NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مش عارف اتعامل مع مراتى والموضوع جد

بجدج هتلاقيها عايزة تجرب غيرك وتتعشر منه

لازم تفهم منها قبل ماتحكى مايمفعش تسجى تقولنا كلمه واحنا نقرر

ممكن حد يفيدينى اتعامل مع مراتى ازاى فى العادى علشان بتقولى انت معندكش شغف لحاجه وانا فى النيك جامد جدا
حلك عندي تعالي خاص

ممكن حد يفيدينى اتعامل مع مراتى ازاى فى العادى علشان بتقولى انت معندكش شغف لحاجه وانا فى النيك جامد جدا
الست مش عايزه النيك الست عايزه الحب المفاجأءات الجميله انته متجوز ست عندها احساس ومشاعر او عى تحط في دماغك ان الحياه الزوجيه نيك بس ياغالي غير حياتك حب مراتك خلي كلامك يطلع من قلبك صدقني الست بتحب الحب والغزل اكتر من الجنس تبادل معاها الهديه هاتلها هديه وقدم الهديه في جو رومانسي نفذ كلامي ده هاتشوف الفرق عيش قصة حب واختار الوقت المناسب للجنس ماتبقاش ضعيف للجنس

مع احترامي فى بعض تعليقات كانت هدفها الشهوة وبس نصيحة منى مفيش حاجه اسمها تجرب راجل جديد ولا الكلام ده لو عملت كده تبقا فتحت باب الجحيم و بتدخله
الحياة ما بين الزوج والزوجة المحترمين تكون فى ان هو يقعد معاها يفسحها تخرج تسافر وكله حسب حالتك المادية و الصحية وهى لو حالتك كذا او كذا هى هتكون متفهمة
نصيحه اقعد معاها شوف تسعدها ازاى

مرة اخرى متسمعش كلام اى شهوانى يريد ايقاعك فى الجحيم لتلبية رغباته
أحسنت النصيحة

• حبيته
التفاعلات: مرحب
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
جرب تصاحبها ف الحياة العادية بعيد ع الجنس جرب وانتا راجل م الشغل هاتلها لو شكولاته هما بيحب الحجات دي جرب اسمع منها صدقني لو مشيت بالطريقة دي هترتاح

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%