NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دندوشه

Daemon mode is active
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل

كنت حابه احكيلكم قصه حياتى وملخص خبراتى الجنسيه ومغمراتى المجنونه يمكن اللى هحكيه يبقى غريب بالنسبه لناس كتير خصوصا ان مستوايا الاجتماعى ولا التربيه ولا العيله اللى اتربيت فيها بتتبنى الافكار دى زى اى بيت مصرى اصيل بس اهى مغامراتى بقى وحياتى هستعر منها يعنى ياخويا منك ليه يمكن مبعرفش اكتب قصص زى ناس كتير هنا بس ادينى اهو بحاول يعنى فياريت لو حد عنده طريقه تفيدنى اكتر احسن من طريقه الكتابه بعد كده يقولى ماشى القصه هتبقى على اجزاء بس كل جزء هيبقى عباره عن مغامره من مغامراتى وكل مغامره بشخص وحكايه منفصله فى اشخاص كتير فى حياتى استمريت معاهم مده من الزمن ولينا حكايات كتير فلو عجبكم مغامره معينه ممكن تقولوى وانا اكملكم الحكايه بتاعت المغامره يلا بقى عشان مطولش عليكم نخش فى المغامره الاولى​

بس قبل منحكى هوصفلكم نفسى الاول​

انا عندى دلوقتى 25 سنه بنت زى اى بنت عاشت حياتها وهيا صغيره مقفول عليها وكل حاجه غلط لحد مخراط البنات خراطها وبلغت وفتحت عنيها على الدنيا وبدائت شهوتها تتحكم فيها وفى اختيارتها فانحرفت بمعنى الكلمه اول مغامراتى بدائت من زمان وانا عندى 14 سنه بس بما ان قوانين المنتدى بتمنع القصص اللى حصلت فى السن ده فهحكى مغامراتى من اول وانا عندى 17 سنه يلا بينا بقى انا مش عارفه انا رغايه ليه كده​

