NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

حد عندو حل انا مش بعرف انام ولو نمت يبقا ساعتين او تلاته وباقي اليوم فايق حد عندو حل
حاول تشغل نفسك ب حاجات مثلا تروح جيم تخرج تمشى كتير بحيث لما تروح تبقا مش قادر و عاوز تنام

انا للاسف مريت بفترة زي دي وصدقني هدمرك لو ملحقتش نفسك ف اول حاجه ناخد المواضيع وحده وحده ونحلها ونشوف اكبر مشكله فيهم ونواجها وانا جاهز اساعدك
وتعرف بعد كل دا اني لو خرجت في يوم بحس اني ملك ولا فيا اي حاجه وبفضل اضحك اليوم كلو وافرفش
انا للاسف مريت بفترة زي دي وصدقني هدمرك لو ملحقتش نفسك ف اول حاجه ناخد المواضيع وحده وحده ونحلها ونشوف اكبر مشكله فيهم ونواجها وانا جاهز اساعدك

وتعرف بعد كل دا اني لو خرجت في يوم بحس اني ملك ولا فيا اي حاجه وبفضل اضحك اليوم كلو وافرفش
اول مرحله ف التعب ده قله النوم وبعد فتره هيبقى النوم صفر لو ملحقتش نفسك وهتعيش زي الميت

اول مرحله ف التعب ده قله النوم وبعد فتره هيبقى النوم صفر لو ملحقتش نفسك وهتعيش زي الميت
لا خير كل الي جاي خير

بعمل كده في الاوضه بفضل اللعب ضغط وي بطن كتير
و مبتنامش مهو حاجه من الاتنين يا بتلعب غلط يا اما دا العادى بتاعك مش بتنام كتير فى ناس كدا 😂

لا خير كل الي جاي خير
خير ان شاء **** خير المهم لم تيجي تنام افصل كل حاجه حوليك وابعد الفون عنك وافصل تفكير خلي كل تفكيرك ف النوم بس

خير ان شاء **** خير المهم لم تيجي تنام افصل كل حاجه حوليك وابعد الفون عنك وافصل تفكير خلي كل تفكيرك ف النوم بس
بعمل كده ممكن اقعد ساعه بتقلب وبيجيلي صداع

• عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
  • عجبني
التفاعلات: $$$ الحكيم
واي التريقه في كده هعمل كده
أننا ف منتدى جنسي وكده وتقول بعمل نفسي شيخ بس بجد جرب و**** اللي قولتلك عليه اتوضى وصلي الفجر لو كنت لسه مصلتش وصلي ركعتين بنيه انك تعرف تنام وقول اذكار النوم وشغل قران وممكن اقولك ع مشروبات تشربها قبل النوم تهدئ من حالتك وتهيئك ل النوم

أننا ف منتدى جنسي وكده وتقول بعمل نفسي شيخ بس بجد جرب و**** اللي قولتلك عليه اتوضى وصلي الفجر لو كنت لسه مصلتش وصلي ركعتين بنيه انك تعرف تنام وقول اذكار النوم وشغل قران وممكن اقولك ع مشروبات تشربها قبل النوم تهدئ من حالتك وتهيئك ل النوم
مشروب اي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ينسون الوقتي ولم المحلات تفتح انزل اشتري من اي عطار كبير بابونج واغليه وحليه بعسل واشرب منه قبل النوم بساعه
شكرا ليك اووي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%