبقي لي ضره قمر كده
انا:انتوا بتصيعوا علي بقي طب انا هعيش ازاي مع الباطلين دول وضحكنا احنا التلاته وخدتهم في حضني وبست رسهم هما الاتنين و ومشيوا وانا حطيت الفلاشه في الكمبيوتر وقعدت اشوف الصور اللي علي فون وليد لقيت ان وليد بيخلي البنات تجيب بعض بقلب في الصور لقيت صوره البنت دي انا اعرفها دي عائشة متصوره وهي في حضنه ملط ودي بنات تانيه كتير وطلع ان عائشه هي اللي كانت زقه علي فريدا علشان كده بتكرها ولقيت ان فريدا بتحكي لي عائشه كل حاجه وحكتلها انها عندي وعائشه بتعرف الواد لفت انتباهي ان الواد ناوي يجي ياخد فريدا من عندي علشان كده عاوز يعرف انا عايش فين وازاي فريدا لسه مش ردت عاي عائشه نديت علي فريدا وقولتلها تجيب الفون بتعها معاها جت بسرعه قولتلها افتحي الواتس وحاتي شات عائشه لقيت عائشه بتسال علي شكل المكان اللي انا عايش فيه وفي حراسه ولا لا رحت رادد عليها
لا ده فيلا مفيهاش غير حريم وفهد وانا بس وبعتله اللوكيشن
فريدا مستغربه انا اعرف عائشه منين واعرف انها بتكلمها ازاي
اي ده عائشه متصله شافت الرسال ومردتش قولت بس يبقي بتقول لوليد
انا:هو وليد ده شغال اي
فريدا:شغال مهندس بس عايش علي فلوس ابوه وسكر ومخدرات
انا:حبيبي طيب اطلعي تامي ومترديش علي عائشه خالص تمام واتصلي علي ابوكي حددي معاد اروح اطلب ايدك فيه يلا يا قلبي وخدت بوسه سرعه وطلعت علي الاوضه
انا:شافعيييي
شافعي أمرني يا كبير
انا: جيلنا ضيوف اول حاجه تدخل كل الرجاله جوا الفيلا هما هيجوا بكرا
اول لما يخشوا من البوابه يحصل عليهم كماشه بس مش عاوز نقطه ددمم تمام ومحدش يخرج من الفيلا غير باذني
شافعي:تمام يا كبير
مشي شافعي لقيت رقم غريب بيرن قولت انا شوفت الرقم ده قبل كده بس مش عارف مين فتحت
انا:الو
الرقم:الرساله وصلت يا فهد
انا:طيب وبعدين
الرقم :الرد هيجي قريب
انا:مستنيك وانا عارف ان ده سيدبس عامل نفسه خطير
الساعه كانت دخله علي ٢ونص باليل طلعت الاوضه لقيت فوزيه لبسه قميص نوم فاجر شبكه علي البزاز ونازل لعند فوق كسها ولبسه اندر فتله وقعده علي السرير اول لما دخلت صفرت قولت اليله عيد ولا اي اي الحلاوه دي ورحت قالع هدومي كلها في ثانيه ودخل عليها ماسك حمله بزها بأيدي وداخلين في بوسه وبقفش جامد في بززها سبتها من البوست وهي بتنهج قلتلها اي يا لبوه انتي هايجه كده لي وهي راحت مسكه بتاعي ونزله مص ولا اكنها اول مره تشوف زب وانا بضربها بالقلم علي طيزها اللي بترج ورحت قلبها علي بطنها ونازل لحس في خرمها وايدي بتلعب في كسها رحت ماسك بتاعي ومشيت علي خرم طيزها يمين وشمال فوق وتحت ورحت مدخله براحه في طيزها ومطلعه براحه وهي ارتعشت ونزلت وانا شغال رزع في طيزها وهي بتصوت رحت قلبها علي ضهرها ومدخله في كسها مره وحده هي صوتت جامد رحت بايعها علشان الصوت ونازل طالع بزبي في كسها راحت ارتعشت ونزلت تاني وانا مش راحت طالع نازل في كسها رحت قلبها فوقي وهي مسكت بتاعي ودخلتها في طيزها ونزلت براحه لعند لما دخل كله وريحت فوقي وطلعه ونزله بطيزها علي زبي وانا ايدي نزله تقفيش في بززها واقرص علي حلمتها وهي تهيج اكتر راحت نزلت تالت مره وقامت دخلته في كسها وانا وطلعه نزله علي زبي وانا بفكر فيها بزبي لعند لما ارتعشت وانا كمان نزلت معاها في كسها فضلت شويع فوق مني لعند لما بتاعي نام ارتمت جمبي رحت واخدها في حضني ونايمين للصبح قومت من النوم لقين الساعه ٣ العصر وهي لسه في حضني لما صحيت قلقت وصحيت دخلنا استحمينا واحنا طلعين من الحمام رحت شلتها وحطيتها علي السرير
انا:عاوزك تعرفي اني بعشقك الكلام اللي قولتيه ده مش صح انا بموت فيكي
فوزيه:وانا خدمتك يا فهودي انا بحب كل حته فيك وتفصيلك
انا:هتنزلي معايا ولا هتفضلي هنا
فوزيه:هنزل كمان شويه
انا:تمام وادتها بوسه ونزلت لقيت ندي وعمتي ومحمد قعدين قدام التلفزيون بسال علي شهد لقيتهم مش عارفين اتصلت علي مرجان قولتله في حد خرج من الفيلا
مرجان:ايوا يا فهد باشا الانسه شهد قالت انك بعتها مشوار
انا:طيب حسابك معايا بعدين وقفلت في وشه رنيت علي شافعي
انا:شهد فين يا شافعي
شافعي:راحت عماره وطلعت شقه منعرفش بتاعت مين
انا:خلي الراجل اللي هناك معليش حد يخرج من الشقه وبعتلي عنوان الشقه دي بعت شافعي العنوان انا خدت العربيه وطلعت علي الشقه اول لما وصلت طلعت العماره لقيت الراجل بتاعي واقف قدامها
انا:حد خرج
الراجل:لا يا كبير
انا:طيب ورحت خابط الباب بالرجل الباب وقع دخلت لقيت عيل بدرجي وشهد قاعده مسكه جوان والشقه كلها بنات قعده بتشم مخدرات رحت ماسك شهد من ايدها ومديها للراجل بتاعي لقيت الواد البدرجي قايم ويرفع مطوه رحت ضارب ايده بالرجل المطوه طارت رحت ماسكه وخابطه كام بونيه وسألته مين اللي مشغلك مش رد رحت ضابه بالبونيه راح قال
البدرجي :شغال مع محمود طبنجه من امبابه سبته مرمي علي الأرض وماشي خدت شهد والراجل وركبنا العربيه طلعت الفون ورنيت علي علي ابرهيم اخو فريدا
انا:هيما أخويا
ابرهيم :لسه فاكر ان ليك اخ
انا:معلش شغل يا اخويا
ابرهيم:المهم انك تمام يا اخويا أمرني
انا:كان في شقه مخدرات في العنوان#%%&&%$ واللي مدورها واحد اسمه محمود طبنجه من امبابه لو تعرف حد تبعك هنا يحرزهم
ابرهيم:اعتبره حصل نص ساعه يكونوا متحرزين
انا:تسلم يا اخويا سلام
ابرهيم:سلام
انا كنت وصلت الفيلا رحت ساحب شهد من ايدها ورميها في الاوضه وضربتها قلم كانت هتموت قولتلها اخرك الفيلا مفيش خروج سمعت ضرب النار في الجنينه طلعت المسدس وطلعت جري علي بره يا تري لقيت مين !!!!الجزء الجاي بقي هنعرف