انا جسمى فى السن ده كان كرباك زى مكنت بسمع دايما كان طولى 170 وزنى 55 تقريبا شعرى لونه اسود بس كنت دايما بحب اصبغه كنت فى الفتره دى كان طالع موضه عندنا فى المنطقه وان لون الشعر يبقى احمر وكنت صبغاه ساعتها احمر بشرتى بيضا وكان عودى مظبوط قووى كنت زى مبيقولوا امشى فى الشارع يا ارض اتهدى معليكى ادى مكنش فى حد يشوفنى الا لما يفصصنى من فوقى لتحتى صدرى المشدود وطيزى المدروه والبارزه وسطى الرفيع وكان من هوياتى انى البس عبايات مجسمه كانت ايه تهيج اتخنها شنب فى المنطقه ايمامها كنت اتعرفت على واحد من درس الكمياء اسمه احمد وكان الجان بتاع الدرس كان كل البنات هتموت وتكلمه انا مكنتش بفكر فيه ولا حاجه بس ادلقت عليه عشن اغيظ واحده صاحبتى كانت عيله صفرا ومقشفه كده مش عايزه اجيب سيرتها بنت الكلب المهم حاولت كتير اتعرف عليه بس هو كان لطخ تقريبا ومش فاهم تلميحاتى بس على مين ياخويا منك ليه جبته بردوا ههههههه المهم اتعرفت عليه وقعدنا فتره مع بعض خروجات وفسح وكلام حب وفضفضه ساعات وانا كل ده مكنش هدفى كان هدفى انى اغيظ البنت الصفرا اللى قولتلكم عليها فوق بس مع الوقت حبيت احمد جدا واتعلقت بيه وهو كمان حبنى وكنا ولا عنتر وعبله بس بعد مده من علاقتنا مع بعض بدا يحصل بينا تجاوزات صغيره واحنا بنهزر يعنى ساعات يمسك صدرى اكنه بيزقنى يخلينى واقفه انا وهو لوحدنا ويقوم رازعنى بالقلم على طيزى ابن الجزمه كان غشيم قوى بروح امه بس كان عادى باالنسبالى كنت بحب دايما اهيجه ومنولوش مراده وكنت ببقى قاصده عشان يفضل متعلق بيا وانا اياميها كان ليا علاقات جنسيه سحاق مع واحده صاحبتى وعلاقه مع عمى الصغير كنت شرموطه يعنى بس كنت عامله عليه دور الشريفه بس حبيته ابن الجزمه وبقيت بفكر فيه ونفسى راحتله وفى مره قبل منخرج مع بعض كنت متفرجه على فيلم سكس وكنت هايجه قوى ساعتها وكننت لسه هخش الحمام عشان العب فى كسى شويه واريح نفسى لقيته بيكلمنى عشان ننزل فالموضوع دخل دماغى والفكره جاتلى هيجانى ساقنى ونزلنا خرجنا واحنا خارجين وكان سارق عربيه ابوه نلف بيها كا العاده وانا قاعده جمبه بنضحك ونهزر وهو عمال يزغدنى فى كتفى وحاطط ايده عليه وانا هايجه على اخرى ومش قادره وكنت لبسه يوميها عبايه سمرا مجسمه عليا بالملى وكنت لبساها على اللحم هو برا بس يلم صدرى ومكنتش لبسه اندر ولا اى حاجه وهو حاطط ايده عليا بدائت اتجاوب معاه ومديت ايدى حطيتها على رجله وكان هايج هو كمان المفضوح وزبره كان هينط من البنطلون وباين قدامى وانا بصنعه لطافه قولتله مالك ياواد مش على بعضك ليه ومال بتاعك واقف كده ليه قام لامم نفسه بسرعه ووقف بالعربيه على جمب وولع سيجاره ومبقاش عارف يقول ايه قمت انا من غير كلام حطيت ايدى على حجره وقولته نفسك فيا يا واد ولا ايه قام ضاحك وقالى وهو مين منفسوش فيك يادندوشه بس ده انا كل يوم بضرب عشرات عليكى لحد مركبى باظت قمت ضاحكه وبدائت امشى ايدى على زبره وهو تحت البنطلون لقيته بيقولى لا استنى احنا فى الشارع والناس تشوفنا وقام مدور العربيه وطلعنا على اخر البلد على الطريق كانت حته مقطوعه مفيهاش حد خالص وقام مبطل العربيه وهجم عليا الاهيل مسكنى بس ياخيبه مكنش عارف يعمل ايه ولا عارف يبوس ولا يقفش ولا اى حاجه قمت بعداه عنى وقولتله استنى بس وقمت نازله انا وهو من العربيه وكان فى بيت مهجوز كان زى خرابه كده متكسر عشان كان مبنى على ارض زراعيه قمت داخله انا وهو فيه بعد مطمنا ان مفيش حد خالص فى المنطقه اللى احنا فيها وقمنا مدارين فى حته محدش يلمحنا فيها وشغلنا كشافات الموبايل عشان الجو كان ضلمه وهو من سربعته قام قالع البنطلون على طول وزبره قدامه كان مش كبير قوى بس كان معقول يعنى وحجمه يعتبر حلو وانا قمت قالعه العبايه واول مشفنى قالى احا يامتناكه ده انت نازله وجاهزه بقى انك تتناكى قولته انت لسه هتتكلم ياعرص يلا بينا قبل محد يطب علينا وقام قاعد على ركبه وكسى بقى فى وشه وقام نازل عليه لحس وعض وانا كنت بموت من الهيجان وجبت ساعتها مرتين فى بقه وهو كان بيلحس حلو قوى وطلع على صدرى طلعهم برا البرا وقعد يعض فيهم ويمصهم وانا خلاص مبقتش قادره وبتاوه وانا فى حضنه وقمت نازله انا كمان قعدت امص زبره لحد مجاب لبنه كله وانا شربته وقمنا لبسنا ومشينا وفضلت علاقتنا على كده مده كبيره تقريبا تسع شهور كانا نتقابل ونخرج ونختلى ببعض اوقات عنده فى البيت لو محدش موجود اقعد امصله وهو يلحسلى ونجيبهم سوا وكان دايما بيقنعنى انه ينكنى فى طيزى بس انا مكنتش راضيه خالص خصوصا ان حاولت اجرب الموضوع ده مع عمى ومعجبنيش خالص وكان من اوسخ مرات حياتى لحد ما فى مره كان اهله مسافرين كان ساعتها عندى 18 سنه وقالى متيجى الشقه عندى وهو البيت فاضى مفيهوش حد وهنبقى براحتنا نقضى اليوم كله مع بعض وافقت وروحتله على الضهر ودخلنا قعدنا واتغدينا مع بعض واتفرجنا على افلام سكس وهيجنا على بعض قمت قايمه وشغلت اغانى واتحزمت وقعدت ارقصله وهو قام رقص معايا وكان يوم جميل جدا وقعدت ارقص لحد مفرهدت من كتر الرقص واترميت على السرير وهو اترمى عليا وقعد يبوس فيا ويقفش فى صدرى ويفعصها بايده وانا سايحه تحتيه وكسى بينبض ومش قادره خالص قمت قايمه قالعه ملط وهو كمان قلع ملط ونام على ضهره وانا قمت نيمه عليه فى وضع 69 وبقيت امص ازبره وهو يلحس كسى وطيزى وبقى يحاول يبعبصنى ساعتها فهمت انه خلاص المره دى مصمم ينكنى فسيبتله نفسى وقولت اجرب تانى مش هخسر حاجه وقعدت امصله شويه وهو يلحس لحد مجبت فى بقه وبقيت برتعش وانا فوقيه ومبقتش قادره قمت قايمه من عليه ونمت على بطنى على السرير وقولته يلا بقى نكننى بس براحه ولو اتغاشمت هطلع ميتنين امك ههههههههه وهو كان بيخاف منى عشان عارف ان لسانى زفر ومش بيهمنى حد قام قالى متخافيش مش هتحسى بحاجه وقام جايب زيت الشعر ودهن بيه خرم طيزى وقعد يحاول يدخل صباعه واحده واحده وانا بردوا بتوجع ومش قادره لحد مخدت قرار ان اتناك فى كسى واريح نفسى قمت قايمه وقولته احنا هنعذب نفسنا ليه افتحنى انا اصلا عايزه اتفتح لقيته برق وقالى انتى بتقولى ايه افتحك ازاى انتى اتجننتى قمت زقاه بايدى ونايمه على ضهرى على السرير وفتحت رجلى على اخرها وحطيت ايدى على كسى وقولتله هتسمع الكلام وتفتحنى بمزاجى ولا افتح نفسى بايدى واصوت والم عليك اللى يسوى وميسواش واقول اغتصبنى لقيته بصلى وقالى عارف انك شرموطه وتعمليها قولته طب يلا مش قادره وقام مقرب منى وحط زبره على شفره كسى وقعد يدعك شويه بزبره وانا دوبت تحتيه وبدا يدخل راس زبره واحده واحده جوه كسى لحد مدخل كله وطلع بدمى وفتحنى هو شاف الدم اتخض بس انا ساعتها حسيت بانتصار كبير قوى ان خلاص بقيت حره وهتمتع بجد وقام قعد يدخل زبره ويطلعه براحه لحد مكسى بدا ياخد عليه والم الفتح بدا يروح وبدائت اتمتع واحس بطعم النيك واهاتى بدائت تعلى وهو نايم فوقى وعمال ينيك فيا لحد ما لقيته بعد شويه بيقولى هجيب قام مطلع زبره بسرعه وجاب على بطنى وانا قعدت العب فى كسى وانيك نفسى بصباعى لحد مجبت انا كمان وقومت دخلت الحمام استحمى انا وهو وغسلت نفسى كويس من الدم وهو كمان ولبسنا وطلعنا قعدنا بره شويه وحسيته مصدوم من اللى حصل ومش عارف يعمل ايه ومخبيش عليكم بعد مخلصت حسيت ان اللى عملته غلط بس خلاص كان فات الاوان وقضينا طول اليوم مع بعض وجه بالليل وهجنا على بعض تانى وكانت نيكه بجد بقى جربنا اكتر من وضع وجبنا اكتر من مره وانبسطنا جدا واستمرت علاقنا مع بعض اربع شهور لحد محصل خلاف وسيبنا بعض وبدائت مغامره جديده فى حياتى هجكيلكم عليها بقى فى المغامره الجايه​

