NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة معاناة ما بعد تبطيل العادة السرية

Omar_20

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
لو حد مر بنفس التجربة سواء ولاد او بنات من معاناة الي بتحصل بعد تبطيل العادة السرية بفترة دماغك بتكون متعودة ع كمية دوبامين معينة مش عارف تاخدها دلوقتي لو حد مر بالموضوع وعنده حلول ياريت يقول!

لو حد مر بنفس التجربة سواء ولاد او بنات من معاناة الي بتحصل بعد تبطيل العادة السرية بفترة دماغك بتكون متعودة ع كمية دوبامين معينة مش عارف تاخدها دلوقتي لو حد مر بالموضوع وعنده حلول ياريت يقول!
انا اكتر مرع بطلت فيها العادة كنت في الجيش و بصراحة مكنتش بفكر فيها نهائي من كتر القرف اللي انا فيه و من ساعتها عرفت ان علاجها اهلك نفسك في حاجه و متقعدش لوحدك غير كده مافيش حاجه هتنفعك

• حبيته
التفاعلات: Prince amr
انا اكتر مرع بطلت فيها العادة كنت في الجيش و بصراحة مكنتش بفكر فيها نهائي من كتر القرف اللي انا فيه و من ساعتها عرفت ان علاجها اهلك نفسك في حاجه و متقعدش لوحدك غير كده مافيش حاجه هتنفعك
ماهو الفكرة اني بشتغل اصلا دة غير الكلية بس مجرد يوم اجازة بحس اني مسيطر عليا من التفكير فيها واني اتفرج وببقا خلاص ع وشك بلحق نفسي بس دماغي هتنفجر

بما انك عندك نفس المشكلة لو تنفع تبعت خاص يبقا اشطا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%