الجزء السابع

بعد لما سمعت ضرب النار في الجنينه سحبت المسدس وطلعت علي الجنينه جري لقيت الرجاله مسكه وليد والرجاله اللي معه رقدين علي الارض
انا:روق الرجاله يا شافعي واربط العجل ده في الشجره لعند لما تجيله
شافعي:حاضر يا كبير
دخلت لقيت البيت كله مخضوض
انا:متخفوش مفيش حاجه حصلت محمد تعالي معايا
محمد:اي يا فهد
خدت محمد وطلعنا الجنينه رحنا عند الشجره اللي وليد مربوط فيها
انا:ده اللي كان مرافق مراتك اعمل فيه اللي انت عاوزه
محمد مسك وليد تكسير حرفيا طلع كل غصبه اللي كان كاسر نفسه فيه لعند لنا هدي ورجع محمد شديد مش محمد اللي عينه مكسوره حد انه رجع حقه وده اللي كنت عاوزه دخل محمد الفيلا وسابني فكيت بق وليد
وليد:انت تعرفني انا عملت اي لكل ده
انا:انت كنت هتعمل وادي وحده تشيل وحده نفسك في حاجة
وليد:انت مين يا عم انت
انا:فهد يا كسمك انا اللي هبعتك علي الاخره علي طول
وليد:سيبني ومش هتشوف وشي تاني انا عملتلك اي
انا:لسه عاوز فريدا
وليد:عائشه هي السبب مش انا سيبني وال***
انانديت علي فريدا جت لقت وليد متعلق
انا:نفسك في حاجة تاني
فريدا :ايوا وراحت مقربه منه وضربه بالقلم وتفه عليه وجت جنبي
انا:حاجه تاني
فريدا :لا كفايه كده
انا:شافعي خد الاسلحه اللي كانت معاهم والعربيات وارميها علي الطريق
شافعي:حاضر يا كبير
خدت فريداتحت دراعي ومشيت
انا:اي خدمه صحيح كلمتي بباكي
فريدا:تسلملي اه كلمته وقالي خليه يجي بعد بكرا
انا:تمام يا قلبي يلا اطلعي
انا:شافعي عاوز ابني اليمه التانيه من الطريق اللي قدام الفيلا بيت من تلات أدوار فاهمني اول دور عاوزه قراش عربيات وتاني دور شقه الرجاله تبات فيها علشان عاوز ازود عدد الرجاله والدور التالت عاوزه زي السجن وفوق البيت واحد يقف راقب الطريق يشوف اللي جاي من بعيد
شافعي :تمام يا ريس بس بدل لما نبني في بيت وري الفيلا ممكن نشتريه احسن
انا:طيب حلو شوفه ونخلص فيه
شافعي :تمام يا دوله
أنا دخلت لمحمد لقيت في اوضته بس شكله استريح قولتله مش هتنزل الشغل ولا اي
محمد:هو فين الشغل ده
انا:المزارع بتعتنا
محمد:قصدك بتاعتك
انا:وانا وانت اي
محمد:فرح طيب هنزل من بكرا بس
انا:العربيه بتاعتك في الجراش وقت لما تحت تطلع قول لمرجان وهو هيطلعهالك
محمد:******** يخليك لينا
انا:مش عاوز تتجوز يا محمد
محمد؛يا ريت يا اخويا بس وحده تكون طيبه
انا:اي رايك في ندي
محمد:حلوه بس صغيرا
انا:يعم عادي مش هتفرق
محمد :شوف عمتك وانا معاك
انا:خلصانه
انا كنت عاوز انسيه اللي فاتقولت اجبلك وحده تكون قدمنا طلعت لعمتي قولتله عاوزك في حوار لوحدك قامت ندي دخلت الاوضه
عمتي :اي يا فهد
انا:كنت عاوز ندي
عمتي:عاوز منها اي
انا:عاوزها اجوزها
عمتي :انت مش متجوز وهتخطب انت اي يبني انا مش رارضها
انا:مش انا اللي هتجوزها
عمتي :امال مين
انا:محمد اخويا
عمتي:اسألها وارد عليك
دخلت عمتي الاوضه وبعد هشر دقايق طلعت
عمتي،:انا كلمتهاوهي مش موقفه
انا:لي كده انا هخش اكلمها دخلت الاوضه لندي
انا:مش موقفه علي محمد لي يا ندي
ندي:يعني انت مش عارف
انا:لا مش عارف
ندي بعياط:علشان عاوزاك انت اتجوزت وقولت ماشي هتخطب التاني وقولت عادي يمكن اكون انا التالته إنما عاوز تجوزني اخوك لا
انا:طيب هتنجوزي محمد وغصب
ندي :غصب
انا:ايوا والكلمه اللي هقولها مش حد هيكسرها
ندي:طيب وانا موفقه بس مش تزعل من اللي هيحصل
انا:لا مش بزعل ويوم الخمس كتب الكتاب والفرح سلام ومشيت مش عارف انا قولتلها كده لي بس اللي حصل بقي طلعت جهزت نفسي علشان اسافر الساحل لابو فريدا عقبال لما اوصل هيكون اليوم خلص دخلت في اللي بعده طلعت استحميت وقولت لشافعي يجهز العربيات والرجاله علشان طالعين الساحل لبست لقيت فوزيه بتلبس هي كمان
انا:رايحه فين
فوزيه :جايه معاك
انا:مفيش الكلام ده
فوزيه :يبقي مفيش الجوازه دي
انا اتغلب علي أمري رحت قولتلها ماشي فتحت الدرج كنت جايب لها سلسله هديه ادتهلها فرحت قوي وحضنتني رحت لبستها السلسله وكملت لبس خلصت لبس كان محمد اخويا هو كمان لبس وفريدا وي فوزيه وكلها جهز نزلنا كنا عباره عن موكب ماشي اول عربيه كانت عربيه الحرس والعربيه اللي وراها كانت عربيتي وكان معايا فوزيه وفريدة والعربيه اللي وراها عربيه محمد اخويا والعربيه اللي وراها عربيه فريدا وكان ركبها اتنين حرس واخر عربيه عربيه حرس يعني خمس عربيات اتحركنا واحنا في نص الطريق فوزيه بتبص علي فريدا لقتها لبسه نفس السلسلة
فوزيه :هو انت جايب السلسل دي علشان عليها عرض ولا اي
انا:جدعه كان عليهم عرض وياريت مش تفتحي في النكد لقيت عربيه الحرس بترن
انا:في حاجه ولا اي
الحرس :في عربيه من اول لما طلعنا وهي ورانا وفيها ٣ أشخاص
انا:طيب خليك جاهز لاي حاجه
الحرس :تمام يا كبير
لقيت العربيه اللي الحرس بيقول عليها بتشر جمبنا رحة فاتح الشباك وضارب الكوتش بتعها طلقه راحت الفرده فرجعت والعربيه وقفت
انا:للحرس أقف يابني سبت العيال دي وركنا علي الصحراوي والحرس نزل ثبتهم وانا لسه مش نزلت من العربيه لما نزلت التفاجات
انا:فارس وكارم ومحمود والسيد ياه لسه فاكرني
فارس :هقتلك يا فهد انت دمرت حياتي
كارم:مش بيتكلم
محمود:هموتك لو اخر يوم في عمري
السيد:ازن انت عارف انت عملت اي
انا:دمرت حياتك ازاي يا فارس ها قولي
فارس انت اللي سلط علي حد يحط ابويا مخدرات واتسجن وارتفد من شغله ومات بحصرته
انا:انا اعمل كده وازاي وانا محبوس انت غبي مين اللي قلك كده انا عمري ما اعمل كده
فارس :اسأل السيد
انا:انا عملت كده يا سيد رد علي
سيد:لا انا اللي عملت كده وقتلك بارضوا يا ابن الكلب
انا:،وانت يا محمود اناعملتلك اي
محمود:انت اللي اغتصبت اختي شروق وماتت من اللي حصلها
انا:يا جدعان انا كنت محبوس انتوا مبتفهموش هعمل الحاجات دي ازاي
محمود:امال هيكون مين السيد هو اللي قال انه شافك
انا:شوفتني فين يا سيد يا كاره
السيد:ايوا انت ولا اقولك انا البي اغتصبها بس مش استحملت زبي ماتت اعملها اي
انا:شوفتوا انكوا كنتوا ظلمني ونت يا كارم جاي تموت صحبك
كارم :مش بيرد
انا:انا ممكن اقتلكوا واسيبكوا هنا بس مش هعمل كده انتوا حرين مع نفسيكوا
انا:يا يارجاله اركبوا وسبوهم هنا كله ركب لسه بركب العربيه لقيت طلقه جت جمبي راح واحد من رجالتي ضاب اللي ضرب الطلقه بالنار ببص لقيته السيد قولت لصحابي عندكوا العربيه بتاعتكوا هي لو لحقتوه يبقي حظه ولو مات يبقي قدره سلام وركبنا العربيات واتحركنا علي الساحل وصلنا الساعه ١٢ بليل الفندق وفريدة راحت علي القصر وقولتلها اننا هنكون عندها بكرا بليل حجزت ٤ غرف وحده ليا انا وفوزية ووحده لخويا واتنين للرجاله دخلنا الاوضه لقيت فوزيه
فوزيه:ممكن تفهمني اي اللي حصل علي الطريق ده
انا:مش وانا محبوس السيد حاول يغتصبك
فوزيه :ايوا
انا:وانا جبت حقك
فوزيه :عملت اي يعني
انا: ضربته علقه
فوزيه بتريقه بس
انا:واغتصبت امه
فوزيه:!!!!!!امه لي كده
انا:علشان اللي يقرب من حريمي حلاله الموت وقلعت هدومي ودخلت استحمي وطلعت لبست ونمت دقيقه ولقيت فوزيه حاجه ودخلت في حضني وحضنتيني جامد ونعست وانا كمان نعست صحيت علي العصر لقيتها مش موجوده طلعت تلفوني اشوفها فين مش بترد فتحت برنامج تحديد الموقع لقيتها موجوده في الفندق دخلت استحميت ولبست ونزلت لقيتها واقفه مع واحد وضهره ليا وهي اللي في الوش مشيت خطوه سريعه حطيت ايدي علي كتفه لف لقيت وليد رحت ضربه بونيه هو قام اول لما شافني جري
انا،:علي فوق
فوزيه:في اي لكل ده
انا:سبتها ومشيت علي الاوضه هي جت ورايا اول لما وصلت الاوضه ودخلت هي دخلت ورايا لسه بتتكلم رحت ضربها قلم طرقه صعبت علي بس اعمل اي لقيت مراتك واقفه مع واحد مقضيها نسوان ومغتصب.
فوزيه خدت القلم وقعت علي الارض ومسكه وشها ومش بتتكلم ما هي اول مره يحصل كده سبتها ومشيت نزلت البار طلبت كأس شربت علي بق واحد في التاني دماغي لفت وضميري اشتغل قولت اطلع اصالح فوزيه وطلعة الاوضه وانا مش قادر امشي دخلت الاوضه لقيت فوزيه مرميه علي الارض رنيت علي دكتور الاوتيل جه بسرعه
الدكتور :مبروك المدام حامل وشكلها اتعرضت لصدمه ياريت التعامل معاها يكون براحه ومحدش يعصبها وهي فاقت اهي جيبيها الادويه دي وهي هتكون تمام
انا:شكرا يا دكتور وحاسبت الدكتور ومشي
انابفرحه:هتبقي مامه
فوزيه مش بترد
انا:ما انت عاوزاني اعمل اي لقيت مراتي واقفه مع عيل شمال بينيك النسوان غصب والرضا المفروض اخش اتفق معه علي الساعه بكام
فوزيه:ذ!!!!
انا:طيب اعتبر انتي نزلتي لقتني واقف مع وحده شمال وانتي عارفه انها مش بتقف مع راجل غيى لما ينيكها هتعملي اي هتسكتي
فوزيه:دا انا اموتك واموتها
انا:شوفتي اهو انا مش موتك دا هو قلم واحد اعتبره علي طيزك وغموتلها
فوزيه: ولا عاد فيها طيز ولا كس قوم استحمي والبس علشان تروح لابو فريدا زمان الوقت قرب قولت صحيح كنت ناسي
قومت استحميت ولبست بدله فخمه ومحمد لبس بدله هو كمان واتصلت علي الحرس
انا:اسمع يبني انت وهو لو دبانه قربت من الاوصه بتاعتي اضربها بالنار فهمين
الحرس:تمام يا كبير
نزلت انا ومحمد ركبا العربيه وطلعنا علي قصر عز الدين الدسوقي اول لما وصلنا
محمد:اي ده دي قصر مين ده
انا:ابو فريدا عز الدين الدسوقي
محمد:وتفتكر هيوافق عليك
انا:سيبها علي ****
اول لما دخلت بالعربيه الحرس وقفنا ونزلنا وركبنا عربيه تانيه دخلتنا لجوه
اول لما وصلنا القصر من جوه نزلنا انا ومحمد ودخلنا لقينا عز الدين وإبراهيم وأم فريدا مستنينا
عز الدين:اهلا اهلا فهد
ابرهيم :اشطا يا فهد انا زعلان منك انا اخر واحد يعرف ماشي
ام فريدا:اهلا فهد نورتنا
ده وصفام فريدا (طولها ١٧٨سم جسمها ميلف بطل شكلها لسه صغيره وبنت ناس قوي)،
ده كله ومحمد واقف مستغرب انا اعرف الناس دي ازاي
انا:ده الدكتور محمد اخويا الكبير
كلهم(اهلا دكتور)
انا:ده يا محمد اللواء عزالدين الدسوقي
محمد بخوف:اهلا يافندم
انا:وده النقيب ابرهيم عزالدين الدسوقي
محمد:اهلا اتشرفت بمعرفتك
انا :،والقمر ده ورحت ماسك ايد ام فريدا وبيسها فريال هانم
محمد:اهلا يا هانم
وقعدنا كلنا
فريال:صحيح يا فهد انت شغال اي
انا:انا عندي ٣ مزارع فواكه علي مساحه ١٥٠ فدان باورد للمصانع بتاعت الاغذيه وقريب هفتح مصنع اغذيه واصدر بره مصر
قولت افشخها علشان اتقبل مش تحس اني شحات
فريال:واو ورثهم عن والدك بقي المزارع دي
انا:لا يا هانم كله من تعبنا وشقانا
فريال:راجل يا فهد. ذي ما فريدا قالت عنك
عزالدين:انا عمري ما هنسي موقفك مع فريدا وده يخليني أوافق عليك من غير ما افكر
ابرهيم: ومش مع فريدا بس ده مع سهر كمان
عزالدين:وفهد يعرف سهر منين
ابرهيم:الفرده بتاعت عربيه سهر فرجعت علي الطريق وفهد وقف غيرلها الفرده
انا:طيب يا عم انتوا مطتطلبتكوا اي
عزالدين:انا فريدا قلتلي انك متجوز يا فهد بس ده مش يفرقلي انا أهم حاجه عندي انك تخلي بالك من فريدا
يا ابرهيم نادي اختك
طلع ابرهيم نادي علي فريدا :ونزل لقيت قمر نازل علي السلم قومت وقفت من المفاجأة. نزلت فريدا سلمت علينا
عز الدين:فهد طالب ايدك يا فريدا اي رايك
فريدا:اللي تشوفه ية بابي
عزالدين :طيب انا مش موافق
فريدا :نعممم
عزالدين:بهزر خلاص الف مبروك يا عم فهد الخطوبه بعد بكرا والفرح برحتكوا
كله ضحك وقومنا اتعشينا وبعد العشاء خدت فريدا علي محل مجوهرات جبتلها خاتم الماض وعقد الماظ وفرحت قوي بيهم وروحتها ورحت علي المحل بتاع الالماظ تاني جبت خاتم لفوزيه وروحت لبستها الخاتم وخدتها في حضني ونمت صحيت الصبح كلمت شافعي قولتله يبعت عمتي وبنتها في عربيه ويطلع علي المزارع لي الإيجار ويخلي باله من البيت وكله تمام قفلت ومشيت نزلت قولت ايروق علي حالي نزلت حلقت ونزلت الف في الشارع لقيت كافيه قولت اخش اقعد شويه قعدت علي تربيزه لقيت وحده جت قعدت علي الترابيزه بتاعتي
انا:يعني الكافيه كله فاضي مفيش غير الترابيزه دي اضيقت في عينك
البنت:الكافيه بتاعي وبراحتك أقعد في اي مكان يعجبني
انا:يبقي انا أسبلك الكافيه كله وامشي وقمت امشي
البنت:فهد
انا:انتي تعرفيني
البنت :بص في وشي كده
انا:ايوا مين يعني
البنت :يعني مش عارفني
انا:ولا سمعت عنك في طبق اليوم حتي
البنت :انا بسمله اشرف
انا:بسمله ورحت حضنها جامد
بسمله:احم
انا سبتها ورجعت ورا عماله اي يا بت وحشتيني
بسمله:وحشتك اي انت نستني اصلا
انا:ما انتي اللي سافرتي واحنا صغار جيتي امتي
بسمله :من سنتين نزلت لوحدي وفتحت الكافيه ده
انا:طيب مش تسالي عليها حتي اللي بينا مكنش قليل
بسمله بزعل:اعمل اي بقي الدنيا تلاهي
انا:اتجوزتي ولا لسه يا بت
بسمله بزعل برضوا😂:اتجوزت راجل اكبر من ابويا
انا:معلش اهم حاجه يكون بيعاملك حلو
بسمله :هو فكرني اصلا دا انا الزوجه الرابعه
انا:حلو برضوا اديكي معاكي فلوس
بسمله :مش عاوزة فلوس ولا قرف انا عاوزه حب
انا:معلش خدي رقمي اهوه كلميني اي وقت
بسمله:انت خطبت ولا لسه
انا:خاطب اه ومتجوز
بسمله ازاي
انا:يعني متجوز وحده وخاطب التانيه
بسمله: ياه ابقي اعزمني علي الفرح بقي بس كده دا انت اول وحده
انا:هسيبك انا بقي واوصل مشوار اكيد هنتقابل تاني
بسمله:اكيد
قومت روحت الفندق قولت بدل ما انا قاعد في فندق ما اشتري فيلا هنا بس مش دلوقتي لازم اكبر الاول وصلت الفندق طلعت لقيت فوزيه قاعده لوحدها قولتلها البسي علشان هننزل انا وانتي قامت لبست خدتها افسحها ورحت واخدها المول شريلها كام فستان وجزمتين حطينا الهدوم في العربيه ليقيت سينما وبيعرضوا فيلم رومنسي خدت فوزيه ودخلنا السينما قعدنا خدتها في حضني لعند لما الفيلم خلص روحنا نمنا علشان الخطوبه وكتب الكتاب بكرا صحيت اليوم ده بدري لقيت عمتي وعيله وصلواحجزتلهم اوضه وي كلمت بسمله ابعتلها لوكيشيشن القصر وقعدت فطرت واخدت محمد اخويا ورحت علي سونا وخلصنا روحنا علي المغرب كده استحمينا وكله بدا يلبس بعد لما لبست وكله جهز كدت الموكب واتحركنا علي القصر وصلنا القصر كله دخل ماعدا الحرس دخلت لقيت حفله كبيره وفقت مع عزالدين وإبراهيم وكله المعازيم ناس رتب و أصحاب شركات لقيت وليد جاي يسلم علي ابرهيم وعلي آثار الضرب لسه علي وشه
انا:مين اللي لعب في وشك كده يا وليد
ابرهيم:انتوا تعرفوا بعض
انا:عز المعرفه كنت بعلقه اقصد كنت بعلمه
وليد:واحد كده يا فهد باشا بس هاخد حقي من النهارده
انا:،وهو مستنيك يا دودو
ابراهيم:حاسس انكوا بيتكلموا بالغاز
انا:لا مفيش حاجة ونزلت فريدا اقل شي يتقال عليها ملكه جمال
انا رحتلها ورحت ماسك اديها بايسها جه المازون وكتبنا الكتاب ولبستها الخاتم والحفلا بدأت لقيت بسمله جت تسلم علي والف مبروك
انا:****يبارك فيكي
مشيت بسمله
فريدا:مين دي
انا:معرفه قديمه
فريدا :ومالوا هنشوف الموضوع ده بعدين
لقيت عائشه جت تسلم علي بعشم قوي ومش سلمت علي فريدا ومشيت
فريدا :انت كمان تعرف عائشه وشوفت اللي عملته
انا:كل حاجه هتفهميها بعدين اتقلي
وجت سهر سلمت علي وعلي فريدا ومشيت
فريدا :اي يبني انت كل معارفك نسوان
انا:اهديييي
دقيقه ولقيت وليد جاي فريدا اول لما شفته مسكت ايدي خايفه منه
ايجي سلم علي وبيمد ايده يسلم علي فريدا رحت **** عليه تاني
انا:حسابنا بعد الحفلا ورحمه امي لوريك يوم تحلف بيه كش بس داري نفسه ومشي
اي ده لؤي بيعمل اي هنا وفاطمه والسيد ده كده كملت
انا:فريدا بتحبيني
فريدا:بعشقك
انا:اي كلمه هتسمعيها دلوقتي بعد الحفلة هتعرفي اني مظلوم
فريدا:هو في اي
انا:هتعرفي دلوقتي
ولقيت فاطمه جايه علي انا وفريدا
فاطمه:مبروك يا عريس خلي بالك من العروسه اوعي تعمل فيها زي ما عملة معايا
انا:يلا من هنا يا زباله
مشيت فاطمه
فريدا:انا هسكت علشانك بس لازم تشرح
انا:حاضر
لقيت لوي جاي
لؤي:الف مبروك يا عريس اوعي تظلم العروسه دي ماظلمتني ومشي
والسيد وراه علي طول دخلي علي
السيد:انا عمري ما هسيب حقي وهخده فيك بقي من مراتك اي حد ومشي لقيت
ابرهيم: المعازيم بدأت تمشي اعمل حسابك انك هتبات النهارده هنا انت بقيت جوزها خلاص
انا:حاضر يا هيما
مشي ابرهيم وجه السيشن صورنا كذا صوره كلنا وعيلتي بدأت تمشي والحرس اخدهم روحهم علي الفيلا كله مشي وانا دخلت القصر لقيت فريدا طلعت تغير وانا غيرت البدله وقعدنا نتعشي
عز الدين:خد رحتك يا فهد انت بقيت واحد مننا خلاص وخد الكانيه ده
اناخدت الكرنيه لقيته كارنيه اسود وعليه نسر من نحيه والضحيه التانيه رسمت أسد
انا:الكارنيه ده بتاع اي يا عمي
عز الدين :وقت لما تقع في مشكله طلعه وانت هتعرف
اتعشينا واحنا بنضحك وكل واحد راح يشوف حاله وفضلت انا وفريدا

فريدا تعالي نطلع الجنينه عاوزاك
انا :يلا
طلعنا الجنينه وقعدنا
فريدا ها احكيلي وحده وحده
انا:طيب بصي يا ستي
اول حاجه فاطمه ولوئ دول صحاب الاتنين اتفقوا يوقعوا ندي بنت عمتي علشان لؤي يغتصبها وانا عرفت فا خدت حق ندي في لوئ
فريدا:وفاطمه
انا :لا فاطمه مش عملت فيها حاجه وبتتبلي علي
فريدا :وعملت اي في لؤي
انا:خصيته
فريدا :يعني اي
انا:يعني حلقت راسه
فريدا:بس
انا:وطردته من المحافظة
فريدا:طيب والسيد
انا:لا السيد خلني مسافر وحاول يغتصب مراتي
فريدا:وعملت في اي
انا:ضربته علقه موت
فريدا:انت طيب قوي يا فهد انا لو مكانك هصفي
انااستغرب طريقتها :ازاي
فريدا:اي حد يقف قدامك دوسه مش تسيب نقط حد يمسكها عليك علشان تبقي قوي لازم كله يخاف منك
انا:هنشوف الموضوع ده مع بعض
فريدا :يا ريت وليد يكون موجود
انا:من العين دي قبل دي
فريدا:تعالي عاوزا اوريك حاجه وخدتني من ايدي طلعنا الاوضه بتاعتها وقفلت الباب
انا:في اي
فريدا استني بس وفتحت الدرج وطلعت علبه شكلها حلو وادتهالي
انا فتحت العلبه لقيت فيها مسدس شكله فخم مسدس اسود ومطرز دهب
ومكتوب عليه فهد واليد مرسوم عليها فهد والنحيه التانيه مكتوب فريدا
ومرسوم ورده شكله حلو قوي انا حطيت المسدس علي الترابيزه وحضنتها وخدت كام بوسه وري بعض وهي سخنت وبقت بتبوس جامد وبقينا بناكل بعض الباب فتح مره وحده وكانت المفاجأه


الجزء الثامن

الباب فتح مره وحده طلعت فريال هانم ام فريدا
فريال:سوري فكرتك لوحدك وقفلت الباب تاني
فريدا:انا اتخضيت جامد
انا: بقولك اي الفرح عاوزينه بعد بكرا
فريدا:لا مينفعش لسه في ترتيبات كتير
انا:يعني وقتين
فريدا:اخر الاسبوع
انا:طيب انا هروح الفيلا اجهز شويه حاجات
فريدا:طيب خلي بالك علي نفسك وذي ما قولتلك اللي يقف قدامك دوسه
انا:منك نستفيد يا روحي ما تجيبي بوسه كمان
فريدا:لا في الفرح بقي
خدت المسدس ونزلت روحت اوضتي دخلت رنيت علي شافعي
انا:اي يا شافعي الدنيا ماشيه ازاي
شافعي :زي ما حضرتك أمرت لوئ وفاطمه ووليد معانا في المخزن
انا:طيب واشجان وعادل
شافعي:اشجان بقت علي آخرها نفسها تشوف راجل هتغتصبه ومدمنه بودره وبقت بتخرف وعادل بقي مدمن مخدرات ممكن يعمل اي حاجه علشان جرعه
انا :طيب والمزارع
شافعي :محمد باشا بكلم الايراد من التجار كل يوم
انا:تمام يا شافعي خلي بالك من البيت سلام قفلت ونمت صحيت بدري سلمت علي فريدا ومشيت علي طول خدت العربيه ومسكت الطريق فاتح علي الاخر ومشعل اغاني والدنيا جميله ومره وحده القي كمين في وشي هديت وربط الحزام وقفلت الاغاني
الظابط:افتح الشنطه وانزل
انا:فتحت الشنطه وخدت الرخص والبطاقة ونزلت
الظابط :فتشوا العربيه الأمين فتش العربيه لقي طربتين حشيش
الظابط :حلوتك هتتروق انا حسيت ان الكمين ده معمول مخصوص ليا الأمين عارف مكان المخدرات مت غير لما يدور
افتكرت عزالدين لما اداني الكانيه رحت مطلع الكارنيه الظابط ازل لما شاف الكارنيه برق
الظابط :اسفين يا باشا واحنا غلطنا في العنوان اكيد الحشيش ده للشغل اسفين اننا عطلنا حضرتك
انا واقف مستغرب :لا عادي يا فندم انت بتشوف شغلك
الظابط:حط الاحراز للباشا يبني في العربيه بتاعت سعادته ولتاني مره بعتزر ليك
انا:ممكن رقمك
الظابط:اكيد يا فندم واداني الكارت بتاعه
انا:مين اللي عمل الاخباريه دي يا حمزه باشا
الظابط:عيل مرشد اسمه شكل
انا:تمام عاوز اي خدمه سلام
وركبت العربيه وطياره علي الفيلا خدت الطبنجه وطلعت علي البيت اللي وري الفيلا اللي لسه شاريه اول لما دخلت قولت فين لؤي
شافعي :جوه
انا حاته دخل شافعي جاب لؤي
شافعي اهوه ورماه علي الارض لوي قام يبوس علي رجلي رحت خبطه بالرجل في وشه
انا:نفسك في اي قبل لما تموت
لؤي :متموتنيش
انا:بس كده ورحت ضاربه طلقه ارتمي في الأرض
قولت لشافعي يجيب وليد دخل جابه
انا:نفسك في اي ية وليد قبل لما تموت
وليد:انت مش عارف انا ابن مين انا وليد الروبي ابن الروبي
انا:اي يعني الروبي ده تاجر آثار وعبيد وسلاح يتني راجل وسخ بس آخره انا عارفه لسه هضربه
شافعي:استني يا كبير ممكن كلمه علي جمب
انا:ماشي
قومت طلعت بره انا وشافعي
شافعي :موت الواد ده مش في مصلحتنا احنا ممكن نمسك عليه ذله توديه في داهيه
انا:جدع يا شافعي

