NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

يا جماعة انا شخص محترم جدا ومتحوز وطبيعى جدا فى العلاقة لكن بحب ميول الخضوع للستات وكده هل ده طبيعى وعادى ولا احاول اتعالج منه؟؟

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Savoy, Mostafaelshazly, maitre hamza فحل حمزه و شخص آخر
الكلام اللي هكتبهولك ده مش تطاول مني ولا قلة ادب ولكن ؟

الخضوع للست ده شيء غير طبيعي في الكمياء الرجولية - لكن بينشأ من البيئة اللي حواليك - زي مثلا الوالدة كانت شديدة معاك في تربيتك لدرجة زادت عن الحد - او أخت كبيرة مثلا -- وانت كطفل لسة بينشأ اتعودت على كده منهم وحبيت ده كمان - فالأفضل لو انت عايز تكون انسان طبيعي حاول تنسى الفكرة دي نهائي وتعالج نفسك منها

• عجبني
التفاعلات: Soli، فارس بلا مهرة و البوب الكبير اوي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ينقل الموضوع بسبب الميول
برجاء فى المشاركات القادمة مراعاة عدم انشاء موضوعات للميول أو التعارف بقسم الفضفضة
تقبل تحياتى

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي
طبيعي
انت خلقت لتكون خدام ببساطه

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: نادر مجدي, راجل اوى ٥٧, maitre hamza فحل حمزه و 2 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: نادر مجدي و Monofy gaad
الكلام اللي هكتبهولك ده مش تطاول مني ولا قلة ادب ولكن ؟

الخضوع للست ده شيء غير طبيعي في الكمياء الرجولية - لكن بينشأ من البيئة اللي حواليك - زي مثلا الوالدة كانت شديدة معاك في تربيتك لدرجة زادت عن الحد - او أخت كبيرة مثلا -- وانت كطفل لسة بينشأ اتعودت على كده منهم وحبيت ده كمان - فالأفضل لو انت عايز تكون انسان طبيعي حاول تنسى الفكرة دي نهائي وتعالج نفسك منها
طب لو العكس عايز واحده خاضعه

طبيعي
انت خلقت لتكون خدام ببساطه
انتي بتصطادي الواد ف المايه العكره
انتي لبوه صحيح 🤦‍♂️ وهو خول جاي مع الريح 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22 و Monofy gaad
يا جماعة انا شخص محترم جدا ومتحوز وطبيعى جدا فى العلاقة لكن بحب ميول الخضوع للستات وكده هل ده طبيعى وعادى ولا احاول اتعالج منه؟؟
أولاُ هل ده مسببلك مشكلة مع مراتك؟ لو مفيش مشكلة بسببه لكن أنت متضايق و حاسس بحاجة غلط يبقا لازم تتكلم مع دكتور نفساني لأن ديه مشكلة نفسيّة مش جنسيّة

• عجبني
التفاعلات: Monofy gaad
ينقل الموضوع بسبب الميول
برجاء فى المشاركات القادمة مراعاة عدم انشاء موضوعات للميول أو التعارف بقسم الفضفضة
تقبل تحياتى
انا مش عايز اتعرف ع حد لكن انا فى حيرة من امرى

انتي بتصطادي الواد ف المايه العكره
انتي لبوه صحيح 🤦‍♂️ وهو خول جاي مع الريح 😂😂😂
تسلم يا محترم

• عجبني
التفاعلات: Ahmed medo 22
أولاُ هل ده مسببلك مشكلة مع مراتك؟ لو مفيش مشكلة بسببه لكن أنت متضايق و حاسس بحاجة غلط يبقا لازم تتكلم مع دكتور نفساني لأن ديه مشكلة نفسيّة مش جنسيّة
لا انا طبيعى جدا لكن حاسس انى بميول لده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%