NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ukrayin F uky

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
احينا اكون علي حق وافول الصواب في معلومه مبنيه علي معرفه مسبقه وحفيقه مأكده بالداائل والوثائق .. ثم يقوم احد الاغبياء مدعيي المعرفه والعلم بالشيء (( من اهلي )) .. ينكر رايي امام الناس للاستخفاف من رأيي واهمال ما اقول وظهاري بهيئه الغبي او الكذاب او الفتاي كما يقولون .. ومن ثم اثبت لهم صدق قولي وصحه معلومتي .. فيبداون بالتنمر علي بوصفي دوده كتب او ابو العريف .. في حين اني لست قارء جيد و لست ابو العريف ولست ادعي المعرفه ..ولكن اذا رايت الخطاء ا تصحيحه .. وفي تلك الاخطاء اتمني ان يكون بيدي سكين لاقطع السنتهم الساخره مني والليتي تدب سهام اليأس في قلبي او ان ادب هذه السكين في قلبي لاتخلص من هذه الحياه البائسه .. هل لدي احدكم حل او انه مر بنفس الشيئ

• عجبني
التفاعلات: 👑••═✼°• الزناتي•°✼═••👑
عادي بمر بنفس الشي
لكن بتكون ثقتي بنفسي أكثر
باخد الكلام بهزار ومش بتنرفز

• عجبني
التفاعلات: 👑••═✼°• الزناتي•°✼═••👑
عادي بمر بنفس الشي
لكن بتكون ثقتي بنفسي أكثر
باخد الكلام بهزار ومش بتنرفز
زمان كنت باخده بهزار عادي .. كنا بنبقي في نطاق الاسره .. قعده اسريه لطيفه .. كان عادي بالنسبالي ..بس منيوم ما اخويا اتجوز واتقلب الحال .. ديما امي وابويا وحتي اختي الصغيره بيحاولو يهينوني عمدا قدام مرات اخويا .. وكانهم بيحولو يوروها ضعف شخصيتي .. بقيت بحس احينا انهم بيعاملوني قدامها معامله السيد للعبد .. للاسف مبقدرش اتكلم لاني لو اتكلمت هواجه اهانه اكبر وتهزيق اكتر .. وما بالك بابويا بقي في قعدات الاهل والناس الكبار .. بيحاول يهين فيا بشكل فظيع .. بيحاول يبيني قدام الناس اني كلب .. برغم اني ابنه والمفروض يزيد من قدري ويتفاخر بيا بس هو بيعمل العكس .. حقيقي قرفت منهم ومن نفسي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
زمان كنت باخده بهزار عادي .. كنا بنبقي في نطاق الاسره .. قعده اسريه لطيفه .. كان عادي بالنسبالي ..بس منيوم ما اخويا اتجوز واتقلب الحال .. ديما امي وابويا وحتي اختي الصغيره بيحاولو يهينوني عمدا قدام مرات اخويا .. وكانهم بيحولو يوروها ضعف شخصيتي .. بقيت بحس احينا انهم بيعاملوني قدامها معامله السيد للعبد .. للاسف مبقدرش اتكلم لاني لو اتكلمت هواجه اهانه اكبر وتهزيق اكتر .. وما بالك بابويا بقي في قعدات الاهل والناس الكبار .. بيحاول يهين فيا بشكل فظيع .. بيحاول يبيني قدام الناس اني كلب .. برغم اني ابنه والمفروض يزيد من قدري ويتفاخر بيا بس هو بيعمل العكس .. حقيقي قرفت منهم ومن نفسي
اسف جدا للتعامل
بس هل في سبب لذالك التعامل

اسف جدا للتعامل
بس هل في سبب لذالك التعامل
لا .. وعمرهم ما كانو كدا .. بس من يوم ما اخويا اتجوز وهما بقو كدا .. تحولت من الطفل المدلل للبيت ..لمجرد عبد

لا .. وعمرهم ما كانو كدا .. بس من يوم ما اخويا اتجوز وهما بقو كدا .. تحولت من الطفل المدلل للبيت ..لمجرد عبد
علي شان كدا
اصغر حد بيكون كدا

احينا اكون علي حق وافول الصواب في معلومه مبنيه علي معرفه مسبقه وحفيقه مأكده بالداائل والوثائق .. ثم يقوم احد الاغبياء مدعيي المعرفه والعلم بالشيء (( من اهلي )) .. ينكر رايي امام الناس للاستخفاف من رأيي واهمال ما اقول وظهاري بهيئه الغبي او الكذاب او الفتاي كما يقولون .. ومن ثم اثبت لهم صدق قولي وصحه معلومتي .. فيبداون بالتنمر علي بوصفي دوده كتب او ابو العريف .. في حين اني لست قارء جيد و لست ابو العريف ولست ادعي المعرفه ..ولكن اذا رايت الخطاء ا تصحيحه .. وفي تلك الاخطاء اتمني ان يكون بيدي سكين لاقطع السنتهم الساخره مني والليتي تدب سهام اليأس في قلبي او ان ادب هذه السكين في قلبي لاتخلص من هذه الحياه البائسه .. هل لدي احدكم حل او انه مر بنفس الشيئ
حبيبي وأخي الفاضل
المواجهة ثم المواجهة ثم المواجهة رد عليهم بنفس طريقتهم

خايف .. خايف يزودو .. خايف طريقتهم تسوء اكتر
انت جربت ترد عليهم ؟
طيب هل صمتك وكسوفك ده جاب فائدة او خلاهم يبطلو كلامهم ده ؟
هل لو جربت ترد هتخسر حاجة ؟
اجب بنفسك

انت جربت ترد عليهم ؟
طيب هل صمتك وكسوفك ده جاب فائدة او خلاهم يبطلو كلامهم ده ؟
هل لو جربت ترد هتخسر حاجة ؟
اجب بنفسك
معاك حق في كل كلمه قولتها .. وانا من انهرده مش هسكتلهم

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
معاك حق في كل كلمه قولتها .. وانا من انهرده مش هسكتلهم
عاش اوي وانا معاك اي وقت كلمني وربنا يسعدك ⁦🙏🏾⁩

مرحبا مررت بهذا الشيء فعدة مجالات ليس فقط الاهل
صعب ان يتعلم الشخص ان هناك حروب لا قيمة لها : مثل اثبات صحة كلامك لمن لا يبحث عن صحتها بل فقط ان يحقر منك
يبدو ظاهريا انه يكذب معلوماتك و حقيقتها لكن فالواقع هو فقط يتنمر عليك
كيفية التخلص من هذا هو عدم الوقوع في الفخ! و عدم الدخول اساسا في لعبة الشخص
يعني لو قلت له واحد اتنين تلاثة و سخر من معلوماتك حاول ان تتخلص من الموقف بتغيير الموضوع
و لو اصر الشخص على تصغيرك واجهه : انه ايس من اللطيف تحقير شخصك بتعلة الهزار و ان الهزار له حدود و اقطع المحادثة و انصرف
مرة
اتنين
تلاثة
و يتفلقو
تعلمت ان لا ابدي رايي لمن لم يطلبه، و ان احتفض بمعلوماتي لمن يقدرها… لا تضيع وقتك غيرالحديث مع جهلاء!
انه مثل نثر الدر للخنازير فعلا
عندنا مثل يقول
حديثك مع من لا يفهمك ينقص من الاعمار
نهاية لا تسعى ان تثبت صحة كلامك : اغلب الناس في العالم العربي تعتقد ان العناد نقاش! لا تناقش و لا تدخل في نقاشات بلا فايدة .

عودة
أعلى أسفل
0%