دخلنا لوليد الاوضه
انا:حظك يا وليد اقلع ذي ما امك ولدتك
وليد :ايو كده اعرف مقامك
انا:اقلع يا كسمك
وليد:انت اتجننت اقلع اي انا وليد الروبي بقولك
لسه وليد بيخلص الكلمه رحت نازل فيه بواني وضرب لعند لما اتورم رحت مقلعه هدومه كلها ونديت للرجاله
انا:بصوا يا رجاله عاوز خرم طيزه قد الشباك
الرجاله:حاضر يا كبير
انا:حاتوا الوسخه التانيه جابوها
انا:عاوزا اي يا متناكه قبل لما تموتي
فاطمه :قعدت تعيط وتترجاني اني مقتلهاش
الصراحه :مهنش علي اقتل مره
انا:بصي يا فاطمه اللي وزك علي سوحك وهو قدامك بيتناك اهوه فأنتي شوفي نفسك في اي يا تموتي يا تتناكي يا تبعدي عن طريقي علشان المره الجايه مفيش اختيار
فاطمه:هبعد عنك ومش هتشوف وشي تاني
انا:طيب شافعي هتلها هدوم وتستحمي واديها الفين جنيه وتمشي تمام
شافعي:تمام يا كبير
انا:عارف شكل اللي قولتلك عليه يا شافعي
شافعي :ايو يا كبير
انا:عاوزه يكون عندي بكرا تمام
شافعي :حاضر
مشيت رحت الفيلا دخلت سلمت علي الكل وطلعت الاوضه لفوزيه
اول لما دخلت لقيتها نايمه علي السريررحت قعدت جمبها وبوستها
انا:عامله اي يا قلبي
فوزيه :ابنك تعبني وهو لسه في بطني امال لما يطلع هيعمل اي
انا:هيبقي قمر زيك
فوزيه:لا عاوزه يبقي زيك راجل وفي حلاوتك
انا:هبيقي راجل وبحلاوتك انتي يا قمر وخدت بوسه ودخلت استحميت وطلعت لبست ونزلت ابص علي اشجان
نزلت البدروم فتحت علي اشجان لقيت صوت حد بيتناك جوه قولت لو راجل هيموته اول لما دخلت لقيت فهيمه وبتتساحق مع اشجان
انا:نجسه طول عمرك يا فهيمه قومي يا بنت المتناكه من قدامي قامت فهيمه تجري وهي بتلبس العبايه رحت خبطها علي طيزها وهي معديه من جمبي راحت ضحكه ضحكه هيجتني
انا:ماشي يا لبوه ودخلت لاشجان اول لما شفتني جت جري علي تبوس رجلي علشان اطلعها وشكلها تغير خست بقت شبه العصايه ونفسها اتكسرت رحت مسكها من درعهتها ورحت ضربها قلم ارتمت في الأرض
انا:اي يا اشجان مالك مش انتي اللي صحيتي الشيطان اللي جوايا استحملي بقي ورميتها علي الارض ومشيت رحت الاوضه التانيه لقيت عادل قاعد علي الأرض محلول تفيت عليها ومشيت وهو قاعد يزعق رنيت علي شافعي
انا:شافعي عاوز عادل ده يبقي ذي الكلب المسعور اي حاجه اطلبها منه ينفزها مقابل الجرعه
شافعي:فكرا حلوه حاضر يا كبير
قفلت مع شافعي ودخلت المكتب رنيت علي محمد نزلي علي المكتب دخل وقعد
انا:اي ياسطا الدنيا ماشيه ازاي في الشغل
محمد:ذي الفل كل يوم بنورد بي ١٥٠ الف عنب ومانجه بي ١٠٠ والفلوس معايا فوق
انا:طيب يا اخويا عاوزك في موضوع مهم
محمد:اي
انا:عاوزين نفتح مصنع اغذيه ونصدر بالدولار
محمد :فكرا ممتازه سيب الموضوع ده علي بس عاوز سمسار
انا؛بس كده عقبال لما تشرب القهوه يكون جهة ورنيت علي السمسار جه رجب
انا:شوف الدكتور عاوز اي يا رجب ونفز
رجب:نفسك في اي يا دوكتور
محمد:عاوز ١٠فدان يا رجب علي الطريق
رجب :موجود
محمد:بكام

