NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نينص ٣

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هل المنتدي ديمقراطي ولا دكتاتوري اقدر اقول الي عاوزه في اي موضوع ولا لاء وعاوز حد يقولي ايه المينفعش اقوله

المنتدي مفتوح لجميع الآراء والموضوعات......بشرط تتووافق مع قوانين المكان راجع ....القوانين وبعديها مباح لك أي موضوع بعيد عن المخالفات والمعتقدات الدينية ✌️✌️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المنتدي مفتوح لجميع الآراء والموضوعات......بشرط تتووافق مع قوانين المكان راجع ....القوانين وبعديها مباح لك أي موضوع بعيد عن المخالفات والمعتقدات الدينية ✌️✌️
أوك كده من حقي اكلم عن اداره المنتدي بما أراه سئ

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
أوك كده من حقي اكلم عن اداره المنتدي بما أراه سئ
لو اعتراض أو شكاوي ... ونشرتها هنا تعتبر مخالفة لأن ليها قسم خاص بيها غير كدة مخالف طبعا

المقابله كانت الساعه ١١ روحت من عشره أوك انا و المشرف و ٥ بنات كانو معاهم مشاريع برضه فا المهم دخلنا وجه الوقت الي المفروض نسجل فيه بيناتنا فالمفروض ان الفريق لا يزيد عن شخصين فكان في فريق ٢ وفريق ٣ فا المشرف عمل قرعه وكتب اسامي ال٣ بنات وكتبهم في ورقه وانا اخترت الورقه الي في النص طلعتلي اخت واحده كنت بحبها ايام سته ابتدائي كتبنا بيناتنا وعرفتها كل حاجه عن المشروع وادتها تقراء الورق كله علشان تساعدني في الشرح المهم جه وقت الاسئله وانا اتسألت قدام خمس دكاتره ومدير الاداره وهي واقفه تتفرج عليا بقيت عاوز اضربها وكل تعليقات كل الدكاتره انه مفيش ماكت وكنت بقولهم اني كاتب كل حاجه والحسابات مظبوطه بس معايش راس مال المشروع وفي الاخر

وفي الاخر ادوني شهاده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%