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: جزايرنسوانجي, foolh_old_man2010@yaho, Syr 81 و 15 آخرين
حلوة

ومشان كلامك عن طريقة واسلوب كتابة القصص لاتتقيدي بأي شيء بكفي انك تكتبي بعفوبة وباللي بتحسي جواتك اتركي قلبك يكتب وهو يطلع العبارات والالفاظ وبتكون احلى واجمل وبتوصل لقلب القارىء
اتمنى لك التوفيق

كنت حابه احكيلكم قصه حياتى وملخص خبراتى الجنسيه ومغمراتى المجنونه يمكن اللى هحكيه يبقى غريب بالنسبه لناس كتير خصوصا ان مستوايا الاجتماعى ولا التربيه ولا العيله اللى اتربيت فيها بتتبنى الافكار دى زى اى بيت مصرى اصيل بس اهى مغامراتى بقى وحياتى هستعر منها يعنى ياخويا منك ليه يمكن مبعرفش اكتب قصص زى ناس كتير هنا بس ادينى اهو بحاول يعنى فياريت لو حد عنده طريقه تفيدنى اكتر احسن من طريقه الكتابه بعد كده يقولى ماشى القصه هتبقى على اجزاء بس كل جزء هيبقى عباره عن مغامره من مغامراتى وكل مغامره بشخص وحكايه منفصله فى اشخاص كتير فى حياتى استمريت معاهم مده من الزمن ولينا حكايات كتير فلو عجبكم مغامره معينه ممكن تقولوى وانا اكملكم الحكايه بتاعت المغامره يلا بقى عشان مطولش عليكم نخش فى المغامره الاولى​

انا دندوشه عندى دلوقتى 25 سنه بنت زى اى بنت عاشت حياتها وهيا صغيره مقفول عليها وكل حاجه غلط لحد مخراط البنات خراطها وبلغت وفتحت عنيها على الدنيا وبدائت شهوتها تتحكم فيها وفى اختيارتها فانحرفت بمعنى الكلمه اول مغامراتى بدائت من زمان وانا عندى 14 سنه بس بما ان قوانين المنتدى بتمنع القصص اللى حصلت فى السن ده فهحكى مغامراتى من اول وانا عندى 17 سنه يلا بينا بقى انا مش عارفه انا رغايه ليه كده​