رجب: بي١٥ أرنب
محمد:مش كتير يا رجب
رجب :لا ولا كتير ولا حاجه يا بيه ده مباني وعلي الطريق
محمد:فهد انا مش معايا غير ٥ بس
انا:ولا يهمك خليهم معاك وقومت دخلت اوضه جو المكتب بتاعي وطلعت اديتها لمحمد
رجب:تمام يا كبير النهارده يكون العقد معاك وخلصان
انا:تمام روح انت يا رجب
محمد: انا هطلب المعدات من بره وانزل اعلان علشان العمال وشهر بالظبط نكون بننتج
انا:لو عزت فلوس قولي
وصلت رساله علي الوتس بفتحها لقيت فيديوا لشهد مربوطه في كرسي وبتتعزب واللي واقف وراها ده انا عارفه ده شكل اتنرفزت ورنيت علي الواد الهكر وبعتله رقم شكل يحدد مكانه خمس دقايق بعتلي اللوكيشن اللي اتبعت من الرساله طلع مكان في الصحراء رنيت علي شافعي يجهز كل الرجاله والسلاح طلعة لبست وخدت الطبنجه ونزلت كانت الرجاله كلها جهزه ٧ عربيات واتحركنا علي اللوكيشن دخلنا الصحره لقيت مفيش حد في المكان ده نزلت من العربيه لقيت مفيش وجود لحد ولا مكان ولا انسان لفيت حولين العربيه حسيت بحاجه غريبه لقيت ان المكان اللي كنت واقف فيه رجلي بتغرز وده لا فحرت في الرمله لقيت ان في حديد فعدت ادور علي باب انا والرجال لقيت باب صغير( اللي سمع فيلم المصلحه هو اللي هيكون عارفه) فتحت ونزلت لقيت شكل وشهد مربوطه في الكرسي وشكل مستخبي تحت السرير طلعته وفكيت شهد طلعتها ركبت العربيه ورحت موقف شكل قولتله كنت صحبي وخنتني والخاين ملوش مكان عندي ورحت ضاربه طلقه في راسه نزلت ادور في المخزن لقيته حاطط كل للفلوس بتاعت العمليه في برميل وقافله قولت حبيبى خليت الرجاله تحط الفلوس في العربيه ورميته في المخزن وولعت في المخزن ومشيت روحت دخلت الفلوس الاوضه بتاعه المكتب وقولت اطلع الف القاهره شويه رحت الزمالك اتمشيت علي الكورنيش لقيت عماره علي البحر روحت عليها لقيت البواب قاعد علي البوابه
انا:اذيك يا حج
البواب:بخير يبني
انا:في شقق فاضيه في العماره دي يابا
البواب :في للبيع
انا :طيب حلو ممكن تفرجني عليها
البواب :اتفضل طلعت الشقه في الدور السابع متشطبه وكله تمام وفيها عفش جديد وبار تحس انها بتاعت واحد كان بتاع نسوان
انا:بكام دي يا حج
البواب: بي ٢مليون يابني
انا:مش كتير يا حج
البواب هجيبلك صحبتها واتفق معاها ورن علي صحبت الشقه نزلت علي طول
انا:ازيك يا فندم
صحبه العماره وليه كبيره في السن :بخير بابني البواب بيقولي انك عاوز الشقه دي
انا:بالظبط هو بيقول ب٢ وانا بقول كتير
صحبت الشقه :ولا كتير ولا حاجه انت مش شايف النيل والموقع
انا:تخلص علي ١ونص
صحبه الشقه:لا كتير نقسمها بالنص يبقي ١ و٧٥٠
انا:اتفقنا بكرا تكون الفلوس جاهزه ونمضي العقد تمان ومشيت روحت علي الفيلا اتصلت علي شافعي
شافعي :أمرني يت كبير
انا:السيد ومحمود وكارم وفارس عاملين اي
شافعي:السيد عاش وفارس عايش بس نفسيته ومدمره ومحمود بيشرب مخدرات والدنيا بيظه
انا:تمام سلام يا شافعي
اتصلت علي فريدا وقعدت احب فيها شويه وطلعت نمت صحيت الساعه ٣ الفجر نزلت علي الريسبشن لقيت فهيمه جايه
فهيمه: اجبلك حاجه تشربها يا كبير وبتبص علي زبي
انابصيت علي زبي لقيته واقف قولتله كبايه عصير يا فهيمه
راحت وجابت العصير وجت انا خدت العصير وشربته وهي واقفه مش مشيت راحت تودي الكبايه وانا جسمي ولع وزبي يتفجر رحت المطبخ لقيت فهيمه واقفه فؤ المطبخ رحت داخل وراها وغارز زبي في طيزها ورحت حضنها وايدي بتقفش في بززها الكبيره وزبي غارز في طيزها وهي مش لبسه كولت رحت مقلعها الجلبيه وقالع البوكسر ونزلتها تمص زبي وهي مش تتوصي رحت مقومها ورفعها علي الرخامه وقعدت الحس في زنبورها واعض فيه باراحه وهي غرفت الدنيا عسل رحت مدخل بتاعي في كسها وداخل طالع وهي تزوم لعند لما ارتعشت ونزلت عسلها تاني سحبت بتاعي من كسها ورحت مدخله في طيزها راحت مصوته حطيت ايدي علي بقها ورحت راجع زوبري في طيزها علي الاخر حسيت اني هنزل رحت مزود السرعه لعند لنا نزلة في طيزها لبست الشرط ومشيت وسبتها طلعت استحميت ونمت مش حسيت بنفسي غير تاني يوم الظهر نزلت اسأل علي محمد مش لقيته فطرت ولبست وخت العربيه ورحت المزارعه لقيت الشغل ماشي تمام لقيت وحده من العمال واقفه بتبص جامد بس تحس انها خايفه عاوزا حاجه بس. خايفه مني رحت عليها قولتلها في حاجه انت عاوزها وخايفه تقولي
هي:لا يا بيه
انا:انتي اسمك اي
هي :سماح يا بيه
انا:طيب تعالي يا سماح ورحت علي العربيه في اي بيحصل من ورايا وعاوزة تقولي يا سماح
سماح:الصراحه يا بيه انا صبري بباكل نص اليوميه لنفسه ولو حد اتكلم بيطرده
انا:صبري مين
سماح:انت مش عارف مين شغال عندك
انا:معلش هعرف بعد كده
سماح:صبري ده رايس العمال هنا
انا:طيب تعالي وختها ورحت عند العمال نديت عليهم كلهم كله جه واتجمعوا
انا:فين صبري
صبري:انا اهوه يا باشا
انا:تعالي يا صبري الناس دي بتاخد كام يوميه
صبري:١٢٠ يا باشا
انا:انتوا بتخدوا كام يا جماعه
محدش رد
انا:متخافوش يا جدعان اللي ليه حق هيخدوا
انتوا خايفين من صبري ورحت مطلع الطبنجه وضارب صبري طلقه في رجلوا وقع في الأرض حسيت انهم كلهم فرحوا
انا: انتوا خايفين من اي ده كلب قولوا اللي نفسكوا فيه
كلهم :صبري بيسرق فلوسنا
انا:كل واحد ليه جنيه هيخدوا في دفتر حضور هنا
سماح :ايوا يا بيه
انا:جبيه وتعالي ياسماح طلعت تجري علي اوضه في المزرعه وجت جابت الدفتر لقيت فيه الحضور
انا:من النهارده اليوميه ١٥٠ جنيه بس عاوز شغل ولا اي
كله فرح قولتلهم هوصل البيت اجيب فلوسكوا واجي لعند لما اجي تكونوا خدتها حقكوا من صبري
وحده من اللي وقفين : صبري كان بيتحرش بينا يابيه ونام مع اختي غصب عنها
انا افتكرت فريدا لما قلتلي اللي يقف في وشك دوس عليه رحت مطلع الطبنجه وضارب صبري طلقه في راسه
انا:كده مرضيه
هي:ايوا يا بيه ****ينصرك زي ما نصرتنا
انا: يا رجاله افحروا وادفنواه في اي حته
ركبت العربيه وانا طالع من المزرعه لقيت مزرعه مكتوب عليها للبيع وقفت ودخلت المزرعه لقيتها بتاعت برتقال سألت علي صحبها لقيته في الاستراحه دخلت ليه
انا:سلام عليكم
الراجل:عليكم السلام اتفضل
انا:كنت معدي من هنا لقيت مكتوب علي المزرعه للبيع
الراجل :تشرب اي الاول
انا:قهوه مظبوطه
الراجل :بص يابني انا المزرعه دي كل شجره فيها انا اللي زرعها بأيدي فالو حصل نصيب واشترتها خلي بالك منها
انا:اعتبر انك لسه فيها
الراجل:وده العشم برضوا انت اسمك اي يبني
انا:فهد يابا
الراجل: بص يا فهد انا هبيع المزرعه علشان ولادي كلهم مسافرين وانا كبرت وناوي اسافرلهم ومش راجع هي أربعين فدان
انا:طالب فيها كام يابا
الراجل:٤٥مليون
انا: بص يا حج انا مش هفاصل معاك نكتب العقد امتي
الراجل:النهارده لو حابب
انا:طيب ساعه زمن واكون عندك بالفلوس والمحامي وشربت القهوه وقومت خدت العربيه وطرت علي الفيلا دخلت المكتب طلعة شنطه من بتاعت السفر ورنيت علي المحامي قولتله يقابلني علي الطريق ودخلت الاوضه بتاعت الفلوس وحطيت ٤٥ مليون في الشنطه وخدت ٥٠ الف في شنطه تانيه لوحدهم ونزلت لقيت محمد اخويا هو داخل لفيلا
انا:تعالي معايا
محمد:في اي
انا :تعالي بس وركبت انا ومحمد العربيه قبلت المحامي علي الطريق قولتله يمشي ورايا
وصلت المزرعه دخلت لصاحبها والمحامي كتب العقود والراجل خد الفلوس وحسبت المحامي ومشي
انا:ياه الفلوس حلوه برضوا
محمد:اشمعنا اشتريت المزرعه دي يا فهد
انا:لازم نكبر يا محمد
محمد:اللي انت شايفه بس مش تنسي بكرا فرحك
انا:تصدق كنت ناسي تعالي نروح المزرعه التانيه وبعد كده نتحرك
واحنا في الطريق رنيت علي شافعي
انا:ياشافعي جهز الرجالة علشان علشان هنسافر
شافعي:تمام يا كبير
قفلت مع شافعي ورنيت علي فهيمه
انا:فهيمه بلغي كل اللي في البيت يجهز علشان هنسافر اول لما اجي
فهيمه :حاضر يا كبير
وصلنا المزرعه رحت علي الاوضه وجبت الدفتر وقعدت مع محمد قولتله يشوف كل واحد حضر كام يوم ويقولي وقعد محمد يحسب كل واحد يجي يقول اسمه ويحيب ليه كام يوم وانا اعد الفلوس واديله لعند لما معدش فاضل غير سماح ( نسيت اوصف سماح طيزها كبيره وضاربه لورا وبزاز متوسطه ومقبه بس تبص في عينها تقول فرس وعاوز فارس )
دخلت سماح محمد لقي ليها ١٧٥٠ رحت مديها الفين بصت بصه تسيح الحجر
محمد:ايييي بكرا فرحك
انا:انت فصيلللل
سماح: الف مبروك يا باشا
انا: عقبالك يا سماح.
سماح: ما انا متجوزه يا باشا
انا: فين جوزك سماح
سماح :مسجون يا باشا
انا: ****يفك ضيقته ويخرجلك بالسلامة
سماح:إياك مايطلع ده لو طلع هيبهدلني
انا:لينا قعده تانيه ياسماح علشان مش فاضي
وقمت انا ومحمد ركبنا العربيه وطلعنا علي الفيلا كان العصر بإذن طلعت استحميت ولبست شرط وتيشرت ونزلت كان كله لبس وجهز خدنا العربيات واتحركنا كلنا علي الساحل وصلنا علي الساعه ١٠ بليل دخلنا القصر لقيت في تجهيزات وناس بتركب انوار وبتاع ابرهيم استقبلنا وبوس واحضان والخدمين خدوا الشنط وعرفوا كل واحد الاوضه بتاعته
ابرهيم:تعالي بقي لما اوريك الاوضه بتاعتك
انا:الاوضه بتاعتي
ابرهيم:امال هتتجوز في أوتيل تعالي يلا
انا:ان كان كده ماشي ابرهيم خدني طلعنا علي الدور التالت عمري ما طلعت فوق كده دخلني اوضه هي مش اوضه ده جناح كامل هي اوضه توم وفيها ريسبشن وحمام كبير وشاشه كبيره تحسها سيما واوضه واوضه ملابس
انا:طيب قولي يا هيما انتوا عرفتوا مقاس هدومي ازاي
ابرهيم:فريدا هي اللي مختاره كل حاجه والبدله بتاعتك هتوصل كمان ساعه
انا:اي الحلاوه دي كان فينكوا من زمان
ابرهيم:يلا ننزل علشان فريدا لو شفتنا هتموتنا
انا: يلا نزلنا لقيت فريال قاعده في الريسبشن بتكلم الطباخ قدت جمبها
فريال خلصت كلام مع الطباخ
انا:القمر بيشرف بنفسه انا حظي حلو قوي
فريال: امال لو مش انا هعمل كده مين هيعمل
انا:وحده بحلاوتك دي تقعد والكل يخدمها
فريال:يا بكاش بتاكل عقلي بكلامك انت
انا:انتي عارفه
فريال:اي
انا:اول لما شوفتك فكرتك اخت فريدا الصغيره
فريال:بكاش موت
انا:عارفه كمان كنت ناوي اطلب ايدك انتي لقيتك امها قولت اخد اي حاجه تبعك هتلقيها قمر ذيك
فريال: لا انت تاخد قلبي بقي
انا:يابخت عز باشا بيكي
فريال:قوله ياريته مقدر النعمه اللي معه
انا:ده لازم يقدر ويقدر جامد كمان ده معه ماسه نادره وطبعت بوسه علي خدها ومشيت حسيتها فرحت و انصدمت
انا طلعت لفريدا الوضه بخبط مش بترد خبط تاني محدش رد رحت داخل الاوضه ملقتش حد رنيت علي ابرهيم
انا:امال فريدا فين يا هيما
ابرهيم:في الاوضه بتاعتها
انا:مفيش حد في الاوضه يا ابرهيم
إبراهيم:ازاي دي عربيتها قدامي اهي اقفل لما ارن عليها
لقيت تلفون فريدا بيرن علي السرير فتحت علي ابرهيم قولتله ان التلفون علي السرير
طلعت تلفوني وفتحت الموقع بتاع السلسله اللي انا مديهالها لقيت انها تتحرك بسرعه دي في عربيه قولت بس فريدا اتخطفت
رنيت علي ابرهيم
انا :فريدا اتخطفت يا ابرهيم جهز عربيه بسرعه لما انزلك ونزلت جري لقيت ابرهيم مجهز عربيه دودج ركبت انا وإبراهيم وطلعنا نجري والكل مستغرب احنا بنجري ليه ومشينا وري العربيه اللي خطفه فريدا وإبراهيم طاير بالعربيه لقيت العربيه اللي خطفه فريدا وقفت علي الجهاز وصلنا المكان اللي العربيه وقفت فيه لقيته ذي مخزن واقف قدامه اتنين تيران ابرهيم طلع طبنجه وركب كاتم وراح ضارب الاتنين وقعوا نزلنا من العربيه اول لما دخلنا مش لقينا حد بس في اوضه منوره وصوت جوه قربنا من الاوضه لقيت حد بيتكلم جوه وبيقول
الصوت:ايوا يا مروان باشا البت معايا اهي متخفش عليها لا محدش حس بيها تمام ماشي وقفل التلفون وقال لفريدا بصي يا بت انتي لو مش متوصي ان محدش يلمسك كنت نكتك للصبح بدل جوزك رحت داخل وضاربه طلقه في رجله وماسك المسدس بتاعه ابرهيم فك فريدا
انا:مين اللي بعتك ياد
الواد: اعمل كل اللي نفسك فيه مش هفتح بقي بكلمه فريدا قامت
فريدا:ممكن توريني الطبنجه دي كده
انا:خدي وادتلها الطبنجه بتاعتي
مسكتها وطخ طلقه في نص راسه
فريدا :يلا يا بيبي
انا:بيبي اي انا هخاف منك
ابرهيم:يلا يا فهد
طلعنا ركبنا العربيه ورجعنا علي القصر واحنا في الطريق
انا:مين مروان ده يا ابرهيم
ابرهيم:ابن عمي
انا:طيب
ابرهيم :مش تشغل دماغك انا هتعامل معه
فريدا:لا مش تشغل دماغك انت يا هيما فهد هيتعامل معه ولا اي يا روحي انا:ولا اه يا قلبي
ابرهيم:ياد المحن بس خلي بالك يا فهد مروان شمال
انا:مش تشغل بالك بحاجه
وصلنا القصر وفريدا طلعت الاوضه وإبراهيم قلي تعالي معايا ابرهيم خدني وبلي رن علي محمد اخوك يجي معانا وخدت محمد وإبراهيم خدنا علي جاكوزي وسونا ومساج الواحد جسمه فك خلصنا وروحنا كانت الساعه ٢ بليل دخلت نمت صحيت بدري جه الكوافير حلقلي دخلت استحميت والبست البدله وكانت علي مقاسي بالظبط خلصت وطلعت لفريدا كانت لبسه فستان ابيض شوفتها قولت دي اكيد مش بشر زينا دي ملاك قربت منها ورحت خاطف بوسه وحضنها وخدتها ونزلت وكان كله مستني تحت اول لما نزلنا التسقيف اشتغل والفرح كله ناس عاليه رحت انا وفريدا قعدنا في الكوشه وكله جه يسلم علينا
انا:اول لما مروان يقرب منا قوليلي ده مروان
فريدا :حاضر بس مش تبوظ الفرح
انا:مش تخافي
ويجي عشرين واحد جه سلموا
لقيت واحد جاي علينا شكله عيل شمال الشمال
فريدا:هو ده مروان
انا:يا مرحب
جه مروان سلم علي وبيسلم علي فريدا رحت **** عليه تاني
مروان:لا دكر انت تعرفني
انا: عيل هتيه وميعرفش بيلعب مع مين
مروان:طيب انا مروان اشرف الدسوقي ابن عم فريدا وخلي بالك هتسمع اسمي كتير
انا:لا لا انت اللي هتسمع اسمي كتير يا مارو
مش مروان وشافعي واقف من اول الفرح قدامي غمزتله راح ماشي
فريدا:ناوي علي اي
انا:كل خير يلا نقوم نرقص ورقصنا سلو وقعت ابوسها كل شويه
ابرهيم:عارف انت حسابك معايا بعدين
انا:انت مالك يا عم مراتي واهوه ورحت بايس فريدا
ابرهيم :عاجبك كده
فريدا :يعم جوزي وراحت بيساني
ابرهيم:بقت كده ماشي
جت فوزيه سلمت علي وعلي فريدا واتصورنا سوي رجت بايس فوزيه وحضنها وهي كانت قمر لابس فستان
انا:يخربيت حلاوت امك كل شويه بتحلوي اكتر
فوزيه:اولد بس وهتشوف الحلاوه اللي بجد ومشيت
فريدا:****رزقك بقمرين
انا: علشان طيب والفرح خلص وخدت فريدا وطلعة علي الاوضه اول لما دخلنا الاوضه فريدا دخلت الحمام وانا رحت قالع البدله وقاعد علي السرير لقيت فريدا خرجه من الحمام بقميص نوم ابيض لعند تحت الكس بشويه ومفيش سنتيانه وطالعه انا شوفتها قومت وقفت ورحت شايلها اتعلقت في رقبتي ورجليها ورايا وايدي مسكه طيزها ودخلت في بوسه قعدنا فيها بتاع ربع ساعه ورحت حطيتها علي السرير ونزلت حملات القميص وبأن قدامي بزها ونزلت بلساني الحس حولين الحلمه وايدي التانيه بتقفش في البز التاني وبقيت ببدل بينهم وهي ساحت خالص ونزلت لعند كسها بوس تخرت الاندر علي جنب ونزلت لحس في كسها واعض في زنبورها ورحت طالع علي رقبتها بوس قولتلها بتعرفي تمصي
فريدا:لا بس نتعلم رحت نايم علي ضهري وقالع البوكسر وهي مسكت بتاعي وبدأت تمص في الأول سننها كانت بتعاكس بس وحده وحده اتمكنت من المص وبقت بتمص جامد رحت قلبها ونايمه علي ظهرها وطلعت فوقها وقلعتها الاندر زبدات ادخل بتاعي مش عاوز يدخل رحة نازل لحسه بلساني وحولت ادخل زبي تاني الراس دخلت بالعافيه وهي صوتت فضلت ثابت شويه لعند لما خدت عليه وبدأت ادخل حته كمان رحة صوتت جامد دوس اكتر لعند لما نصه دخل واتعدت عليه رحت مدخله كله وطلعته وحده وحده لقيته متعاص ددمم جبت منديل ومسحت راسه فيه وشلتها حطيتها في ميه دافيه وغاسول واستحميت لعند لما راقت ورحت قومتها واستحمت انا وهي وطول الحمام عمال ابوس واقفش فيها وهي تدعك في زبي خلصنا حمام ورحت شيلها رايح علي السرير وقعدت ابوس والعب معاها لعند لما نامت صحيت بدري مش لقيتها جمبي وصوتها في الحمام قومت قلعت ودخلت الحمام معاها حضنتها من وري وزبي لازق في طيزها اتخظت وراحت دخله في حضني رحت بايسها فضلت اقفش في طيزها ورحت شايلها ورايح علي السرير ونازل الحس كسها لعند لما سخنت جامد وجابت عسلها سبتها ورحت طالع علي شفايفها بوس وايدي بتدعك كسها جامد جابت تاني رحت نايم علي ضهري وهي مسكت بتاعي ونزلت فيه مص لعند لما حسيت اني هجيب رحت قلبها علي ضهرها ومدخل راس بتاعي وفضلت شويه لعند لما كسها خد علي زبي ورحت مدخل بتاعي حستها تعبت منه طلعته وجبت زيت من بتو ع المساح بتاعها ورحت داهن زبي بيه وكسها ومدخل بتاعي لقيته دخل بسهوله عن الاول وفضلت داخل طالع براحه وهي بتزوم من المتعه ارتعشت ونزلت تالت مره وانا شغال لعند لما جبة في كسها نمت عليها لعند لما بتاعي نام وطلع لوحده نمت جمبها وهي طلعت نامت فوقي لقيت الباب بيخبط لبست شرط وهي اتغطت فتحت الباب لقيتها الخدامه جيبه ترولي وعليه الفطار وتحت الترولي قزازت شمبانيا وكاسات وتلج خدت الترولي ودخلت الاوضه قامت فريدا لبست الاندر والسنتيانه وقعدنا ناكل والاكل كان عباره عن فسفور جمبري واسماك وسي فود قولت ليلتك عنب يا روحي
فريدا :كلي ليك يا سيدي
وفضلت اكل واوكلها بأيدي وهي تاكلني خلصنا اكل قمنا غسلنا فريدا فتحت قزازه الشمبانيا وصبت كاسين وادتني كأس وهي كأس وشربنا وصبت تاني وشربنا لعند لما جسمي سخن من الشمبانيا والفسفور حطيت الكأس ورحت هاجم علي فريدا
فريدا:لا اهدي سبلي نفسك
رحت نايم علي ضهري فريدا قلعتني البوكسر وجابت الزيت ودهنت جسمي ودهنت جسمها ونزلت مص في زبي وطلعت مسكت بتاعي وحطتها علي مدخل كسها وراحت مدخله ومقربه شفايفها وبيساني وطلعه ونزله بكسها علي زبي وانا في دنيا تانيه فضلت علي الوضع دهيجي ٥دقايق رحت مقومها ونايم علي جمبي اليمين وهي برضوا علي جمبها اليمين رحت رافع رجليها الشمال ومدخل زبي في كسها وداخل طالع برزع علي اخر ما عندي ورحت قايم شيلها لفت ايدها حولين رقبتي ودخلت ايدي من تحتها ومدخل زبي وهي تتطنطت علي زبي فضلت بتاع ٥دقايق حسيت اني هجيب رحت حطيتها علي السرير وفضلت ارزع في كسها لعند لما جبنا مع بعض فضلنا مرمين علي السرير يجي ربع ساعه وهي عماله تلعب في شعري قومنا استحمينا سوي وعملنا واحد في الحمام طلعنا لبسنا وقولنا ننزل نقعد معاهم شويه نزلنا لقينا العيله كلها موجوده وكله سلم وبارك وناس مشيت لقيت ابرهيم بيقول
ابرهيم:مش عرفتوا اللي حصل امبارح
انا:اي يابا
ابرهيم:مروان وهو مروح من الفرح عمل حدثه وهو دلوقتي في المستشفي
انا:الف مليون سلامه عمل حدثه ازاي
ابرهيم:العربيه عطلت علي الطريق نزل ناس ضربوه وواحد. قطع سلك الفرامل بعد لما قام علشان يمشي دخل في عربيه وفي ٢٠ عظمه متكسرين ومحدش يعرف مين اللي ضربه
انا:يعيش وياخد غيرها وفريده قعده جمبي راحت بيساني بوسه في خدي وعمله صوت البوسه اللي هو بيشفط الخد ده
انا:بتتحرشي بيا طب اهو ورحت بايسها من خدها برضوا وقولتلها علشان ميفكرش يقرب من اي حاجه تخصني ولا اي
فريدا:ولا اه
ابرهيم:انا رايح الشغل علشان مش اموت حد كده ولا حدين
عزالدين:مروان اعدائه كتير مش عارف طالع لمين ده
انا :هقوم اطمن علي الشغل كده قومت رنيت علي شافعي
شافعي:أمرني يا كبير
انا:تسلم ايدك يا شافعي مصطفي بقي تمام نفز الخطه بالظبط اديه الجرعه بتاعته
شافعي:تلميذك يا كبير
انا:حبيبي يا شافعي سلام
انا:تعالي يا فريدا عاوزك خدتها وطلعت فوق انا عاوز اشتري فيلا هنا
فريدا :بس كده ما القصر موجود اهوه
انا:لا انا عاوز اشتري ليا وليكي خاصه كده
فريدا:انا عندي فيلا علي البحر بتاعتي بابا كتبها باسمي
انا:انا عاوز وحده.ه ليا انا بفلوسي
حسيت فريدا زعلت :وانا وانت اي مش واحد
انا:لا واحد يا روحي وخلاص مش هشتري وهقعد في القصر ده وهقرفكوا
فريدا:طيب متجيب بوسه
انا:مش بقولك متحرشه ورحت بايسها
فريدا: قالتلي عملتلك مفاجأة
انا:اي هي
فريدا:اقعد علي السرير
رحت قاعد علي السرير هي دخلت اوضت الهدوم وبعد ربع ساعه لقيتها الطبله اشتغلت علي السوند سيستم في سقف الاوضع وفريدا طالعه ببدله رقص وعماله ترقص زبي وقف رحت قالع التيشيرت وقايم راقص معاها رحت شلتها وقلعتها الاندر وبليت زبي ونزلتنيك فيها ورحت قالبها فوقي وزبي فيها وحي تتنطت علي زبي لعند لما نزلت فيها وارتمت فوقها نزلت فيها بوس لقيت الباب بيخبط قولت اي الفصله دي لبست البوكسر وهي لبست السنتيانه والكلوت والتيشيرت بتاعي لبسته كان نازل علي فخدها مغطيهم بفتح الباب لقيت مفاجأة .....(معلش اتلخبط في اسم مصطفي وعادل مصطفي ده اللي كان بينيك اشجان وعادل صاحب ابرهيم اخو فريدا


