NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نصيحة مصيبة افلام البورن

متفق معاك لكن مختلف معاك أنك بتشتم و تقول أنك راجل نطع لا ماتشتمش حد أنت ماتعرفش ظروفة ممكن يكون هو فعلا كويس و هى مش كويسة معاه مش كلو بتفرج على افلام سكس و عاوز ينفزها ، لا كل واحد بيعمل اللي بيمتعو و بيريحو و في الغالب الراجل عاوز جنس كتير و الست بتبقى عليها تعب البيت و الشغل عشان كدا بتبقى همدانة و تعبانة بجد ، عكس الستات و البنات اللي عندهم شغالة و حد بيساعدهم و مستوا تاني خالص ، و عمرك ما هاتحكم على الناس الا لما تكون في نفس المشكلة
انا بصف الشخصية المريضة مش كل الرجالة لما يكون مراته محترمة وهو دماغه تعبانة

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الرجالة اللى بتدخل عالم افلام البورنو ويدمنوه وفاكرين انهم لما يتجوزو هتبقى مراتتهم كده وطبعا بعد ما بيتجوزو ويشوفو الواقع بتبقى صدمة لان هو فاكر انه متجوز انجلينا وايت ولا كاندرا سبيد وتبدأ تظهر المشاكل ويبدأ يتهم مراته انها مش بتشبع رغباته الجنسية ويبدأ يدور بره وعينه تزوغ ويخون مراته ويرجع يقول اصلها مش فهمانى احب اقول لحضرتك انك راجل نطع ومالكش ان يكون ليك واحدة محترمة تصونك وتحترمك المشكلة دى للاسف قائمة فى مجتمعنا بشكل كتير ووسببت حالات طلاق كتير وخراب بيوت نصيحة من لاى شاب عازب بيتفرج على بورن كتير بلاش تفكر انك تعمل مع مراتك زى ما بتشوف فى الافلام عشان اللى انت هتتجوزها بنت ناس مش ممثلة أفلام بورن
حد متفق معايا فى الكلام ده ؟
كلام صح وعقلاني
فعلا اغلب اللى داخلين على جواز بيكونوا مفكرين وفاهمين كده

• حبيته
التفاعلات: AMGjr
عودة
أعلى أسفل
0%