انا جسمى فى السن ده كان كرباك زى مكنت بسمع دايما كان طولى 170 وزنى 55 تقريبا شعرى لونه اسود بس كنت دايما بحب اصبغه كنت فى الفتره دى كان طالع موضه عندنا فى المنطقه وان لون الشعر يبقى احمر وكنت صبغاه ساعتها احمر بشرتى بيضا وكان عودى مظبوط قووى كنت زى مبيقولوا امشى فى الشارع يا ارض اتهدى معليكى ادى مكنش فى حد يشوفنى الا لما يفصصنى من فوقى لتحتى صدرى المشدود وطيزى المدروه والبارزه وسطى الرفيع وكان من هوياتى انى البس عبايات مجسمه كانت ايه تهيج اتخنها شنب فى المنطقه ايمامها كنت اتعرفت على واحد من درس الكمياء اسمه اسماعيل وكان الجان بتاع الدرس كان كل البنات هتموت وتكلمه انا مكنتش بفكر فيه ولا حاجه بس ادلقت عليه عشن اغيظ واحده صاحبتى كانت عيله صفرا ومقشفه كده مش عايزه اجيب سيرتها بنت الكلب المهم حاولت كتير اتعرف عليه بس هو كان لطخ تقريبا ومش فاهم تلميحاتى بس على مين ياخويا منك ليه جبته بردوا ههههههه المهم اتعرفت عليه وقعدنا فتره مع بعض خروجات وفسح وكلام حب وفضفضه ساعات وانا كل ده مكنش هدفى كان هدفى انى اغيظ البنت الصفرا اللى قولتلكم عليها فوق بس مع الوقت حبيت اسماعيل جدا واتعلقت بيه وهو كمان حبنى وكنا ولا عنتر وعبله بس بعد مده من علاقتنا مع بعض بدا يحصل بينا تجاوزات صغيره واحنا بنهزر يعنى ساعات يمسك صدرى اكنه بيزقنى يخلينى واقفه انا وهو لوحدنا ويقوم رازعنى بالقلم على طيزى ابن الجزمه كان غشيم قوى بروح امه بس كان عادى باالنسبالى كنت بحب دايما اهيجه ومنولوش مراده وكنت ببقى قاصده عشان يفضل متعلق بيا وانا اياميها كان ليا علاقات جنسيه سحاق مع واحده صاحبتى وعلاقه مع عمى الصغير كنت شرموطه يعنى بس كنت عامله عليه دور الشريفه بس حبيته ابن الجزمه وبقيت بفكر فيه ونفسى راحتله وفى مره قبل منخرج مع بعض كنت متفرجه على فيلم سكس وكنت هايجه قوى ساعتها وكننت لسه هخش الحمام عشان العب فى كسى شويه واريح نفسى لقيته بيكلمنى عشان ننزل فالموضوع دخل دماغى والفكره جاتلى هيجانى ساقنى ونزلنا خرجنا واحنا خارجين وكان سارق عربيه ابوه نلف بيها كا العاده وانا قاعده جمبه بنضحك ونهزر وهو عمال يزغدنى فى كتفى وحاطط ايده عليه وانا هايجه على اخرى ومش قادره وكنت لبسه يوميها عبايه سمرا مجسمه عليا بالملى وكنت لبساها على اللحم هو برا بس يلم صدرى ومكنتش لبسه اندر ولا اى حاجه وهو حاطط ايده عليا بدائت اتجاوب معاه ومديت ايدى حطيتها على رجله وكان هايج هو كمان المفضوح وزبره كان هينط من البنطلون وباين قدامى وانا بصنعه لطافه قولتله مالك ياواد مش على بعضك ليه ومال بتاعك واقف كده ليه قام لامم نفسه بسرعه ووقف بالعربيه على جمب وولع سيجاره ومبقاش عارف يقول ايه قمت انا من غير كلام حطيت ايدى على حجره وقولته نفسك فيا يا واد ولا ايه قام ضاحك وقالى وهو مين منفسوش فيك يادندوشه بس ده انا كل يوم بضرب عشرات عليكى لحد مركبى باظت قمت ضاحكه وبدائت امشى ايدى على زبره وهو تحت البنطلون لقيته بيقولى لا استنى احنا فى الشارع والناس تشوفنا وقام مدور العربيه وطلعنا على اخر البلد على الطريق كانت حته مقطوعه مفيهاش حد خالص وقام مبطل العربيه وهجم عليا الاهيل مسكنى بس ياخيبه مكنش عارف يعمل ايه ولا عارف يبوس ولا يقفش ولا اى حاجه قمت بعداه عنى وقولتله استنى بس وقمت نازله انا وهو من العربيه وكان فى بيت مهجوز كان زى خرابه كده متكسر عشان كان مبنى على ارض زراعيه قمت داخله انا وهو فيه بعد مطمنا ان مفيش حد خالص فى المنطقه اللى احنا فيها وقمنا مدارين فى حته محدش يلمحنا فيها وشغلنا كشافات الموبايل عشان الجو كان ضلمه وهو من سربعته قام قالع البنطلون على طول وزبره قدامه كان مش كبير قوى بس كان معقول يعنى وحجمه يعتبر حلو وانا قمت قالعه العبايه واول مشفنى قالى