الجزء التاسع (معلش كنت بمتحن فتاخرت عليكوا )
بفتح الباب لقيت في وشي. عائشه
انا:اهلا عائشه اتفضلي
لقيتها بتبصلي جامد ببص علي نفسي لقيت اني واقف بالبوكسر بس وفريدا لما سمعه صوت عائشه طلعت
فريدا:واقف كده لي يا روحي تاخد برد كده اي ده عائشه اتفضلي ولا اقولك استنينا تحت هنلبس ونيجي
عائشه:بقي كده ماشي
فريدا : يلا يا روحي نخش نلبس
انا:يلا يا فوفه
دخلنا لبسنا ونزلنا قعدنا مع عائشه
عائشه بخبث:مش شوفت وليد يا فهد
انا:اشمعنا وليد يعني
عائشه :اصل مش شوفته من يوم كتب الكتاب بتاعكوا
اناحسيت انها بتلقح علي فريدا وفريدا زعلانه
انا:وليد مش يجوز عليه غير الرحمه كان طيب
عائشه:هو مات يعني ولا اي
انا:اكتر من اللي مات ده هو نفسه يموت وطلعت التلفون ورتها فيديوا وليد وهو متعلق علي الشجره
عائشه بخوف:هو عمل اي لكل ده
انا:لا معملش ولا هيعرف يعمل
عائشه:انت عارف ابوه مين
انا:لا بس عارف انا مين
فريدا بفرحه:انتي عارفه يا عائشه فهد حبيبي ممكن يعمل اي في الروبي ده.
عائشه:يعمل اي يعني
فريدا: يدوس عليه معلش بقي يل عائشه هنتضر نسيبك ونمشي علشان ده معاد المساج بتاع فهد والبيت بيتك يعني
قومنا طلعنا الاوضه لقيت تلفوني بيرن لقيتها بسمله
انا:الو
بسمله :ازيك يا فهد
انا:تمام يا بسمله انتي عامله اي
بسمله:انا مش تمام ومحتاجه اقعد معاك
انا:بس كده هتكوني فاضيه وقتين
بسمله اي وقت بس ياريت بسرعه
انا:هعدي عليكي النهارده بليل
بسمله :تمام باي

فريدا:مين بسمله دي
انا:بسمله دي يا ستي جارتي من وانا كان عندي ٧ سنين وسافرت واتجوزت راجل متجوز ٣ غيرها ونزلت فتحت كافيه قبلتها صدفه في الكافيه بتاعها وجت سلمت علي وبس كده
فريدا: وعاوزة اي دلوقتي
انا:عاوزا بوسه ورحت مقرب منها ومديها بوسه هنسافر امتي
فريدا:اي وقت نفسك في
انا:خلاص هنسافر بعد بكرا
فريدا:اوكي
ان:هنخرج النهارده نتفسح
فريدا:بجد
انا:ايوا بجد يا روحي
انا :هروح لبسمله اشوف في اي واجي اخدك ونخرج
فريدا:هاجي معاك
انا:مينفعش
فريدا :لي
انا:افرض محتاجه فلوس أو حد بيضيقها بحاجه هتنكسف تقول قدامك وسعتها انا هزعل من نفسي
فريدا:خلاص روح وابقي احكيلي انت.
انا:تمام وقومت دخلت الحمام استحميت وطلعت لبست طقم خروج فخم نزلت خدت عربيه ورحت علي الكافيه بتاع بسمله دخلت ملقتش مكان فاضي فضلت واقف لقيت اوضه مكتوب عليها غرفه المدير رحت مخبط وداخل ملقتش حد بلغت التويتر يجبلي قهوه لقية ظرف علي المكتب الفضول خلاتي افتحه لقيته ورقت طلاق وورقه سحب الفلوس والشقه والكافيه قولت. يبقي ده الموضوع قفلت الظرف وحطيته مكانه لقيت بسمله دخله
بسمله:معلش كنت بقفل حسابات وبحاسب الموظفين
انا:وخلصتي
بسمله:لا لسه في شويه موظفين مش قبضوا بس مضيت ليهم علي وصلات امانه
انا:هما فيه
بسمله :بره
انا:ناديهم
بسمله :لي في حاجه
انا:نديهم بس

طلعت بسمله تنادي الموظفين بتوع الكافيه جبتهم وايجت لقيت خمسه
انا:ليكوا كام يا رجاله
واحد:١٢ الف
انا:طيب حاتوا الوصلات اللي بسمله مضت عليهم كله طلعها خرجت جبت شنطه من العربيه وحاسبتهم ومشيوا
بسمله:كنت عاوزاك في موضوع
انا:اعملي حسابك هتنزلي معايا القاهره
بسمله:اعمل اي هناك
انا:هتعيشي معايا هناك ومفيش اعتراض مات الكلام
بسمله:حاضر (قال يعني ليها مكان تاني تروحه)
انا:جهزي هدومك هنسافر بعد بكرا
بسمله: حاضر
انا:متخفيش طول منا موجود فاهمه
بسمله:حاضر
انا:سلام وقومت رحت علي القصر كانت فريدا جهزت نزلت رحت فاتح لها الباب ركبت وطلعنا علي نايت كلاب 😂 دخلنا نزلوا قزازه بيره ١٥ ويسكي ٤٠ وتلج ولب وسوداني فتحت الويسكي صبيت وفضلت اشرب لعند لما اتدهولت جم شويه شباب يعيشوا ويعاكسوا فريدا
انا:انا سكران اه بس للدرجه اللي مش حاسس رحت مطلع الطبنجه وضارب طلقتين في الهواء وبضرب ومش شايف لعند لما فريدا اخدت المسدس وخدتني قعدتني في العربيه وخدتني ومشيت فوقت لقيت نفسي نايم في اوضة النوم وفريدا قعده جمبي
انا:هو في اي
فريدا:يا قومت اخيرا يا جون ويك😂😂
انا:اي اللي حصل
فريدا :ده الويتر بيسالني تشربي اي ومره وحده انت قومت ساحب المسدس وضرب طلقتين في الهوي وعاوز تضربه بالنار.
انا:انا عملت كل ده
فريدا:يا ريت كده وبس دا انت حكيت حاجه فضايح
انا:فضايح اي
فريدا:بس اي حوار بسمله ده
اتا:بسمله مين
فريدا:شو بيعمل نفسه من بنها ازاي
انا:اة بسمله ملها
فريدا:ملهاش بس كرفت لواحد صحبنا
انا:كرفت اه بقي كده بنلقح علي بعض
فريدا:ما هو مينفعش تخش تقولها بحبك ذي البيتزا
انا قومت اجري وراها وهي جريت علي بره قولت انا عمري ما هشرب تاني
جت فريدا ودخلنا ننام قومت من النوم الفجر طبعت البلكونه لقيت حد بيتسحب علي الاسطبل اللي وري القصر خدت تلفوني والمسدس ونزلت مشيت وري القصر ودخلت الاسطبل من الباب الخلفي وفضلت اتسحب لقيت ان الخدام ومين دي فريال طلعت التلفون وصورت فيديو والخدم ماسك فريال نازل فيها رزع وعمال يشتمها وهبتشتم عزالدين ونقول انها شرموطه لزبره وان هي خدامه ليه صورت الفديوا ومشيت قولت اما نشوف الموضوع ده اول لما دخلت القصر والخدمه شفتني اتخضت اخدت بالي قولتلها تروح تعمل قهوه راحت خمس دقايق لقيت فريال داخله وشويه والخدام داخل بعدها وبيبصلي ويضحك كده نديت عليه
انا:خد يبني انت اسمك اي
الخدام:هشام يا فندم
انا:شوف انت رايح فين يا هشام ومش تفشخلي بقك كده تاني
هشام:حاضر يا فندم
مشي هشام والخدامه جابت القهوه قولتلها تجيبها علي المكتب دخلت المكتب وهي جة ورايا
انا:اقفلي الباب وتعالي
الخدام:حاضر يا فندم راحت قفلت الباب وجت رحت مطلع المسدس
انا:انتي اسمك اي
الخدام :ايمان
انا:عارفه انا شغال اي
ايمان:لا باشا
انا:انا تاجر سلاح
ايمان بخوف:ازاي ياباشا واتجوزت الهانم ازاي
انا:انا فاجر يعني تاجر سلاح ومتجوز وحده عيلتها كلهم حكومه
انا ممكن اضربك طلقه دلوقتي واقول كانت بتسرق
ايمان:وانا عملت اي يا بيه دا انا غلبانه
انا:لا عملتي حاتي تلفونك
ادتني التلفون بخوف خدته منها لقيتها عمله كلمت سر قولتلها افتحيها
فتحت التلفون خدته دخلت علي المكلمات لقيت اخر مكلمه مكتوب الشرموطه حظها الوحش لقتها بتسجل المكلمات
دخلت علي التسجيل فتحته وسمعت المكلمه لقيت ان ايمان رنت علي فريال لما انا دخلت القصر وبقولها يلا يا لبوه والواد فهد جه قولتلها اي رايك في الكلام ده يا ايمان
ايمان:****هقولك كل حاجه بس مش تأذيني
انا:اسمع الاول اقعدي واحكيلي بقي وحده وحده من الاول
قعدت ايمان وبدأت تحكي
فلاش باك علي لسان ايمان
زمان يا باشا من يجي ٤ سنين كانت فريال هانم بتستحمي وهشام صورها وبعد كده حطلها مخدر في العصير قبل لما تستحمي وحط كاميرا في الحمام ودخل ناكها وهي مش في وعيها ولما فاقت هددها بالفيديو وانه هيفضحها وطلب انه ينام معاها تاني وهددها بالفيديو وهي راحتله وصورها تاني لعند لما بقي بينام معاها بمزاجها او غصب عنها وفريال هانم خلتني من يومها لما تبقي مع هشام اي حد يجي ارن عليها لعند لما مشيت وراهم وصورتها ولما هددتهم اغتصبني هشام وصورني وشغلني كلبه ليهم

العوده من الفلاش باك
انا:يعني هشام ده هو الفخم دا انا هنيكه قومي شوفي انتي رايحه فين ولو سالك قولي اني كنت بتحرش بيكي يلا قامت مشيت
طلبت هشام جه ونديت علي فريال جت قعدت معايا في المكتب
انا:خد يا هشام
هشام:أمرني يا فندم
انا :عاوز طاجن كوارع وطاجن لحمه بالبميه هشام حات كوبايه مايه
هشام حاضر يا فندم جاب الميه رحت موقع الكوبايه وقعت اتكسرت قولتله تعالي بقي لم القزاز ده جه وفريال قعده جمبي رحت مزعقله
انا:انت حمار مبتفهمش هالمه ازاي افرض لقيت فريال مره وحده
معلش يا فهد مكنش يقصد روح انت يا هشام ونادي ايمان
انا:لا مفيش الكلام ده هو اللي هيتم القزاز
فريال:معلش يا فهد علشان خاطري
هشام وقف بيبرق لها وبيبصلي قولتله صورني يلا اطلع بره روح اي خراره وقومت مشيت طلعت الاوضه قولت لازم اخلص لبست ونزلت نديت علي هشام والوقت ده كان الصبح بيطلع رحت واخد هشام معايا في العربيه وماشي وداخل وسط الصحراء وده كله هشام عمال يسال احنا ريحين فين ونا اقوله رايحين نجيب لحمه وصلت حته في الصحراوي نزلت ونزلت هشام:فين اللحمه دي يا بيه
انا:لحمه اه اي اللي بينك وبين فريال يلا
هشام:مفيش حاجه بينا يابيه
انا:طيب ورحت ضاربه طلقه في رجلوا وقع في الأرض
عدت السوال تاني
هشام :هقولك انا بنيكها وانت مش هتعرف تعمل معايا حاجه علشان انا مصورها ولو مش رنيت علي واحد هينزل الفيديوهات علي طول
انا:رحت ضاربه طلقه كمان في رجله التانيه وبعدين
هشام:لا بكذب خلاص ارحمني وانا مش هقول حاجه وهسيب القصر
انا:لا مصورها فين الفديوهات هو علي التلفون والرمز *&^:"^،؟؟،
انا:جدع ورحت ضاربه طلقه في راسه فتشته لقيت انه معه حتت حشيش وعلبه سجاير ومحفضه فيها بطاقه ورخصه وفيزا رحت وانا مروح معدي علي مكنه ATmوعامل استعلام لقيتها فيها ٦٠٠الف جنيه سحبت لعند لما المكنه خلصت رحت علي مكنه تانيه وفضلت اسحب لعند لما زهقت رحة مروح دخلت لايمان قولتله تعالي وريني اوضه هشام جة ورتني الاوضه لقيت تلفونه فتحته ومسحت الفيديوهات ورميت الخط وكسرت التلفون
انا:اطلعي بره
ايمان :حاضر
انا قلبت الاوضه لقيت الفاجر عامل التلاجه ذي دولاب وبيبي فيها الفلوس رحت عبيت الشنطه فلوس وخدتها فضتها في العربيه وفضلت أحول لعند لما الفلوس خلصت طلعت اوضتي نمت دغري وصحيت علي العصر لقيت فريدا بتستحمي دخلت استحميت معاها وقولتلها تلبس طلعت تلفوني ورنيت علي بسمله علشان تجهز وقفلت لبست ونزلت اسلم عليهم لقيت مفيش غير فريال
انا:اي يا فوفه عدي الجمايل
فريال:اي اللي حصل جمايل اي
انا:رحت مقرب منها وقولتلها هشام
فريال:ماله هشام
انا:معدش في هشام
فريال :بفرحه راح فين
انا:راح للي خلقه
فريال:اشمعنا كده حصل اي
انا:رحت حاطتيت ايدي علي كسها هي انتفضت عيب يا فهد كده
انا:طيب لما يبقي حظه يغتصبك ويهددك تاني مليش فيه
فريال:عيطت غصب عني كان بهددني
انا:رحت وخدها في حضني وبايس رسها ومطبطب عليها قولتلها انا موجود جمبك اهوه ماتيجي معانا القاهره
فريال: يا ريت بس مش عاوزا اتقل عليكم
انا:قومي يا بطل جهزي هدومك
نزلت فريدا :انا جهزه يا فهد يلا
انا:استني شويه
فريدا:لي يلا دلوقتي
انا:جاي معانا ناس
فريدا :مش بسمله
انا:وفوفه
فريدا:فوفه مين
انا:فريال مامتك
فريدا فرحت :وطلعه لأمها ونزلوا
خدنا العربيه ومعانا عربيه الحرس عدينا علي بسمله حطيت الشنط في عربيه الحرس وركبت ومسكت الطريق وصلنا علي الساعه ١ دخلت الفيلا وريت بسمله الاوضه بتاعتها وفريال اوضتها وطلعت اوضه النوم بتاعتي الجديد نمت من التعب صحيت تاني يوم الضهر لقيت محمد اخويا بيرن
انا:اي يابا
محمد :اعمل حسابك في مقبلة عمل النهارده بليل روح انت والمدام وبعتلي اللوكيشن بتاع العشاء قولت ماشي اخبار المصنع اي
محمد:كله تمام والراجل اللي هتقعد معه ده هو اللي هيشتري مننا هو الماني
انا:تمام ونزلت رحت المزارع وكله ماشي تمام افتكرت حد قولت في سماح يا جدعان ىدت وحده
الوحده: جوزها طلع من السجن وجه خدها
انا: محدش يعرف عنوان بيتها
وحده:قالتلي علي العنوان
انا خدت العنوان وروحت
شافعي
انا :عاوزك تروح العنوان ده وتعرف عنها كل حاجه يلا
شافعي"اوامر يا كبير
طلعت لفوزيه لقيتها صاحيه وزعلانه اني مكنتش بكلمها قعد ارضي فيها لعند لما فكت قولت اخدها معايا العشاء ده وقولتلها جه معاد العشاء وخ. فوزيه ولابسه فستان محترم وانا لابس بدله محترمه ورايح العشاء دخلت لقيته شاب بتاعه ٣٥ سنه اسمه جورج ومعه مراته ومعه مترجم
انا :اهلا مستر جورج اتفقنا على الصفقه وكله تمام واتعشينا
قال كلام للمترجم والمترجم بصلي وقال
المترجم :يقول لم مستر جورج انه يريد تبادل الزوجات حتي تتم هذه الصفقه للشعر بالحب معا
انا بصيت لفوزيه قريت في عنيها كلام كتير كلام نفسها مش أوافق وانها معتبراني ضهرها ومش عاوزا تتهان
انا بصيت للجورج ورحت مطلع الطبنجه وضارب جورج في قلبه طلقه والمترجم وقومت مشيت انا وفوزية شاورت للرجاله دخلوا كسروا المكان كله رحت علي الفيلا بدون كلام طول الطريق اول لما طلعنا الاوضه انا وفوزية نزلت علي الارض تبوس رجلي
فوزيه:انا اعيش خدامه طول حياتي تحت رجلك يا راجلي وسندي قومتها وبوست ايدها وقولتلها انا عمري ما افرط فيكي
سيبتها ونزلت لقيت ان باب اوضه محمد منور قولت اخش اقعد. معه خبط ودخلت لقيت ان في حد مع محمد في الاوضه بس استخبي في الحمام قعدت معه شويه وبعد كده طلعت وقفت وري حيطه كاشفه باب اوضه محمد فضلت واقف لعند لنا لقيت شهد خارجه من الاوضه قولت بس كده يبقي شهد هي نصيب محمد رنيت علي محمد قولتله كتب الكتاب الاسبوع الجاي والفرح برضوا
محمد :بس ندي مش موقفه
انا:ومين قالك ان انت هتتجوز ندي
محمد:امال مين
انا:شهد
محمد:لا شهد اي بس
انا:لا هي شهد هتبلغها انت ولا ابلغها انا
محمد:هفكر
دخلت المكتب وقولت لفهيمه تنادي ندي
انا:اي يا ندي معنتيش بتسالي مع اننا عيشين في بيت واحد
ندي:عاوز اي يا فهد مني عاوز تجوزني اخوك غصب عني
انا:لا مهو خلاص مفيش منه الكلام ده
ندي :ازاي يعني
انا:هو كده انتي مش رافضه محمد انا لغيت الموضوع
ندي:كده ترجع ابن خالي حبيبي
انا:مش عاوزه تعرفي مين عروسه محمد
ندي:مين
انا:اختك
ندي:بجد
انا:الاسبوع اللي جاي الفرح
ندي :احسن الف مبروك
انا:شوفي انتي رايحه فين وابعته فهيمه
ندي:حاضر راحت وجت فهيمه
فهيمه:اي يا كبير أمرني
انا:اي الدنيا ماشيه ازاي وانا غايب
فهيمه:الدنيا ماشيه حلو بس الحرس عاوزين شاده شويه
انا:طيب انتي عاوزه حاجه
فهيمه:عاوزا واحد ذي المره اللي فاتت
في الكلمه دي فريدا دخلت المكتب وقعدت
فريدا:واحد اي يا فهيمه
فهيمه :شريط للدوا بتاع امي يا هانم
فريدا:يا حرام هي عندها اي
فهيمه :السكر
فريدا:الف سلام بس لما تعوزي تطلبي حاجه المره الجايه اطلبها مني
فهيمه :حاضر يا هانم
فريدا:سكه السلامه انتي
انا:بقولك اي يا فريدا
فريدا:قول يا روحي
انا:انتي كليه اي
فريدا:تجاره انجليش
انا:طيب حلو عاوزك تمسكي الحسابات بتاعتي ولا اي رايك
فريدا:بس كده اعتبر كل حاجه تمام ابقي اديني رقم الحساب بتاعك بس وملكش دعوه
انا:حساب اي
فريدا:الحساب اللي في البنك
انا:لا ما انا معنديش حساب
فريدا:امال بتشيلي الفلوس في شكاره ولا الدولاب
انا:لا بشيلهم تحت البلاطه
فريدا :ان كان كده ماشي
انا :لما تعملي جرد للمصنع والمزارع بأسماء العمال كلهم والمرتبات وكله تعالي قوليلي عاوزه كام وانا هديكي
فريدا:طيب من بكرا هنزل اشوف الشغل انت بس ادي خبر للسواق يوديني المكان اللي انا عاوزه
انا:حاضر قامت فريدا ادتني بوسه وطلعت الاوضه شويه لقيت شافعي بيرن
انا:اي يت شافعي
شافعي:سماح جوزها طلع عيل ملوش عزيز عامل عصابه وشغال في الدعاره وكان مدورها من جوه وعنده اربع شقق دعاره
وهو دلوقتي قاعد في مزرعه بتاعته هو وسماح والمزارعه مترشقه رجاله
انا:يعني مش هنعرف نخش نجيبها منه
شافعي:هو في طارقتين الاوله اننا نديله فلوس ويخرجها والتاني اننا نخش بالادب ونطلع بقله الادب
انا:بص يا شافعي انا عاوزك تشتري رجالته كلها عاوزهم يكونوا بتوعي
شافعي،:واللي يعصلج
انا:متخفش كله هيبيعه
شافعي:النهارده يكون كله خلصان
انا:طيب روح انت دلوقتي قفلت مع شافعي وطلعت الاوضه لفوزيه دخلت لها لقيتها تعبانه من الحمل علشان قربت تولد قعدت احكيلها وتحكيلي واهون عليها لعند لما قولت هنزل اروح اشوف المصنع
لبست ونزلت لقيت بسمله بتتخانق مع مرجان
انا:بس في اي
بسمله :عاوزه اخرج وهو مش راضي يطلعني
انا:رايحه فين
بسمله:قولت اخرج اشم هوي
انا:طيب اركبي. ركبت بسمله معايا وطلعت علي المصنع لقيت كل حاجه تمام لسه واقف علي الشغل بس لقيت محمد اخويا موجود هناك وعرفت ان المصنع هيشتغل بعد يومين وكله تمام
انا:عاوزك تكتبلي في دفتر اسماء العمال وعددهم ومرتب كل واحد فيهم تمام
محمد :تمام
انا:يلا عاوز حاجه سلام مشيت انا وبسمه طلعت علي كافيه فخم لسه بندخل الكافيه لقيت الويتر بيقولي
الويتر:اسفين يا فندم بس الكافيه هيقفل خالص
انا:اشمعنا يعني
الويتر:صحبه مسافر وهيبيعه
انا:طيب ممكن رقم صاحب الكافيه

