NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

شباب ليه معظم السوالب او يعتبر كلهم اللي هنا وقاللتهم او بشوف بوبستاتهم بيبقي عاوزين الموجب يتحكم فيهم ويعامله بدنيويه وانهم اقل منه ويبقي حاسين انهم قليلين فعلا وبيبقي حابين كدا اوي والواحد مبيلاقيش سالب عاوز يتعامل كانسان زيه زي اي راجل ليه ليه فكرة انك سالب مرتبطه علطول انك تبقي خاضع واقل م اي الموجب الموضوع دا مش مخليني عارف اتعرف علي اي سالب خالص لاني مبعرفش اتعامل مع حد سالب علي انه اقل مني او اني افضل منه وحاجه اخر بضان فعلا حد عنده تفسير

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: Kimo119, نفسي اجربه اوي, Banoottaawii و 6 آخرين
لما ابقي ناعم وبلبس حريمي والفحل فوقي عمال ينيك فيا لازم الواحد يجس باهانه وذل يمتعه يبقي عاوز اكتر ويحس بانوثه
فاهمك انا بس انا بتكلم ع الذل والاهانه ف التعامل وكدا فاهم قصدي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شباب ليه معظم السوالب او يعتبر كلهم اللي هنا وقاللتهم او بشوف بوبستاتهم بيبقي عاوزين الموجب يتحكم فيهم ويعامله بدنيويه وانهم اقل منه ويبقي حاسين انهم قليلين فعلا وبيبقي حابين كدا اوي والواحد مبيلاقيش سالب عاوز يتعامل كانسان زيه زي اي راجل ليه ليه فكرة انك سالب مرتبطه علطول انك تبقي خاضع واقل م اي الموجب الموضوع دا مش مخليني عارف اتعرف علي اي سالب خالص لاني مبعرفش اتعامل مع حد سالب علي انه اقل مني او اني افضل منه وحاجه اخر بضان فعلا حد عنده تفسير
دي حاجة بضان والموجب كمان خلاص اتعود أن ده الطبيعي كتير بعمل بلوك من بعد جملتين تلاتة علشان كده

فيه كتير فعلا بس مش كلهم
انا مبكرهش اد الموضوع دا 🤭

جزء كبير منها نفسي بيبدأ بشعور الذنب
وتأنيب الضمير ،لأنه في الاخر دا تصرف ضد شخصيتك كراجل اتعود يبقي فاعل واتحول لمفعول به .
انك تبقي تحت حد ،هو اللي بيحدد وبيتحكم امتي هيوصلك لشهوتك وامتي هيمنع دا عنك
وكمان الطرف التاني بيغذي الشعور دا لو لقاه موجود ويبدأ يحسس نفسه انه عنتر مفيش منه اتنين .
رغم ان المفروض الطرفين الموجب والسالب
بيمارسوا نفس الفعل اللي هو المثلية .

• أتفق
التفاعلات: Karim g
جزء كبير منها نفسي بيبدأ بشعور الذنب
وتأنيب الضمير ،لأنه في الاخر دا تصرف ضد شخصيتك كراجل اتعود يبقي فاعل واتحول لمفعول به .
انك تبقي تحت حد ،هو اللي بيحدد وبيتحكم امتي هيوصلك لشهوتك وامتي هيمنع دا عنك
وكمان الطرف التاني بيغذي الشعور دا لو لقاه موجود ويبدأ يحسس نفسه انه عنتر مفيش منه اتنين .
رغم ان المفروض الطرفين الموجب والسالب
بيمارسوا نفس الفعل اللي هو المثلية .
اتفق

• عجبني
التفاعلات: Alpha.§tar
  • عجبني
التفاعلات: Kimo119
دي حاجة بضان والموجب كمان خلاص اتعود أن ده الطبيعي كتير بعمل بلوك من بعد جملتين تلاتة علشان كده
عاش استمر

• حبيته
التفاعلات: Karim g
بضان فعلا وفي سوالب كتير بتحب كدا
من رأيي المتواضع الصراحه ان العلاقه لازم تكون علاقه صحوبيه و احترام و تقدير
و بصراحه اي حد بيبقتلي ف الشات و يدخل دخله سكس بقى و عايز انيك وعايز حد خاضع و الهلس دا كله برميه ف الزباله

دا طبعا غير الشباب بتوع انا فحل دول اللي هو اصلا بيوصف نفسه بصفه حيوانيه اساسا من البدايه كدا 😂😂😂

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: جينجر و Karim g
و بصراحه اي حد بيبقتلي ف الشات و يدخل دخله سكس بقى و عايز انيك وعايز حد خاضع و الهلس دا كله برميه ف الزباله

دا طبعا غير الشباب بتوع انا فحل دول اللي هو اصلا بيوصف نفسه بصفه حيوانيه اساسا من البدايه كدا 😂😂😂
عندك حق عليك ثابت ع موقفك 😂

• حبيته
التفاعلات: Kimo119
عشان يا قلبى دى الحقيقه طالما انا وافقت انى اقلع قدامك واستناك تعمل فيا اللى بيتعمل فى الستات يبقى انا اقل منك وبستمتع بكده ، انت دكر وانا زى ما بتقولو خول ومش مقتنع بفكره انك تكون صاحب اللى بينيكك اصلا

• عجبني
التفاعلات: Nodybosy

ما هذا يا هذا
في امل يا عيال

• بيضحكني
التفاعلات: motaiam و Kimo119
عشان يا قلبى دى الحقيقه طالما انا وافقت انى اقلع قدامك واستناك تعمل فيا اللى بيتعمل فى الستات يبقى انا اقل منك وبستمتع بكده ، انت دكر وانا زى ما بتقولو خول ومش مقتنع بفكره انك تكون صاحب اللى بينيكك اصلا
مراته يعني صاحبته وونسه 😔

دا فكرك انت وبراحتك ومبتكلمش ف مشاعرك حاسس انك اقل منه او خاضع دي براحتك انا بستنكر الفعل وانه يبقي فيه اهانه مش اكتر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%