احا يامتناكه ده انت نازله وجاهزه بقى انك تتناكى قولته انت لسه هتتكلم ياعرص يلا بينا قبل محد يطب علينا وقام قاعد على ركبه وكسى بقى فى وشه وقام نازل عليه لحس وعض وانا كنت بموت من الهيجان وجبت ساعتها مرتين فى بقه وهو كان بيلحس حلو قوى وطلع على صدرى طلعهم برا البرا وقعد يعض فيهم ويمصهم وانا خلاص مبقتش قادره وبتاوه وانا فى حضنه وقمت نازله انا كمان قعدت امص زبره لحد مجاب لبنه كله وانا شربته وقمنا لبسنا ومشينا وفضلت علاقتنا على كده مده كبيره تقريبا تسع شهور كانا نتقابل ونخرج ونختلى ببعض اوقات عنده فى البيت لو محدش موجود اقعد امصله وهو يلحسلى ونجيبهم سوا وكان دايما بيقنعنى انه ينكنى فى طيزى بس انا مكنتش راضيه خالص خصوصا ان حاولت اجرب الموضوع ده مع عمى ومعجبنيش خالص وكان من اوسخ مرات حياتى لحد ما فى مره كان اهله مسافرين كان ساعتها عندى 18 سنه وقالى متيجى الشقه عندى وهو البيت فاضى مفيهوش حد وهنبقى براحتنا نقضى اليوم كله مع بعض وافقت وروحتله على الضهر ودخلنا قعدنا واتغدينا مع بعض واتفرجنا على افلام سكس وهيجنا على بعض قمت قايمه وشغلت اغانى واتحزمت وقعدت ارقصله وهو قام رقص معايا وكان يوم جميل جدا وقعدت ارقص لحد مفرهدت من كتر الرقص واترميت على السرير وهو اترمى عليا وقعد يبوس فيا ويقفش فى صدرى ويفعصها بايده وانا سايحه تحتيه وكسى بينبض ومش قادره خالص قمت قايمه قالعه ملط وهو كمان قلع ملط ونام على ضهره وانا قمت نيمه عليه فى وضع 69 وبقيت امص ازبره وهو يلحس كسى وطيزى وبقى يحاول يبعبصنى ساعتها فهمت انه خلاص المره دى مصمم ينكنى فسيبتله نفسى وقولت اجرب تانى مش هخسر حاجه وقعدت امصله شويه وهو يلحس لحد مجبت فى بقه وبقيت برتعش وانا فوقيه ومبقتش قادره قمت قايمه من عليه ونمت على بطنى على السرير وقولته يلا بقى نكننى بس براحه ولو اتغاشمت هطلع ميتنين امك ههههههههه وهو كان بيخاف منى عشان عارف ان لسانى زفر ومش بيهمنى حد قام قالى متخافيش مش هتحسى بحاجه وقام جايب زيت الشعر ودهن بيه خرم طيزى وقعد يحاول يدخل صباعه واحده واحده وانا بردوا بتوجع ومش قادره لحد مخدت قرار ان اتناك فى كسى واريح نفسى قمت قايمه وقولته احنا هنعذب نفسنا ليه افتحنى انا اصلا عايزه اتفتح لقيته برق وقالى انتى بتقولى ايه افتحك ازاى انتى اتجننتى قمت زقاه بايدى ونايمه على ضهرى على السرير وفتحت رجلى على اخرها وحطيت ايدى على كسى وقولتله هتسمع الكلام وتفتحنى بمزاجى ولا افتح نفسى بايدى واصوت والم عليك اللى يسوى وميسواش واقول اغتصبنى لقيته بصلى وقالى عارف انك شرموطه وتعمليها قولته طب يلا مش قادره وقام مقرب منى وحط زبره على شفره كسى وقعد يدعك شويه بزبره وانا دوبت تحتيه وبدا يدخل راس زبره واحده واحده جوه كسى لحد مدخل كله وطلع بدمى وفتحنى هو شاف الدم اتخض بس انا ساعتها حسيت بانتصار كبير قوى ان خلاص بقيت حره وهتمتع بجد وقام قعد يدخل زبره ويطلعه براحه لحد مكسى بدا ياخد عليه والم الفتح بدا يروح وبدائت اتمتع واحس بطعم النيك واهاتى بدائت تعلى وهو نايم فوقى وعمال ينيك فيا لحد ما لقيته بعد شويه بيقولى هجيب قام مطلع زبره بسرعه وجاب على بطنى وانا قعدت العب فى كسى وانيك نفسى بصباعى لحد مجبت انا كمان وقومت دخلت الحمام استحمى انا وهو وغسلت نفسى كويس من الدم وهو كمان ولبسنا وطلعنا قعدنا بره شويه وحسيته مصدوم من اللى حصل ومش عارف يعمل ايه ومخبيش عليكم بعد مخلصت حسيت ان اللى عملته غلط بس خلاص كان فات الاوان وقضينا طول اليوم مع بعض وجه بالليل وهجنا على بعض تانى وكانت نيكه بجد بقى جربنا اكتر من وضع وجبنا اكتر من مره وانبسطنا جدا واستمرت علاقنا مع بعض اربع شهور لحد محصل خلاف وسيبنا بعض وبدائت مغامره جديده فى حياتى هجكيلكم عليها بقى فى المغامره الجايه​