الويتر :هو موجود جوه
انا:طيب بلغه اني عاوزه
الويتر:طيب اتفضلوا اقعدوا
ودخل بلغه وجه صاحب الكافيه شكله عنده ٤٠ سنه بكرش وقصير اهم حاجه عندها الفلوس اسمه شريف
شريف:أمرني يا فندم
انا:فهد العطار
شريف:تشرفنا استاذ فهد
انا:سامع انك بتبيع الكافيه ده
شريف:ايوا ببيعه
انا:وانا هشتريه
شريف:طيب بص يا استاذ فهد من غير لف ودوران انا عاوز فيه ٦
انا:٦٠ الف يعني
شريف :لا ٦ مليون جنيه
انا:اه طيل اسمع بقي يا ابن المره انت شكلك فكرني عيل بشخه انا مش هدفع في المخروب ده اكتر من ١٠٠ الف بس ولا هتزود جنيه فاهم
شريف:لا لا الشغل ده مش هياكل معايا
انا: طيب يلا يا بسمله

خدت بسمله وطلعت علي الفيلا شاورت لشافعي جه
انا:هتخاد فرشين الحشيش دول تحطهم في الكافيه ده دلوقتي وتبلغ ان بيبيعوا حشيش هناك يلا وبليل تعالي ليا بسرعه مشي شافعي وبعد ساعه اجي قالي ان كله تمام والحكومه مسكت شريف انا قولتله سيبه يتربي شويه المهم روقت علي رجاله جوز سماح
شافعي:كل ذي لما حضرتك قولت وهما مستنين إشارة
انا:طيب جهز مل الرجاله وسيب اتنين في البيت
شافعي:تمام يا ريس
انادخلت الفيلا لقيت في خيال وحده في المكتب دخلت المكتب لقيت في حد داخل اوضت الفلوس طلعت المسدس لقيت ان اللي وقفه فوزيه ودخله تبخر المكتب
انا:اي يا روحي بتعملي اي
فوزيه:زهقت من القعده فوق قولت انزل اتمشي في المكتب والفيلا
انا:برحتك يا قلبي عاوزه حاجه هوصل مصلحه واجي سلام سبتها ومشيت خدت سلاحي وركبت العربيه واتحركت انا والرجاله كلهم علي مزرعه جوز سماح واسمه سعد
وصلنا بعد ساعه اول لما وصلنا قولت لشافعي يمشي رجاله سعد كله مشي
دخلت خبط علي الباب بتاع البيت اللي في المزرعه فتح سعد
سعد:انت مين
انا:انا ضيف تقيل اي يا ابو الأصول هنقف علي الباب
سعد :خش ونادي علي واحد من رجالته محدش رد
انا:متتعبش نفسك اناجاي اخد حاجه وامشي
سعد:حاجه اي
انا:سماح
سعد:سماح مين مراتي عاوز منها اي
انا:عاوزها
سعد:خدت بس كله بحسابه
انا:رحت مطلع الطبنجه وضارب سعد في رجله وقع علي الارض يصوت
انا:اللي يبيع عرضه يستاهل الموت هي فين سعد قعد يصوت ويشتم
انا:شافعي
شافعي:أمرني يا كبير
انا:خلي الرجاله تقلب المزرعه دي علي سماح
شافعي : حاضر
انا:وعلق الواد ده في السقف
شافعي جاب الرجاله وعلقها سعد في السقف
وطلعوا يدوروا علي سماح اتا قومت ابص علي البيت اللي هو قاعد فيه دخلت اوضه مكتب بس شكلها غريب فضلت ادور علي اي حاجه مفيش وانا طالع اتلعبكت في السجاده ببص ورايا لقيت الارضيه خشب وفي باب تحت السجاده شلت السجاده وفتحة الباب ونزلت تحت لقيت يجي ٥٠ بنت متربطين ومتغمينن واوضه تانيه مقفوله رحت ضارب طلقه في القفل فتح دخلت لقيتها اوضه عباره عن كنز كلها فلوس مصري ودولارات وشنط وسلاح الي دهب ومسدس دهب وشرايط فيديوا نديت علي الرجال كله جه
انا:بصوا يا رجاله في كام عربيه معانا
شافعي:٨
انا عاوز البنات دي كلها في البيت اللي وري الفيلا فهمين محدش يلمس وحده فاهمني
شافعي: حاضر يا كبير يلا يا رجاله كل البنات تتحول علي البيت وتروحوا تودوا البنات وتيجوا بسرعه فهمين
كله تمام يا ريس والرجاله طلعوا البنات وحملوا العربيات وكل البنات اتحركوا لقيت اوضه كمان مقفوله رحت ضارب طلقه في القفل فتح دخلت لقيت سماح مربوطه في سلسله ومرميه علي الارض فكيتها وطلعتها فوق وخليت واحد من الرجاله يجيب لها اكل من المطبخ وتشرب وخدت شافعي ونزلنا تحت
انا:شافعي
شافعي:أمرني يا كبير
انا:عاوزين ننقل الفلوس دي للفيلا النهارده واحنا مشيين بص في شنط كتير اهي لعند لما الرجاله تيجي نكون كليمات الشنط دي يلا وبدأنا نعبي انا وشافعي الشنط عدي ساعتين والعربيات جت وانا وشافعي قربنا نخلص الفلوس ببص علي المكتب لقيت شنطه صغيره قوي بفتحها لقيت فيها ١٥ حبايه الماظ حطيتها في جيبي و حولنا الفلوس في عربيتين وحرقنا المزرعه واتحركنا علي الفيلا دخلنا الشنط المكتب انا وشافعي
انا:شافعي عاوز الرجاله كلها علي الفيلا والبيت اللي وري فاهم
شافعي:أوامر يا كبير
يلا يا شافعي اتكل دخلت الشنط الاوضه السريه وخليت شنطتين نديت علي فريدا وفوزية جم
انا:فهيمه عاوزك تطبخي كل اللحمه اللي في البيت والفراخ وتبيني مرجان يجيب لحمه وفراخ وتاني عاوز الرجاله اللي بره دي يتعشوا لحمه ويفوقوا كده
فهيمه:حاضر يا كبير
انا:وعاوز ٥٠ وجبه لوحدهم
فهيمه:حاضر بس مش هقدر علي ده كله لوحدي
انا:طيب ورحت طالع منادي ندي وشهد وبسمله يساعدوا فهيمه في الأكل
ودخلت المكتب تاني كان جوه فريدا وفوزية قفلت المكتب علينا وطلعت ٣مكن من بتاع عد الفلوس
انا:عاوز كل خمسين ألف في كيس لوحدهم
فريدا :اشمعنا
انا:هيبقي اقولكوا
وبدأنا الشغل ٣ ساعات وكنا عملنا يجي ٨٠ كيس
انا:يلا اطلعوا شوفوا خلصوا الاكل ولا لسه طلعوا
انا:رنيت علي شافعي قولتله يبعتلي علي المكتب راجل راجل
والرجاله دخلت واخد واحد وكل واحد بدخل ياخد كيس بخمسين الف ويطلع وهو هيموت من الفرح الرجاله خلصت جه شافعي رحت مديله اربع كياس
شافعي:لي كده يا بيه احنا رجلتك
انا:علشان كده رجالتي واخواتي يبقي الفلوس تتقسم بينا ولا اي
شافعي:صح يا كبير واحنا نفديك بروحنا
انا:حبيبي يا شافعي الاكل لما يخلص هيطلع للرجال والبنات اللي كانوا عند سعد طلعت لقيتهم بيعبوا الاكل في اطباق نديت علي رجلين يخدوا يوزعوا الاكل وكل الرجاله اكلت وخدت الخمسين وجبه بتوع البنات ورحت وزعت عليهم وكله كل واكنهم كانوا هيموتوا
انا:انتوا مين اي جبكوا عند سعد
وحده:خطفنا من اهلينا
انا:انتي صوتك من البدو
هي قامت لقيتها اقل ما يقال بابور 😂 البت بيضه وطويله بزاز متوسطه والوسط رفيع والطيز كبيره متقسمه انا سرحت فيها
هي:انا اسمي خديجه من قبيلة الهلالي سيناء
انا:وانتي عارفه رقم حد يا مزه اقصد يا خديجه أبلغه يجي يخدك
هي :لا بس اعرف المكان
انا:طيب اللي يعرف عنوانه يقولي وكل وحده جت قالت علي عنونها وكان في صعايده وعرب وبدو وبنات من الارياف ومدن وفي الابطال والبيض والسمر وكل حاجه وسعد كان ناوي يشغلهم في الدعاره
عدي اليوم قولت لشافعي انه يودي كل بنت علي عنوانها وكل وحده توصل تقول لأهلها المعلم فهد يبلغ سلامه
شافعي:حاضر يا كبير.
البنات :كل وحده تركب العربيه ويتحركوا علي عناوينهم وكل شويه يقلوا لعند لنا جت خديجه تمشي
انا:خديجه
خديجه :نعم يا فهد
انا:هشوفك تاني ولا اي
خديجه:اكيد الصدفه تجمعنا علي خير سلام وركبت العربيه والعربيه اتحركت ومكل البنات مشيوا مش فاضل غير. سماح فضلت كام يوم لعند لما خفت وراحت علي المزرعه تاني وجه يوم فرح محمد وشهد جبت فراشه وعملوا فرح كبير ودبحت عجلين وعزالدين جه وإبراهيم وعادل وعاطف تجار الفاكهه والفرح اشتغل وكله فل وجه الماذون كتب الكتاب واقف مع فوزيه وفريدا لقيت مروان جاي يسلم علينا فريدا اتخضت انه قادر يمشي انا ولا اتهزيت ولا انا ولا فوزيه علشان مش تعرفه
انا:جاي لي يا مارو مش كفايه عليك المره اللي فاتت
مروان:لا اللعب هيبقي علي نضيف
انا:انت عامل ذي الراديو يا مروان بنسمع منك بس مش بنشوف حاجه
مروان :عندك حق يا ابو صحيح هتسمع البيبي اي
انا:هسميه هسميه اه هسميه شكل ولا اسميه سعد
مروان بستغرب:انت تعرف الناس دي منين
انا:اصل انا اللي قتلهم معلش بخسرك صحابك واحد وري التاني يلا يا مروان علشان مش تحصلهم
مشي مروان ذي لما تكون في حسبه في دماغه باظت وانا قولت
انا:فوزيه متتحركيش من جمبي فهمه
فوزيه:حاضر
انا:وانتي يا فريدا متتحركيش خطوه بعيد عني واخايكوا مع بعض وغمزت شافعي فهم
لقيت الرجاله بدأت تزيد في المكان والفرح خلص والناس كلها فرحت وكلها راح علي الاوض انا وفريدا وفوزية في اوضه وعز الدين وفريال في اوضه ومحمد وشهد في اوضه وندي وعمتي في اوضه وبسمله في اوضه وانا خدت ابرهيم وعادل وعاطف علي شقه الزمالك يباتوا هناك ومروان اختفي معرفش راح فين رنيت علي شافعي
انا:مروان فين يا شافعي

شافعي:في المزرعه بتاعه سعد هو ورجلته
انا:زود الحرس وعاوزك تبعت تجيب رجاله تاني
شافعي:اومرك يا كبير كله تحت السيطرة
انا:يلا يا شافعي سلام
ورحت علي الفيلا لقيت فوزيه وفريدا نايمين علي السرير دخلت استحميت وقلعت ونمت علي الانتريه في الاوضه وانا نايم وقعت علي الارض قولت ياد الليله السوده فرشت ونمت علي الارض لقيت فريدا بتصحيني قومت لقيت الساعه ٤ العصر وجسمي متكسر من نومه الارض
دخلت استحميت ونزلت لقيت عز الدين لبس وهيمشي وإبراهيم وعادل وعاطف وكله بيمشي سلمت عليهم ومشيوا رنيت علي شافعي
انا:مروان فين يا شافعي
شافعي:مروان سافر علي الساحل يا كبير
انا،تمام يلا سلام لبست ورحت علي القسم لشريف دخلت ليه وخدت اكل معايا
انا:اي يا شريف القعده هناوحلوه
شريف:ابوس ايدك طلعني من هنا اناوهموت لو فضلت هنا
انا:والكافيه
شريف:اعتبره بتاعك
الظابط جه طلعت الكارنيه للظابط وقولتله هاخد شريف وانا مروح ده بعد اذنك
الظابط:برحتك يا فندم مدام في مصلحه الدوله
انا:حبيبي يا باشا
وخدت شريف ورحت للمحامي ومضينا العقد بي ٢٠٠ الف خدهم شريف ومش رحت علي الفيلا قولت لبسمله تنزل تظابط الكافيه واني اشتريته وبعد اسبوع يكون الافتتاح طلعت بفتح باب الاوضه بتاع فوزيه لقيت مفاجأة




 
التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Anteal sudani, النسر المحلق, امير الجنس العربى و 70 آخرين
القصه بدايتها حله و ممكن تعمل منها حاجه عظمه زى مثلا ان الفندق ستاره لمنظمه او انهم بيصوروا الناس المهم و يبتزوهم و هو ينجر فى النص +نصيحه زود الدراما و قلل السكس و حتنجح بس جامد بجد تسلم ايدك
 
قصة جميلة استمر






181.jpg
2715.jpg
181.jpg
2715.jpg
:love::love::love:
 
