NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

xLuCiFeR69

نسوانجى شايف نفسة
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
المشكله عندي اني كل لما اجي ابطل العاده يومين او تلاته برجع تاني لاني بتعب جدااا
مش بتسحمل حرفيا بعد الاربع ايام دول بسخن علي حاجه اي بنت جسمها كيرفي في الشارع بسخن وممكن الواحد بتاعه يقف في الشارع
فا ارجع امارس العاده وبعدها بنفس الاربع ايام مش بستحمل

خايف ممارستها كتير تأثر عليا في الجواز بعدين فعايز ابطل
ونفس الوقت خايف معملش كدا الهيجان الكتير ده يأثر عليا او يخليني اعمل علاقه حرام واندم عليها

• عجبني
التفاعلات: 3ashk
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكله عندي اني كل لما اجي ابطل العاده يومين او تلاته برجع تاني لاني بتعب جدااا
مش بتسحمل حرفيا بعد الاربع ايام دول بسخن علي حاجه اي بنت جسمها كيرفي في الشارع بسخن وممكن الواحد بتاعه يقف في الشارع

ونفس الوقت خايف معملش كدا الهيجان الكتير ده يأثر عليا او يخليني اعمل علاقه حرام واندم عليها
انا كمان ببطل + انت مش هتسبها مره واحده ف لازم تسيبها وترجع تعملها مره وتتوب وترجع بس كل مره هتعملها لازم تبقى ابعد من ال قبليها

انا كمان ببطل + انت مش هتسبها مره واحده ف لازم تسيبها وترجع تعملها مره وتتوب وترجع بس كل مره هتعملها لازم تبقى ابعد من ال قبليها
هو دلوقتي ممكن استحمل اسبوع
بس برضو بضعف بطريقه غبيه

هو قرار عاوز مجهود كبير جدا وصعب مش سهل كمان....لو حطيت عامل الخوف والقلق قدام عنيك اعتقد ان ده هيأثر عليك و هيساعدك تبطلها...ولو لقيت نفسك زي ما بتقول هتدخل ف علاقة حرام ف الحالة دي هتضطر تمارس العادة السرية افضل عشان تتخلص من الفكرة اللحظية دي

• عجبني
التفاعلات: xLuCiFeR69
هو قرار عاوز مجهود كبير جدا وصعب مش سهل كمان....لو حطيت عامل الخوف والقلق قدام عنيك اعتقد ان ده هيأثر عليك و هيساعدك تبطلها...ولو لقيت نفسك زي ما بتقول هتدخل ف علاقة حرام ف الحالة دي هتضطر تمارس العادة السرية افضل عشان تتخلص من الفكرة اللحظية دي
مهو الفكره ياريت الحرام او العلاقات الحرام متوفره بنات بس دلوقتي في شباب يعني الواحد بعد دخوله للجامعه انفتح برضو بقي في ممكن يكون صحبك عايز منك تعمل فيه كدا وانت بتمانع لان الواحد لو بدا السكه مش هيبطل

أشرب كاكاو و أنت تهدئ بجد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%