NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا عندى ٢٧ سنه مليش تجارب سوفت او هارد وقدام ناس حاجه وهنا حاجه تانيه خالص
بقالى فتره طويله جدا نفسى اكون فيها بنوتى لكن مش عارفه اكون بنوتى
بمعنى
معنديش مثلا جراه اصور جسمى وابعتها لحد او اصور حتى على اى ابلكيشن بنسبالى ان حد يشوف جسمى موضوع شبه مستحيل غير كمان لو أنا صورت نفسى ومسحت صوره من غير ما حد يشوفها بندم اوى انى فكرت حتى فكده وبقالى سنين على كده
نفسى مثلا احلق شعر جسمي كله وبحلق مناطق ومناطق وبخاف حد يشك فيا جدا
نفسى انطلق وابقى زى بقيت البنوتات والبس حريمى و اصور وأبعت وانبسط واحس بانوثتى لكن مش عارفة
هل انا لوحدى لكده ؟ وايه الحل
لا عارفه ابقى بنوتى ولا عارفه ابقى راجل مع انى بنجذب للبنات عادى بس فكره انى اكون بنت مجننانى اكتر
ومش عارفه اعمل ايه
واسفه على الاطاله

• حبيته
التفاعلات: Banoottaawii
تعال حل مشكلتك عندي انت زيي في البداية

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
طيب تعالى نتكلم بالعقل
اولاً ٩٦٪؜ من الموجب عاوز ينيك بس احنا هنا مش فى امريكا محدش هيهتم يحسسك بانوثتك لا خالص هو عاوز يدخله ويجيبهم وخلاص
ثانياً انت لسى بتندم ولسى نش عارف ولا قادر وبتنجذب للبنات يبقى ارجع ومتكملش لان هتخسر وهتندم انك خسرت فى وقت صعب ترجع فيه

• عجبني
طيب تعالى نتكلم بالعقل
اولاً ٩٦٪؜ من الموجب عاوز ينيك بس احنا هنا مش فى امريكا محدش هيهتم يحسسك بانوثتك لا خالص هو عاوز يدخله ويجيبهم وخلاص
ثانياً انت لسى بتندم ولسى نش عارف ولا قادر وبتنجذب للبنات يبقى ارجع ومتكملش لان هتخسر وهتندم انك خسرت فى وقت صعب ترجع فيه
بحس انى بسخصيتين والاثنين عكس بعض

شخصيه راجل محترم جدا وبينجذب للبنات عادى

وشخصيه
انى افضل ابص للبنات واتمنى اكون زيهم واحسدهم على لبسهم وجسمهم وطريقه كلامهم ونسيتهم واتمنى اكون زيهم
بس لما بنزل شهوتى بندم على كل ده وارجع راجل طبيعى تانى بس لمده قصيره

• عجبني
التفاعلات: Banoottaawii
بحس انى بسخصيتين والاثنين عكس بعض

شخصيه راجل محترم جدا وبينجذب للبنات عادى

وشخصيه
انى افضل ابص للبنات واتمنى اكون زيهم واحسدهم على لبسهم وجسمهم وطريقه كلامهم ونسيتهم واتمنى اكون زيهم
بس لما بنزل شهوتى بندم على كل ده وارجع راجل طبيعى تانى بس لمده قصيره
هتفضل تدور كتير عشان تلاقى حد يفهمك ويطلع احساسك ويتحمل فكرة ان العلاقه من طرف واحد بدون مقابل زى ان مفيش صور ولا ڤويس ولا كام ولا مقابلات واساساً شبه مستحيل تلاقى الشخص ده
او هتسلم بالامر الواقع وهتقبل انك تكون مع اى حد وخلاص ومش هيديك الاحساس الى انت مستنيه وفى الاخر هتلاقى ضميرك مات ومعرفتش تحافظ على نفسك وبقيت شخص لا كنت بتتمناه ولا هو ده الى مشيت ف الطريق عشانه

انا نفسك وسالت ناس كتير وكتير نصحني مفكرش ف الموضوع دا وابقي علي طبعيتي عشان هتعب بعد كدا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بمعنى
معنديش مثلا جراه اصور جسمى وابعتها لحد او اصور حتى على اى ابلكيشن بنسبالى ان حد يشوف جسمى موضوع شبه مستحيل غير كمان لو أنا صورت نفسى ومسحت صوره من غير ما حد يشوفها بندم اوى انى فكرت حتى فكده وبقالى سنين على كده
نفسى انطلق وابقى زى بقيت البنوتات والبس حريمى و اصور وأبعت وانبسط واحس بانوثتى لكن مش عارفة
لا عارفه ابقى بنوتى ولا عارفه ابقى راجل مع انى بنجذب للبنات عادى بس فكره انى اكون بنت مجننانى اكتر
ومش عارفه اعمل ايه
واسفه على الاطاله
لو عايزه تساعدى نفسك بجد وف سريه تامه

بمعنى
ومش عارفه اعمل ايه
واسفه على الاطاله
بص نتكلم بالعقل ولا اقولك زى اى حد هقولك ان اى حد بيحس كدة فى الاول وبعدين الموضوع بيبقى عادى دا بسبب خوفه اما كلام العقل بقى انت بتندم وكمان شهواني على البنات يبقى ترجع عن الطريق دا نهائى حاول تشغل بالك باى حاجه لحد ما تنسى اتعرف على بنات فى سبيل انك تعمل علاقه وجواز اما هتقولى نفسى ابقى بنوتي وكدا كل ٩٩ فى الميه من الموجب مش فارق معاه انت اصلا هوا عايز يجيبهم ومش فارق معاه انت اصلا ونادرا لو لقيت حد بالمواصفات دى فارجوك ارجع عن قرارك وخليك طبيعي

بمعنى
ومش عارفه اعمل ايه
واسفه على الاطاله
ده احساس ل كتير من الرجالة ..لكن م عندهمش جرأتك

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%