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Anteal sudani
يسطا انت ناوى تكملها ولا لأ
 
قصة جميلة جدا و فكرتها جديدة شكرا لك فى انتظار الجزء الجديد و يا ريت تطولة
 
قصه جميله ومختلفه في انتظار المزيد
 
قصة رائعة تابع
 
قصة جميلة استمر :love: :love: :unsure: :unsure: 😘 😘 (y) (y) :D :D :giggle: :giggle:
Photo 2022 05 14 17 36 47
Photo 2022 05 16 08 46 13
😍 😍 o_O o_O 👏 👏 🤪 🤪 :coffee: :coffee:
 
الجزء الأول 1
حسن أبو علي شخصية اسكندرانية قوي البنية عضلي الجسد وسيم الوجه شديد الشهوة. سنبدأ قصتنا مع حسن أبو علي في المحطة الثانية من مشواره الجنسي الطويل الذي لا يهدأ فيه عن مضاجعة الفتيات والنسوان وبالتحديد عندما بدأ حياته العملية، حيث لن نتحدث عن حياته الجنسية سابقاً في محطتها الأولى عندما كان مراهقاً وطالباً جامعياً.
حسن أبو علي في فندق الغردقة و تجربة نيك مصرية ساخنة
انتهى حسن أبو علي من دراسته في الفرقة الثالثة حقوق الاسكندرية وأراد أن يعمل ليس في محل الخردة الذي كان يتولاه بل أن ينتقل إلى الساحل الشمالي أو شرم الشيخ أو الغردقة حيث المصيف والمصطافين من العرب والأجانب. وبالفعل غادر حسن أبو علي إلى الغردقة ليعمل في فندق موفنبيك الكبير، فهناك يشاهد صاحبنا السائحات الأجنبيات والعربيات والخليجيات اللاتي كنّ يقمن في الفندق الذي يعمل به ويمتع ناظريه بالشعر الأصفر والأحمر والبني والأسود والعيون الخضر والزرق والسود والسيقان الناعمة والصدور المشرئبة والاطياز البارزة المثيرة. كان حسن أبو علي يرى أجساد الفتيات والنساء الأجنبيات ومؤخرات الخليجيات خاصة السعوديات والكويتيات فلا يملك زبره من الانتصاب فيدفع مقدمة بنطال اليونيفورم فكان ينسحب سريعاً للخلف ويتوارى في غرفته. في مرة من تلك المرات تفاجأ في الغرفة بوجود نانسي زميلته وهي فتاة مصرية أو بالأحرى مدام مصرية. نادته نانسي وهو واقف على عتبة باب غرفته و كان زبره شادداً بقوة وهي تتحدث إليه. كان موقفاً محرجاً مضحكاً لصاحبنا وخاصة وقد لمحت نانسي انتصابه. برقت بعينيها ثم رفعتهما إليه.
نانسي: ممكن استعمل الشاحن بتاعك شوية لحد ما اخلص شغل؟
حسن: أكيد، اتفضلي.
فدخلت الغرفة وعلقت هاتفها في الشاحن.
حسن: أنا بقى هاخد دوش لأني هلكت النهارده، عن إذنك.
ودخل وخلع ملابسه وراح يفرك زبره من فرط الشهوة وبينما هو في ذلك مشدود الزبر عارم الرغبة إذا به يجد من يحضنه من خلفه ويدان ناعمتان أحدهما تدلك صدره والأخرى تحاول أن تصل إلي زبره. التفت حسن أبو علي ليجدها نانسي زميلته، كانت عارية تماماً و مغرية بقوة. لم يكن صاحبنا في حال يسألها ما الذي تفعله أو ما الذي ادخلها غرفته. كان هائجاً بقوة ووجد جسداً أنثوياً ساخناً يطلبه. أو كان كجائع نهم دخل بيته فوجد طاولة عليها أطايب الطعام فراح يلتهم منها ولا يعبأ بالسؤال عن من أتى بها. كذلك لف صاحبنا ذراعه وراء رأسها و طبع فوق شفتيها قبلة وزبه المشدود زائغٌ في سرتها ويضرب في بطنها. ما كان منه إلا أسند كلا ذراعيها على حائط الحمام ورشق زبره الواقف في كسها المشعر ليبدأ حسن أبو علي في فندق الغردقة تجربة نيك مصرية ساخنة في الحمام. كان كسها زلقاً بفعل مياه الدش و بفعل شهوتها الدافقة فراح يتمطى بنصفه ويولج زبره ويدفعه ويسحبه في كسها الساخن الباطن ليدعه داخلها ثواني فتهيج، هكذا مصرية ساخنة تريده أن ينيكها فخدشت بأظافرها ظهره العريض فراح يحركه ويدخله بقوة وهي تصرخ بصوت مكتوم.
نانسي: نيكني..نيك جامد..زبرك بيفحتني..آاح…كمااان..دخله جامد..آه.
تناول حسن أبو علي أحد ثدييها بين شفتيه فراح يرضع الحلمة ويستدير بلسانه حول هالتها ويعضها برقة ثم يلتفت للآخر فيفعل به مثل الأول ويده تدلك ما بينهما. ثم ادارها صاحبنا فجعل دبرها بقبله وأولج زبره في تجربة نيك مصرية ساخنة في كسها من خلفها وكفّاه تثبت يديها بقوة. ثبتها فراح يدك كسها بقوة ونهم جائع للنيك فراحت أهيج مصرية ساخنة توحوح وتصرخ.
نانسي: آاه..ارحمني يا ابو علي..كسي والع آه بس مش جامد أوي كده.
حينما أحس حسن أبو علي بشدة هيجانه استلقى في البانيو فراحت نانسي تعتليه وتركب زبره وشرعت تتقافز فوقه وهو تحتها وزبره يضرب في أعماق كسها الحامي ويصل لرحمها حتى أنه أرعشها فتخشبت وابيضت عيناها وشهقت بقوة. وضيّق كسها خناقه حول زبر صاحبنا وارتعشت بقوة فهبطت لتعض حسن أبو علي في كتفه من فرط شهوتها. إذاً كذلك كان حسن أبو علي في فندق الغردقة في تجربة نيك مصرية ساخنة يدفق منيّه الساخن في نانسي في دفقات قوية وكسها يعتصر زبره ويقبض عليه حتى ارتخت نانسي وارتخت عضلات فرجها وقد أغمي عليها. حملها صاحبنا ثم أنامها فوق سريره ثم دخل يواصل استحمامه وقد تأكد من إحكام إغلاق باب غرفته لئلا يدخل عليهما أحد. خرج واستلقى حسن أبو علي بجانبها فتنبه على صوت بكاء فإذا هي نانسي تبكي.
حسن: مالك بتعيطي ليه؟
نانسي: أنا اتفضحت، أكيد الموضوع هيتعرف في الشغل.
ليضممها صاحبنا إلي صدره و يطمئنها.
حسن: ماتخافيش، مافيش حاجة حصلت. أنت أغمي عليكي وأنا نمت عالكنبة، ولا أي ابن الذين.
فنهضت لينام صاحبنا مكانها وأغمض عينيه ليحس بشفاة تلامس شفتيه في قبلة سريعة فيفتح عينيه فإذ هي نانسي تبتسم ممتنة ثم تغادر الغرفة.
الجزء الثاني 2
حسن أبو علي ومهمة إشباع رغبات النساء في فندق الغردقة
في هذه الحلقة نرى حسن أبو علي يُكلّف بمهمة إشباع رغبات النساء في فندق موفنبيك. ذات صباح وأثناء فترة راحته أراد حسن أبو علي أن يتلقى نسمات الصباح علي الشاطئ الرملي العذب ليجد المكان تتناثر فيه الأجنبيات والعربيات والمصريات بصورة تفتح الشهية. لم يكن الكثير منهن في ذلك الصباح فأرخى صاحبنا بدنه وتمدد فوق الرمال يفكر في مستقبله. فيما هو كذلك إذ سمع صوت أنثى تستغيث من بعيد في عرض البحر الأحمر. بسرعة رهيبة ألقى التي شيرت والحذاء وقفز سابحاً حتى وصلها فلف ذراعها حول رقبته ورفعها على ظهره وراح يسحبها حتى الشاطيء. وأرخى جسدها على الرمال وراح يدلك ساقها إذ قد أصابها شد عضلي. فشكرته بشدة وتعرفت عليه وعرفت مكان عمله فقد كادت تكون في عداد الغرقى إذ إن المتكفل بإنقاذ الغرقى كان قد وصل بعد فوات الأوان.
تلك االليلة وقد كان نائماً انتبه حسن أبو علي على استدعاء من المدير العام للفندق وهو رجل خمسيني وسيم شديد الأناقة. دخل عليه صاحبنا المكتب فدار الحوار التالي:

المدير متمتاً: هو الفيزيك اللي انا عاوزه..هو المطلوب بالضبط.

استفهم صاحبنا وهو بالكاد يسمع حديث مديره لنفسه.

حسن: نعم يا فندم؟

المدير مبتسماً: حسن أبو علي، اتفضل..اقعد.

حسن: أوامرك يا فندم.

المدير: تشرب أيه يا أبو علي؟

بالطبع تلك النغمة، نغمة الصداقة والألفة من جانب المدير أربكت صاحبنا وأسعدته في نفس الوقت.

حسن: أؤمرني يا افندم.

المدير: أنت النهارده الصبح أنقذت واحدة م الغرق…صحيح؟

دق قلب حسن أبو علي خشية أن ينقلب عليه المعروف سوءاً فارتبك.

حسن: آه..صحيح يا افندم.

ضحك المدير: طب مالك مخضوض كده؟ عارف يا أبو علي الست دي تبقى مين؟

حسن: لا، ماتشرفتش قبل كده.

المدير: دي يا ابو علي أختي الصغيرة أميرة وهي طلبت مني أكافئك. أطلب اللي انت عاوز، قول ماتتكسفش.

لم يجد صاحبنا شيئاً يقوله إلا أن ابتسم ثم شكر مديره.

حسن: مرسي يا افندم.. أنا عملت الواجب بس مش اكتر.

المدير: بص يا أبو علي، إنت شاب وسيم جذاب لبق ونوعيتك دي تاكل دهب هنا لو طاوعتني. أنا عارف انك بتحب الستات..ههههه.

حسن: كلنا بنحب الستات يا افندم أكيد، والا انت شايف أيه؟

المدير: لأ يا أبو علي بس انت اكتر شوية. انت تعرف ازاي تبسطهم، والفيديو مع زميلتك نانسي شاهد على براعتك.

دق قلب صاحبنا فلم يمهله المدير فدار حواليه ثم ربت عل كتفه العريضة.

المدير: ما تقلقش، إحنا عندنا كاميرات في كل أوض الطاقم بتاع الفندق عشان نراقب كل حاجة زي تعاطي مخدرات وغيره. عارف؟ أنا عجبني جداً تصرفك وهدوءك في تعاملك مع زميلتك، متعتها بهدوء وبكل سرية. عشان كدا أنا عاوزك تشتغل حاجة بتحبها في الفندق ومع شخصيات مهمة جداً هترفعك لفوق بس لو ضبطت الشغل.

دارت رأس أبو علي مفكراً فمديره يريده في مهمة إشباع رغبات النساء في الفندق والوصول بهن إلى النشوة. فكر حسن أبو علي وقد سرته المهمة.

حسن: أنا تحت أمر سيادتك في كل اللي تطلبه.

المدير هامساً: اللي تطلبه الستات..الستات يا أبو علي يا جامد. فيه فرق.

أومأ صاحبنا بانه قد فهم فجلس المدير وقال جاداً.

المدير: إنت طبعاً سمعت عن مدام يسرا اللي بتيجي هنا كتير.

حسن: سمعت عنها يا افندم ، دي من أشهر النزلاءعندنا وبتحجز لحسابها دور كامل.

المدير: مدام يسرا بتيجي وتعوز معاها مرافق، شاب حليوة لبق عشان يسليها.

حسن: يعني قصدك أضحكها؟ أقول لها نكت و فوازير؟

المدير: عيب عليك يا أبو علي. انت فاهم هي عاوزة ايه من شاب حليوة ووسيم زيك. حتتحاسب بالدولار، الليلة ب 300 دولار. وطبعاً ده منها ليك غير المرتب بتاعك وغير ان انت لو ضبطتها وبسطتها وطولت عندنا بتبقالك نسبة كبيرة.

حسن: متقلقش يا افندم، حتحلف مدام يسرا بحياتي و حياة الفندق يا كبير.

المدير: عارفك، نياك من يومك يا أبو علي هههههه.

تضاحك الاثنان والكلفة قد سقط ثلاثة أرباعها بينهما.

المدير: برضه أي منشطات مقويات حاجة من دي علينا ومستورد كمان.

ثم غمز له المدير أن يتجهز صاحبنا للمهمة الجديدة من الغد. راح حسن أبو علي يضبط هيئته فيشتري ملابس جديدة وعطر ويحلق استعداداً لمهمة إشباع رغبات النساء في الفندق وهو ما لم يدر بباله. في تلك الليلة غط حسن أبو علي لينام نوماً عميقاً كي يصحو ويباشر مهامه الجديدة التي يحبها والتي رُزق فيها هبة طبيعية من رغبة متجددة وجسم قادر على منح اللذة والاستمتاع بها وزبر دسم سمين طويل بما يكفي لتتلذذ به أي امرأة. في الصباح استعد حسن أبو علي وقصد مكتب المدير العام ليجد عنده من أنقذها من الغرق وهي أخته أميرة.

حسن: ألف سلامة عليك يا هانم.

أميرة: ميرسي أوي يا حسن. عارف، مهند بيه بيقولي عنك كلام كويس جداً وانك رفضت تقبل أي مكافأة وانك بتعتبر اللي عملته واجب قمت بيه.

حسن: فعلاً دا واجب يا افندم وما انتظرش عليه مكافأة.

مهند: بص يا ابو علي، أميرة حتبقى مشرفة عالقسم السري بتاعك. على فكرة مدام يسرى وصلت، ياللا يا بطل المطلوب منك تعرّفها بنفسك وورينا شطارتك معاها بقى.
استأذن حسن أبو علي وصعد إلى الجناح الذي تم حجزه لمدام يسرى. كان حول الجناح البودي جارد الموكلين بها وسكرتيرة اسمها نشوى كانت تبتسم حينما رأت صاحبنا. أدخلته فسأل حسن أبو علي عن مدام سارة فقالت له أنها في الجاكوزي وأن بإمكانه الدخول إليها. قلق حسن أبو علي قليلاً إذ هو مقدم على مغامرة سكس ونيك رهيب كمهمة وعمل ليمتع تلك السيدة. توجه إلى الباب و طرقه فأتاه صوت ملائكي ناعم بأن يدخل، فدخل وشاهدها صاحبنا جالسة في الجاكوزي مرتدية مايوه بكيني فلمعت عيناه على امرأة مستديرة الوجه في بداية الأربعينيات ذات عيون رمادية مثيرة وقوام مشدود وخصر رشيق وأثداء نافرة و اطياز نافرة مستديرة وشفاة حلوة ضيقة. وعرّفها بشخصه فقالت له وفي عيناها لمعة تجاه صاحبنا أن يدخل معها الجاكوزي وراحت تتبسم له. بدأت المهمة وأخذ حسن أبو علي يخلع ملابسه ببطء كي يثير رغبة هذه المتناكة بالأجرة، ثم أخرج من حقيبته مايوه لزوم السباحة ولبسه ونزل ليجلس في الجاكوزي في الجهة المقابلة. أخذت مدام يسرا ترمق حسن أبو علي بشبق بالغ ثم همست له.

يسرا: ممكن تجي جنبي؟

حسن: طبعاً.

ثم انسحب بقربها ومد ذراعه حول كتفيها فنامت على كتفه العريضة ويدها تداعب شعر صدره وتتحسس بطنه المشدود وعضلات صدره وهي ترمقه بشهية بالغة. فقبلها قبلة خفيفة خلال ذلك ثم أتبعها بقبلة شديدة اخذ فيها لسانه يغتصب لسانها فيما يده تفك طرف خيط سوتيانها ليرى حسن أبو علي أحلى بزاز بحلمات منتصبة أثارته بقوة. راح يلعب في بزازها حتى استرخت تماماً فرفعها بين ذراعيه القويتين ولا زال لسانه يلعق لسانها ويهيج شهوتها. ثم القاها برفق فوق السرير ومددها و خلّص لسانه من لسانها وخلع المايوه وزبره شادد بقوة بالغة منتصب بمرأى من عينيها الشبقتين. فجأة نهضت والتقمت مدام يسرا زبر صاحبنا تتناوله بالمص واللعق واللحس كممثلة بورنو خبيرة. كادت تتسبب بانفجار المني من زبره من فرط غنجها و لبوئتها وهي ترضع زبره. سحب حسن أبو علي زبره من بين شفتي سارة ثم استلقى وإياها في وضع 69 فراح يلحس كسها وبظرها ونهر من الشهد والعسل يسيل من كسها وهي توحوح بقوة وصاحبنا لا يرحمها. كذلك كانت هي تمص له بقوة. فجأة شقلبها حسن أبو علي النياك ليشرع في مغامرات سكس ونيك رهيب في الفندق فأرقدها ثم وضع تحت طيازها وسادة لتفتح هي ساقيها مشتاقة لزبه. وضع زبه بين أشفارها يفركه بقوة فيهم وهي تحاول ان تطبق ساقيها من النشوة فيفتحهما صاحبنا فيدس رأسه ويفرش به زنبورها و شفريها كأنه سيدخله ثم يتراجع به ويضربها برأسه ضربات على كامل كسها فتوحوح اكثر.

