NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مش هتصدقو لو عرفتو ان ده مشهد من فيلم مصري نزل في التمانينات....زمن الفن الجميل هههه

• عجبني
التفاعلات: سلل, Oldman55, فحلكم الصايع الشريف و 9 آخرين
عشان بس مش حد يقولي في الكومنتات ده فيلم اجنبي مش مصري لا ده فيلم امصري ولو مش مصدقين اقولكلو اسم الفيلم وشوفو المشهد ده فيه بنفسكو

• جامد
التفاعلات: Sim Sim
عشان بس مش حد يقولي في الكومنتات ده فيلم اجنبي مش مصري لا ده فيلم امصري ولو مش مصدقين اقولكلو اسم الفيلم وشوفو المشهد ده فيه بنفسكو
اسم الفيلم ايه

• عجبني
التفاعلات: katy perry
اسم الفيلم ايه
مش مصدقني 😊
اسمو ذئاب لا تأكل اللحم بطولة ناهد شريف وعزت العلايلي إنتاج سنة 1973

• بيضحكني
التفاعلات: 👑 NEsWaNgY
ايوه يا كاتي الفيلم ابطاله مصريين .... بس الفيلم مخرجه لبناني و متصور في الكويت .... الفيلم ده انتاج 1973 و متصور وقت النكسة في مصر .... و اللي نايمة علي السرير دي لبنانية و اسمها سيلفانا بدرخان ..... عيب مش عليا انا يا كاتي 😉

• بيضحكني
ايوه يا كاتي الفيلم ابطاله مصريين .... بس الفيلم مخرجه لبناني و متصور في الكويت .... الفيلم ده انتاج 1973 و متصور وقت النكسة في مصر .... و اللي نايمة علي السرير دي لبنانية و اسمها سيلفانا بدرخان ..... عيب مش عليا انا يا كاتي 😉
طب هو انا كدبت مهو فيلم مصري اهو 😂😂 فوق يسطا يخربيت الاستروكس

• جامد
ذئاب لا تأكل اللحم اطن ان جيل الثلاثينات كان بالنسباله مشهد الفيلم ده علي اليوتيوب زي ما الاندر ناو بتفتح xnxx 😅😅

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
طب هو انا كدبت مهو فيلم مصري اهو 😂😂 فوق يسطا يخربيت الاستروكس
مصري و انتاجه و مخرجه مصري و متصور بمصريين و معروض في مصر حاجة .... و متصور بمصريين حاجة بس و باقي اجنبي حاجة تانية ..... و في الوقت ده كان فيه مصريين كتير بيمثلوا افلام اجنبية مبتتعرضش في مصر .... لان كانت السينيما واقفة ..... ابقي خلي بالك يا استاذة استروكس 😂

• بيضحكني
مصري و انتاجه و مخرجه مصري و متصور بمصريين و معروض في مصر حاجة .... و متصور بمصريين حاجة بس و باقي اجنبي حاجة تانية ..... و في الوقت ده كان فيه مصريين كتير بيمثلوا افلام اجنبية مبتتعرضش في مصر .... لان كانت السينيما واقفة ..... ابقي خلي بالك يا استاذة استروكس 😂
هو مش فيلم مصري لبناني ايوه مصري لبناني ولو قولت غير كدا تبقا مغيب يبقا انا مغلطش مهو مصري اهو 😊

ايوه يعني وايه المشكله لما يكون مصري بس اغلب اللي فيه لبناني

• عجبني
التفاعلات: katy perry و Sim Sim
هو مش فيلم مصري لبناني ايوه مصري لبناني ولو قولت غير كدا تبقا مغيب يبقا انا مغلطش مهو مصري اهو 😊
ماشي يا كاتي همشيهالك .... انا بفهمك بس لان انا خبره في الافلام دي و عندي مقاطع كتير لافلام سوري و لبناني في الحقبة دي ببنات مش معروفين و ابطال الافلام كانوا مصريين ..... و حتي اللي انتي عارضه فيديو بتاعها دي مش مصرية ( لبنانية تركية كمان ) ..... و افلام تركي كمان بطلها فريد شوقي و مدبلج كمان

ايوه يعني وايه المشكله لما يكون مصري بس اغلب اللي فيه لبناني
مافيش مشكلة يا باشا .... انا بصحح لها مفهوم خاطئ عندها بس ..... ان الافلام دي متمثلة بابطال مصريين لكن مش مصرية و متعرضتش في مصر ..... معلومة هامشية لثقافتكم بس يعني ..... لانها كاتبة مش هتصدقوا مش هتتخيلوا واحد معرفش ايه في فيلم مصري ..... فبشرحلها الحاجات دي اتعملت ازاي ..... لان مصر لا يمكن هتعمل فيلم فيه full nudity بالمنظر ده .... ثم ان كاتي دي صديقة اصلا و بحب اجود عليها ;)

• عجبني
مافيش مشكلة يا باشا .... انا بصحح لها مفهوم خاطئ عندها بس ..... ان الافلام دي متمثلة بابطال مصريين لكن مش مصرية و متعرضتش في مصر ..... معلومة هامشية لثقافتكم بس يعني ..... لانها كاتبة مش هتصدقوا مش هتتخيلوا واحد معرفش ايه في فيلم مصري ..... فبشرحلها الحاجات دي اتعملت ازاي ..... لان مصر لا يمكن هتعمل فيلم فيه full nudity بالمنظر ده .... ثم ان كاتي دي صديقة اصلا و بحب اجود عليها ;)
مصر عملت فيلم اسمو الأستاذ ايوب ومني إبراهيم طلعت فيه ملط 😂
مصر عمرها متعمل فيلم فيه full nudity بس يبابا بصوت الأسطورة محمد رمضان 😂

• عجبني
مصر عملت فيلم اسمو الأستاذ ايوب ومني إبراهيم طلعت فيه ملط 😂
مصر عمرها متعمل فيلم فيه full nudity بس يبابا بصوت الأسطورة محمد رمضان 😂
قفلي الهبل اللي بتقوليه ده انا باعتلك علي المحادثات حاجات مهمة

• عجبني
الفيلم لبناني فيه بعض الممثلين المصريين

• عجبني