NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

mrwan tawfik rabia

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
أنجذب للإناث
جماعة انا كريم عندى 27 سنة متجوز وانا متجوز كنت وانا بنيك مراتى كنت برضع من بزازها ولما مراتى حملت مكنتش بلمسها لحد ما ولدت واستنيتها لحد ما حالتها اتحسنت وبعد كدا لما جيت انيكها مكنتش راضية انى ارضع منها
وقالت له (كفاية رضاعة سيبه لابنك )انا خدت الموضوع بهزار ولكن هى مرضيتش برضو ف انا بسال هو انا دلوقتى لما اجى اقرب منها مينفعش ارضع من بزازها اه ولا لا

• عجبني
التفاعلات: جنون الشهوة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جماعة انا كريم عندى 27 سنة متجوز وانا متجوز كنت وانا بنيك مراتى كنت برضع من بزازها ولما مراتى حملت مكنتش بلمسها لحد ما ولدت واستنيتها لحد ما حالتها اتحسنت وبعد كدا لما جيت انيكها مكنتش راضية انى ارضع منها
وقالت له (كفاية رضاعة سيبه لابنك )انا خدت الموضوع بهزار ولكن هى مرضيتش برضو ف انا بسال هو انا دلوقتى لما اجى اقرب منها مينفعش ارضع من بزازها اه ولا لا
هي بتتكلم صح

خليها ترضع ابنك لحد ما يكتفي وينام وبعد كدة ارضع أنت الباقي مش غلط.
بالمناسبة: لو ابنك مش بيرضع كفاية هتلاقيه دائما بيعيط ومش بيعرف ينام.

ممكن ترفض احيانا لانه بكون حساس كتير واحيانا مؤلم بسبب الرضاعة بس اعتقد هذا بكون في بدايات الرضاعة

لا طبعا عادى ، ارضع براحتك و اشرب لبنها و اتغذى 😋

خليها ترضع ابنك لحد ما يكتفي وينام وبعد كدة ارضع أنت الباقي مش غلط.
بالمناسبة: لو ابنك مش بيرضع كفاية هتلاقيه دائما بيعيط ومش بيعرف ينام.
وخليها تشرب لبن ومغات عشان إدرار اللبن يزيد. ولو اللبن مش كفايةكملوا له بلبن صناعي.
ممكن تكون كل مشكلتها أن لبنها قليل وده اللي عامل له (وبالتالي لك) كل المشاكل.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%