يسرا: ابوس ايدك نيكني مش قادرة، كسي نار من جوه..حرام عليك دخّله بقى.

أولج حسن أبو علي النياك زبره فيها فانزلق بقوة وتركه داخلها وهي غائبة من اللذة عن الوعي. لم يكد حسن أبو علي يهز وسطه حتى راحت مدام يسرا تئن وتوحوح وتتحرك معه وتطلق آهات وأنّات وشهقات وزفرات وكلام مقطّع غير مفهوم وكانها تهذي من حمّى.

راح حسن أبو علي النياك ينيكها ويدك كسها وقد مال على بزازها يلتقمها فيمصمصها ويقبلها وكذلك خديها وشفتيها. أخذ ينيكها حتى راحت تتأثر وترتعش وتنتفض و زبر حسن أبو علي في أقصى متعة مع متعة متناكته الموكل بإسعادها. حتى ارتعشت مدام يسرا وارتعش معها صاحبنا وراح زبره يطلق قذائف المني الحارة داخل كسها الملتهب. ثم ألقى بجسده ناهضاً عنها إلى جوارها وهو يلهث وكذلك هي تلهث بقوة. مرت دقائق وهي مطبقة الجفنين ثم همست في أذنه.

يسرا: انت أزاي عملت في كدا؟ وأرخت شفتيها تحتضن شفتيه تطلب من حسن أبو علي النياك المزيد فيعطيها جولة ثانية من النيك النشيط الممتع.
تابعونا ليصلكم كل جديد
ممتاز اكمل يا كبير
 
جميلة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
من منكم عنده القدرة على إكمال هذه القصة فضلا لا أمرا رجاءا من لديه القدرة فليكملها الآن
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
هذه القصه من تراث نسوانجي وقد نشرت سابقا علي المنتدي القديم
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: BASM17 اسطورة القصص
صحيت من النوم عالشاور زبطت نفسي عطر اسمه أيام زمان ولبست الهدوم واتشيكت وروحت على أوضه المدير خبط عليه اتفضل دخلت لقيت اخته الست اللي انقذتها امبارح الصبح وهتفتحلي باب الجنه بسببها سلمت عليها حمد عالسلامه يا هانم. قالتي يسلمك وشوكت بيه قاعد يمدح فيا قدامها واني شاب كويس ومحترم ورفضت اخد مكافاه على إنقاذها قالتلي ليه ده حقك قولتلها مفيش حاجه تستاهل يا فندم وبعدين إنقاذ حضرتك يعتبر شرف ومكافأة ليا في نفس الوقت وابتسمت لها ابتسامه لبقه واتجهت بالحديث لشوكت بيه ايه يا باشا الشغل استلمه من أمتي قالي لو عايز هيا وصلت من نص ساعه اتفضل عرفها بنفسك وورينا شطارتك يا بطل وعلفكرة اختي هيا المشرفه عالقسم ده وهيا اللي هتابعك بعد كده وأنا هترجعولي في الضروريات بس بصيتلها لقيت عنيها فيها ضيق وخنقه واستغربت جدا بس قولت خليك فى نفسك وبصيتلها بابتسامه تانيه خفيفه وقولتلها تحت امرك مدام بصتلي بغضب غريب وقالت لي انسه من فضلك اعتذرت وقولتلها أنا آسف بجد أصل واحده بجمال وشياكة حضرتك متصورتش أنها انسه لحد دلوقتي لمحت شبح بسمه باهته حاولت إخفائها بس انا خدت بالي واستاذنت وروحت عالدور اللي حجزاه مشيرة هانم اوصفلكوا مشيرة امرأة في اوائل الأربعينيات بعيون بنيه جميله وقوام مشدود كأنها لسه مراهقه وشفه زي العسل تحس بشبقها لما تبتسم وصدرها بحجم حباية الكانتلوب أو الشمام بالبلدي طيازها مكورة وطريه جدا تتميز بحمره مميزه في منتصفها كأنها من بنات الهند وصلت لحد باب الجناح وده طبعا بعد معاناه مع الجارد والسيكيورتي بتوعها وخبط عالباب فتحتلي شابه في سني أو أكبر مني بشويه عرفتني بنفسها مادلين سكرتيرة عند مشيره هانم وكانت بتكلمني بطريقه غريبه كأنها بتضحك من جواها المهم خدت الموضوع بهزار وسألت عن المدام قالتلي أنها في الجاكوزي لو عايز ممكن ادخلها استغربت من الفري اللي هيا فيه كأنها متعوده عالموضوع مش اول مره ومعندهاش اعتراض ساعتها قولت في نفسي.كس أم الفلوس اللي تعمل كده في الواحد بس اهو أكل العيش توجهت لباب الحمام اللي فيه الجاكوزي وخبط ادخل صوت ملائكي ناعم طلع من جوا دخلت وعرفتها على نفسي قالتلي اتفضل معايا لو مش بتتكثف قولتلها حاضر ثانيه واحده قلعت هدومي واحده واحده ببطئ عشان اثيرها وفضلت بالبوكسر استأذنت منها وخرجت جبت من شنطتي اللي فيها الهدوم مايوه ضيق كنت جايبه عشان حمام السباحه وأنا بقلع دخلت مادلين عليا وزبري بيتدلي ما بين فخادي ونايم على بيوضي وبيقطر من المذي بسبب اثارتي بلعت ريقها وقالتلي اسفه اني دخلت بدون استاذان قولتلها عادي كلنا هنا أصحاب وأخوات متاخديش في بالك لبست المايوه وتوجهت للجاكوزي ونزلت بمواجهة المدام الى بصتلي بكمية شبق وهياج غريبه قالتلي ممكن تيجي جنبي قولتلها طبعا سحبت نفسي لحد جنبها ومديت دراعي حوالين كتفها نامت على كتفي وايديها بتلعب في شعر صدري وتحسس على عضلات بطني وصدري وبصلتي بشهوة قويه وفي اللحظه دي خدتها في بوسه جامده في شفايفها ولساني بيغتصب لسانها وأيدي تسللت طرف خيط سوتيانها اللي فوق رقبتها من ورا ترررك. اتفك وشوفت احلى بزاز بحلمه منتصبه لونها أسمر جننتني قعدت العب في بزها شويه لما لقيتها استرخت خالص وراحت في دنيا ثانيه رفعتهاوايدي حوالين ضهرها ورجليها وزبري منتصب وخارج من حد المايوه فوق ولسه لساني ولسانها مشتبكين في حاله من الشبق الجنسي الشديد وميلت شويه فتحت باب الحمام لافاجئ بمادلين تراقبنا من الخارج بس ما حطيتش في بالي أخدتها عالسرير ومددتها وخلصت لساني منها بالعافيه وقلعت المايوه ووقف زبري قدام عينيها مشدود ومنتصب كأنه رمح منتظر يترمي لهدفه ولقيتها قامت فجأة تمص وتلحس وترضع في زبري و يا دوب توصل لنصه وتلعب بلسانها حوالين طربوشه وتلحس فتحته وتبوسه وهيا بتدعكه بايدها الشمال واليمين تمسج بضاني وتنزل تلحس بضاني وتدخل واحده واحده فيهم في بوقها أما جننتني أكثر منا روحت نائم جنبها وخدتها 69 وهيا فوقي وأنا بلحس في كسها وبظرها وتنزل كميات من الشهد والعسل كبيره وأنا مش راحمها وعشان ازود في الاثارةروحت واقف بيها خليتها متشقلبه وكسها فوق عند لساني وزبري بيدخل لزورها جوا وارفع جسمها وانزلها عليه زي سيخ الكباب وجيت نزلتها لما وشها احمر اوى ولفيتها وجيبت مخده صغيره تحت طيزها عشان ترفعها وفتحت رجليها وحطيت زبري بين اشفارها احكهم بيه وكل متحاول تقفل رجليها اعمل كأني هدخله وأرجع أمشيه على كسها ولأول مره تنطق وتقول ابوس ايدك نيكني مش قادره كسي في نار من جوه حرام عليك دخله ابوس رجلك مش مستحمله أكثر من كددددده روحت راشق زبري على مره واحده وساعده في الدخول السوائل الكثير اللي نزلتها من كسها وصرخت ساعتها صرخه سمعها الاوتيل كله اكيد
وسيبته شويه جوا لحد ما تاخد عليه وهيا خلاص في دنيا ثانيه وأول ما بدأت احركه بدأت تأن وتوحوح وتتحرك معايا وهيا عماله تتكلم كلام مش مفهوم وأنا نمت عليها ورجليها على كتفي وبدأت أسرع وتيرة نياكتها وارفع وسطي وادك كسها وأنا بمص في بزازها وابوس في خدودها ورقبتها وشفايفها ومره واحده لقيتها بتترعش وتتنفض وأنا معاها وزبري بيطلق قذائف منيه الحاره جوا كسها واترميت جنبها اخد نفسي وأنا مش قادر اتكلم وهيا في دنيا ثانيه وأعماله تتكلم كلام مش فاهمه قمت من قلقي عليها وناديت على مادلين وأنا لافف وسطي بفوطه وزبري متكوم على جنب وباين تفاصيله منها وقولتلها شوفي الهانم عقبال ما اخد شاور وأرجع فتحت الدش عالبارد وخدت حمامي وخرجت برضه لافف نفسي بالفوطه وشعري كان طويل شويه فنازل على كتافي وبيقطر مايه ولقيتها في وشي قولتلها الهانم بخير قالتلي اه هيا بس مكنتش مستحمله كل ده في أول مره قولتلها حصل خير همدد أنا هنا شويه على ما تصحى وفكيت الفوطه من عليا وبقيت عريان قدامها ونمت على ضهري وزبي ممدد على جنب وسطي ونايم بس محمر شويه من المعركه اللي خرج منها وفعلا غفلت ونمت وصحيت على حاجه دافئه محاوطه زبري من كل الجناب وبتحاول لسه تستوعبه بصراحه الوضع هيجني جامد ورفعت حوضي مره واحده ودخلته لقيتها اتنطرت لقدام وبصتلي برعب قولتلها مالك خايفه من ايه اهدي وخدتها جنبي عالكنبه اللي كنت نايم عليها لقيتها عيطت ومسكت في حضني وهيا بتبكي وأنا بحاول اهديها عشان افهم منها سبب عياطها ايه وكل ما اطبطب عليهاتزيد في حضني ..
 
وقفنا الجزء اللي فات ومادلين بتبكي في حضني وأنا بهديها المهم خلصت عياط في آخر الموضوع وبقت ساكنه وهاديه في حضني واتفاجأت بنومها في حضني شيلتها ومددتها على الفوتيه وغطيتها بملايه ولبست هدومي وخرجت بعد سببت نمرتي جنب مشيره هانم وفي جيب مادلين وروحت لقيت شوكت باشا. بيرن على موبايلي وبيقولي اروح على زهرة اخته عشان حاجه مهمة قولتله حاضر وخدت رقم الاوضه وطلعتلها وخبط عالباب اتفضل دخلت اومري انسه زهرة قالتلي انتا خلصت مدام مشيرة قولتلها اه قالت لي ايه الأخبار قولتلها الصراحه معرفش هيا اغمي عليها منى وسيبتها نايمه ومادلين سكرتيريتها كمان سيبت نمرتي معاهم وخرجت قالتلي كل ده وعنيها مش مفارقه زبري وفيها لمعة شهوة بتزود هياجي لدرجة زبري رفع نفسه في البنطلون زي صنارة الصيد بالجنب قامت وراحت عالميني بار اللي في الاوضه وقالتلي تشرب حاجه قولتلها مبشربش قالتلي طب عصير قولتلها ماشي رمان أو عنب جابتلي عنب وقعدت على كرسي جنب السرير وجت هيا جنبي وقعدنا نتكلم عني وعن اهلي وبلدي واد ايه هيا معجبه بشخصيتي واسلوبي وأنا كمان قولتلها اني معجب بيها وبشياكتها وجمالها بدأت اتغزل في عيونها وشفايفها ومفاتن جسمها اللي متفصله بالملي وبدأت ألاحظ تجاوب وومددت رقبتها وميلت لورا مكان مكنت حاطط دراعي وأنا حطيت دراعي على كتفها قولتلها انسه واضح انك متشنجه اوى وعضلاتك مشدوده لو تحبي أنا بعمل مساج كويس هيفكك قالتلي اوكي في دهان هناك عالتسريحه وزيت كمان ودخلت الاوضه الداخليه عشان تغير هدومها وبقت بالبرا والاندر وأنا فتحت زراير قميصي وفضلت بالبنطلون بس وتعمدت ادهن جسمي بالزيت عشان يلمع ويبان تفاصيله وتقاسيم بطني ووبدات انزل قطرات من الزيت على جسمها وانابلمس ظهرها باناملي ولمسات خفيفه ودائريه لكتفها من الأعلى وعموديه على طول سلسلة ظهرها وهيا تتاوه وتطلب المزيد ونزلت بأيدي على فرد طيزها الكبيره ونزلت قطرات ثانيه من الزيت عليها وانزلت بيدي ذلك الاندر الصغير الذي يخترق فلقتي مؤخرتها العارمه وساعدتني برفع وسطها لأعلى مما أعطاني الاشاره الخضراء لفعل ما أريد وانطلقت ادعك واتلمس اللحم الطري لهذه المؤخرة الرائعه المرمريه وأنا أدخل اصبعي اداعب بها فتحتها الورديه الصغيره واستمر حتى أبلغ قدميها وأعود للأعلى مجددا وأقوم بفك السوتيان من الخلف واطلب منها أن تنقلب على ظهرها وانقلبت ليقفز أمامي ذلك الثدي البض الناعم وحلمته الورديه الشهيه وبدأت عملى بتدليك اكتافها ورقبتها ونزلت على صدرها وأنا اقفش لها في بزها واقرص حلماتها المنتصبه وأنزل على بطنها الاملس الخالي من أي عيب ينقص من جماله فادلك جوانبه وإلى عانتها تتجه أطراف أصابعي حين سري في جسدها قشعريره وهزت شديده وقمت بتدليك شفاه كسها المنتفخ بشق رقيق لا يشوبه سوى بعض الشعر الأسمر الرقيق المرسوم وهنا خلعت بنطالي وقضيب يخترق بوكسري إلى أعلى وذهبت نحو رأسها لتخرجه من قمقمه وتقوم بلحس بيضاني وهيا تدلك جسم زبري بيديها حتى تشضضض من الاثاره وهنا نامت زهرة وهيا انزلت رأسها للأسفل فادخلت رأس قضيبي في فمها وهيا تلحسها بلسانها ودفعته لنصفه في حلقها حتى اختنقت به فاخرجته قليلا لتاخذ نفسها ثم عاودت إدخاله وفي لحظه أخرجته وادرتها وادخلته في كسها مختلط بآثار البلل من مصها فصرخت صرخه شديده سمعتها البلد كلها وتعلقت برقبتي وهيا تدفع وبوسطها نحو زبري وأنا ابادلها بضربات قاسيه لرحمها وجوانب كسها الضيق وامسكت بثديها ارتشف احلى طعم يدر من ثديها وارتعشت بين يدي وأنا جائتني نشوتي في اللحظه نفسها وتعالت أصواتنا لتنتهي يقبله فرنسيه ساخنه بين شفتينا وتستلقي فوقي لنذهب في نوم عميق ولا أشعر بشئ إلا في الصباح حين تلقى أشعة الشمس الذهبيه على جسدي العاري الملقى في السرير الملطخ بدم عذرية انسه زهرة أو مدام زهرة بعد ما حدث وقمت ابحث عنها فلم أجدها في إي مكان ووجدت رساله تفيد بأنها ستختفي لبعض الوقت ثم تعود وبهذا تعود مسؤلية الإشراف على عملى لشوكت بيه رن هاتفي لأجد نمرة غريبه رديت الووو الو أنا مشيره انتا فين قولتلها في اوضتي قالتلي بعد كده بياتك معايا قولتلها حاضر نص ساعه واكون عندك دخلت خدت دش وغيرت هدومي وبعت شنطتي مع واحد زميلي للاوضه وروحت عالجناح عشان الاقي الجارد بيفتحولي السكه قلق ودخلت لقيت مادلين خايفه وشكلها قلقان ومشيره يتكسر في كل حاجه فى أوضة النوم جوا صباح النور محدش يسألني جت ازاي أنا لقيت قطر بينطلق نحيتي وتتعلق في رقبتي وتشد شفتي نحيتها بعصبيه كأنها مش هتشوفني تاني قولتلها ثواني مادلين موجوده ندخل طيب لقيتها بتضحك بسخريه وتقولي كسمها لو عايز تنيكها اخليها تقلع دلوقتي يلا يا شرموطه عالمطبخ استغربت من الطريقه دي بس ماليش دعوة وكل ده وهيا محاوطه وسطي برجليها ومتشعلقه في رقبتي بايدها وهنكمل في الحلقه الجايه ايه اللي حصل وازاي نيكه واحده هتخليني مليونير
 
  • حبيته
التفاعلات: Simon3

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%