• عجبني
التفاعلات: عاشق عيونك الحلوين
حلوة

ومشان كلامك عن طريقة واسلوب كتابة القصص لاتتقيدي بأي شيء بكفي انك تكتبي بعفوبة وباللي بتحسي جواتك اتركي قلبك يكتب وهو يطلع العبارات والالفاظ وبتكون احلى واجمل وبتوصل لقلب القارىء
اتمنى لك التوفيق
يعنى عجبتك ولا طاه :rolleyes:

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و نورالشام
  • عجبني
يعنى عجبتك ولا طاه :rolleyes:
هي سرد لقصة حياتك
وعجيني فيها انه مافي كتير وصف للعملية الجنسية متل غير قصص
لكن بالقصص الباقية حاولي تفصلي اكتر بالاحداث اللي صارت طبعا مابقصد وصف عملية الجنس

انا دندوشه عندى دلوقتى 25 سنه بنت زى اى بنت عاشت حياتها وهيا صغيره مقفول عليها وكل حاجه غلط لحد مخراط البنات خراطها وبلغت وفتحت عنيها على الدنيا وبدائت شهوتها تتحكم فيها وفى اختيارتها فانحرفت بمعنى الكلمه اول مغامراتى بدائت من زمان وانا عندى 14 سنه بس بما ان قوانين المنتدى بتمنع القصص اللى حصلت فى السن ده فهحكى مغامراتى من اول وانا عندى 17 سنه يلا بينا بقى انا مش عارفه انا رغايه ليه كده​

انا جسمى فى السن ده كان كرباك زى مكنت بسمع دايما كان طولى 170 وزنى 55 تقريبا شعرى لونه اسود بس كنت دايما بحب اصبغه كنت فى الفتره دى كان طالع موضه عندنا فى المنطقه وان لون الشعر يبقى احمر وكنت صبغاه ساعتها احمر بشرتى بيضا وكان عودى مظبوط قووى كنت زى مبيقولوا امشى فى الشارع يا ارض اتهدى معليكى ادى مكنش فى حد يشوفنى الا لما يفصصنى من فوقى لتحتى صدرى المشدود وطيزى المدروه والبارزه وسطى الرفيع وكان من هوياتى انى البس عبايات مجسمه كانت ايه تهيج اتخنها شنب فى المنطقه ايمامها كنت اتعرفت على واحد من درس الكمياء اسمه اسماعيل وكان الجان بتاع الدرس كان كل البنات هتموت وتكلمه انا مكنتش بفكر فيه ولا حاجه بس ادلقت عليه عشن اغيظ واحده صاحبتى كانت عيله صفرا ومقشفه كده مش عايزه اجيب سيرتها بنت الكلب المهم حاولت كتير اتعرف عليه بس هو كان لطخ تقريبا ومش فاهم تلميحاتى بس على مين ياخويا منك ليه جبته بردوا ههههههه المهم اتعرفت عليه وقعدنا فتره مع بعض خروجات وفسح وكلام حب وفضفضه ساعات وانا كل ده مكنش هدفى كان هدفى انى اغيظ البنت الصفرا اللى قولتلكم عليها فوق بس مع الوقت حبيت اسماعيل جدا واتعلقت بيه وهو كمان حبنى وكنا ولا عنتر وعبله بس بعد مده من علاقتنا مع بعض بدا يحصل بينا تجاوزات صغيره واحنا بنهزر يعنى ساعات يمسك صدرى اكنه بيزقنى يخلينى واقفه انا وهو لوحدنا ويقوم رازعنى بالقلم على طيزى ابن الجزمه كان غشيم قوى بروح امه بس كان عادى باالنسبالى كنت بحب دايما اهيجه ومنولوش مراده وكنت ببقى قاصده عشان يفضل متعلق بيا وانا اياميها كان ليا علاقات جنسيه سحاق مع واحده صاحبتى وعلاقه مع عمى الصغير كنت شرموطه يعنى بس كنت عامله عليه دور الشريفه بس حبيته ابن الجزمه وبقيت بفكر فيه ونفسى راحتله وفى مره قبل منخرج مع بعض كنت متفرجه على فيلم سكس وكنت هايجه قوى ساعتها وكننت لسه هخش الحمام عشان العب فى كسى شويه واريح نفسى لقيته بيكلمنى عشان ننزل فالموضوع دخل دماغى والفكره جاتلى هيجانى ساقنى ونزلنا خرجنا واحنا خارجين وكان سارق عربيه ابوه نلف بيها كا العاده وانا قاعده جمبه بنضحك ونهزر وهو عمال يزغدنى فى كتفى وحاطط ايده عليه وانا هايجه على اخرى ومش قادره وكنت لبسه يوميها عبايه سمرا مجسمه عليا بالملى وكنت لبساها على اللحم هو برا بس يلم صدرى ومكنتش لبسه اندر ولا اى حاجه وهو حاطط ايده عليا بدائت اتجاوب معاه ومديت ايدى حطيتها على رجله وكان هايج هو كمان المفضوح وزبره كان هينط من البنطلون وباين قدامى وانا بصنعه لطافه قولتله مالك ياواد مش على بعضك ليه ومال بتاعك واقف كده ليه قام لامم نفسه بسرعه ووقف بالعربيه على جمب وولع سيجاره ومبقاش عارف يقول ايه قمت انا من غير كلام حطيت ايدى على حجره وقولته نفسك فيا يا واد ولا ايه قام ضاحك وقالى وهو مين منفسوش فيك يادندوشه بس ده انا كل يوم بضرب عشرات عليكى لحد مركبى باظت قمت ضاحكه وبدائت امشى ايدى على زبره وهو تحت البنطلون لقيته بيقولى لا استنى احنا فى الشارع والناس تشوفنا وقام مدور العربيه وطلعنا على اخر البلد على الطريق كانت حته مقطوعه مفيهاش حد خالص وقام مبطل العربيه وهجم عليا الاهيل مسكنى بس ياخيبه مكنش عارف يعمل ايه ولا عارف يبوس ولا يقفش ولا اى حاجه قمت بعداه عنى وقولتله استنى بس وقمت نازله انا وهو من العربيه وكان فى بيت مهجوز كان زى خرابه كده متكسر عشان كان مبنى على ارض زراعيه قمت داخله انا وهو فيه بعد مطمنا ان مفيش حد خالص فى المنطقه اللى احنا فيها وقمنا مدارين فى حته محدش يلمحنا فيها وشغلنا كشافات الموبايل عشان الجو كان ضلمه وهو من سربعته قام قالع البنطلون على طول وزبره قدامه كان مش كبير قوى بس كان معقول يعنى وحجمه يعتبر حلو وانا قمت قالعه العبايه واول مشفنى قالى احا يامتناكه ده انت نازله وجاهزه بقى انك تتناكى قولته انت لسه هتتكلم ياعرص يلا بينا قبل محد يطب علينا وقام قاعد على ركبه وكسى بقى فى وشه وقام نازل عليه لحس وعض وانا كنت بموت من الهيجان وجبت ساعتها مرتين فى بقه وهو كان بيلحس حلو قوى وطلع على صدرى طلعهم برا البرا وقعد يعض فيهم ويمصهم وانا خلاص مبقتش قادره وبتاوه وانا فى حضنه وقمت نازله انا كمان قعدت امص زبره لحد مجاب لبنه كله وانا شربته وقمنا لبسنا ومشينا وفضلت علاقتنا على كده مده كبيره تقريبا تسع شهور كانا نتقابل ونخرج ونختلى ببعض اوقات عنده فى البيت لو محدش موجود اقعد امصله وهو يلحسلى ونجيبهم سوا وكان دايما بيقنعنى انه ينكنى فى طيزى بس انا مكنتش راضيه خالص خصوصا ان حاولت اجرب الموضوع ده مع عمى ومعجبنيش خالص وكان من اوسخ مرات حياتى لحد ما فى مره كان اهله مسافرين كان ساعتها عندى 18 سنه وقالى متيجى الشقه عندى وهو البيت فاضى مفيهوش حد وهنبقى براحتنا نقضى اليوم كله مع بعض وافقت وروحتله على الضهر ودخلنا قعدنا واتغدينا مع بعض واتفرجنا على افلام سكس وهيجنا على بعض قمت قايمه وشغلت اغانى واتحزمت وقعدت ارقصله وهو قام رقص معايا وكان يوم جميل جدا وقعدت ارقص لحد مفرهدت من كتر الرقص واترميت على السرير وهو اترمى عليا وقعد يبوس فيا ويقفش فى صدرى ويفعصها بايده وانا سايحه تحتيه وكسى بينبض ومش قادره خالص قمت قايمه قالعه ملط وهو كمان قلع ملط ونام على ضهره وانا قمت نيمه عليه فى وضع 69 وبقيت امص ازبره وهو يلحس كسى وطيزى وبقى يحاول يبعبصنى ساعتها فهمت انه خلاص المره دى مصمم ينكنى فسيبتله نفسى وقولت اجرب تانى مش هخسر حاجه وقعدت امصله شويه وهو يلحس لحد مجبت فى بقه وبقيت برتعش وانا فوقيه ومبقتش قادره قمت قايمه من عليه ونمت على بطنى على السرير وقولته يلا بقى نكننى بس براحه ولو اتغاشمت هطلع ميتنين امك ههههههههه وهو كان بيخاف منى عشان عارف ان لسانى زفر ومش بيهمنى حد قام قالى متخافيش مش هتحسى بحاجه وقام جايب زيت الشعر ودهن بيه خرم طيزى وقعد يحاول يدخل صباعه واحده واحده وانا بردوا بتوجع ومش قادره لحد مخدت قرار ان اتناك فى كسى واريح نفسى قمت قايمه وقولته احنا هنعذب نفسنا ليه افتحنى انا اصلا عايزه اتفتح لقيته برق وقالى انتى بتقولى ايه افتحك ازاى انتى اتجننتى قمت زقاه بايدى ونايمه على ضهرى على السرير وفتحت رجلى على اخرها وحطيت ايدى على كسى وقولتله هتسمع الكلام وتفتحنى بمزاجى ولا افتح نفسى بايدى واصوت والم عليك اللى يسوى وميسواش واقول اغتصبنى لقيته بصلى وقالى عارف انك شرموطه وتعمليها قولته طب يلا مش قادره وقام مقرب منى وحط زبره على شفره كسى وقعد يدعك شويه بزبره وانا دوبت تحتيه وبدا يدخل راس زبره واحده واحده جوه كسى لحد مدخل كله وطلع بدمى وفتحنى هو شاف الدم اتخض بس انا ساعتها حسيت بانتصار كبير قوى ان خلاص بقيت حره وهتمتع بجد وقام قعد يدخل زبره ويطلعه براحه لحد مكسى بدا ياخد عليه والم الفتح بدا يروح وبدائت اتمتع واحس بطعم النيك واهاتى بدائت تعلى وهو نايم فوقى وعمال ينيك فيا لحد ما لقيته بعد شويه بيقولى هجيب قام مطلع زبره بسرعه وجاب على بطنى وانا قعدت العب فى كسى وانيك نفسى بصباعى لحد مجبت انا كمان وقومت دخلت الحمام استحمى انا وهو وغسلت نفسى كويس من الدم وهو كمان ولبسنا وطلعنا قعدنا بره شويه وحسيته مصدوم من اللى حصل ومش عارف يعمل ايه ومخبيش عليكم بعد مخلصت حسيت ان اللى عملته غلط بس خلاص كان فات الاوان وقضينا طول اليوم مع بعض وجه بالليل وهجنا على بعض تانى وكانت نيكه بجد بقى جربنا اكتر من وضع وجبنا اكتر من مره وانبسطنا جدا واستمرت علاقنا مع بعض اربع شهور لحد محصل خلاف وسيبنا بعض وبدائت مغامره جديده فى حياتى هجكيلكم عليها بقى فى المغامره الجايه​

جامممددههه انا تخيلتك و بقولك يارتني اسماعيل 🤤❤️

هي سرد لقصة حياتك
وعجيني فيها انه مافي كتير وصف للعملية الجنسية متل غير قصص
لكن بالقصص الباقية حاولي تفصلي اكتر بالاحداث اللي صارت طبعا مابقصد وصف عملية الجنس
حاضر هعمل كده ياخويا تسلملى على رايك ونصيحتك

• عجبني
جامممددههه انا تخيلتك و بقولك يارتني اسماعيل 🤤❤️
اهو اسماعيل ده اهطل حد نمت معاه اتمنى تكون حد تانى 😂

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
استمري
ننتظر باقي مغامراتك ❤️

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex و زبي فراوله
جميله .......استمري

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Dead man walking و Moheb sex
جامدة جداً
بس انا كده عايز ابقى احل محل اسماعيل

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و mandoelgamed
جامدة جدا لو فعلا حقيقية و مش تأليف مع اعتراضي طبعا على المحارم مع عمك

هايل بعض النظر ان مفيش تفاصيل كتييير بس جرائتك وصارحتك حلوين ويابخته اسماعيل 😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%